Ένα κατάστημα στο Μανχάταν είναι καλυμμένο με ανακυκλωμένα κουτάκια αλουμινίου Facebook Twitter

Ένα κατάστημα στο Μανχάταν είναι καλυμμένο με ανακυκλωμένα κουτάκια αλουμινίου

0

Το διώροφο κατάστημα Daily Paper εκτείνεται σε 106 τετραγωνικά μέτρα και στεγάζεται σε ένα γωνιακό κτήριο στο Lower East Side του Μανχάταν.

Μέχρι τώρα, η μάρκα είχε ως βάση αποκλειστικά το Άμστερνταμ, όπου οι ιδρυτές της, οι παιδικοί φίλοι Hussein Suleiman, Abderrahmane Trabsini και Jefferson Osei, μεγάλωσαν στη γειτονιά Oud-West. Και οι τρεις ιδρυτές είναι αφρικανικής καταγωγής, με την οικογένεια του Suleiman να προέρχεται από τη Σομαλία, του Trabsini από το Μαρόκο και του Osei από την Γκάνα.

Αυτό επηρέασε σε μεγάλο βαθμό την εμφάνιση του καταστήματος, όπου η Heather Faulding του studio 4plus Design έχει ενσωματώσει διακριτικά αναφορές τόσο στον ολλανδικό όσο και στον αφρικανικό πολιτισμό.

Το κτίριο είχε καλυφθεί με σανίδες και βρισκόταν σε σημείο που σχεδόν δεν μπορούσε να επισκευαστεί, αλλά έχει πλέον αποκατασταθεί πλήρως και διαθέτει μια περίτεχνη οροφή που μοιάζει με αυτές που βλέπουμε στα παραδοσιακά ολλανδικά αρχοντικά.

Για να δημιουργήσουμε αυτό το εφέ, εκτιμάται ότι χρησιμοποιήθηκαν συνολικά μεταξύ 13.500 και 14.000 ανακυκλωμένα δοχεία - όλα κομμένα στο χέρι, συμπιεσμένα, κολλημένα και βιδωμένα σε πάνελ.

Η πρόσοψη διακοσμήθηκε με χιλιάδες ανακυκλωμένα λευκά, πράσινα και μαύρα δοχεία αναψυκτικών τα οποία φαίνεται να έχουν σκουριά.

«Για να δημιουργήσουμε αυτό το εφέ, εκτιμάται ότι χρησιμοποιήθηκαν συνολικά μεταξύ 13.500 και 14.000 ανακυκλωμένα δοχεία – όλα κομμένα στο χέρι, συμπιεσμένα, κολλημένα και βιδωμένα σε πάνελ», εξήγησε ο συνιδρυτής Osei σε μια ανάρτηση του στο Instagram.

Ένα κατάστημα στο Μανχάταν είναι καλυμμένο με ανακυκλωμένα κουτάκια αλουμινίου Facebook Twitter
Φωτ.: Alec Kugler

Τα κουτιά τοποθετούνται στη συνέχεια σε ένα περίπλοκο σχέδιο δικτυωτού πλέγματος που σκοπό έχει να θυμίζει παραδοσιακές χάντρες από την Ανατολή και τη Νότια Αφρική.

Κατά την είσοδό τους στο κατάστημα, ένα τεράστιο, κυκλικό μωσαϊκό δαπέδου που υποδηλώνει το όνομα και το λογότυπο της ετικέτας υποδέχεται τους πελάτες.

Με βάση την αφρικανική κοσμολογία, το μωσαϊκό είναι εξοπλισμένο με μικρά φώτα που απεικονίζουν τον αστερισμό που ήταν ορατός στον ουρανό του Άμστερνταμ την ημέρα που η Daily Paper ιδρύθηκε επίσημα, την 1η Απριλίου του 2012.

Το υπόλοιπο ισόγειο έχει φτιαχτεί για να μοιάζει με μουσείο, με φωτεινές άσπρες επιφάνειες και ψηλά γυάλινα ντουλάπια στα οποία υπάρχουν αξεσουάρ της φίρμας. Οι ιδιόμορφες λεπτομέρειες της διακόσμησης περιλαμβάνουν μια σειρά από πουφ και μια τοιχογραφία που αποτελείται από τυλιγμένα κομμάτια της εφημερίδας New York Times και σχηματίζει έναν χάρτη των ΗΠΑ.

