30 χρόνια μετά, το «Kids» είναι το ίδιο τολμηρό

30 χρόνια μετά, το «Kids» είναι το ίδιο τολμηρό Facebook Twitter
©Larry Clark
0

Όταν ήταν έξι χρονών ο Τέλυ, το μικρό του «μπιζέλι» είχε μήκος είκοσι εκατοστά. Οι γονείς του τον άφηναν να γυρνάει γυμνός στην παραλία και όλα τα βλέμματα καρφώνονταν πάνω του. Τα σχόλια έδιναν κι έπαιρναν. Ο πατέρας του γέλαγε και συνέχιζε αμέριμνος να φτιάχνει κάστρα στην άμμο. Η μητέρα του περιοριζόταν σε ένα συγκρατημένο χαμόγελο, έχοντας πείσει τον εαυτό της ότι όλα θα εξελίσσονταν απόλυτα φυσιολογικά. Σε στιγμές βαρεμάρας, ο Τέλυ ξάπλωνε και το άπλωνε πάνω στην κοιλιά του. Το αγαπημένο του παιχνίδι ήταν να το χρησιμοποιεί σαν μικρόφωνο. Η μικρή του αδερφή το έβλεπε σαν κούκλα κι ήθελε κι αυτή να παίζει μαζί του. Κατά τ’ άλλα, ο μικρός φορούσε σώβρακο νούμερο 46.

Όταν ο Τέλυ έγινε δώδεκα χρονών, η οικογένειά του μετακόμισε στη Νέα Υόρκη. Πιάσανε ένα διαμέρισμα δίπλα σε κάποιον Έκτωρα που εμπορευόταν ορθοπεδικά είδη. Δύο πατώματα πιο κάτω έμενε ένας πιτσιρικάς με πυκνά μαλλιά και μυωπικά γυαλιά που τον έλεγαν Κάσπερ και λάτρευε τα κόμικς και τις καραμέλες. Όλη μέρα τραγούδαγε το «Pretty Woman» του Roy Orbison. Κάποιος είχε κάνει δώρο τον δίσκο στους γονείς του για την επέτειο των γάμων τους.

Ο Μπεν Ντέτρικ από τους «New York Times» περιέγραψε την ταινία ως «τον άρχοντα των "Μυγών" με σκέιτμπορντ, ναρκωτικά και χιπ-χοπ. Δεν υπάρχει βροντερή ηθική εκτίμηση, μόνο αποστασιοποιημένη παρατήρηση».

Ο Κάσπερ είχε ένα σπασμένο δόντι κι όποτε ήθελε να αστειευτεί παρίστανε τον βρυκόλακα στους φίλους του. Ήθελε να πιστεύει ότι ήταν ο γιος του διαβόλου. Του άρεσε να κλέβει τα καταστήματα. Στην αρχή βούταγε μόνο τσιπς ή φακελάκια με κάρτες από σκηνές μπέηζμπολ. Μα σιγά-σιγά τα γούστα ακρίβαιναν… κι άρχισε να κλέβει ρολόγια και μικρές ηλεκτρικές συσκευές. Μια μέρα τον τσάκωσε ένας αστυνόμος την ώρα που βούταγε ένα walkman από ένα μαγαζί ηλεκτρικών ειδών.

Αστυνομικός: Έλα εδώ.    
Κάσπερ: Ποιος; Εγώ;
Αστυνομικός: Εσύ, ποιος νομίζεις; Έλα εδώ γρήγορα. 
Κάσπερ: Γιατί; Τι έγινε;
Αστυνομικός: Ξέρεις πολύ καλά γιατί σε φώναξα. Τι κρύβεις κάτω από το πουκάμισό σου;
Κάσπερ: Κάτω από το πουκάμισό μου;
Αστυνομικός: Ακριβώς. Κάτω από το πουκάμισό σου. Δώστο μου εδώ αμέσως.
Κάσπερ: Είναι ένα walkman για τον αδελφό μου. Αυτός με έβαλε να το κάνω. Με ανάγκασε να το πάρω. 
Αστυνομικός: Αυτός σε έβαλε να το κλέψεις;
Κάσπερ: Όχι, όχι, θα του το αγόραζα. Δεν είχα σκοπό να το κλέψω.

