TO BLOG ΤΟΥ ΙΩΝΑ ΚΑΛΛΙΜΑΝΗ
Ξύπνα, μπορείς να κάνεις έρωτα ή να πεθάνεις στα χέρια του διοικητή Κόμπρα. Facebook Twitter
© Marie Tomanova, McKenzie And I, "Miss Amerika", 2016.

Πρώτα απ' όλα, γείρε προς το μέρος μου

Πρώτα απ' όλα, γείρε προς το μέρος μου

ΜΙΑ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΖΩΗΣ, ΑΝΤΙ ΓΙΑ ΤΟ ΙΝΣΤΑΓΚΡΑΜ, ΕΔΩ.

Δευτέρα, πρωί

Κάθομαι σε ένα καφέ κάπου μεταξύ Χολαργού και Ψυχικού. Ωραία, λοιπόν, η ενέργεια και η αδρεναλίνη του κέντρου. Το ότι ανοίγεις την πόρτα και σκάει στα σκαλάκια της πολυκατοικίας σου το χάος εκατοντάδων ανθρώπων, τα χρώματα, οι ήχοι, οι διαθέσεις...

Αλλά υπάρχει όντως κόσμος που ζει κι έτσι; Που ακούει τα τζιτζίκια και καταλαβαίνει τις εποχές να αλλάζουν; Εδώ που έχω βρεθεί δεν πίνουν μόνο φοιτήτες και digital nomads καφέ το πρωί. Ο κόσμος δεν βιάζεται τόσο. Ενώ από εκεί που έρχομαι ξεχνάμε ότι πέρα από την Αλεξάνδρας, αριστερά και δεξιά του κέντρου, ο κόσμος δεν ζει σαν εμάς. Δεν κυνηγάει το φως ως κάτι σπάνιο. Δεν ψάχνει τα δέντρα ή τις ανύπαρκτες πλατείες. Δεν κοιμάται κάθε βράδυ, πρωί.

Προσπαθώ αυτές τις μέρες να πείσω την περίπου διαχειρίστρια της πολυκατοικίας μου να με αφήνει να ανεβαίνω στην ταράτσα του κτιρίου μας. Προσπαθώ να της εξηγήσω αυτό το κόνσεπτ, που μοιάζει σχεδόν εξωγήινο στους ανθρώπους του κέντρου· πως θέλω ήλιο, και να βλέπω τα αστέρια το βράδυ (όσα φαίνονται, ναι...), και τον Λυκαβηττό. 

Φοβάται μάλλον ότι θα πηδήξω –ή θα πηδιέμαι εκεί– και δεν με αφήνει, αλλά, αναρωτιέμαι, δεν πήζει κανένας άλλος με αυτό το τοπίο; Δεν νιώθει κι εκείνη το στενό της συρταράκι να την πνίγει; Δεν θέλει να ανοίγει μια στο τόσο το μάτι της, να απλώνεται όσο πιο μακριά γίνεται; 

Στα Εξάρχεια, στου Γκύζη, στο Παγκράτι μπορεί κανείς να περάσει μέρες ολόκληρες χωρίς να έχει σηκώσει τα μάτια του για να κοιτάξει κάπου μακριά, να δει τον ορίζοντα.

Ξύπνα, μπορείς να κάνεις έρωτα ή να πεθάνεις στα χέρια του διοικητή Κόμπρα. Facebook Twitter
Μπορεί, βέβαια, να κοιτά άλλα πράγματα, εξίσου όμορφα. Κι ίσως να μην είναι όλα αυτά παρά αχαριστίες/ © Wolfgang Tillmans
 

Το ίδιο βράδυ.

ΞΥΠΝΑ, ΕΙΝΑΙ ΝΥΧΤΑ. ΔΥΟ ΠΟΙΗΜΑΤΑ ΤΗΣ BERNADETTE MAYER. Ως ερωτικό σημείωμα για τ@ Ε. 

