Η έκθεση «For the Record: Photography & the Art of the Album Cover» συγκεντρώνει περισσότερα από 200 εξώφυλλα άλμπουμ, αναδεικνύοντας τον κεντρικό ρόλο που παίζει η φωτογραφία στον καθορισμό της ταυτότητας και της εικόνας κορυφαίων καλλιτεχνών. Άλλωστε τα εξώφυλλα των δίσκων είναι η πρώτη μορφή τέχνης που πέρασε σε εκατομμύρια χέρια χωρίς να επηρεάζει την αξία του προϊόντος.
Αν και πολλά από τα άλμπουμ που παρουσιάζονται είναι εμβληματικά όχι μόνο για τη μουσική αλλά και για την αισθητική τους, συχνά η πολύπλευρη συμβολή των φωτογράφων είναι παραγνωρισμένη.
Με έργα φωτογράφων και καλλιτεχνών όπως οι Andy Warhol, Cindy Sherman, David Bailey, David LaChapelle, Ed Ruscha, Elliott Erwitt, Guy Bourdin, Helen Levitt, Irving Penn, Jeff Wall, Joseph Beuys, Juergen Teller, Lee Friedlander, Nan Goldin, Richard Avedon, William Eggleston κ.ά., πολλοί από τους οποίους ξεκίνησαν την καριέρα τους μέσω των εικόνων των εξωφύλλων τους, η έκθεση εξετάζει επίσης τη συμβολή μιας σειράς εξίσου οραματικών, αν και ίσως λιγότερο γνωστών καλλιτεχνών, φωτογράφων, γραφιστών και δημιουργών.
Ρίχνοντας φως στους αμέτρητους τρόπους με τους οποίους χρησιμοποιήθηκε αυτή η πλατφόρμα από καλλιτέχνες και εταιρείες, αυτή η εκτενής παρουσίαση αποτελεί μια ερωτική επιστολή στο πολύτιμο τετράγωνο σχήμα 30cm x 30cm που είναι το εξώφυλλο άλμπουμ, προσφέροντας παράλληλα ένα συναρπαστικό ταξίδι σε σημαντικές στιγμές της μουσικής, καλλιτεχνικής και πολιτιστικής ιστορίας.
Η έκθεση είναι οργανωμένη γύρω από μια σειρά θεματικών κεφαλαίων, τα οποία παρουσιάζουν τα ίδια τα εξώφυλλα, και αποτελούν παράδειγμα τόσο μεμονωμένων όσο και μακροπρόθεσμων δημιουργικών συνεργασιών, όπως η συμβιωτική σχέση του Lee Friedlander με την Atlantic Records (συμπεριλαμβανομένων των εξώφυλλων του για σπουδαίους καλλιτέχνες όπως ο Hank Crawford και ο Ray Charles) και η εμβληματική ασπρόμαυρη δουλειά του Francis Wolff με την εταιρεία τζαζ Blue Note (η οποία σε ορισμένες περιπτώσεις περιλαμβάνει τις πρωτότυπες εκτυπώσεις εργασίας μαζί με τα εξώφυλλα).
Η έκθεση εξετάζει επίσης τη σημασία της οπτικής εικονογραφίας που υιοθετήθηκε από μια σειρά άλλων μουσικών ειδών. Ενώ τα ιδιαίτερα στυλιζαρισμένα γραφικά του γραφείου σχεδιασμού Hipgnosis αποτελούσαν παράδειγμα ενός σουρεαλιστικού και ουτοπικού φανταστικού κόσμου για τους Pink Floyd, άλλες επιλογές έργων τέχνης καταδεικνύουν πώς το εξώφυλλο άλμπουμ επαναχρησιμοποίησε και επαναπροσέγγισε πολλές από τις ανώνυμες εικόνες του Τύπου και του κοινωνικού ντοκουμέντου του αιώνα, οι οποίες απέκτησαν συμβολική υπόσταση πέρα από την αρχική τους σημασία.
Αυτό είναι ιδιαίτερα εμφανές στη σειρά εξώφυλλων για ιστορικές ηχογραφήσεις μπλουζ που κυκλοφόρησαν από την εταιρεία Yazoo τη δεκαετία του 1960, με εντυπωσιακές εικόνες ντοκουμέντου του Jack Delano και της Dorothea Lange που αντικατοπτρίζουν τις συνθήκες στον βαθύ νότο της Αμερικής.
Ρίχνοντας φως στους αμέτρητους τρόπους με τους οποίους χρησιμοποιήθηκε το συγκεκριμένο μέσο από καλλιτέχνες και εταιρείες, αυτή η εκτενής παρουσίαση αποτελεί μια ερωτική επιστολή στο πολύτιμο τετράγωνο σχήμα 30cm x 30cm που είναι το εξώφυλλο άλμπουμ, προσφέροντας παράλληλα ένα συναρπαστικό ταξίδι σε σημαντικές στιγμές της μουσικής, καλλιτεχνικής και πολιτιστικής ιστορίας.