30 χρόνια μετά, το «Kids» είναι το ίδιο τολμηρό Facebook Twitter
©Larry Clark

Ο Κάσπερ γώρισε για πρώτη φορά το Τέλυ σε ένα παγωτατζίδικο. Καθόταν με μερικούς φίλους του και συζήταγαν για το ποιος είναι ο σωστός τρόπος να τραβάς μαλακία. Ο Τέλυ περηφανευόταν ότι μπορεί να το κάνει και με τα δύο χέρια ταυτόχρονα. Ο Κάσπερ ζήλευε, αλλά ήθελε οπωσδήποτε να γίνει φίλος μ’ αυτό το παιδί με τα ασυνήθιστα σωματικά προσόντα. Χρόνια μετά, στο ίδιο παγωτατζίδικο οι δυο φίλοι συζητούν, όπως πάντα, για παρθένες. Ξαφνικά κάνει την εμφάνισή του ένας ηλικιωμένος κύριος κι αρχίζει και βαράει τον Τέλυ με μια ομπρέλα.

Κύριος: Κατέστρεψες την κόρη μου.
Τέλυ: Κάνετε λάθος. Δεν έκανα τίποτα.
Κύριος: Είμαι σίγουρος ότι ήσουν εσύ, παλιοαλήτη.
Τέλυ: Δεν είναι αλήθεια.
Κύριος: Γύρισε σπίτι κλαίγοντας και μου τα είπε όλα. Δεν είμαι χαζοαμερικανάκι εγώ. Είμαι Ιταλός. Ξέρω τι της έκανες.
Τέλυ: Δεν την πείραξα καθόλου. Το ορκίζομαι.
Κύριος: Θα το πληρώσεις παλιοαλήτη. Θα σε σκοτώσω.

Ο Τέλυ είναι 17 χρονών. Μικρόσωμος, χωρίς καθόλου μυς και πολύ βρώμικος. Το πρόσωπό του εκπέμπει την εξυπνάδα των ανθρώπων του δρόμου. Είναι ξαπλωμένος στο κρεβάτι και φοράει μόνο ένα λευκό σλιπάκι. Δίπλα του ένα ημίγυμνο κορίτσι. Από το μαύρο σουτιέν της προβάλλει η μία ρώγα του στήθους της. Τα παράθυρα είναι ανοιχτά, τα αυτοκίνητα κορνάρουν μανιασμένα κι ο ανεμιστήρας στέλνει μόνο ζεστό αέρα. Κάλτσες, πουκάμισα, παντελόνια, όλα ριγμένα στο πάτωμα μπροστά από το κουκλόσπιτο. Στον τοίχο μια αφίσα των Beastie Boys και στο κρεβάτι δεκάδες πάνινα κουκλάκια.

30 χρόνια μετά, το «Kids» είναι το ίδιο τολμηρό Facebook Twitter
©Larry Clark
30 χρόνια μετά, το «Kids» είναι το ίδιο τολμηρό Facebook Twitter
©Larry Clark
30 χρόνια μετά, το «Kids» είναι το ίδιο τολμηρό Facebook Twitter
©Larry Clark

Το κορίτσι μιλάει ψιθυριστά, ο Τέλυ με αυτοπεποίθηση.

Τέλυ: Ξέρεις τι θέλω να κάνω;
Κορίτσι: Ναι, θέλεις να κάνουμε έρωτα. Αλλά αυτό δεν γίνεται.
Τέλυ: Γιατί, πιστεύεις ότι είσαι κοριτσάκι ακόμα; 
Κορίτσι: Είμαι κοριτσάκι και δεν θέλω να βρεθώ με κανένα μωρό.
Τέλυ: Νομίζεις ότι εγώ θέλω να κάνουμε παιδί; Άφησε αυτό επάνω μου. Όσο είμαστε μαζί δεν πρέπει να φοβάσαι για τίποτα.  
Κορίτσι: Γιατί;
Τέλυ: Γιατί μου αρέσεις. Είσαι όμορφη. Άμα γαμηθούμε, θα δεις, θα σ’ αρέσει.   
Κορίτσι: Δεν ξέρω, φοβάμαι. Φοβάμαι ότι, αν γίνει κάτι τέτοιο, θα αλλάξουν τα πράγματα μεταξύ μας.
Τέλυ: Τι να αλλάξει; Τίποτα δεν θα αλλάξει. Θέλω να σε κάνω ευτυχισμένη. Αυτό είναι όλο.