Όλοι εδώ με τραύμα ασχολούνται; Facebook Twitter
Από τη γυναίκα που έγραψε: "Πώς να κοιτάς τον εαυτό σου στον καθρέπτη, δίχως να λες, "εγώ""./© Gerard Malanga

YOU JERK you didn't call me up

I haven't seen you in so long

You probably have a fucking tan

& besides that instead of making love tonight

You're drinking your parents to the airport

I'm through with you bourgeois boys

All you ever do is go back to ancestral comforts

Only money can get—even Catullus was rich but

Nowadays you guys settle for a couch

By a soporific color cable t.v. set

Instead of any arc of love, no wonder

The G.I. Joe team blows it every other time

Wake up! It's the middle of the night

You can either make love or die at the hands of the Cobra Commander

Όλοι εδώ με τραύμα ασχολούνται; Facebook Twitter
© Bernadette Mayer Papers / Special Collections & Archives, University of California, San Diego

FIRST TURN TO ME after a shower,

you come inside me sideways as always

in the morning you ask me to be on top of you,   

then we take a nap, we’re late for school

you arrive at night inspired and drunk,   

there is no reason for our clothes

we take a bath and lie down facing each other,   

then later we turn over, finally you come

we face each other and talk about childhood

as soon as I touch your penis I wind up coming

you stop by in the morning to say hello

we sit on the bed indian fashion not touching

in the middle of the night you come home   

from a nightclub, we don’t get past the bureau

next day it’s the table, and after that the chair

because I want so much to sit you down & suck your cock

you ask me to hold your wrists, but then when I   

touch your neck with both my hands you come

it’s early morning and you decide to very quietly   

come on my knee because of the children

you’ve been away at school for centuries, your girlfriend   

has left you, you come four times before morning

you tell me you masturbated in the hotel before you came by   

I don’t believe it, I serve the lentil soup naked

I massage your feet to seduce you, you are reluctant,   

my feet wind up at your neck and ankles

you try not to come too quickly   

also, you dont want to have a baby

I stand up from the bath, you say turn around   

and kiss the backs of my legs and my ass

you suck my cunt for a thousand years, you are weary   

at last I remember my father’s anger and I come

you have no patience and come right away

I get revenge and won’t let you sleep all night

we make out for so long we can’t remember how   

we wound up hitting our heads against the wall

I lie on my stomach, you put one hand under me   

and one hand over me and that way can love me

you appear without notice and with flowers   

I fall for it and we become missionaries

you say you can only fuck me up the ass when you are drunk   

so we try it sober in a room at the farm

we lie together one night, exhausted couplets

and don’t make love. does this mean we’ve had enough?

watching t.v. we wonder if each other wants to   

interrupt the plot; later I beg you to read to me

like the Chinese we count 81 thrusts   

then 9 more out loud till we both come

I come three times before you do

and then it seems you’re mad and never will

it’s only fair for a woman to come more   

think of all the times they didn’t care________________________________

 

Ακόμα πιο αργά, το ίδιο βράδυ 

Στριφογυρίζω στο κρεβάτι. Βγάζω θυμωμένες σέλφι και στέλνω στους φίλους μου. Αλλάζω στάσεις. Πόδια πάνω. Κάτω. Στον τοίχο. Παραγγέλνω φαγητό. Τρώω. Τα σκουπίδια στο πάτωμα. Ξεφυλλίζω κάτι βιβλία. Μήπως να σηκωθώ να φέρω κι εκείνο το... Το φέρνω. Δεν διαβάζω τίποτα, η στοίβα δίπλα μου απλώς με παρηγορεί. Μου λέει κι η Ε. πως συμβαίνει κάτι παρόμοιο στη δική της άδεια αριστερή πλευρά του κρεβατιού. Βάζω «Modern Family».

Κάποιον μου θυμίζω. (Με παίρνει ο ύπνος). 

