Ενώνουμε τις δυνάμεις μας «για καλό» και δημιουργούμε έναν πιο καθαρό κόσμο

Ενώνουμε τις δυνάμεις μας «για καλό» και δημιουργούμε έναν πιο καθαρό κόσμο Facebook Twitter
0

ADVERTORIAL

Καθώς η προστασία του περιβάλλοντος είναι ένα θέμα που μας αφορά όλους, είναι σημαντικό να συμβάλλουμε στη συλλογική προσπάθεια που γίνεται όλο και μεγαλύτερη τα τελευταία χρόνια. Ο πλανήτης που αποκαλούμε «σπίτι» γνωρίζουμε πλέον πολύ καλά πως χρειάζεται τη βοήθειά μας - μία βοήθεια που χρειάζεται να έρθει από όλους και κάθε έναν ξεχωριστά.

Αυτό σημαίνει πως οι επιλογές που κάνουμε στην καθημερινότητά μας έχουν σημαντικό αντίκτυπο στο περιβάλλον και τον πλανήτη μας. Γι' αυτό χρειάζεται να επιλέγουμε σωστά και συνειδητά. Σε αυτή ακριβώς τη φιλοσοφία βασίζεται ένα πρόγραμμα που έχει καταφέρει - και συνεχίζει - να κάνει τη διαφορά στο κομμάτι της βιωσιμότητας. Το Πρόγραμμα Αειφορίας του τομέα απορρυπαντικών & προϊόντων οικιακής φροντίδας «Για καλό» της Henkel Hellas δημιουργήθηκε για να συμβάλλει στη συλλογική προσπάθεια, αλλά και στις προσωπικές μας καθημερινές επιλογές, μέσα από μια ολιστική προσέγγιση γύρω από το περιβάλλον και την κοινωνία και καινοτομίες που εστιάζουν στη βιωσιμότητα.

Ενώνουμε τις δυνάμεις μας «για καλό» και δημιουργούμε έναν πιο καθαρό κόσμο Facebook Twitter

Το πρόγραμμα «Για καλό» χωρίζεται σε τρεις πυλώνες: στο Περιβάλλον, στην Εκπαίδευση και στην Κοινωνία. Ειδικότερα, ο Τομέας Απορρυπαντικών & Προϊόντων Οικιακής Φροντίδας της Henkel Hellas δεσμεύεται μέχρι το 2025: Όλες οι συσκευασίες να είναι 100% ανακυκλώσιμες, το 70%  του όγκου των προϊόντων με πλαστική συσκευασία να αποτελείται τουλάχιστον από 25% ανακυκλωμένο πλαστικό, αλλά και να αποσυμφορήσει 100 υδάτινους πόρους της Ελλάδας από απορρίμματα και πλαστικό, να μετατρέψει περισσότερους από 5 τόνους πλαστικού σε επαναχρησιμοποιούμενα αντικείμενα μέσα από το μοντέλο της κυκλικής οικονομίας και να συμβάλει στην περιβαλλοντική εκπαίδευση περισσότερων από 10.000 μαθητών μέσω του προγράμματος «Henkel Sustainability Ambassadors».

Παράλληλα, στοχεύει στο να προωθήσει την αξία της ανακύκλωσης και της κυκλικής οικονομίας στις τοπικές κοινωνίες, σε συνεργασία με Δήμους, και υλοποιώντας προγράμματα με την Ακαδημαϊκή κοινότητα και να συνεχίσει το κοινωνικό του έργο για την ευημερία της κοινωνίας, μέσα από την ενίσχυση ευάλωτων κοινωνικών ομάδων και προσφέροντας παραπάνω από 60.000 προϊόντα σε συνανθρώπους μας που το έχουν ανάγκη.

Καθώς γνωρίζουμε πως τα απορρίμματα σε ακτές και θάλασσες αποτελούν έναν από τους βασικότερους παράγοντες μόλυνσης του περιβάλλοντος, αλλά και αιτία σοβαρού κινδύνου για τα ζώα, το πρόγραμμα «Για καλό» εγκαινίασε το ξεκίνημά του το 2020 με την πρωτοποριακή ενέργεια του Dixan «Καθάρισε σε Βάθος», υπό την αιγίδα του Υπουργείου Περιβάλλοντος & Ενέργειας. 