Η σκάλα, που είναι διακοσμημένη με έργα τέχνης σε ζωηρά χρώματα, οδηγεί στον πρώτο όροφο του καταστήματος, όπου υπάρχει ένα χαλαρό καφέ μπαρ και ένα σαλόνι. Ένα τμήμα του δαπέδου είναι φτιαγμένο από γυαλί, έτσι ώστε οι πελάτες να μπορούν να ρίχνουν μια ματιά στους ανθρώπους που κινούνται στον κάτω όροφο του καταστήματος. Υπάρχει επίσης χώρος, για να αράξει κάποιος αν επιθυμεί, στην οροφή του κτιρίου.

Ένα κατάστημα στο Μανχάταν είναι καλυμμένο με ανακυκλωμένα κουτάκια αλουμινίου Facebook Twitter
Φωτ.: Alec Kugler
Ένα κατάστημα στο Μανχάταν είναι καλυμμένο με ανακυκλωμένα κουτάκια αλουμινίου Facebook Twitter
Φωτ.: Alec Kugler
Ένα κατάστημα στο Μανχάταν είναι καλυμμένο με ανακυκλωμένα κουτάκια αλουμινίου Facebook Twitter
Φωτ.: Alec Kugler
Ένα κατάστημα στο Μανχάταν είναι καλυμμένο με ανακυκλωμένα κουτάκια αλουμινίου Facebook Twitter
Φωτ.: Alec Kugler
Ένα κατάστημα στο Μανχάταν είναι καλυμμένο με ανακυκλωμένα κουτάκια αλουμινίου Facebook Twitter
Φωτ.: Alec Kugler
Ένα κατάστημα στο Μανχάταν είναι καλυμμένο με ανακυκλωμένα κουτάκια αλουμινίου Facebook Twitter
Φωτ.: Alec Kugler
Ένα κατάστημα στο Μανχάταν είναι καλυμμένο με ανακυκλωμένα κουτάκια αλουμινίου Facebook Twitter
Φωτ.: Alec Kugler
Ένα κατάστημα στο Μανχάταν είναι καλυμμένο με ανακυκλωμένα κουτάκια αλουμινίου Facebook Twitter
Φωτ.: Alec Kugler

Ένα κατάστημα στο Μανχάταν είναι καλυμμένο με ανακυκλωμένα κουτάκια αλουμινίου Facebook Twitter
Φωτ.: Alec Kugler
 

Mε πληροφορίες από το Dezeen

Design
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ένα σπίτι που μας προτρέπει να ζήσουμε στο max/ Ένα σπίτι που φοράει με χιούμορ τον μαξιμαλισμό του

Design / «Ο μινιμαλισμός είναι πλήξη»

Κάποτε η Tina Livanos είχε καθυστερήσει σε έναν γάμο, όπου ήταν παράνυμφος, επειδή είχε βρει μια ιδιαίτερη λάμπα. Μέχρι και σήμερα ψάχνει αδιάκοπα σε αντικερί, ανοιχτές αγορές και παζάρια, προκειμένου να γεμίσει το σπίτι της με έπιπλα και μπιχλιμπίδια.
ΤΖΟΥΛΗ ΑΓΟΡΑΚΗ
Αθηναϊκές πολυκατοικίες: Η πιο ζωντανή ιστορία της πρωτεύουσας

Βιβλίο / Αθηναϊκές πολυκατοικίες: Η πιο ζωντανή ιστορία της πρωτεύουσας

Μια νέα ερευνητική έκδοση του Ιδρύματος Ωνάση, ευχάριστη και ζωντανή, αφηγείται την ιστορία της πολυκατοικίας αλλά και της πόλης μας με τις μεγάλες και τις μικρότερες αλλαγές της, μέσα από 37 ιστορίες.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ένα σπίτι σε διάλογο με τη δικαιοσύνη και την τέχνη