Όλοι εδώ με τραύμα ασχολούνται; Facebook Twitter
© Tracey Emin, Insomnia 6:09, 2018, Courtesy White Cube/ Από την έκθεσή της "A fortnight of tears", όπου ένα ολόκληρο γιγαντιαίο δωμάτιο της γκαλερί White Tube είχε γεμίσει με 2μετρες selfies της από τα άυπνα βράδια και πρωινά της.
Όλοι εδώ με τραύμα ασχολούνται; Facebook Twitter
© Tracey Emin, Insomnia 14:39, 2018, Courtesy White Cube
Όλοι εδώ με τραύμα ασχολούνται; Facebook Twitter
© Tracey Emin, Insomnia, 2018, Courtesy White Cube
Όλοι εδώ με τραύμα ασχολούνται; Facebook Twitter
© Tracey Emin, Insomnia, 2018, Courtesy White Cube

Tracey Emin WHY I NEVER BECAME A DANCER To ομορφότερο κείμενό της για το slut-shaming και το bullying το έγραψε για το βίντεο-art της με τίτλο «Γιατί δεν έγινα ποτέ χορεύτρια». Όταν ήμουν μικρότερος μπορούσα να το βλέπω κάθε μέρα. Προσπαθώ καιρό να το ταιριάξω κάπου, κάπως σε αυτό το blog, αλλά δεν ξέρω ποτέ τι να σας γράψω γι' αυτό. Το μεταφράζω σχεδόν από μνήμης, πιστεύοντας ότι όλο και κάποιο άτομο μπορεί να βοηθηθεί ή συγκινηθεί από αυτό. 

 
Tracey
Ξεχνάς πόσο όμορφη ήταν νεότερη. Πόσο γοητευτική. Αν αντέχει κάποιος, ας δει κι αυτό εδώ το βίντεο από την εκπομπή «What do artists do all day» του BBC. Δεν είχα φανταστεί ποτέ ως τότε ότι κάποιος εικαστικός-καλλιτέχνης μπορούσε να είναι τόσο cool. 

ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, στην πραγματικότητα το μισούσα. Οπότε στα 13 το άφησα. Άραζα σε μαγαζιά, πίνοντας καφέ, εξερευνώντας τη χρυσαφιά παραλία του Margate: τον πύργο με το ρολόι, τα καφέ, τα μπαρ, Polises, το Bali-hi, lunchtime discos, πίνοντας μηλίτη, ξαπλωμένη στην παραλία.

Τα καλοκαίρια ήταν απίθανα, δεν έκανες τίποτα, μόνο ονειρευόσουν. Ήταν ιδανικά. Κι έπειτα, ήταν το σεξ. Ήταν κάτι που μπορούσες απλώς να κάνεις. Και ήταν δωρεάν.

Το σεξ ήταν κάτι απλό. Έμπαινες σε μια παμπ, περπατούσες μέχρι το σπίτι, έτρωγες fish 'n' chips. Και μετά σεξ. Στην παραλία, σε στενά, σε γρασίδια, σε πάρκα. Ακόμη και σε ξενοδοχεία.

Δεν είχε σημασία που ήμουν μικρή. Δεκατριών… δεκατεσσάρων χρονών. Δεν είχε σημασία ότι ήταν άντρες, δεκαεννιά, είκοσι, είκοσι πέντε, είκοσι έξι ετών. Ποτέ δεν μου πέρασε από το μυαλό να τους ρωτήσω ποια ήταν η έλξη. Ήξερα. Το σεξ ήταν η έλξη. 

Και μπορεί να ήταν καλό. Πραγματικά καλό. Θυμάμαι την πρώτη φορά που κάποιος μου ζήτησε να κρατήσω τα αρχίδια του. Θυμάμαι τη δύναμη που μου έδωσε.

Αλλά δεν ήταν πάντα έτσι. Κάποιες φορές απλώς τελείωναν και με άφηναν εκεί όπου βρισκόμουν, ημίγυμνη.

Αλλά δεν υπήρχε καμία ηθική, κανένας κανόνας ή κρίσεις. Έκανα ακριβώς αυτό που ήθελα να κάνω.

