Στο κατάμεστο live του Sidarta και σ' ένα πάρτι σε μπουζουξίδικο της Λιοσίων

Δυο event της περασμένης βδομάδας: Sidarta και ένα κρυφό πάρτι Facebook Twitter
Κάθε γενιά έχει τους δικούς της αγαπημένους καλλιτέχνες και ο Sidarta είναι σίγουρα πολύ αγαπημένος για ένα μεγάλο μέρος των νέων ανθρώπων. Φωτ.: Ακίμ Τσατσούλης/OffBeat Records
0

«ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΕΙ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ, παρότι τίποτα δεν φαίνεται να είναι το ίδιο», είναι η πρώτη σκέψη που έκανα όταν είδα την ουρά των νέων παιδιών, κυρίως εφηβικής ηλικίας, που περίμεναν υπομονετικά να μπουν στο Gagarin. Κάθε γενιά έχει τους δικούς της αγαπημένους καλλιτέχνες και ο Sidarta είναι σίγουρα πολύ αγαπημένος για ένα μεγάλο μέρος των νέων ανθρώπων.

Το καταλαβαίνεις από το πόσο γρήγορα κατάφερε να καθιερωθεί ανάμεσα στους κορυφαίους καλλιτέχνες της σύγχρονης ελληνικής σκηνής από το sold out στην παρουσίαση του πρώτου άλμπουμ του αλλά και από τις αντιδράσεις από τη στιγμή που εμφανίστηκε στη σκηνή μέχρι που αποχαιρέτησε το κοινό: 1.600 άτομα επευφημούσαν και τσίριζαν ασταμάτητα.

Φεύγοντας, είδα κοριτσάκια με μάτια πρησμένα απ’ το κλάμα απ’ την έξαψη της βραδιάς και ολόκληρες οικογένειες να φεύγουν χαμογελώντας. Δεν είναι και λίγο.

Δεν ξέρω αν όντως βλέπουν στο πρόσωπό του ό,τι έβλεπαν στον Πάριο οι νέοι άνθρωποι τη δεκαετία του ’70 ‒το ακούσαμε κι αυτό‒, ωστόσο ο Sidarta είναι αναμφισβήτητα λαϊκό είδωλο και πολύ πιο προσιτός και γειωμένος από αρκετούς νέους καλλιτέχνες του είδους.

Το απέδειξε στο live του, από τη σκηνική του παρουσία, που ήταν ανέλπιστα καλή για το νεαρό της ηλικίας του, εξαιρετική, τον τρόπο που επικοινωνεί με τον κόσμο, τον τρόπο που είχε ντυθεί –και δεν κραύγαζε επιτυχία, αλλά ήταν ίδιος με των παιδιών που τον χειροκροτούσαν‒, τα ειλικρινή «ευχαριστώ» που επαναλάμβανε συνέχεια και τη συγκίνηση στο τέλος όταν δεν ξέχασε να πει ότι «εσείς με κάνατε αυτό που είμαι».

Δυο event της περασμένης βδομάδας: Sidarta και ένα κρυφό πάρτι Facebook Twitter
Ο Sidarta είναι αναμφισβήτητα λαϊκό είδωλο και πολύ πιο προσιτός και γειωμένος από αρκετούς νέους καλλιτέχνες του είδους. Φωτ.: Ακίμ Τσατσούλης/OffBeat Records

Η παραγωγή ήταν καταπληκτική, τα visuals, τα φώτα, μελετημένα, αλλά λιτά, χωρίς καμία διάθεση εντυπωσιασμού, το πιάνο στη σκηνή, τα ντουέτα με τον Saske, το παραλήρημα του κόσμου στο «Mediterranean» και στο «Adrenalina», έκαναν το live του μία από τις πιο συναρπαστικές βραδιές που έχει ζήσει τελευταία η Αθήνα. Φεύγοντας, είδα κοριτσάκια με μάτια πρησμένα απ’ το κλάμα απ’ την έξαψη της βραδιάς και ολόκληρες οικογένειες να φεύγουν χαμογελώντας. Δεν είναι και λίγο.

— M.Hulot

Gazoza, Athens Stage, Σάββατο 21/1

Δυο event της περασμένης βδομάδας: Sidarta και ένα κρυφό πάρτι Facebook Twitter

Ok, ομολογώ πως δεν είχα ιδιαίτερη όρεξη ούτε μεγάλες αντοχές για να το ξεφτιλίσω το προηγούμενο Σάββατο, αλλά στην προκειμένη ως κινητήριος δύναμη λειτούργησαν δύο βασικά στοιχεία: το γεγονός πως το συγκεκριμένο πάρτι διαδόθηκε μέσω messenger, ως ένα κλειστό, non public facebookικό event, και κυρίως το venue του.

