Τα πόστερ της Art Deco Facebook Twitter

Τα πόστερ της Art Deco

0


Η τέχνη των πόστερ γεννήθηκε λίγο μετά τη Βιομηχανική επανάσταση, στο δεύτερο μισό του 19ου αιώνα και χρησιμοποιήθηκε ως διαφημιστικό μέσο, για να πείσει υποψήφιους αγοραστές να προτιμήσουν συγκεκριμένα καταναλωτικά αγαθά. Από τη φύση τους τα πόστερ ήταν προϊόντα εφήμερα όπως ακριβώς και τα προϊόντα που διαφήμιζαν. Στραβοκολλημένα σε μια διαφημιστική πινακίδα ή σε μια κολώνα στην άκρη του δρόμου ή πιασμένα με πινέζες στον τοίχο ενός μαγαζιού είχαν μέσο όρο ζωής μερικές εβδομάδες μέχρις ότου οι διαφημιστές σκαρφιστούν ένα άλλο ευφάνταστο επιχείρημα για να διαφημίσουν ένα σαπούνι ή ένα ταξίδι με υπερωκεάνιο. Πολλοί λίγοι κατάλαβαν τον σχεδιαστικό πλούτο τους ή εκτίμησαν την εφευρετικότητα των δημιουργών τους. Ευτυχώς, ο William W. Crouse, ο οποίος λάτρευε τις αφίσες ήταν μία εξαίρεση. Δημιούργησε μία συλλογή με περισσότερες από 300 σπάνιες και εμβληματικές αφίσες από τη γραφική τέχνη της Art Deco εποχής, η οποία αυτόν τον μήνα επανεκδίδεται με τον τίτλο The Art Deco Poster από τον εκδοτικό οίκο των Thames and Hudson. 

Με κομμάτια που δημιουργήθηκαν μεταξύ των δύο μεγάλων Παγκοσμίων πολέμων από σημαντικούς καλλιτέχνες όπως ο Marcello Nizzoli, ο A. M. Cassandre και ο Lester Beall, το καθένα από τα πόστερ έχει ψηφιοποιηθεί και συνοδεύεται από κείμενο που επεξηγεί το κοινωνιολογικό και πολιτικό περιεχόμενο του. Το βιβλίο καλύπτει θέματα που κυμαίνονται από τις αεροπορικές μεταφορές μέχρι τον κόσμο της μόδας και αποτελεί ένα εικαστικό ταξίδι στη ζωή και τον πολιτισμό του περασμένου αιώνα. Με τις δυναμικές του εικόνες καλύπτει δύο ολόκληρες δεκαετίες: πιάνει τους παλμούς της ζωής στη δεκαετία του 1920 και στις αρχές του '30 και διηγείται την ιστορία της Ευρώπης που ανακάμπτει από έναν καταστροφικό πόλεμο, διασκεδάζοντας στους ρυθμούς της τζαζ και τελικά βρίσκεται στην καρδιά της οικονομικής ύφεσης. Περισσότερα για την έκδοση στη σελίδα του εκδοτικού οίκου Thames and Hudson— Μαρούσα Θωμά

Τα πόστερ της Art Deco Facebook Twitter
Το The Art Deco Poster που επανεκδόθηκε από τους Thames and Hudson φιλοξενεί μια συλλογή από 300 σπάνιες και εμβληματικές αφίσες της Art Deco εποχής
Τα πόστερ της Art Deco Facebook Twitter
Τα πόστερ της Art Deco Facebook Twitter
Τα πόστερ της Art Deco Facebook Twitter
Τα πόστερ της Art Deco Facebook Twitter
Τα πόστερ της Art Deco Facebook Twitter
Τα πόστερ της Art Deco Facebook Twitter
Τα πόστερ της Art Deco Facebook Twitter
Τα πόστερ της Art Deco Facebook Twitter
Τα πόστερ της Art Deco Facebook Twitter
Τα πόστερ της Art Deco Facebook Twitter
Τα πόστερ της Art Deco Facebook Twitter
Τα πόστερ της Art Deco Facebook Twitter
Τα πόστερ της Art Deco Facebook Twitter
Τα πόστερ της Art Deco Facebook Twitter
Τα πόστερ της Art Deco Facebook Twitter
Design
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Casa Gaia Ένα παράδειγμα εμβληματικών μεσογειακών διακοπών

Design / Casa Gaia Ένα παράδειγμα εμβληματικών μεσογειακών διακοπών

Η Casa Gaia από τους Bobotis+Bobotis Architects είναι μια βίλα που, απόλυτα συνδεδεμένη με το τοπίο, ενσωματώνει με ευαισθησία τις καθημερινές ανθρώπινες ανάγκες, αποτίνοντας φόρο τιμής στη διαχρονική ηρεμία του μεσογειακού καλοκαιριού.
ΔΑΝΑΗ ΜΑΚΡΗ
10 απίθανα αθηναϊκά σπίτια

Design / 10 απίθανα αθηναϊκά σπίτια

Τη χρονιά που μας πέρασε, η Τζούλη Αγοράκη «άνοιξε» για τους αναγνώστες της LifO μερικά από τα πιο ιδιαίτερα, όμορφα, παράξενα, εκκεντρικά, γουστόζικα σπίτια της πόλης μας. Διαλέξαμε 10 που θα μας μείνουν αξέχαστα.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΖΟΥΛΗ ΑΓΟΡΑΚΗ - ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ: ΠΑΡΙΣ ΤΑΒΙΤΙΑΝ
CHECK Ένα Μουσείο Παραμυθιού φτιαγμένο από ανακυκλώσιμα υλικά