Ο Τέλυ αρχίζει να την χαϊδεύει. Στα μαλλιά, στην πλάτη. Βάζει τη γλώσσα του στο στόμα της. Φιλιούνται.

Τέλυ: Δεν θα σε πονέσω. Θα είμαι τρυφερός. Στο υπόσχομαι.
Κορίτσι: Σε παρακαλώ να είσαι προσεκτικός.
Τέλυ: Θα είμαι.

30 χρόνια μετά, το «Kids» είναι το ίδιο τολμηρό Facebook Twitter
©Larry Clark

Λίγο αργότερα, ο Τέλυ κλείνει σχεδόν αθόρυβα την πόρτα. Σταματάει για λίγο στο πλατύσκαλο και ένα χαμόγελο ικανοποίησης σχηματίζεται στο πρόσωπό του. Αμέσως αρχίζει να κατεβαίνει τρέχοντας τις σκάλες. Τρία πατώματα, σε χρόνο μηδέν. Τα τελευταία τέσσερα σκαλιά τα πηδάει. Λίγο πριν την εξώπορτα τον πιάνουν τα γέλια. Εκεί τον περιμένει ο Κασπερ.

Ο Κάσπερ είναι μικρός και αστείος. Όλοι τον γουστάρουν. Είναι πολύ γρήγορος και δε φοβάται να τα βάζει με ανθρώπους που έχουν το διπλάσιο μπόι από το δικό του. Είναι ένα πανέξυπνο τσογλάνι με κλασική νεοϋορκέζικη προφορά, πολλά τατουάζ και χαλασμένα δόντια. Πίνει μπύρα από ένα μπουκάλι κρυμμένο σε χαρτοσακούλα και διαβάζει κόμικς. Ο Τέλυ του ρίχνει μια σφαλιάρα στο σβέρκο. Η γουλιά της μπύρας που μόλις έχει αρχίσει να καταπίνει καταλήγει στα παπούτσια. «Σκατά», φωνάζει. Βλέπει το χαμόγελο στο πρόσωπο του φίλου του, σηκώνεται και τον αγκαλιάζει.

«Πες μου τι έγινε», τον ρωτάει επιτακτικά, «Τα κατάφερες;».
Τέλυ: Εσύ τι λες;

(απόσπασμα από το κείμενο που δημοσιεύτηκε στο «01»)

30 χρόνια μετά, το «Kids» είναι το ίδιο τολμηρό Facebook Twitter
©Larry Clark

Ο Χάρμονι Κόριν έγραψε το σενάριο του «Kids» το 1993, όταν ήταν 18 χρονών. Ήταν η πρώτη του συνεργασία με τον Λάρι Κλαρκ και η αρχή μιας αμερικανικής κινηματογραφικής σχολής με ταινίες που καταγράφουν την αμερικανική κουλτούρα των ’90s, έχουν εντελώς raw αισθητική και σήμερα θεωρούνται cult. Η ταινία βγήκε στις αίθουσες το 1995, αλλά η φωτογράφιση που δημοσιεύτηκε στο δέκατο τεύχος του «01», τον Σεπτέμβριο του 1994, είχε γίνει εκείνο το καλοκαίρι. Οι φωτογραφίες που συνόδευαν το σενάριο στο έντυπο σε μια αποκλειστικότητα που είχε συζητηθεί πολύ εκείνη την εποχή, τριάντα χρόνια μετά εξακολουθούν να έχουν μια τόλμη που σήμερα θα δημιουργούσε άλλου είδους αντιδράσεις.    

Στο «Kids» ο Κλαρκ επέλεξε παιδιά από τους δρόμους της Νέας Υόρκης χωρίς προηγούμενη εμπειρία στην υποκριτική, με κυριότερους τους Λίο Φιτζπάτρικ (Τέλυ) και Τζάστιν Πίερς (Κάσπερ). Τον Φιτζπάτρικ τον είχε παρακολουθήσει την ώρα που έκανε σκέιτ και έβριζε γιατί δεν μπορούσε να κάνει κόλπα. Ήταν η πρώτη εμφάνιση και της Κλόι Σεβινί σε ταινία, την οποία έφερε στο καστ ο Κορίν. Την είχε γνωρίσει λίγο πριν ξεκινήσει η παραγωγή του «Kids» και στο αρχικό πλάνο ήταν να παίξει έναν μικρό ρόλο, αλλά όταν αποχώρησε η Μία Κίρσνερ της δόθηκε ο πρωταγωνιστικός ρόλος, της Τζένι. Η Σεβινί και ο Κορίν συνεργάστηκαν ξανά στη δημιουργία των ταινιών «Gummo» (1997) και «Julien Donkey-Boy».

