Fame (I’m gonna live forever)

irene cara Facebook Twitter
Το τραγούδι της σειράς να χαρίσει την αιωνιότητα στην ερμηνεύτριά του κι ας μην μπόρεσε με την καριέρα της η ίδια να εκπληρώσει σε βάθος χρόνου το άπιαστο ιδεώδες που υπόσχονται οι στίχοι του τραγουδιού. 
0


ΤΟ ΑΓΓΕΛΜΑ ΤΟΥ ΘΑΝΑΤΟΥ
 της Irene Cara έστειλε πίσω στο γυμνάσιο την γενιά που είχε δεχτεί τη νεανική τηλεοπτική σειρά «Στον πυρετό της δόξας» ως μάννα εξ ουρανού σε μια εποχή που στην ελληνική τηλεόραση το είδος ήταν ταυτισμένο με σειρές όπως τα «Λιονταράκια» του Γιάννη Δαλιανίδη. Το «Μουσικόραμα» της Παρασκευής ήταν η αρχή του Σαββατοκύριακου και το «Fame» διέλυε πανηγυρικά τη μουντίλα του κυριακάτικου σούρουπου σε σημείο μέχρι και να ανυπομονείς να πας την άλλη μέρα σχολείο, μήπως και σου τύχουν κι εσένα αντίστοιχες καταστάσεις όπως στη Σχολή όπου διαδραματιζόταν η σειρά ή έστω για να ανταλλάξεις απόψεις και ενθουσιασμό για το χθεσινό επεισόδιο. Η σειρά ήταν τόσο δημοφιλής ώστε θυμάμαι να εμπνέει τον τίτλο μιας από τις μεγάλες καλοκαιρινές επιθεώρησης εκείνων των χρόνων που λεγόταν (προφανώς) «Στον πυρετό της λόξας». 

Η αρχική της επίδραση σε μια ηλικιακή κλάση που περνούσε τότε το κατώφλι της εφηβείας ήταν σημαντική. Για να μην πούμε για τα κομμένα φούτερ και για τις γκέτες… 

Οι κρουνοί της νοσταλγίας άνοιξαν καθώς ξεπρόβαλλαν ξαφνικά από τη λήθη εκείνα τα γεμάτα προσμονή κυριακάτικα βράδια στα βάθη των ‘80s παρέα με τους χαρακτήρες του τηλεοπτικού Fame, ασχέτως αν η εκλιπούσα δεν εμφανιζόταν στη σειρά αλλά στην ομώνυμη ταινία που είχε προηγηθεί, πολλοί από εμάς όμως ήμασταν ‘βρέφη’ τότε και η ταινία παιζόταν ως «ακατάλληλη». Την είδαμε όμως εκ των υστέρων στην τηλεόραση την ταινία του Άλαν Πάρκερ και πράγματι ήταν κάτι άλλο, πολύ πιο δυνατό και πιο αληθινό και πιο συγκινητικό και πιο νεοϋορκέζικο (η σειρά γυριζόταν σε στούντιο του Χόλιγουντ) από την καραμελωμένη και κατάλληλη για όλη την οικογένεια τηλεοπτική εκδοχή της. 

Αυτά εκ των υστέρων και ενώ η σειρά με κάθε κύκλο της γινόταν όλο και πιο αδιάφορη μέχρι που έληξε άδοξα το 1987 και ουδείς εκ των πρωταγωνιστών της έκανε κατόπιν κάποιου είδους αξιοσημείωτη καριέρα, με εξαίρεση φυσικά την Τζάνετ Τζάκσον που είχε εμφανιστεί στον τέταρτο κύκλο. Η αρχική της όμως επίδραση σε μια ηλικιακή κλάση που περνούσε τότε το κατώφλι της εφηβείας ήταν σημαντική. Για να μην πούμε για τα κομμένα φούτερ και για τις γκέτες… 

Κι αν δεν επανάλαβε όμως τον ρόλο της στην τηλεόραση η Irene Cara, ακουγόταν στους τίτλους της σειράς η φωνή της στο διάσημο ομώνυμο κομμάτι, έναν από αυτούς τους διαμαντένιους ποπ ογκόλιθους που λατρεύονται από ολόκληρο το σύμπαν (ασχέτως αν όλοι γνωρίζουν το μάταιο της λαχτάρας που διατρανώνει το ρεφρέν: I’m gonna live forever / I’m gonna learn how to fly). Κι αυτό από μόνο του είναι αρκετό για να χαρίσει την αιωνιότητα στην ερμηνεύτριά του κι ας μην μπόρεσε με την καριέρα της η ίδια να εκπληρώσει σε βάθος χρόνου το άπιαστο ιδεώδες που υπόσχονται οι στίχοι του τραγουδιού. 