Μέχρι να γίνω δεκαπέντε χρονών, τους είχα πάρει όλους, και για μένα το Margate ήταν πολύ μικρό, και ήξερα και τη διαφορά ανάμεσα στο καλό και το κακό. Ο λόγος για τον οποίο αυτοί οι άντρες ήθελαν να με γαμήσουν –ένα κορίτσι δεκατεσσάρων χρονών– ήταν επειδή δεν ήταν άντρες. Ήταν αξιολύπητοι. Το σεξ για μένα ήταν μια περιπέτεια, μια μαθητεία, κάτι το αθώο. Μια άγρια απόδραση από όλα τα σκατά που με περιέβαλλαν.

Σταμάτησα να πηδιέμαι, αλλά ήμουν ακόμη σάρκα. Και συνέχιζα να σκέφτομαι με το σώμα μου.

Αλλά τώρα ήταν αλλιώς, τώρα ήμουν εγώ και ο χορός. Εκεί ήταν που την έβρισκα πραγματικά. Στην πίστα.

Ένιωθα ότι μπορούσα να αψηφήσω τη βαρύτητα. Λες και η ψυχή μου ήταν πραγματικά ελεύθερη.

Μετά ήρθε ο μεγάλος τοπικός τελικός. Αν κέρδιζα, θα βρισκόμουν εκεί πάνω, στο Λονδίνο, στο Empire, στη Leicester Square, θα χόρευα για την τηλεόραση και τα μεγάλα βραβεία. Το βρετανικό πρωτάθλημα χορού ντίσκο, το 1978.

Και καθώς άρχισα να χορεύω, ο κόσμος άρχισε να χειροκροτεί. Έβλεπα πως θα κέρδιζα και μετά θα έφευγα από εδώ. Τίποτα δεν μπορούσε να με σταματήσει. Και τότε άρχισαν εκείνοι: «ΤΣΟΥΛΑ ΤΣΟΥΛΑ ΤΣΟΥΛΑ». Κάτι τύποι, με τους περισσότερους από τους οποίους είχα κάνει κάποια στιγμή σεξ, άρχισαν να φωνάζουν. Οι φωνές τους δυνάμωναν όλο και περισσότερο. «ΤΣΟΥΛΑ ΤΣΟΥΛΑ ΤΣΟΥΛΑ», μέχρι που στο τέλος δεν μπορούσα να διακρίνω πια τη μουσική ή τους ανθρώπους που χειροκροτούσαν. Το κεφάλι μου στριφογύριζε κι έκλαιγα. Το είχα χάσει. Κατέβηκα τρέχοντας από την πίστα, βγήκα τρέχοντας από το κλαμπ, κατεβαίνοντας τα σκαλοπάτια που οδηγούσαν στη θάλασσα.

Και σκέφτηκα, θα φύγω από αυτό το μέρος, θα την κάνω από εδώ, είμαι καλύτερη απ' όλους τους. Είμαι ελεύθερη. Οπότε έφυγα από το Margate. Και παράτησα όλα αυτά τα αγόρια.

Wayne-

Freddy-

Tony-

Doug-

Richard-

Αυτό είναι για εσάς.

 

TRACEY EMIN OVERDOSE

Ένα κείμενό της στο περιοδικό Art Forum 

ΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΠΡΩΙΝΑ ξυπνάω πολύ νωρίς, γύρω στις 5 π.μ. Κοιμάμαι με ένα σωληνάκι που είναι συνδεδεμένο με μια σακούλα γεμάτη ούρα. Μερικές φορές το σωληνάκι αποσυνδέεται και με κατακλύζει ένα τσουνάμι ούρων. Αυτό συνήθως με ρίχνει. 

Σε ένα καλό πρωινό, θα στριφογυρίσω και θα γλιστρήσω το χέρι μου στο ζεστό και μαλακό τρίχωμα της μικρής μου γάτας Teacup. Κοιμάται πάντα στο μαξιλάρι δίπλα μου, περιμένοντας την πρωινή της αγκαλιά, ενώ ο αδελφός της, ο Pancake, με προστατεύει κουλουριασμένος στην κάτω άκρη του κρεβατιού, τυλίγοντας τα μαλακά γκρίζα βελούδινα πόδια του γύρω από τα δικά μου. 