Το πρόγραμμα αυτό επικεντρώθηκε στην αποσυμφόρηση των θαλασσών από απορρίμματα, αλλά και στην επεξεργασία του πλαστικού στο πλαίσιο της κυκλικής οικονομίας, ως μία από τις πρώτες ενέργειες που πραγματοποιήθηκαν. Μέχρι τώρα, σε συνεργασία με τoν Οδυσσέα Λάμπρου και την εθελοντική του ομάδα «Beach Cleaning», έχουν καθαριστεί υποβρύχια και παράκτια 11 παραλίες σε όλη την Ελλάδα. Το συνολικό βάρος των απορριμμάτων που συλλέχθηκαν και ανασύρθηκαν αγγίζει τους 3 τόνους, εκ των οποίων τα 706 κιλά είναι πλαστικά, μεταξύ διάφορων άλλων όπως συνθετικά, γυάλινα, κεραμικά, χάρτινα, μεταλλικά, υφάσματα και οικοδομικά υλικά.

Για το 2021, το πλαστικό που συλλέχθηκε υποβλήθηκε σε ειδική επεξεργασία και μετατράπηκε σε νέα, χρήσιμα αντικείμενα σύμφωνα με το μοντέλο της κυκλικής οικονομίας, σε συνεργασία με το εξειδικευμένο Ινστιτούτο «Circular Economy & Eco Innovation Center (CEEII)» στη Σουηδία. Τα παγκάκια και οι κάδοι που δημιουργήθηκαν ως αναβαθμισμένα προϊόντα ανακύκλωσης, θα διατεθούν σύντομα σε επιλεγμένους Δήμους, για να τοποθετηθούν σε κεντρικά σημεία των περιοχών που καθαρίστηκαν, ως ανταπόδοση και έμπρακτη υπενθύμιση της αξίας της προστασίας του περιβάλλοντος. Μάλιστα, εδώ μπορείτε να δείτε τον χάρτη με τις περιοχές που βουτούν οι δύτες του «Καθάρισε σε Βάθος» για να μας προσφέρουν ακόμα περισσότερες καθαρές θάλασσες και παραλίες.

Ο τομέας Απορρυπαντικών & Προϊόντων Οικιακής Φροντίδας της Henkel Hellas, ενώνει συνεχώς τις δυνάμεις του «για καλό», με διάφορους οργανισμούς που ενισχύουν τον τομέα της εκπαίδευσης και της κοινωνίας και βασικό οδηγό την προσφορά στους συνανθρώπους μας. Ένα παράδειγμα είναι η στήριξη του «Λυκείου των Ελληνίδων» για την προστασία και τη συντήρηση των παραδοσιακών ενδυμασιών, αλλά και το «Women On Top» για την επαγγελματική εξέλιξη και την ψυχική ενίσχυση των γυναικών, ανάμεσα σε άλλα.

Το πρόγραμμα, όμως, δεν περιορίζεται μόνο στις δράσεις - η Henkel Hellas είναι μία από τις λίγες εταιρείες του κλάδου που διατηρεί παραγωγή στην Ελλάδα και οι ενέργειες για την προστασία του περιβάλλοντος επεκτείνονται και στην παραγωγή των προϊόντων της. Συγκεκριμένα, το 90% του όγκου των πλαστικών συσκευασιών είναι 100% ανακυκλώσιμες, ενώ το Persil είναι το πρώτο μαύρο μπουκάλι από 25% ανακυκλωμένο πλαστικό. Παράλληλα, διαχρονικά ο τομέας παραμένει σταθερά δίπλα στις ευάλωτες κοινωνικές ομάδες του πληθυσμού. Μέχρι σήμερα έχει προσφέρει παραπάνω από 50.000 προϊόντα σε συνανθρώπους μας που το έχουν ανάγκη και ενισχύει συνεχώς με αυξημένη ευαισθησία το κοινωνικό του έργο.

Ενώνουμε τις δυνάμεις μας «για καλό» και δημιουργούμε έναν πιο καθαρό κόσμο Facebook Twitter

Σκοπός της Henkel Hellas, σαν εταιρεία, αλλά και μέσω του προγράμματος του τομέα απορρυπαντικών & προϊόντων οικιακής φροντίδας «Για καλό», είναι να δημιουργήσει ένα καλύτερο μέλλον για όλους μας. Μας υπενθυμίζει πως με το να ενωθούμε και να προσπαθήσουμε για το κοινό καλό, μπορούμε πράγματι να κάνουμε τη διαφορά. Να παραδώσουμε στα παιδιά μας έναν καλύτερο πλανήτη και μία καλύτερη κοινωνία. Έτσι ώστε, στο τέλος να μπορούμε να πούμε κι εμείς πως ό,τι κάναμε, το κάναμε «για καλό».

Μάθετε περισσότερα στο www.giakalo.gr.

