Το Movember καλεί τους άντρες να μιλήσουν ανοιχτά για την αυτοκτονία μέσα από μια νέα, δυνατή καμπάνια

Το Movember καλεί τους άντρες να μιλήσουν ανοιχτά για την αυτοκτονία μέσα από μια νέα, δυνατή καμπάνια Facebook Twitter
0
Το Movember καλεί τους άντρες να μιλήσουν ανοιχτά για την αυτοκτονία μέσα από μια νέα, δυνατή καμπάνια Facebook Twitter

Αν και υπάρχουν άνθρωποι που μιλούν με ευκολία για ζητήματα σχετικά με κάποια ψυχική ασθένεια, για μια μεγάλη μερίδα κόσμου παραμένει ένα θέμα ταμπού, ειδικά αν πρόκειται για άντρες. Γενικά, το ποσοστό αυτοκτονιών ανδρών είναι ανησυχητικά υψηλό. Στη Νέα Ζηλανδία για παράδειγμα, καταγράφεται περίπου ένας αυτόχειρας την ημέρα και σε ολόκληρο τον κόσμο αυτοκτονεί ένας άνδρας κάθε λεπτό της ημέρας. 

Η 10η Σεπτεμβρίου έχει καθιερωθεί ως Παγκόσμια Ημέρα κατά της Αυτοκτονίας (World Suicide Prevention Day- WSPD) με απόφαση της Παγκόσμιας Οργάνωσης Υγείας και το Movember, το ετήσιο κίνημα που ξεκίνησε το 2004 για να αυξηθεί η ευαισθητοποίηση για θέματα υγείας των ανδρών, με αφορμή την συγκεκριμένη ημέρα κυκλοφόρησε ένα βίντεο προκειμένου να εστιάσει την προσοχή στο θλιβερή αυτή πραγματικότητα.

Στο βίντεο με τίτλο "Suicide Notes Talk Too Late" (σ.σ. Τα σημειώματα αυτοκτονίας μιλούν πολύ αργά) εμφανίζονται άνδρες διαφόρων ηλικιών και μοιράζονται την εμπειρία τους με την αυτοκτονία, στέλνοντας στο τέλος ένα απλό αλλά ηχηρό μήνυμα: "Άντρες, ας μιλάμε όταν τα πράγματα δυσκολεύουν". Είναι όλοι τους άνθρωποι που κάποτε μπήκαν στην διαδικασία να γράψουν κάποιο σημείωμα αυτοκτονίας, αλλά σήμερα βρίσκονται ακόμη εδώ- απλώς και μόνο χάρη στο ότι αποφάσισαν να μιλήσουν για το πως ένιωθαν. 

Το Movember καλεί τους άντρες να μιλήσουν ανοιχτά για την αυτοκτονία μέσα από μια νέα, δυνατή καμπάνια Facebook Twitter

Σύμφωνα με ανακοίνωση του Movember, η πρόθεση της συγκεκριμένης καμπάνιας είναι να δώσει στις αυτοκτονίες ανδρών την προσοχή που αρμόζει και να σταθεί δυνατά απέναντι στην ψυχική υγεία τους. "Όλα έχουν να κάνουν με την πυροδότηση του διαλόγου. Ενός σημαντικού διαλόγου σχετικά με την αυτοκτονία, τα συμπλέγματα που την περιβάλλουν και τι μπορεί να κάνει οποιοσδήποτε για να το αντιμετωπίσει. Διάλογος που ελπίζουμε πως θα σώσει αμέτρητες ζωές και θα εμποδίσει τις εκτεταμένες και οδυνηρές συνέπειες για τις οικογένειες, τους φίλους και τις κοινωνίες των ανδρών που χάνονται τραγικά κάθε μέρα. Είναι μια άβολη συζήτηση, αλλά και μία που ξέρουμε πως πρέπει να κάνουμε" σημειώνεται κάτω από το βίντεο. 

Το Movember Foundation επιθυμώντας περαιτέρω ανάπτυξη της συζήτησης γύρω από το θέμα, απευθύνει κάλεσμα σε όσους θέλουν να μιλήσουν για την εμπειρία τους ανεβάζοντας βίντεο στα social media.

 

Δείτε το βίντεο της καμπάνιας του Movember: 

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Γιατί κάποιοι άνθρωποι θυμούνται τα όνειρα τους περισσότερο από άλλους

Living / Γιατί κάποιοι άνθρωποι θυμούνται τα όνειρα τους περισσότερο από άλλους

Σύμφωνα με νέες έρευνες, παράγοντες όπως η ηλικία, η ροπή στην ενδοσκόπηση, ακόμα και οι εποχές του χρόνου αποτελούν παράγοντες που επηρεάζουν σημαντικά την ικανότητα να ανακαλούμε τα όνειρά μας.
THE LIFO TEAM
Ο γάτος του μαγαζιού

Living / Ο γάτος του μαγαζιού

Υπεύθυνοι face control, ταμείες, props στη βιτρίνα, support στον πελάτη, επιθεωρητές. Παίρνουν το ρόλο τους στα σοβαρά και είναι φυσικά λόγος για να ξαναπάει κανείς. Γυρίσαμε το κέντρο της Αθήνας, βρήκαμε τις γάτες που ζουν στα μαγαζιά της, τις φωτογραφίσαμε και τις παρουσιάζουμε.
ΣΤΕΦΑΝΙΑ ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ
«Συστήνεται και η κράτηση τραπεζιού». Τα πιο δημοφιλή Game night events της πόλης.