30 χρόνια μετά, το «Kids» είναι το ίδιο τολμηρό Facebook Twitter
©Larry Clark

Το «Kids» ήταν το κινηματογραφικό ντεμπούτο και για τους Λίο Φιτζπάτρικ και Τζάστιν Πίερς, ενώ στο καστ ήταν και η Ροζάριο Ντόουσον και άλλοι νεοεμφανιζόμενοι εκείνη την εποχή ηθοποιοί που υποδύονται μια ομάδα εφήβων στη Νέα Υόρκη οι οποίοι ζουν με έναν ηδονιστικό τρόπο, εμπλεκόμενοι σε κατάχρηση ουσιών, σεξουαλικές και άλλες διάφορες πράξεις που τότε θεωρήθηκαν ακραίες. Όλα αυτά τα ζουν στη διάρκεια ενός 24ώρου – τα περιστατικά παρουσιάζονται σε στυλ ημι-ντοκιμαντέρ, ωστόσο όλες οι σκηνές βασίζονται σε σενάριο. Ο Μπεν Ντέτρικ από τους «New York Times» περιέγραψε την ταινία ως «τον άρχοντα των "Μυγών" με σκέιτμπορντ, ναρκωτικά και χιπ-χοπ. Δεν υπάρχει βροντερή ηθική εκτίμηση, μόνο αποστασιοποιημένη παρατήρηση».

Μόλις κυκλοφόρησε στις αίθουσες η ταινία προκάλεσε αντιδράσεις λόγω της τολμηρότητας των σκηνών αλλά και του θέματός της, έτσι την κατέταξαν στις ακατάλληλες (Ν-17), ωστόσο έφερε πολλά λεφτά στους δημιουργούς της και σήμερα θεωρείται από τις κλασικές των '90s. Ο Λάρι Κλαρκ είχε δηλώσει ότι ήθελε να «δημιουργήσει τη μεγάλη αμερικανική ταινία για εφήβους, κάτι ανάλογο με το μεγάλο αμερικανικό μυθιστόρημα». Σε μεγάλο μέρος τα κατάφερε.

30 χρόνια μετά, το «Kids» είναι το ίδιο τολμηρό Facebook Twitter
©Larry Clark
30 χρόνια μετά, το «Kids» είναι το ίδιο τολμηρό Facebook Twitter
©Larry Clark
30 χρόνια μετά, το «Kids» είναι το ίδιο τολμηρό Facebook Twitter
©Larry Clark
30 χρόνια μετά, το «Kids» είναι το ίδιο τολμηρό Facebook Twitter
©Larry Clark
30 χρόνια μετά, το «Kids» είναι το ίδιο τολμηρό Facebook Twitter
©Larry Clark
30 χρόνια μετά, το «Kids» είναι το ίδιο τολμηρό Facebook Twitter
©Larry Clark
30 χρόνια μετά, το «Kids» είναι το ίδιο τολμηρό Facebook Twitter
©Larry Clark

«Kids» (1995), οfficial trailer

Οθόνες
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Εβελίνα Παπούλια

Oι Αθηναίοι / Εβελίνα Παπούλια: «Δεν μου χαρίστηκε τίποτα»

«Μην παίξεις ποτέ κωμωδία», της είχαν πει, αλλά τελικά το ευρύ κοινό τη λάτρεψε ως Μαρίνα Κουντουράτου. Όταν αποφάσισε να ερμηνεύσει τον ρόλο μιας τρανς γυναίκας, της είπαν «θα καταστραφείς». Ήταν πάντα τολμηρή και άφοβη. Και είναι η Αθηναία της εβδομάδας.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
 Ντέιβιντ Κρόνεμπεργκ: «Αν είσαι υπαρξιστής άθεος όπως εγώ, το ανθρώπινο σώμα είναι η ζωή σου»