Ξυπνάω νωρίς, αλλά σπάνια σηκώνομαι νωρίς. Μένω ξαπλωμένη στο κρεβάτι όσο το δυνατό περισσότερο. Δουλεύω στο κρεβάτι, σκέφτομαι στο κρεβάτι. Αλλά, πάνω απ' όλα, ξεκουράζομαι. 

Ξεκουράζομαι όσο το δυνατό περισσότερο, γιατί τις περισσότερες ώρες που είμαι ξύπνια είμαι κουρασμένη. Το σώμα μου είναι σαν να το έχουν συνθλίψει. Ποδοπατήσει. Διαλύσει. Σπάσει.  

Πονάει. Τις περισσότερες μέρες ξυπνάω πονώντας. Και τις περισσότερες μέρες αιμορραγώ.

Όλοι ματώνουμε, όλοι κλαίμε, όλοι αφήνουμε πίσω μας τους λεκέδες της ζωής μας.

Δεν παίρνουμε τίποτα μαζί μας – ευελπιστώ ούτε καν τον πόνο μας.

Όλοι εδώ με τραύμα ασχολούνται; Facebook Twitter
© Tracey Emin
Όλοι εδώ με τραύμα ασχολούνται; Facebook Twitter
© Tracey Emin
 

Πέμπτη μεσημέρι.

ESEIS, MIKROI MOY, tha zisete asximous kairoys  screenshot apo parelthon kai mellon

«Εσείς, μικροί μου, θα ζήσετε άσχημους καιρούς», είπε η γιαγιά μου πριν από λίγο καιρό στο τηλέφωνο, το σημειώνω στο λάπτοπ και σκέφτομαι: «Ας τους ζήσουμε λοιπόν. Αυτοί είναι οι καιροί μας. Τι άλλο να κάνουμε; Αλλιώς, αποκάλυψη τώρα. Να πάμε σπίτια μας!».

Όλοι εδώ με τραύμα ασχολούνται; Facebook Twitter
Information Overload. Screenshot 2024-10-10 at 1.54.03 PM
Όλοι εδώ με τραύμα ασχολούνται; Facebook Twitter
Information Overload. Screenshot 2024-10-10 at 1.53.41 PM
Όλοι εδώ με τραύμα ασχολούνται; Facebook Twitter
Information Overload. Screenshot 2024-10-10 at 1.54.33 PM
Όλοι εδώ με τραύμα ασχολούνται; Facebook Twitter
Information Overload. Screenshot 2024-10-10 at 1.56.29 PM
Όλοι εδώ με τραύμα ασχολούνται; Facebook Twitter
Information Overload. Screenshot 2024-10-10 at 1.57.02 PM

Πέμπτη απόγευμα. Bόλτα στην έκθεση πτυχιακών της Σχολής Καλών Τεχνών.

*ΣΤΙΣ ΠΤΥΧΙΑΚΕΣ ΤΗΣ ΑΣΚΤ ΣΥΝΗΘΩΣ ΚΟΙΜΑΣΑΙ ΟΡΘΙΟΣ.*

ΛΥΠΑΜΑΙ ΠΟΥ ΤΟ ΓΡΑΦΩ, αλλά δεν πρέπει κάποια στιγμή να ειπωθεί από κάποιον πως η σχολή αυτή βρίσκεται στην απόλυτη δύση της; To θέαμα των πτυχιακών για όποιον τις παρακολουθεί τακτικά μέσα στα χρόνια (αν βγάλουμε έξω συμπάθειες και αντιπάθειες) είναι καταθλιπτικό. Κάτι ανάμεσα σε πανηγύρι, φτωχή γκαλερί και σχολικά έργα (αυτά που βλέπεις στο YouTube να έχουν δημιουργήσει 17χρονα αμερικανάκια που μας δείχνουν τον φάκελο με τον οποίο μπήκαν στο RISD ή το Pratt). 

