Η ιαπωνική εταιρεία ξεκίνησε γραμμή ανδρικών πουκαμίσων πριν από περίπου μια δεκαετία. Κάθε χρόνο, οι διαφημίσεις ήταν εντελώς διαφορετικές, χωρίς διακριτό θέμα. Η Alice Rawsthorn, κριτικός σχεδίων της International Herald Tribune , είπε γι αυτές τις διαφημίσεις, το 2011:
"Ίσως επειδή οι εκστρατείες των πουκαμίσων σχεδιάστηκαν από ένα δημιουργικό διευθυντή, ο οποίος επεξεργάζεται τα περιεχόμενα από φαντασιακές εικόνες παρά από τον σχεδιαστή και τον φωτογράφο που τις παράγουν, το μόνο συνεπές πράγμα σε αυτές είναι η ασυνέπειά τους. Ωστόσο, συλλογικά χτίζουν ένα συναρπαστικό πορτρέτο της μάρκας, καθώς των δημιουργών και των ανθρώπων που θα φορούν τα ρούχα. "
1. Γλυπτά μηχανών από το Γάλλο καλλιτέχνη Paul Granjon, με τίτλο "My Little Eye," και "Heart Beat Machine."
2. Άλλο ένα γλυπτό του Granjon.
3. "Χάρτινες επεμβάσεις"
4. Εικονογράφοι Daniel Clowes. και Leland Myrick.
5.
6.
7. Ζωγραφική από τον Abraham Mignon. Στίχοι από τους the Pet Shop Boys.
8. Γλυπτά από τον Simen Johan
9.
[via]
σχόλια