Pulp Fiction / «Αν είσαι υπαρξιστής άθεος όπως εγώ, το ανθρώπινο σώμα είναι η ζωή σου»

Ο Ντέιβιντ Κρόνεμπεργκ επιστρέφει με το «Ο Κύριος των Νεκρών» και μιλά στη LiFO για τις σκέψεις του πάνω στο πένθος, την τεχνητή νοημοσύνη που του έλυσε τα χέρια, και εξηγεί γιατί ασχολείται διαρκώς με τρομακτικές καταστάσεις.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Βαλ Κίλμερ: Ο άνθρωπος που θα (μπορούσε να) γινόταν σταρ

Απώλειες / Βαλ Κίλμερ (1959-2025): Ο άνθρωπος που θα μπορούσε να είχε γίνει σούπερσταρ

Έφυγε από τη ζωή ο Κρις του «Heat», ο Iceman του «Top Gun», ο «ξανθός» Μπάτμαν του Τζόελ Σουμάχερ, ο Τζιμ Μόρισον του Όλιβερ Στόουν, ο γκέι ντέτεκτιβ του «Kiss Kiss Bang Bang», ένας ηθοποιός που κατέγραψε μερικές αξέχαστες εμφανίσεις στο ενεργητικό του, μα δεν έκανε την αναμενόμενη καριέρα μεγάλου σταρ λόγω ατυχών συγκυριών αλλά και προσωπικών επιλογών.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Η Λάιζα Μινέλι σήμερα δηλώνει ευτυχισμένη. ή Λάιζα Μινέλι: Mια απίστευτη ιστορία επιβίωσης.

Οθόνες / Λάιζα Μινέλι: Mια απίστευτη ιστορία επιβίωσης

Gay icon, μια χαρισματικά αφοσιωμένη performer, αλλά και αντικείμενο χλεύης. Το ντοκιμαντέρ του Μπρους Ντέιβιντ Κλάιν «Liza: A Truly Terrific, Absolutely True Story» σίγουρα δεν αφηγείται την ιστορία ενός τυπικού nepo baby.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
τομ χάρντι

Οθόνες / 10 τηλεοπτικές σειρές που θα δούμε την άνοιξη

Από τη μεγάλη επιστροφή του «The Last of Us» σε εκείνη του «Αστερίξ» και από τη σεξουαλική αναζήτηση της Μισέλ Ουίλιαμς σε μια απολαυστική ματιά στον κόσμο του σύγχρονου μπαλέτου, αυτές είναι οι σειρές που θα μας κρατήσουν καθηλωμένους στη μικρή οθόνη το επόμενο διάστημα.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Οι 10 αγαπημένες ταινίες της Μαρίνας Σάττι

Μυθολογίες / «Οι εικόνες του Ζβιάγκιντσεφ είναι υπνωτιστικές»: Οι 10 αγαπημένες ταινίες της Μαρίνας Σάττι

Στην κινηματογραφική λίστα της τραγουδοποιού, η σιωπή λέει περισσότερα από τα λόγια, οι εικόνες αποκαλύπτουν κρυμμένα συναισθήματα, οι κόσμοι είναι γεμάτοι αβεβαιότητες και συγκρούσεις, και η μουσική έχει μια ιερή διάσταση.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΝΙΝΕΤΤΑ ΓΙΑΚΙΝΤΖΗ
21 ντοκιμαντέρ του 21ου αιώνα που αξίζει να δείτε

Οθόνες / 21 ντοκιμαντέρ του 21ου αιώνα που αξίζει να δείτε

Από μια σπουδαία στιγμή του σκορσεζικού σινεμά ως την ψηφιακή επανάσταση της Ανιές Βαρντά κι από το συγκλονιστικό δίπτυχο του Τζόσουα Οπενχάιμερ ως τη μεγάλη φιλμική «σκανταλιά» του Banksy, αυτοί είναι 21 σταθμοί του σύγχρονου σινεμά τεκμηρίωσης που πρέπει να έχει δει κάθε σινεφίλ.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
«Μπορεί να γίνει μια παραγωγή σαν το “Flow” στην Ελλάδα, αρκεί να το θέλουμε»