Living
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Γιατί κάποιοι άνθρωποι θυμούνται τα όνειρα τους περισσότερο από άλλους

Living / Γιατί κάποιοι άνθρωποι θυμούνται τα όνειρα τους περισσότερο από άλλους

Σύμφωνα με νέες έρευνες, παράγοντες όπως η ηλικία, η ροπή στην ενδοσκόπηση, ακόμα και οι εποχές του χρόνου αποτελούν παράγοντες που επηρεάζουν σημαντικά την ικανότητα να ανακαλούμε τα όνειρά μας.
THE LIFO TEAM
Ο γάτος του μαγαζιού

Living / Ο γάτος του μαγαζιού

Υπεύθυνοι face control, ταμείες, props στη βιτρίνα, support στον πελάτη, επιθεωρητές. Παίρνουν το ρόλο τους στα σοβαρά και είναι φυσικά λόγος για να ξαναπάει κανείς. Γυρίσαμε το κέντρο της Αθήνας, βρήκαμε τις γάτες που ζουν στα μαγαζιά της, τις φωτογραφίσαμε και τις παρουσιάζουμε.
ΣΤΕΦΑΝΙΑ ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ
«Συστήνεται και η κράτηση τραπεζιού». Τα πιο δημοφιλή Game night events της πόλης.

Living / H Aθήνα παίζει Bingo: Αυτά είναι τα πιο δημοφιλή game night events της πόλης!

Από bingo nights, όπου έχει «εμφανιστεί» η Μπρίτνεϊ Σπίαρς, μέχρι γεωγραφικά κουίζ που μπορεί να καταλήξουν σε ζεϊμπέκικα, αυτές είναι οι πιο παιχνιδιάρικες βραδιές της πόλης – και έχουν και τους μόνιμους θαμώνες τους.
ΜΙΝΑ ΚΑΛΟΓΕΡΑ
 Vinted over Instagram: Η μανία του reselling αλλάζει το παιχνίδι στα social media

Living / Η μανία με τα ηλεκτρονικά βιντατζάδικα και η παγίδα της δήθεν «καθαρής» ντουλάπας

Δύο κορίτσια που ξέρουν απ' έξω και ανακατωτά το Vinted και το Vestiaire Collective μας αποκαλύπτουν μυστικά που θα κάνουν τις αγορές μας πιο στοχευμένες και έξυπνες, καθώς και τις αδυναμίες τους που προκύπτουν κατά το κυνήγι του επόμενου θησαυρού.
ΜΙΝΑ ΚΑΛΟΓΕΡΑ
Η ομορφιά ως καθρέφτης της εποχής

Living / Η ομορφιά ως καθρέφτης της εποχής

Ζούμε στην εποχή του φυσικού μακιγιάζ, του συνδυασμού αρωμάτων και της σύνθετης ρουτίνας περιποίησης. Από την υπερβολή των ’80s μέχρι το σήμερα, η ομορφιά αποτυπώνει την κοινωνική εξέλιξη και τη μοναδικότητα κάθε γυναίκας.
ΕΦΗ ΑΝΕΣΤΗ
«Είμαι τυφλός και μπορώ να μένω μόνος, μην ξαφνιάζεστε!»

Ζούμε, ρε! / «Είμαι τυφλός και μπορώ να μένω μόνος, μην ξαφνιάζεστε!»

Μπορούν τα τυφλά άτομα να ζήσουν μόνα; Χρειάζονται τα σπίτια τους κάποια ειδική προσαρμογή; Τι είναι η εκπαίδευση στις καθημερινές δεξιότητες; Η Χρυσέλλα Λαγαρία και ο Θοδωρής Τσάτσος συζητούν για το θέμα με την εκπαιδεύτρια κινητικότητας και προσανατολισμού και ιδρυτικό μέλος της ομάδας «Σκύλοι βοηθοί Ελλάδας», Πέννυ Στούμπου.
THE LIFO TEAM
Millennials και Gen Zers αναζητούν το ιδανικό workplace το 2025

Living / Το ιδανικό εργασιακό περιβάλλον του 2025: Τι ψάχνουν οι Millennials και οι GenZers;

Οι διαφορετικές γενιές που κυκλοφορούν τα τελευταία χρόνια στην αγορά εργασίας περιγράφουν τις συνθήκες που θα τους έκαναν να νιώθουν τη δουλειά τους περισσότερο σαν το σπίτι τους.
ΠΕΝΝΥ ΜΑΣΤΟΡΑΚΟΥ
Γιατί συχνά νιώθουμε μεγαλύτερη νοσταλγία για τις δυσκολίες παρά για τις χαρές;

Living / Γιατί συχνά νιώθουμε μεγαλύτερη νοσταλγία για τις δυσκολίες παρά για τις χαρές;

Οι άνθρωποι έχουν την τάση να βλέπουν «με ροζ γυαλιά» ακόμα και τις πιο αντίξοες περιόδους της ζωής τους, ακόμα κι αν πρόκειται για συνθήκες οικονομικής ύφεσης, πανδημίας ή πολέμου.
THE LIFO TEAM