Όλοι εδώ με τραύμα ασχολούνται; Facebook Twitter
Δύο εικόνες που βγάζω πριν μείνει το κινητό μου από μπαταρία.
Όλοι εδώ με τραύμα ασχολούνται; Facebook Twitter
Κι εδώ ένας Κίφερ. Ας πούμε...

ΤΟ ΖΗΤΗΜΑ ΕΧΕΙ ΠΟΛΛΑ ΠΛΟΚΑΜΙΑ. Να φταίει το ότι πολλά από τα παιδιά γνωρίζουν με το ζόρι 10 καλλιτέχνες μπαίνοντας και τους ενδιαφέρει να μάθουν περίπου άλλους τόσους βγαίνοντας (μη και μολυνθεί το καλλιτεχνικό τους όραμα από λίγη Ιστορία της Τέχνης); Το ότι επιλέγονται δίχως portfolio και συνέντευξη (!), με μοναδικό κριτήριο τα έργα που παρουσιάζουν κατά τη διάρκεια των εξετάσεων, άρα κρίνονται για ένα ακαδημαϊκό σχέδιο, συχνά πονηρό, γεμάτο φροντιστηριακά εφέ και όχι συνολικά, για την πρωτοτυπία δηλαδή της σκέψης τους, το ενδιαφέρον τους για το τι συμβαίνει και τι έχει ήδη συμβεί; 

Να φταίει ότι τα καλλιτεχνικά επαγγέλματα έχουν πια χάσει κάθε αίγλη στα μάτια των ανθρώπων, άρα πολλοί φτάνουν εκεί τυχαία, επειδή δεν μπορούσαν να κάνουν τίποτε άλλο; (Αλλά μάλλον πάντα θα ίσχυε αυτό.) Ή ότι μεγάλο μέρος των καθηγητών της δεν μπορούν να εμπνεύσουν πραγματικά τους φοιτητές; Γιατί δεν είναι μεγάλοι δάσκαλοι (και συχνά ούτε καν αξιόλογοι καλλιτέχνες). Είτε επειδή δεν έχουν όραμα, δεν είναι φτιαγμένοι δηλαδή γι' αυτή την δουλειά, είτε επειδή, όπως όλες οι σχολές, έτσι και η ΑΣΚΤ, είναι ένα κρατικό τέρας που βαριανασαίνει και πνίγει όποιο παιδί της θέλει κάτι να αλλάξει. Να φταίνε, πάλι, τα παλιακά και παλαιωμένα εργαστήρια;

Δεν μπορώ να απαντήσω. Πάντως, το αποτέλεσμα παραμένει το ίδιο, η δυνατότερη σχολή καλών τεχνών της χώρας μας παρουσιάζει πτυχιακές που είναι για κλάματα. Έργα μέτρια, δουλειές ημι-ερασιτεχνικές. Νερωμένα πράγματα που έχουν ήδη γίνει (και μπορούν να εντυπωσιάσουν μονάχα όσους δεν έχουν ιδέα). Ενώ σπάνια συναντάς κάτι όμορφο ή πρωτότυπο, να προσπαθεί να βρει οξυγόνο μέσα σε ατελείωτη λάσπη τέχνης κακής, αδιάβαστης και άτεχνης (σε όσους πήγαν τώρα, αυτό το βρήκα στις ιδιαίτερες πλαστελίνες της Μάντυ). 

Η μόνη παρήγορη σκέψη, πάντως, είναι πως ίσως η σχολή αυτή να είχε ανάγκη να φτάσει στη σημερινή της παρακμή για να καταφέρει να επανεφεύρει τον εαυτό της, να εκσυγχρονιστεί και να βρει νέους τρόπους να συνδεθεί με τους φοιτητές της ώστε να ξέρουν και οι ίδιοι γιατί θέλουν τελικά να γίνουν καλλιτέχνες (αν αυτό θέλουν), να βρουν εκεί δασκάλους που μπορούν να είναι μέντορες (όχι ως λίγες φωτεινές εξαιρέσεις) αλλά κυρίως να είναι περήφανοι για τη σχολή την οποία αφήνουν πίσω τους αποφοιτώντας.