Living / H Aθήνα παίζει Bingo: Αυτά είναι τα πιο δημοφιλή game night events της πόλης!

Από bingo nights, όπου έχει «εμφανιστεί» η Μπρίτνεϊ Σπίαρς, μέχρι γεωγραφικά κουίζ που μπορεί να καταλήξουν σε ζεϊμπέκικα, αυτές είναι οι πιο παιχνιδιάρικες βραδιές της πόλης – και έχουν και τους μόνιμους θαμώνες τους.
ΜΙΝΑ ΚΑΛΟΓΕΡΑ
 Vinted over Instagram: Η μανία του reselling αλλάζει το παιχνίδι στα social media

Living / Η μανία με τα ηλεκτρονικά βιντατζάδικα και η παγίδα της δήθεν «καθαρής» ντουλάπας

Δύο κορίτσια που ξέρουν απ' έξω και ανακατωτά το Vinted και το Vestiaire Collective μας αποκαλύπτουν μυστικά που θα κάνουν τις αγορές μας πιο στοχευμένες και έξυπνες, καθώς και τις αδυναμίες τους που προκύπτουν κατά το κυνήγι του επόμενου θησαυρού.
ΜΙΝΑ ΚΑΛΟΓΕΡΑ
Η ομορφιά ως καθρέφτης της εποχής

Living / Η ομορφιά ως καθρέφτης της εποχής

Ζούμε στην εποχή του φυσικού μακιγιάζ, του συνδυασμού αρωμάτων και της σύνθετης ρουτίνας περιποίησης. Από την υπερβολή των ’80s μέχρι το σήμερα, η ομορφιά αποτυπώνει την κοινωνική εξέλιξη και τη μοναδικότητα κάθε γυναίκας.
ΕΦΗ ΑΝΕΣΤΗ
«Είμαι τυφλός και μπορώ να μένω μόνος, μην ξαφνιάζεστε!»

Ζούμε, ρε! / «Είμαι τυφλός και μπορώ να μένω μόνος, μην ξαφνιάζεστε!»

Μπορούν τα τυφλά άτομα να ζήσουν μόνα; Χρειάζονται τα σπίτια τους κάποια ειδική προσαρμογή; Τι είναι η εκπαίδευση στις καθημερινές δεξιότητες; Η Χρυσέλλα Λαγαρία και ο Θοδωρής Τσάτσος συζητούν για το θέμα με την εκπαιδεύτρια κινητικότητας και προσανατολισμού και ιδρυτικό μέλος της ομάδας «Σκύλοι βοηθοί Ελλάδας», Πέννυ Στούμπου.
THE LIFO TEAM
Millennials και Gen Zers αναζητούν το ιδανικό workplace το 2025

Living / Το ιδανικό εργασιακό περιβάλλον του 2025: Τι ψάχνουν οι Millennials και οι GenZers;

Οι διαφορετικές γενιές που κυκλοφορούν τα τελευταία χρόνια στην αγορά εργασίας περιγράφουν τις συνθήκες που θα τους έκαναν να νιώθουν τη δουλειά τους περισσότερο σαν το σπίτι τους.
ΠΕΝΝΥ ΜΑΣΤΟΡΑΚΟΥ
Γιατί συχνά νιώθουμε μεγαλύτερη νοσταλγία για τις δυσκολίες παρά για τις χαρές;

Living / Γιατί συχνά νιώθουμε μεγαλύτερη νοσταλγία για τις δυσκολίες παρά για τις χαρές;

Οι άνθρωποι έχουν την τάση να βλέπουν «με ροζ γυαλιά» ακόμα και τις πιο αντίξοες περιόδους της ζωής τους, ακόμα κι αν πρόκειται για συνθήκες οικονομικής ύφεσης, πανδημίας ή πολέμου.
THE LIFO TEAM
O «ξαφνικός θάνατος» της εξ αποστάσεως εργασίας

Living / O «ξαφνικός θάνατος» της εξ αποστάσεως εργασίας

Στον απόηχο της πανδημίας, οι πολιτικές «εργασίας από το σπίτι» έμοιαζαν να δείχνουν τον δρόμο για τον χώρο εργασίας του μέλλοντος, αλλά πλέον οι αποκλειστικά remote θέσεις είναι είδος προς εξαφάνιση.
ΜΙΧΑΛΗΣ ΓΙΑΝΝΑΚΙΔΗΣ