Design / Ένα διαμέρισμα του ’70 που απορρίπτει οτιδήποτε παλιό

Το σπίτι του Αλέξανδρου Κασσανδρινού είναι γεμάτο τέχνη, χωρίς καμία αντίκα, με έπιπλα περισσότερο βολικά παρά ντιζαϊνάτα και άπειρο φως — τόσο, που το καλοκαίρι στο καθιστικό χρειάζονται γυαλιά ηλίου για να καθίσει κανείς.
ΤΖΟΥΛΗ ΑΓΟΡΑΚΗ
Γιώργος και Ρούλης Αλαχούζος

Design / Αδελφοί Αλαχούζοι: Οι πιο διάσημοι Έλληνες «εφετζήδες»

Από την «Ανατομία ενός εγκλήματος» και τους Ολυμπιακούς Αγώνες του 2004 μέχρι τον Harry Potter και την τελευταία ταινία του Κρόνενμπεργκ, εδώ και σαράντα χρόνια ο Γιώργος και ο Ρούλης Αλαχούζος δημιουργούν εντυπωσιακά και τρομακτικά όντα σαν σύγχρονοι αλχημιστές, επιστρατεύοντας τη φαντασία και τη δεξιοτεχνία τους.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
«Περηφανευόμαστε ότι δώσαμε τα φώτα μας στον κόσμο, αλλά δεν κρατήσαμε ούτε ένα λυχναράκι»

Oι Αθηναίοι / «Περηφανευόμαστε ότι δώσαμε τα φώτα μας στον κόσμο, αλλά δεν κρατήσαμε ούτε ένα λυχναράκι»

Η αρχιτέκτονας και υπεύθυνη των Αρχείων Νεοελληνικής Αρχιτεκτονικής του Μουσείου Μπενάκη, Μάρω Καρδαμίτση-Αδάμη, δεν λησμόνησε ποτέ στην πορεία της πως η μορφή ενός κτιρίου πρέπει να έχει χαρακτήρα, ειλικρίνεια και κλίμακα.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Sotja

Οι Αθηναίοι / Sotja: «Στο ξεκίνημά μου έλεγαν "αυτό το κοριτσάκι θα μου κάνει το tattoo;"»

Όταν μπήκε στα τατουατζίδικα, ελάχιστες γυναίκες εργάζονταν εκεί. Εξασκήθηκε πάνω σε «πανκιά» και βρήκε το προσωπικό της στυλ στις horror ταινίες των ’60s. Η Αθηναία της εβδομάδας θυμάται την εποχή που τα tattoo προκαλούσαν προβλήματα στη δουλειά και κακεντρεχή σχόλια στον δρόμο - και αυτή η πραγματικότητα δεν έχει ακριβώς τελειώσει.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ
Το Μπουλούκι, ένα περιοδεύον εργαστήριο για τις παραδοσιακές τεχνικές δόμησης, βάζει το δικό του -σημαντικό- λιθαράκι στη διατήρηση της μνήμης και της ζωής στην ορεινή Ήπειρο

Γειτονιές της Ελλάδας / Δύο νέοι αρχιτέκτονες ανακατασκεύασαν τη στέγη ενός σχολείου στα Τζουμέρκα

Το Μπουλούκι, ένα περιοδεύον εργαστήριο για τις παραδοσιακές τεχνικές δόμησης, βάζει το δικό του -σημαντικό- λιθαράκι στη διατήρηση της μνήμης και της ζωής στην ορεινή Ήπειρο.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΥΡΙΑΖΗΣ
Hotel Experience: Πώς η πρώτη διοργάνωση για το μέλλον του τουρισμού υπό το πρίσμα της εμπειρίας πέτυχε ρεκόρ επισκεπτών

Design / Hotel Experience: Πώς η πρώτη διοργάνωση για το μέλλον του τουρισμού υπό το πρίσμα της εμπειρίας πέτυχε ρεκόρ επισκεπτών

Η διοργάνωση του Hotel Experience που πραγματοποιήθηκε 5-6 Οκτωβρίου 2024 στο Ωδείο Αθηνών ξεπέρασε κάθε προσδοκία συμμετοχής καθώς πάνω από 4.000 επισκέπτες βίωσαν από κοντά την εμπειρία
THE LIFO TEAM