13 απίστευτες, «υγιεινές» διαφημίσεις τσιγάρων

13 απίστευτες, «υγιεινές» διαφημίσεις τσιγάρων Facebook Twitter
5
1. «100 χρονών» σε διαφήμιση τσιγάρων, πόσο παραπλανητική
 
13 απίστευτες, «υγιεινές» διαφημίσεις τσιγάρων Facebook Twitter
 
 
2. Ο αριθμός προφανως είναι... πιστοποιημένος
 
13 απίστευτες, «υγιεινές» διαφημίσεις τσιγάρων Facebook Twitter
 
 
3. Γιατροί, γιατροί παντού
 
13 απίστευτες, «υγιεινές» διαφημίσεις τσιγάρων Facebook Twitter
 
 
4. Φυσικά υπάρχει και οδοντίατρος
 
13 απίστευτες, «υγιεινές» διαφημίσεις τσιγάρων Facebook Twitter
 
 
5. «For Digestion's sake», μία καμπάνια της Κάμελ, με πολλούς αθλητές
 
13 απίστευτες, «υγιεινές» διαφημίσεις τσιγάρων Facebook Twitter
 
 
6.
13 απίστευτες, «υγιεινές» διαφημίσεις τσιγάρων Facebook Twitter
 
 
7. Η θεραπεία για το κοινό κρυολόγημα
 
13 απίστευτες, «υγιεινές» διαφημίσεις τσιγάρων Facebook Twitter
 
 
8. Αποφύγετε τον παχουλό κλώνο σας
 
13 απίστευτες, «υγιεινές» διαφημίσεις τσιγάρων Facebook Twitter
 
 
9. Για μία καλλίγραμη σιλουέτα
 
13 απίστευτες, «υγιεινές» διαφημίσεις τσιγάρων Facebook Twitter
 
 
10. Και άλλοι παχουλοί κλώνοι
 
13 απίστευτες, «υγιεινές» διαφημίσεις τσιγάρων Facebook Twitter
 
 
11. Η Pall Mall δημοσίευσε μία σειρά διαφημίσεων με εικόνες φρούτων
 
13 απίστευτες, «υγιεινές» διαφημίσεις τσιγάρων Facebook Twitter
 
 
12.
13 απίστευτες, «υγιεινές» διαφημίσεις τσιγάρων Facebook Twitter
 
 
13. «Είναι κλινικά αποδεδειγμένα ότι ενοχλούν λιγότερο στη μύτη και στο λαιμό»
 
13 απίστευτες, «υγιεινές» διαφημίσεις τσιγάρων Facebook Twitter
 

 

Design
5

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Γιώργος και Ρούλης Αλαχούζος

Design / Αδελφοί Αλαχούζοι: Οι πιο διάσημοι Έλληνες «εφετζήδες»

Από την «Ανατομία ενός εγκλήματος» και τους Ολυμπιακούς Αγώνες του 2004 μέχρι τον Harry Potter και την τελευταία ταινία του Κρόνενμπεργκ, εδώ και σαράντα χρόνια ο Γιώργος και ο Ρούλης Αλαχούζος δημιουργούν εντυπωσιακά και τρομακτικά όντα σαν σύγχρονοι αλχημιστές, επιστρατεύοντας τη φαντασία και τη δεξιοτεχνία τους.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
«Περηφανευόμαστε ότι δώσαμε τα φώτα μας στον κόσμο, αλλά δεν κρατήσαμε ούτε ένα λυχναράκι»

Oι Αθηναίοι / «Περηφανευόμαστε ότι δώσαμε τα φώτα μας στον κόσμο, αλλά δεν κρατήσαμε ούτε ένα λυχναράκι»

Η αρχιτέκτονας και υπεύθυνη των Αρχείων Νεοελληνικής Αρχιτεκτονικής του Μουσείου Μπενάκη, Μάρω Καρδαμίτση-Αδάμη, δεν λησμόνησε ποτέ στην πορεία της πως η μορφή ενός κτιρίου πρέπει να έχει χαρακτήρα, ειλικρίνεια και κλίμακα.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Sotja

Οι Αθηναίοι / Sotja: «Στο ξεκίνημά μου έλεγαν "αυτό το κοριτσάκι θα μου κάνει το tattoo;"»

Όταν μπήκε στα τατουατζίδικα, ελάχιστες γυναίκες εργάζονταν εκεί. Εξασκήθηκε πάνω σε «πανκιά» και βρήκε το προσωπικό της στυλ στις horror ταινίες των ’60s. Η Αθηναία της εβδομάδας θυμάται την εποχή που τα tattoo προκαλούσαν προβλήματα στη δουλειά και κακεντρεχή σχόλια στον δρόμο - και αυτή η πραγματικότητα δεν έχει ακριβώς τελειώσει.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ
Το Μπουλούκι, ένα περιοδεύον εργαστήριο για τις παραδοσιακές τεχνικές δόμησης, βάζει το δικό του -σημαντικό- λιθαράκι στη διατήρηση της μνήμης και της ζωής στην ορεινή Ήπειρο

Γειτονιές της Ελλάδας / Δύο νέοι αρχιτέκτονες ανακατασκεύασαν τη στέγη ενός σχολείου στα Τζουμέρκα

Το Μπουλούκι, ένα περιοδεύον εργαστήριο για τις παραδοσιακές τεχνικές δόμησης, βάζει το δικό του -σημαντικό- λιθαράκι στη διατήρηση της μνήμης και της ζωής στην ορεινή Ήπειρο.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΥΡΙΑΖΗΣ
Hotel Experience: Πώς η πρώτη διοργάνωση για το μέλλον του τουρισμού υπό το πρίσμα της εμπειρίας πέτυχε ρεκόρ επισκεπτών

Design / Hotel Experience: Πώς η πρώτη διοργάνωση για το μέλλον του τουρισμού υπό το πρίσμα της εμπειρίας πέτυχε ρεκόρ επισκεπτών

Η διοργάνωση του Hotel Experience που πραγματοποιήθηκε 5-6 Οκτωβρίου 2024 στο Ωδείο Αθηνών ξεπέρασε κάθε προσδοκία συμμετοχής καθώς πάνω από 4.000 επισκέπτες βίωσαν από κοντά την εμπειρία
THE LIFO TEAM
H θρυλική Ιταλίδα designer Paola Navone θέλει να ζήσει στην Αθήνα

Design / H θρυλική Ιταλίδα designer Paola Navone θα ήθελε να ζήσει στην Αθήνα

 H προσωπικότητα της αρχιτεκτόνισας και designer Paola Navone είναι πληθωρική, όσο και η ιστορία της ζωής της. Λίγο πριν εμφανιστεί ως ομιλήτρια το Σάββατο 5 Οκτωβρίου στο συνέδριο Hotel Experience στο Ωδείο Αθηνών μας μιλάει με πάθος για ένα πρόσφατο πρότζεκτ που υπέγραψε.
ΘΑΝΑΣΗΣ ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΣ

σχόλια

5 σχόλια
Και καλα η διαφημιση ειναι διαφημιση, επιστρατευει καθε μεσο για να πουλησει. Η δικια μας εταιρεια που ειχε το θρασος να ονομασει τα τσιγαρα της "SANTE", νομιζω οτι ξεπερναει καθε οριο.