Οθόνες / «Μπορεί να γίνει μια παραγωγή σαν το “Flow” στην Ελλάδα, αρκεί να το θέλουμε»

Με αφορμή τη δεύτερη απονομή των βραβείων Stratos, που τιμούν το ελληνικό animation, o πρόεδρος της ASIFA HELLAS Κωνσταντίνος Κακαρούντας μιλά για την άνθηση της σκηνής, τις προκλήσεις και για το πώς η Ελλάδα μπορεί να πετύχει μια παραγωγή οσκαρικού επιπέδου.
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
 «Εσύ, θείο, δεν θα φύγεις, θα μείνεις εδώ μαζί μου!» ή Γιάννα Δεληγιάννη: «Βρίσκω την ουσία μόνο στο να στηρίζει ο ένας τον άλλον». ή Η Γιάννα Δεληγιάννη προβάλλει ταινίες στους μαθητές της άγονης γραμμής.

Οθόνες / Η Γιάννα Δεληγιάννη προβάλλει ταινίες στους μαθητές της άγονης γραμμής

Η κινηματογραφίστρια και πρόεδρος της Cinemathesis μιλά για την πρωτοβουλία της να υλοποιεί κινηματογραφικά εργαστήρια για παιδιά σε απομακρυσμένα δημοτικά σχολεία της άγονης γραμμής, το όραμα και το αποτύπωμα της δράσης της, για τις δυσκολίες που αντιμετώπισε και για το τι λείπει από την τυπική εκπαίδευση.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Γιατί το «Adolescence» έχει αναδειχθεί σε παγκόσμιο φαινόμενο;

Pulp Fiction / Γιατί το «Adolescence» έχει αναδειχθεί σε παγκόσμιο φαινόμενο;

Είναι η τεχνική αρτιότητα μιας αστυνομικής σειράς με επίκαιρο κοινωνικό θέμα που της χαρίζει τόσο μεγάλο αντίκτυπο στο κοινό; Ή μήπως η πραγματική δύναμη πηγάζει από τον φόβο των γονιών για τις εγκληματικές παραλείψεις και, κυρίως, για την άγνοιά τους απέναντι στα κρυφά σημάδια του ψηφιακού κόσμου;
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Η μαμά μου, ο Μπαρτ Ρέινολντς κι ένας θάνατος που παραμένει μυστηριώδης εδώ και μισό αιώνα

Οθόνες / Η μαμά μου, ο Μπαρτ Ρέινολντς κι ένας θάνατος που παραμένει μυστηριώδης εδώ και μισό αιώνα

Ο γιος της ηθοποιού Σάρα Μάιλς ήταν τεσσάρων ετών όταν βρέθηκε νεκρός ο μάνατζερ και πρώην εραστής της μητέρας του. Οι υποψίες είχαν πέσει τότε πάνω στον συμπρωταγωνιστή της Μπαρτ Ρέινολντς. 51 χρόνια αργότερα, ο Μπολτ προσπαθεί να θυμηθεί τι συνέβη.
LIFO NEWSROOM
Το Παιδί Τραύμα επιλέγει τις 10 αγαπημένες του ταινίες

Μυθολογίες / «Το Festen έχει επηρεάσει τους στίχους μου»: Οι 10 αγαπημένες ταινίες του Παιδιού Τραύματος

Χάνεκε αλλά και Αγγελόπουλος, «Καμιά πατρίδα για τους μελλοθάνατους» αλλά και «Aftersun», το Παιδί Τραύμα επιλέγει 10 ταινίες που κυμαίνονται από τον ωμό ρεαλισμό και τη βία μέχρι τον θρίαμβο της ποίησης και της τρυφερότητας.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΝΙΝΕΤΤΑ ΓΙΑΚΙΝΤΖΗ
10 εξαιρετικές ταινίες που μπορείτε να δείτε τώρα στο Netflix

Οθόνες / 10 εξαιρετικές ταινίες που μπορείτε να δείτε τώρα στο Netflix

Το Netflix έχει γίνει ο παράδεισος της εύκολης ψυχαγωγίας, αλλά για τους πραγματικούς σινεφίλ κρύβει και έναν άλλο κόσμο. Αυτή είναι μια λίστα με ταινίες που απαιτούν προσοχή και αφοσίωση, που αξίζουν τον κόπο.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