"I'm driving your girlfriend home..."

 "I'm driving your girlfriend home..." Facebook Twitter
0

ΝΤΟΡΙΑΝ 1

Η πατρική βιβλιοθήκη, ευχή και κατάρα μαζί. Ποτέ τακτοποιημένη, πάντα σε πύργους, λες κι έτοιμη για μετακόμιση. Δεν υπήρχαν απαγορευμένα ούτε και προτεινόμενα. Ούτε καν για την ηλικία των 12. Μόνο ακατανόητοι τίτλοι, μπερδεψούρικοι, ατάκτως ερριμμένοι. «Η δίκη της Νυρεμβέργης», «Ρουμπαγιάτ», «Νόθες εκλογές στην Ελλάδα» και κάπου μέσα στο γιουσουρούμ των ετερόκλητων τίτλων, ένα παλιακό, κόκκινο βιβλίο με γραμματοσειρά – παίδεμα για το μάτι: «Το πορτραίτο του Ντόριαν Γκρέι».

Στη σελίδα 147, εκεί που ο Ντόριαν έχει ήδη επιτεθεί θανάσιμα στον Μπάζιλ Χόλγουορντ, πατικωμένα μικροσκοπικά λουλουδάκια και ένα ξενόγλωσσο σημείωμα στη μαμά. Για δες! Υπήρξε, λοιπόν εποχή που ο μπαμπάς ήταν ρομαντικός. Τέλος της ανάμνησης.

Χρόνια μετά, ξεπακετάρισμα και τακτοποίηση, η πατρική βιβλιοθήκη κληρονομικώ δικαιώματι, ξεμπουκάρει απ’ όλες τις κούτες κι όλες τις σακούλες, στενεύει τα σελοφάν και ζορίζει τα σελοτέιπ της όπως – όπως ομαδοποίησης, πάνω πάνω το παλιακό βιβλίο, με το ξεθυμασμένο πια ροδακινί εξώφυλλο και στο ράδιο ο Moz να συμφωνεί. “Everyday is like Sunday/ Everyday is silent and grey /Trudging back over pebbles and sand/ And a strange dust lands on your hands/ and on your face... / on your face ...”.

Περιέργως Κυριακή, μέρα ορόσημο των περισσότερων μετακομίσεων, αναμνήσεις από παντού και απ’ όλα, ξεκαπίστρωτες στο πάτωμα και μέσα στο βιβλίο, ακόμη εκεί, τα εδώ και χρόνια ημιζώντανα λουλουδάκια και οι στίχοι στη μαμά, με καμιά δεκαριά ελληνικές κουβέντες. «Για ‘σένα λέει ο Morissey:   «I'm driving your girlfriend home / And she's saying / How she never chose you /"Turn left", she says / I turn left /And she says /"So how did I end up / So deeply involved in / The very existence /I planned on avoiding?"/And I can't answer”. Σ’ αγαπώ – Ο οδηγός».

«Ληστής», λοιπόν, ο μπαμπάς. Κι ο πρώτος της οικογενειακής «συμμορίας» που εγκατέλειψε. The first of the gang to die… Συμπτώσεις;

Μπα. Απλώς, κοίτα να δεις, τι μαθαίνεις από κάποιον που δεν φαντάζεται ότι υπάρχεις, για κάποιον που δεν υπάρχει πια...

ΝΤΟΡΙΑΝ 2

-------------------------------------

Μουσική
0

ΑΦΙΕΡΩΜΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Μια σπουδαία συμφωνία σε ένα μόνο μέρος

Συμφωνική Μουσική - Ιστορίες / Μια σπουδαία συμφωνία σε ένα μόνο μέρος

Η Ματούλα Κουστένη μιλά για την Έβδομη Συμφωνία του Γιαν Σιμπέλιους, ένα από τα πιο χαρακτηριστικά έργα του ρομαντικού κινήματος του 19ου αιώνα, που συνέθεσε ο δημιουργός-σύμβολο της Φινλανδίας.
ΜΑΤΟΥΛΑ ΚΟΥΣΤΕΝΗ
Δημήτρης Σκύλλας

Μουσική / «Υπήρξα αλαζόνας από τη λαχτάρα μου να πετύχω»

Ο διεθνώς καταξιωμένος συνθέτης Δημήτρης Σκύλλας επιστρέφει με ένα έργο για το Μέγαρο Μουσικής, εμπνευσμένο από την απέριττη ομορφιά της ελληνικής δημοτικής παράδοσης, αντλώντας στοιχεία από το ηπειρώτικο μοιρολόι αλλά και από τα «σκυλάδικα».
M. HULOT
Όλες οι συναυλίες που θα δούμε το φετινό καλοκαίρι

Μουσική / Όλες οι συναυλίες που θα δούμε το φετινό καλοκαίρι

Ποπ, ροκ, ραπ, πειραματική ηλεκτρονική μουσική και ξέφρενα πάρτι με χορό δίνουν πολλές επιλογές για διασκέδαση με (σχεδόν) νέα αλλά και δημοφιλή ονόματα του παρελθόντος να διαμορφώνουν ένα καλοκαιρινό μουσικό τοπίο με μεγάλο ενδιαφέρον.
M. HULOT
Οι Blackpink επιστρέφουν αλλά σόλο

Μουσική / Έχετε έστω ακουστά τις Blackpink ή είστε τίποτα boomers;

Σε μια μουσική βιομηχανία που δεν μπορεί να συνέλθει από την απόλυτη κυριαρχία της Κ-pop, τα μέλη του πιο δημοφιλούς νοτιοκορεάτικου γυναικείου γκρουπ κυκλοφόρησαν σόλο δουλειές. Μαζί κατέκτησαν τον κόσμο, μόνες τους τι κάνουν;
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
Η Ιεροτελεστία της Άνοιξης του Ιγκόρ Στραβίνσκυ: Τι συμβαίνει με αυτό το ερεθιστικό έργο;

Συμφωνική Μουσική - Ιστορίες / Η Ιεροτελεστία της Άνοιξης του Ιγκόρ Στραβίνσκυ: Τι συμβαίνει με αυτό το ερεθιστικό έργο;

Με αφορμή τη συναυλία της Κρατικής Ορχήστρας Αθηνών στο Μέγαρο Μουσικής στις 11 Απριλίου, η Ματούλα Κουστένη περιγράφει ένα από τα περιφημότερα έργα του συμφωνικού ρεπερτορίου, την εμβληματική Ιεροτελεστία της Άνοιξης του Ιγκόρ Στραβίνσκυ, αλλά και αφηγείται ένα από τα διασημότερα σκάνδαλα στην Ιστορία της Μουσικής. Η πρεμιέρα του έργου στο Παρίσι του 1913 συνοδεύτηκε από επεισόδια που οδήγησαν μέχρι και στην παρέμβαση της αστυνομίας.
ΜΑΤΟΥΛΑ ΚΟΥΣΤΕΝΗ
O Kristof και το τέλος του παιχνιδιού

Μουσική / «Αν δουν ένα αγόρι με ρούχα που θεωρούν ότι δεν είναι αντρικά, ξαφνικά το φετιχοποιούν»

Στο νέο άλμπουμ του, ο Kristof εμπνέεται από τα παιχνίδια κάθε είδους και τo fluidity, κυκλοφορώντας την πιο προσωπική δουλειά του μέχρι σήμερα, η οποία συνοδεύεται από ένα επιτραπέζιο.
M. HULOT