Design / Ένα Μουσείο Παραμυθιού φτιαγμένο από ανακυκλώσιμα υλικά

Στην πόλη της Καβάλας oγδόντα παραμύθια και αγαπημένοι ήρωες προσφέρουν στα παιδιά την ευκαιρία να ταξιδέψουν σ’ έναν φανταστικό κόσμο με τη χρήση απλών, καθημερινών αντικειμένων που συχνά καταλήγουν στα σκουπίδια.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Ένα σπίτι σαν ζεστή αγκαλιά

Design / Ένα σπίτι σαν ζεστή αγκαλιά

Ο διευθυντής προγράμματος του Δίεση, Γιώργος Γιαννόπουλος, προτιμά να ψάχνει πράγματα στο «γιουσουρούμ του Facebook» παρά να μπει σε μια αλυσίδα επίπλων. Και όταν έχει τις κλειστές του, μπορεί να ασχολείται με μια καρέκλα για δέκα ώρες χωρίς να κουράζεται.
ΤΖΟΥΛΗ ΑΓΟΡΑΚΗ
Ένα σπίτι που μας προτρέπει να ζήσουμε στο max/ Ένα σπίτι που φοράει με χιούμορ τον μαξιμαλισμό του

Design / «Ο μινιμαλισμός είναι πλήξη»

Κάποτε η Tina Livanos είχε καθυστερήσει σε έναν γάμο, όπου ήταν παράνυμφος, επειδή είχε βρει μια ιδιαίτερη λάμπα. Μέχρι και σήμερα ψάχνει αδιάκοπα σε αντικερί, ανοιχτές αγορές και παζάρια, προκειμένου να γεμίσει το σπίτι της με έπιπλα και μπιχλιμπίδια.
ΤΖΟΥΛΗ ΑΓΟΡΑΚΗ
Αθηναϊκές πολυκατοικίες: Η πιο ζωντανή ιστορία της πρωτεύουσας

Βιβλίο / Αθηναϊκές πολυκατοικίες: Η πιο ζωντανή ιστορία της πρωτεύουσας

Μια νέα ερευνητική έκδοση του Ιδρύματος Ωνάση, ευχάριστη και ζωντανή, αφηγείται την ιστορία της πολυκατοικίας αλλά και της πόλης μας με τις μεγάλες και τις μικρότερες αλλαγές της, μέσα από 37 ιστορίες.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ένα σπίτι σε διάλογο με τη δικαιοσύνη και την τέχνη

Design / Ένα διαμέρισμα του ’70 που απορρίπτει οτιδήποτε παλιό

Το σπίτι του Αλέξανδρου Κασσανδρινού είναι γεμάτο τέχνη, χωρίς καμία αντίκα, με έπιπλα περισσότερο βολικά παρά ντιζαϊνάτα και άπειρο φως — τόσο, που το καλοκαίρι στο καθιστικό χρειάζονται γυαλιά ηλίου για να καθίσει κανείς.
ΤΖΟΥΛΗ ΑΓΟΡΑΚΗ
Γιώργος και Ρούλης Αλαχούζος

Design / Αδελφοί Αλαχούζοι: Οι πιο διάσημοι Έλληνες «εφετζήδες»

Από την «Ανατομία ενός εγκλήματος» και τους Ολυμπιακούς Αγώνες του 2004 μέχρι τον Harry Potter και την τελευταία ταινία του Κρόνενμπεργκ, εδώ και σαράντα χρόνια ο Γιώργος και ο Ρούλης Αλαχούζος δημιουργούν εντυπωσιακά και τρομακτικά όντα σαν σύγχρονοι αλχημιστές, επιστρατεύοντας τη φαντασία και τη δεξιοτεχνία τους.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
«Περηφανευόμαστε ότι δώσαμε τα φώτα μας στον κόσμο, αλλά δεν κρατήσαμε ούτε ένα λυχναράκι»

Oι Αθηναίοι / «Περηφανευόμαστε ότι δώσαμε τα φώτα μας στον κόσμο, αλλά δεν κρατήσαμε ούτε ένα λυχναράκι»

Η αρχιτέκτονας και υπεύθυνη των Αρχείων Νεοελληνικής Αρχιτεκτονικής του Μουσείου Μπενάκη, Μάρω Καρδαμίτση-Αδάμη, δεν λησμόνησε ποτέ στην πορεία της πως η μορφή ενός κτιρίου πρέπει να έχει χαρακτήρα, ειλικρίνεια και κλίμακα.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Sotja

Οι Αθηναίοι / Sotja: «Στο ξεκίνημά μου έλεγαν "αυτό το κοριτσάκι θα μου κάνει το tattoo;"»

Όταν μπήκε στα τατουατζίδικα, ελάχιστες γυναίκες εργάζονταν εκεί. Εξασκήθηκε πάνω σε «πανκιά» και βρήκε το προσωπικό της στυλ στις horror ταινίες των ’60s. Η Αθηναία της εβδομάδας θυμάται την εποχή που τα tattoo προκαλούσαν προβλήματα στη δουλειά και κακεντρεχή σχόλια στον δρόμο - και αυτή η πραγματικότητα δεν έχει ακριβώς τελειώσει.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