 

Daily
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Το θέμα με τον Καζαντζίδη

Daily / Το θέμα με τον Καζαντζίδη

Έχει προ πολλού περάσει στην περιοχή των συμβόλων, πάνω στα οποία προβάλλονται αμφίσημα και αντιφατικά πράγματα, σαν αυτά που εξέφραζε κατά καιρούς και ο ίδιος. Μουσικά όμως, είναι αδύνατον να τον αρνηθείς, όσο κι αν θα το ήθελες ίσως.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
«Yacht Rock»: Το πιο απολαυστικό μουσικό ντοκιμαντέρ της χρονιάς 

Daily / «Yacht Rock»: Το πιο απολαυστικό μουσικό ντοκιμαντέρ της χρονιάς 

Από τους Steely Dan, τους Toto και τον Kenny Loggins μέχρι τον Questlove, τον Thundercat και τον Mac De Marco, τo ντοκιμαντέρ του HBO συνδέει τις κουκίδες ενός φαινομένου που αποτελεί λιγότερο ένα μουσικό είδος και περισσότερο μια αίσθηση, μια ιδέα, ένα vibe.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Το αιώνιο μεγαλείο του Λεονάρντο ντα Βίντσι

Daily / Το αιώνιο μεγαλείο του Λεονάρντο ντα Βίντσι

Στο νέο ντοκιμαντέρ του σπουδαίου Αμερικανού κινηματογραφιστή Κεν Μπερνς ξετυλίγεται η ζωή και το έργο του ανθρώπου που εκτός από το μεγαλειώδες εικαστικό έργο του, πρόλαβε πριν από μισή χιλιετία να αντιληφθεί, να ανακαλύψει, να εφεύρει ή να προβλέψει τα πάντα σχεδόν, από τη βαρύτητα μέχρι τον κινηματογράφο.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Beatles ’64: Πριν από εξήντα χρόνια, κάτι μαγικό κι ανεπανάληπτο

Daily / Beatles ’64: Πριν από εξήντα χρόνια, κάτι μαγικό κι ανεπανάληπτο

Βασισμένο σ’ ένα εκπληκτικό πρωτότυπο υλικό, αυτό το εξαίρετο ντοκιμαντέρ του Disney+ σε παραγωγή του Μάρτιν Σκορσέζε μάς μεταφέρει με μοναδικό τρόπο σ’ αυτό που βίωσαν τα μέλη του θρυλικού συγκροτήματος όταν πάτησαν για πρώτη φορά το πόδι τους σε μια Αμερική που έμοιαζε να τους έχει απόλυτη ανάγκη.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Η «παλιά, ωραία Αθήνα» της νεανικής ασφυξίας  

Daily / Η «παλιά, ωραία Αθήνα» της νεανικής ασφυξίας  

Περί της νοσταλγίας για «τα παλιά», με αφορμή τον θάνατο του ηθοποιού Θάνου Παπαδόπουλου που έπαιξε σε εκατοντάδες ταινίες αλλά θα μείνει αξέχαστος για την εμφάνισή του ως διαπομπευόμενος «τεντιμπόις» στην ταινία «Νόμος 4000».
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Say Nothing: Μια καθηλωτική σειρά με φόντο το βίαιο δράμα της Βόρειας Ιρλανδίας

Daily / Say Nothing: Μια καθηλωτική σειρά με φόντο το βίαιο δράμα της Βόρειας Ιρλανδίας

Η αυτοτελής σειρά κατορθώνει να λειτουργεί συγχρόνως ως ιστορική αναπαράσταση, ως συνταρακτικό δράμα, ως καθηλωτικό θρίλερ, ακόμα και ως δραματοποιημένο true crime, ειδικά για τους θεατές που δεν είναι εξοικειωμένοι με τις πολυσύνθετες πτυχές του ένοπλου αγώνα στη Βόρεια Ιρλανδία.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Από πού έρχεται και πού πάει η κριτική κινηματογράφου;

Daily / Από πού έρχεται και πού πάει η κριτική κινηματογράφου;

Με μεγάλο ενδιαφέρον αναμένεται το πρώτο μεγάλο συνέδριο για την κινηματογραφική κριτική στην Ελλάδα, που θα διεξαχθεί από την Πέμπτη ως και το Σάββατο στο Πάντειο Πανεπιστήμιο με ελεύθερη είσοδο για το κοινό.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