Το παρακάτω βίντεο παίχτηκε στο φεστιβάλ των Καννών το 2011. Φαινόταν να διαφημίζει μια μπίρα πέρασε απαρατήρητο από όσους δεν μιλούσαν πορτογαλικά. Αυτό που έκανε στην πραγματικότητα όμως, ήταν να διαφημίσει το El Ojo de Iberoamerica, ένα φεστιβάλ της Βραζιλίας.
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ

Αναστάτωση στο Βατικανό: Καταδικασμένος και άλλοτε πανίσχυρος καρδινάλιος απαιτεί να συμμετάσχει στην εκλογή νέου πάπα

Νέα μελέτη συνδέει βακτηριακή τοξίνη με την αύξηση του καρκίνου του εντέρου σε άτομα κάτω των 50 ετών

Οι χυμοί και τα φρούτα που ρίχνουν τη χοληστερίνη μετά το Πάσχα

Eurovision 2025: Οριακά στον τελικό η Klavdia - Η αποκάλυψη για την πλατφόρμα επί σκηνής

Καπνοί από πυρκαγιά απειλούν τον Βοτανικό - Μήνυμα από το 112

σχόλια