Το Athens Stage, ένα hardcore μπουζουξίδικο ψηλά στη Λιοσίων, «στην τοποθεσία Τρεις Γέφυρες», που, όπως λένε οι πηγές μου, βρίσκεται εκεί πολλά χρόνια και έχει αλλάξει εκατό ονόματα, φαινόταν στα μάτια μου ιδανικό για να φιλοξενήσει ένα νέο queer party με πολύ hot εγχώριο line-up. Το crowd ήταν ίσως το πιο ωραίο και ετερόκλητο που έχω δει εδώ και καιρό και περιλάμβανε πολλές άγνωστες φάτσες ανάμεσα στους γνώριμους clubbers – ευτυχής συγκυρία.

Εν τω μεταξύ, το πιο αστείο και σουρεαλιστικό της υπόθεσης ήταν το ότι η μπουζουκοδιαρρύθμιση του χώρου μάς είχε σχεδόν επιβάλει να είμαστε στραμμένοι προς μια υπερυψωμένη σκηνή, η οποία ήταν στο μεγαλύτερο μέρος της βραδιάς άδεια, σαν να περιμέναμε κάτι να πεταχτεί από εκεί, ενώ οι DJs βρίσκονταν «κρυμμένοι» στην ακριβώς αντίθετη κατεύθυνση.

Κατά τα άλλα, ο Andreas Palmer έπαιζε ιδανικά για ζέσταμα, sensual bpm την ώρα που φτάσαμε, η Koketa MC γκάζωσε φουλ στη συνέχεια, ο Zorz χαμήλωσε και σκοτείνιασε στο slot 3:30-5:30 και μετά δεν θυμάμαι πολλά. Άρα ήταν μια πετυχημένη βραδιά. Την επόμενη φορά λιγότερα φώτα, παιδιά!

Αλέξανδρος Διακοσάββας

Μουσική
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Κοντσέρτο του Αρανχουέθ: Ποιος μπορεί να μείνει ασυγκίνητος από αυτό το κοντσέρτο;

Συμφωνική Μουσική - Ιστορίες / Ποιος μπορεί να μείνει ασυγκίνητος από το Κοντσέρτο του Αρανχουέθ;

Σχεδόν έναν αιώνα μετά τη δημιουργία του το «Κοντσέρτο του Αρανχουέθ» του Χοακίν Ροντρίγκο παραμένει η μουσική στην οποία όλοι με κάποιο τρόπο παραδινόμαστε. Η Ματούλα Κουστένη αποκρυπτογραφεί τη μελαγχολία, τη σπαρακτική μελωδία, τη δύναμη της κιθάρας και τη μοναδική του ενέργεια.
ΜΑΤΟΥΛΑ ΚΟΥΣΤΕΝΗ
Μας αφορά σήμερα η Lady Gaga;

The Review / Μας αφορά σήμερα η Lady Gaga;

Ο Αλέξανδρος Διακοσάββας και ο δημοσιογράφος Γιάννης Τσιούλης aka Cartoon Dandy συζητούν για την πορεία και τα τελευταία βήματα στη μουσική και κινηματογραφική βιομηχανία μιας από τις μεγαλύτερες ποπ σταρ της τελευταίας 15ετίας και για το πόσο relevant είναι σήμερα.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΔΙΑΚΟΣΑΒΒΑΣ
10 χρόνια μετά, ακόμη μας στοιχειώνει το «Ταπεινοί Και Πεινασμένοι»

Μουσική / Το «Ταπεινοί Και Πεινασμένοι» του ΛΕΞ ακόμη μας στοιχειώνει

Πέρασαν 10 χρόνια από την κυκλοφορία του πρώτου προσωπικού δίσκου του «Τ.Κ.Π.», που δεν ήταν απλώς ένα σημείο τομής για την εγχώρια ραπ σκηνή. Ήταν κάτι που σε άρπαζε και σε προσγείωνε με το ζόρι στην καθημερινότητα.
ΚΩΣΤΑΣ ΣΑΒΒΟΠΟΥΛΟΣ
Η Bipolia δεν φοβάται να παίζει μουσική στον δρόμο