 
 

Girl

Όλοι εδώ με τραύμα ασχολούνται; Facebook Twitter
Πετυχαίνω εκεί και την Κ. Έλεγα για εκείνη τις προάλλες σε μια φίλη πως αν ο όρος it girl είχε ακόμη κάποιο νόημα, θα ήταν το μόνο άτομο στην Αθήνα το οποίο θα μπορούσα να περιγράψω έτσι. Εκείνο το κορίτσι στο πάρτι που όλοι θα ήθελαν να γνωρίσουν, που όλοι θα ένιωθαν κάπως σημαντικοί όταν τους μιλούσε ή και κοιτούσε./// H K. κοιτώντας εμένα, που κοιτάω εκείνη (A).
Όλοι εδώ με τραύμα ασχολούνται; Facebook Twitter
Που αγόρια θα μου αφηγούνταν ιστορίες για το πώς τη γνώρισαν και την ερωτεύτηκαν σε κάποιο νησί ως νέα παιδιά, κι ακόμη δεν το έχουν ξεχάσει. Που κανείς δεν μοιάζει να μπορεί να καταλάβει απόλυτα. Αλλά δίπλα στο αίνιγμα, είναι βασικά ένα πολύ γλυκό και αστείο παιδί./// H K. κοιτώντας εμένα, που κοιτάω εκείνη (Β).
 
 

Παρασκευή μέσα. Σάββατο έξω. 

Ξύπνα, μπορείς να κάνεις έρωτα ή να πεθάνεις στα χέρια του διοικητή Κόμπρα Facebook Twitter
Από αρισστερά προς τα δεξιά: 1, 2. Pierre Molinier, Sans titre, 1960-1976. © Adagp, Paris, 2023. Collection Frac Nouvelle-Aquitaine MECA. 3. Pierre Molinier, Sans titre, 1965. Courtesy of Galerie Christophe Gaillard. © Pierre Molinier, Adagp, Paris, 2023. 4. Pierre Molinier, Autoportrait debout, 1955. Courtesy of Galerie Christophe Gaillard. © Pierre Molinier, Adagp, Paris, 2023.

Παρασκευή βράδυ, και είμαι μέσα. Αποφάσισα δηλαδή να μείνω μέσα. Πρέπει να μαζέψω το σπίτι (πάντα), να διαβάσω, να συγκεντρωθώ για μια συνάντηση που έχω αύριο. Είπα, οk, σήμερα το βράδυ μέσα. Αλλά γιατί δεν μου στέλνει κάποιος μήνυμα;

Και όσο το σκέφτομαι αυτό μου στέλνουν. Η Σοφία με ρωτάει αν θέλω να βγούμε. Η Ερμύλη περνάει από το σπίτι. Λέω όχι. Έχω πράγματα να κάνω. Πάει 1. Ο Γ. θα πήγαινε σε πάρτι, ήθελε να του βρω προσκλήσεις. Δεν είχα όρεξη να πάω, ούτε να ζητάω τέτοια. Αλλά γιατί δεν μου στέλνει ξανά; Να με πιέσει να πάω στο πάρτι; Πάλι όχι θα πω, αλλά, ξέρεις...

Στέλνει. Δεν πάω, αλλά ούτε κάνω και τίποτα ιδαίτερο μέσα. Δεν είναι ακριβώς fomo όλο αυτό, δεν φοβάσαι ότι χάνεις κάτι τρομερό. Είναι κάποιου είδους ανασφάλεια, φοβάσαι ότι ίσως θα έπρεπε να κάνεις κάτι τρομερό, κάπου. Με κάποιον. Κάθε φορά που μένω μέσα ο ίδιος κύκλος, αλλά διατηρώ μια κρυφή πίστη στις λίγες περιπτώσεις που έχω μείνει σταθερός και όλα έχουν μπει στη θέση τους. Οι φορές που δεν αμφιβάλλεις για το τι έπρεπε να κάνεις, να βγεις ή να μείνεις μέσα. Γιατί είναι ξεκάθαρο.

