Η Μελβούρνη αποφάσισε για πρώτη φορά να μην "λογοκρίνει" mural με γυμνές selfie

Η Μελβούρνη αποφάσισε για πρώτη φορά να μην "λογοκρίνει" mural με γυμνές selfie Facebook Twitter
0

Το να "λογοκρίνουν" οι τοπικές αρχές της Αυστραλίας τα murals του street artist Lushsux, όπου σχεδιάζει γυμνούς ανθρώπους να βγάζουν selfie, είναι πλέον σύνηθες για την πόλη αφού λίγες ώρες μετά την εμφάνισή τους στους τοίχους συνήθως τρέχουν να τα καλύψουν τοποθετώντας μαύρες γραμμές πάνω από τα επίμαχα σημεία.

Μετά τη διαμάχη που ξέσπασε με τα τεράστια murals της γυμνής Κιμ Καρντάσιαν δια χειρός Lushsux, τα οποία πολλοί κάτοικοι μαζί και η δημοτική αρχή του Σίδνεϊ απαίτησαν να σβηστούν γιατί τα βρήκαν πολύ προκλητικά, ένα νέο mural προκάλεσε συζητήσεις αυτή τη φορά στο δημοτικό συμβούλιο της Μελβούρνης. 

Το γιγάντιο mural, στους τοίχους ενός κτιρίου στο Geelong, δείχνει έναν γυμνό άνδρα και μια γυμνή γυναίκα να βγάζουν selfie, κατά το γνωστό στιλ του διάσημου street artist. Άμα τη εμφανίσει τους, δεν ήταν λίγοι εκείνοι που άρχισαν να διαμαρτύρονται αλλά αυτή τη φορά το τοπικό συμβούλιο αποφάσισε να μην κάνει καμία απολύτως παρέμβαση και να το αφήσει ως έχει. 

Από την μεριά τους, οι αρχές δικαιολόγησαν την απόφαση λέγοντας πως το συγκεκριμένο έργο είναι στον τοίχο ενός εγκαταλειμμένου σταθμού ενέργειας, που αποτελεί ωστόσο μέρος ιδιωτικής περιουσίας σε αντίθεση με το mural της Καρντάσιαν στην Μελβούρνη που είναι σε δημόσιο κτίριο, σημειώνοντας πως "η ανθρώπινη φιγούρα αποτελεί το αντικείμενο έμπνευσης εδώ και αρκετές δεκαετίες πολλών καλλιτεχνών και πως αναπόφευκτα υπάρχει ισχυρή δημόσια γνώμη στο συγκεκριμένο θέμα". 

Εκτός από το πρώτο mural με τη selfie της Καρντάσιαν, το Σαββατοκύριακο ο Lushsux έφτιαξε ακόμη ένα, αυτό που η διάσημη σταρ ποζάρει topless μαζί με το μοντέλο Emily Ratajkowski, εμπνευσμένο από την πρόσφατη φωτογραφία των δύο γυναικών

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

 Vinted over Instagram: Η μανία του reselling αλλάζει το παιχνίδι στα social media

Living / Η μανία με τα ηλεκτρονικά βιντατζάδικα και η παγίδα της δήθεν «καθαρής» ντουλάπας

Δύο κορίτσια που ξέρουν απ' έξω και ανακατωτά το Vinted και το Vestiaire Collective μας αποκαλύπτουν μυστικά που θα κάνουν τις αγορές μας πιο στοχευμένες και έξυπνες, καθώς και τις αδυναμίες τους που προκύπτουν κατά το κυνήγι του επόμενου θησαυρού.
ΜΙΝΑ ΚΑΛΟΓΕΡΑ
Η ομορφιά ως καθρέφτης της εποχής

Living / Η ομορφιά ως καθρέφτης της εποχής

Ζούμε στην εποχή του φυσικού μακιγιάζ, του συνδυασμού αρωμάτων και της σύνθετης ρουτίνας περιποίησης. Από την υπερβολή των ’80s μέχρι το σήμερα, η ομορφιά αποτυπώνει την κοινωνική εξέλιξη και τη μοναδικότητα κάθε γυναίκας.
ΕΦΗ ΑΝΕΣΤΗ
«Είμαι τυφλός και μπορώ να μένω μόνος, μην ξαφνιάζεστε!»

Ζούμε, ρε! / «Είμαι τυφλός και μπορώ να μένω μόνος, μην ξαφνιάζεστε!»

Μπορούν τα τυφλά άτομα να ζήσουν μόνα; Χρειάζονται τα σπίτια τους κάποια ειδική προσαρμογή; Τι είναι η εκπαίδευση στις καθημερινές δεξιότητες; Η Χρυσέλλα Λαγαρία και ο Θοδωρής Τσάτσος συζητούν για το θέμα με την εκπαιδεύτρια κινητικότητας και προσανατολισμού και ιδρυτικό μέλος της ομάδας «Σκύλοι βοηθοί Ελλάδας», Πέννυ Στούμπου.
THE LIFO TEAM
Millennials και Gen Zers αναζητούν το ιδανικό workplace το 2025

Living / Το ιδανικό εργασιακό περιβάλλον του 2025: Τι ψάχνουν οι Millennials και οι GenZers;

Οι διαφορετικές γενιές που κυκλοφορούν τα τελευταία χρόνια στην αγορά εργασίας περιγράφουν τις συνθήκες που θα τους έκαναν να νιώθουν τη δουλειά τους περισσότερο σαν το σπίτι τους.
ΠΕΝΝΥ ΜΑΣΤΟΡΑΚΟΥ
Γιατί συχνά νιώθουμε μεγαλύτερη νοσταλγία για τις δυσκολίες παρά για τις χαρές;

Living / Γιατί συχνά νιώθουμε μεγαλύτερη νοσταλγία για τις δυσκολίες παρά για τις χαρές;

Οι άνθρωποι έχουν την τάση να βλέπουν «με ροζ γυαλιά» ακόμα και τις πιο αντίξοες περιόδους της ζωής τους, ακόμα κι αν πρόκειται για συνθήκες οικονομικής ύφεσης, πανδημίας ή πολέμου.
THE LIFO TEAM
O «ξαφνικός θάνατος» της εξ αποστάσεως εργασίας

Living / O «ξαφνικός θάνατος» της εξ αποστάσεως εργασίας

Στον απόηχο της πανδημίας, οι πολιτικές «εργασίας από το σπίτι» έμοιαζαν να δείχνουν τον δρόμο για τον χώρο εργασίας του μέλλοντος, αλλά πλέον οι αποκλειστικά remote θέσεις είναι είδος προς εξαφάνιση.
ΜΙΧΑΛΗΣ ΓΙΑΝΝΑΚΙΔΗΣ