Μουσική / Η Bipolia δεν φοβάται να παίζει μουσική στον δρόμο

«Είναι σίγουρα πιο χαλαρά στην Κυψέλη, πιο γειτονιά σε σχέση με την Ερμού»: Η νεαρή μουσικός φέρνει αναζωογονητική αύρα στα ελληνικά ροκ και ποπ δεδομένα με το ντεμπούτο άλμπουμ της και τις εμφανίσεις της στους δρόμους της Αθήνας.
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
«Βλάσφημο, σατανιστικό, πορνογραφικό»: Η ιστορία του θρυλικού ‘666’, του άλμπουμ που σήμανε το τέλος των Aphrodite’s Child

Μουσική / «Βλάσφημο, σατανιστικό, πορνογραφικό»: Η ιστορία του θρυλικού «666», του άλμπουμ που σήμανε το τέλος των Aphrodite’s Child

Οι εξωφρενικές ιδέες του Νταλί, τα λάγνα φωνητικά της Ειρήνης Παπά και οι διαμάχες του Βαγγέλη Παπαθανασίου με τη δισκογραφική εταιρεία ήταν μόνο μερικά από τα επεισόδια της δημιουργίας ενός μνημειώδους άλμπουμ που επανακυκλοφορεί αυτές τις μέρες σε deluxe έκδοση.
THE LIFO TEAM
«Μόλις νιώσεις σιγουριά ως γυναίκα, θα προσπαθήσουν να σε σπρώξουν προς τα κάτω»

Μουσική / «Μόλις νιώσεις σιγουριά ως γυναίκα, θα προσπαθήσουν να σε σπρώξουν προς τα κάτω»

Aφήνοντας πίσω της την προηγούμενη ζωή της ως νοσοκόμα, μετά από παρότρυνση των ασθενών της να κυνηγήσει τα όνειρά της, η παραγωγός και καλλιτέχνιδα Kelly Lee Owens μιλά για την τελευταία της δουλειά, τις σημαντικές συνεργασίες της και τη μουσική που διαμορφώνει συνειδήσεις και επηρεάζει συναισθήματα.
ΦΩΦΗ ΤΣΕΣΜΕΛΗ
Η σπουδαία επανεκκίνηση της Καμεράτα ως Ορχήστρα του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών

Μουσική / Η συγκινητική επανεκκίνηση της Καμεράτας

Τέσσερα χρόνια, δύο νομοθετικές παρεμβάσεις, τρεις υπουργικές αποφάσεις και μία εκκαθάριση χρειάστηκαν ώστε να μπορέσει η Καμεράτα-Ορχήστρα των Φίλων της Μουσικής να κάνει restart και να επανέλθει ως Ορχήστρα του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Beyoncé εναντίον Beatles: Τα βραβεία Grammy ξεπέρασαν κάθε όριο φαιδρότητας

Μουσική / Beyoncé εναντίον Beatles: Τα βραβεία Grammy ξεπέρασαν κάθε όριο φαιδρότητας

Η υποψηφιότητα ενός ξεχασμένου και μάλλον αδιάφορου κομματιού του Τζον Λένον για το βραβείο του δίσκου της χρονιάς φαίνεται να συμπυκνώνει όλη την σύγχυση και την έλλειψη σοβαρότητας που διακρίνει τον κουρασμένο μηχανισμό κύρους των Grammy.
THE LIFO TEAM
Ο Λευτέρης Παπαδόπουλος αφηγείται τη ζωή του στη LIFO

Γεννήθηκε Σαν Σήμερα / Ο Λευτέρης Παπαδόπουλος αφηγείται τη ζωή του στη LIFO

Δημοσιογράφος, στιχουργός. Θα ήταν ευχαριστημένος αν, απ’ όλα τα τραγούδια του, έμενε στην ιστορία το τετράστιχο: «Το απομεσήμερο έμοιαζε να στέκει, σαν αμάξι γέρικο, στην ανηφοριά».
ΣΤΑΥΡΟΣ ΔΙΟΣΚΟΥΡΙΔΗΣ
Stilpon: Η επιστροφή ενός Έλληνα κοσμοπολίτη του σύγχρονου ροκ

Μουσική / Stilpon: Η επιστροφή ενός Έλληνα κοσμοπολίτη του σύγχρονου ροκ

Ο Στίλπων Νέστωρ μαζί με εκλεκτούς καλεσμένους παρουσιάζουν αυτή την Πέμπτη στην Αθήνα τη νέα του δουλειά που έχει τίτλο «The Second Cloud Commission» και αποτελεί το απόγειο μιας δημιουργικής πορείας στο σύγχρονο ροκ που διανύει τέσσερις δεκαετίες.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