Ο οίκος Chanel είναι στο στόχαστρο πολλών σχολίων στα social media εξαιτίας ενός νέου προϊόντος πολυτελείας: ένα boomerang αξίας 2.000 δολαρίων Αυστραλίας.
Κατασκευασμένο από ξύλο και ρητίνη, το εργαλείο- όπλο το οποίο αρχικά σχεδιάστηκε και χρησιμοποιήθηκε για το κυνήγι από τους αυτόχθονες της Αυστραλίας, απέσπασε την προσοχή των χρηστών εξαιτίας μιας δημοσίευσης ενός γνωστού αμερικανού μακιγιέρ.
Having so much fun with my new @Chanel boomerang ?? pic.twitter.com/8w6jGPIuYU
— Jeffree Star (@JeffreeStar) May 15, 2017
Chanel's $2,000 boomerang. They say if you buy and throw it, it's going to come back and hit you in the head because you need it! pic.twitter.com/X34HhWf0ge
— Persian Rose (@PersianRose1) May 16, 2017
Περισσότεροι από 86.000 άνθρωποι έκαναν like στη φωτογραφία, αλλά υπήρξε και έντονη συζήτηση σχετικά με την ιδιοποίηση του εργαλείου από την παράδοση της Αυστραλίας, αλλά και το πόσο άχρηστο και ακριβό είναι ένα ακόμη προϊόν που φέρει διάσημη υπογραφή.
Ένα άτομο έγραψε ότι το μπούμερανγκ με το logo εξευτελίζει μια ολόκληρη κουλτούρα και αρκετοί Αυστραλοί δήλωσαν προσβεβλημένοι με τη χρήση του. Ένας άλλος χρήστης του Twitter το χαρακτηρίζει ως "ηλίθια σκατά που αγοράζουν πλούσιοι άνθρωποι " και γενικά τα σχόλια δεν ήταν καθόλου κολακευτικά.
Ο Nathan Sentance, υπεύθυνος στο Αυστραλιανό Μουσείο, δήλωσε ότι το Boomerang Chanel ήταν ένα παράδειγμα για το πώς η δυτική κοινωνία προσπάθησε να απλοποιήσει τον πολιτισμό των αυτόχθων της Αυστραλίας με "αντικείμενα κλισέ".
Όπως ήταν αναμενόμενο, το θέμα πήρε μεγάλες διαστάσεις στα μίντια όλης της Αυστραλίας και η πλειοψηφία τους περιελάμβανε επίσης μόνο άσχημη κριτική για τον Chanel .
Μετά από μερικές μέρες οργισμένων αντιδράσεων, ο οίκος Chanel προχώρησε σε μια απολογία (αλλά δεν ανακαλεί το μπούμερανγκ από την αγορά) δηλώνοντας ότι είναι «εξαιρετικά αφοσιωμένος στο σεβασμό όλων των πολιτισμών και λυπάται που κάποιοι μπορεί να αισθάνονται προσβεβλημένοι».
Um nope. https://t.co/0eNNyGJORN
— Debbie Lunchmeat (@LouisaHarrison) May 15, 2017