Το διώροφο κατάστημα Daily Paper εκτείνεται σε 106 τετραγωνικά μέτρα και στεγάζεται σε ένα γωνιακό κτήριο στο Lower East Side του Μανχάταν.
Μέχρι τώρα, η μάρκα είχε ως βάση αποκλειστικά το Άμστερνταμ, όπου οι ιδρυτές της, οι παιδικοί φίλοι Hussein Suleiman, Abderrahmane Trabsini και Jefferson Osei, μεγάλωσαν στη γειτονιά Oud-West. Και οι τρεις ιδρυτές είναι αφρικανικής καταγωγής, με την οικογένεια του Suleiman να προέρχεται από τη Σομαλία, του Trabsini από το Μαρόκο και του Osei από την Γκάνα.
Αυτό επηρέασε σε μεγάλο βαθμό την εμφάνιση του καταστήματος, όπου η Heather Faulding του studio 4plus Design έχει ενσωματώσει διακριτικά αναφορές τόσο στον ολλανδικό όσο και στον αφρικανικό πολιτισμό.
Το κτίριο είχε καλυφθεί με σανίδες και βρισκόταν σε σημείο που σχεδόν δεν μπορούσε να επισκευαστεί, αλλά έχει πλέον αποκατασταθεί πλήρως και διαθέτει μια περίτεχνη οροφή που μοιάζει με αυτές που βλέπουμε στα παραδοσιακά ολλανδικά αρχοντικά.
Για να δημιουργήσουμε αυτό το εφέ, εκτιμάται ότι χρησιμοποιήθηκαν συνολικά μεταξύ 13.500 και 14.000 ανακυκλωμένα δοχεία - όλα κομμένα στο χέρι, συμπιεσμένα, κολλημένα και βιδωμένα σε πάνελ.
Η πρόσοψη διακοσμήθηκε με χιλιάδες ανακυκλωμένα λευκά, πράσινα και μαύρα δοχεία αναψυκτικών τα οποία φαίνεται να έχουν σκουριά.
«Για να δημιουργήσουμε αυτό το εφέ, εκτιμάται ότι χρησιμοποιήθηκαν συνολικά μεταξύ 13.500 και 14.000 ανακυκλωμένα δοχεία – όλα κομμένα στο χέρι, συμπιεσμένα, κολλημένα και βιδωμένα σε πάνελ», εξήγησε ο συνιδρυτής Osei σε μια ανάρτηση του στο Instagram.
Τα κουτιά τοποθετούνται στη συνέχεια σε ένα περίπλοκο σχέδιο δικτυωτού πλέγματος που σκοπό έχει να θυμίζει παραδοσιακές χάντρες από την Ανατολή και τη Νότια Αφρική.
Κατά την είσοδό τους στο κατάστημα, ένα τεράστιο, κυκλικό μωσαϊκό δαπέδου που υποδηλώνει το όνομα και το λογότυπο της ετικέτας υποδέχεται τους πελάτες.
Με βάση την αφρικανική κοσμολογία, το μωσαϊκό είναι εξοπλισμένο με μικρά φώτα που απεικονίζουν τον αστερισμό που ήταν ορατός στον ουρανό του Άμστερνταμ την ημέρα που η Daily Paper ιδρύθηκε επίσημα, την 1η Απριλίου του 2012.
Το υπόλοιπο ισόγειο έχει φτιαχτεί για να μοιάζει με μουσείο, με φωτεινές άσπρες επιφάνειες και ψηλά γυάλινα ντουλάπια στα οποία υπάρχουν αξεσουάρ της φίρμας. Οι ιδιόμορφες λεπτομέρειες της διακόσμησης περιλαμβάνουν μια σειρά από πουφ και μια τοιχογραφία που αποτελείται από τυλιγμένα κομμάτια της εφημερίδας New York Times και σχηματίζει έναν χάρτη των ΗΠΑ.
Η σκάλα, που είναι διακοσμημένη με έργα τέχνης σε ζωηρά χρώματα, οδηγεί στον πρώτο όροφο του καταστήματος, όπου υπάρχει ένα χαλαρό καφέ μπαρ και ένα σαλόνι. Ένα τμήμα του δαπέδου είναι φτιαγμένο από γυαλί, έτσι ώστε οι πελάτες να μπορούν να ρίχνουν μια ματιά στους ανθρώπους που κινούνται στον κάτω όροφο του καταστήματος. Υπάρχει επίσης χώρος, για να αράξει κάποιος αν επιθυμεί, στην οροφή του κτιρίου.
Mε πληροφορίες από το Dezeen
σχόλια