Θέμα τύχης ή σιγά σιγά μαθαίνεις να ακούς τον εαυτό σου; Χθες, πάντως, αποτυχία.

Ξύπνα, μπορείς να κάνεις έρωτα ή να πεθάνεις στα χέρια του διοικητή Κόμπρα Facebook Twitter
Edit σε μια εικόνα (άγνωστου) φωτογράφου που βρίσκω κάπου στο ίντερνετ.
Ξύπνα, μπορείς να κάνεις έρωτα ή να πεθάνεις στα χέρια του διοικητή Κόμπρα Facebook Twitter
Edit σε μια εικόνα (άγνωστου) φωτογράφου που βρίσκω κάπου στο ίντερνετ.

Επόμενο βράδυ. 

ΟΚ, όλα καλά_Ένα πάρτι αρκεί για να σου υπενθυμίσει γιατί αξίζει να ζεις στο κέντρο.

Ξύπνα, μπορείς να κάνεις έρωτα ή να πεθάνεις στα χέρια του διοικητή Κόμπρα Facebook Twitter
Α.

Παρά τα ατελείωτα σκουπίδια, παρά τις ορδές του κόσμου, παρά τη φασαρία, παρά την έλλειψη πάρκων. Αν ζεις το βράδυ, όπως συχνά κάνουμε, αυτό είναι το μοναδικό μέρος για να είσαι. Ξεκινάω να βγω, πρώτα Μεταξουργείο, γύρω-γύρω, μέχρι να βρούμε κάπου. Κακό τηγανητό φαγητό σε ένα κρασάδικο. Μετά ξανά κύκλους στα δρομάκια. Ένα κατούρημα στις τουαλέτες του Proveleggios λίγο πριν κλείσει. Κι έπειτα προς το πάρτι που έκαναν οι Νύχτες στο Ρομάντσο. Ανεβαίνουμε την Πειραιώς. Φτάνουμε και είναι ήδη, από τη 1, γεμάτο. Μια σφραγισμένη βότκα από το περίπτερο, πλαστικά ποτηράκια. Ο δρόμος γεμάτος γνωστούς. Κόσμος που αποφεύγεις (και όχι). 

Κάποιος μου λέει, ξύπνα, μπορείς να κάνεις έρωτα ή να πεθάνεις στα χέρια του διοικητή Κόμπρα, εννοώντας ξεκόλλα, μην γκρινιάζεις άλλο, αυτή είναι η πόλη σου.

Όλες αυτές οι μικρές παρέες, μια κοινότητα ανθρώπων που φτιάχτηκε σιγά-σιγά απ' όσους δεν ταίριαζαν κάπου αλλού, απ' όσους ήρθαν από αλλού. Πολλοί από αυτούς φίλοι σου σε κάποια φάση τα τελευταία 6 χρόνια που ζεις εδώ. Τωρινοί, παλιοί, και μελλοντικοί. Δυο-τρία αγόρια που σου αρέσουν. Δυο-τρία που τους αρέσεις εσύ. Η Αλεξάνδρα με το ποδήλατό της. Η Ν. χαρούμενη. 

Σε αυτό το πάρτι ήταν όλοι τους όμορφοι, ενδιαφέροντες, αστείοι και hot. Ό,τι κι αν έψαχναν να κάνουν εκεί, γνωριμίες, μυτιές, χορό, σεξ ή και socialising. 

Χαιρετώ. Να σας προσέχετε...

Notebook

ΘΕΜΑΤΑ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

THE GOOD LIFO ΔΗΜΟΦΙΛΗ