O Ken έγινε χίπστερ και απέκτησε man bun- Κυκλοφορεί πλέον σε διαφορετικούς σωματότυπους και αποχρώσεις δέρματος

O Ken έγινε χίπστερ και απέκτησε man bun- Κυκλοφορεί πλέον σε διαφορετικούς σωματότυπους και αποχρώσεις δέρματος Facebook Twitter
0

Η Mattel αποφάσισε να βγάλει τον Ken από την σκιά της Barbie που ζει εδώ και 56 χρόνια και κυκλοφόρησε νέες κούκλες, προσαρμοσμένες περισσότερο στα σημερινά δεδομένα και την ανάγκη για ποικιλία και διαφορετικότητα. Έτσι, ο αιώνιος σύντροφος της Barbie με τον «δευτερεύοντα ρόλο» και τα απειροελάχιστα αξεσουάρ συγκριτικά με την πληθωρική κοπέλα του, υπεβλήθη σε ολικό «λίφτινγκ» και απέκτησε καινούργια μαλλιά, περισσότερους σωματότυπους, μοντέρνα χίπστερ γκαρνταρόμπα και διαφορετικές αποχρώσεις δέρματος που αντικατοπτρίζουν όλες τις εθνικότητες. 

Οι 15 νέες κούκλες Ken έρχονται πλέον σε επτά διαφορετικές δερματικές αποχρώσεις με εννιά καινούργια στιλ μαλλιών, όπως man bun, κοτσιδάκια τύπου ράστα και ξανθές ανταύγειες. Επίσης η κούκλα θα βγαίνει πια σε τρεις διαφορετικούς σωματότυπους, ανάμεσά τους ένας αισθητά πιο αδύνατος από τον παλιό Ken κι ένας άλλος πολύ πιο γυμνασμένος. 

O Ken έγινε χίπστερ και απέκτησε man bun- Κυκλοφορεί πλέον σε διαφορετικούς σωματότυπους και αποχρώσεις δέρματος Facebook Twitter
O Ken έγινε χίπστερ και απέκτησε man bun- Κυκλοφορεί πλέον σε διαφορετικούς σωματότυπους και αποχρώσεις δέρματος Facebook Twitter

Η νέα γκάμα έρχεται μετά την περσινή ανάλογη απόφαση της μεγάλης εταιρίας παιχνιδιών να κυκλοφορήσει την Barbie σε τρεις διαφορετικές εκδόσεις -μικροκαμωμένη, ψηλή και με καμπύλες- για να ανταποκρίνεται καλύτερα στις ανάγκες των σημερινών παιδιών και να δείχνει πιο ανθρώπινη συγκριτικά με το μέσο γυναικείο σώμα. «Επαναπροσδιορίζουμε την εμφάνιση της Barbie και του Ken για χάρη της νέας γενιάς. Η ποικιλία στις κούκλες Ken θα επιτρέπει στα κορίτσια να προσαρμόζουν καλύτερα τον ρόλο που θέλουν να διαδραματίζει στην ζωή της Barbie», σχολίασε η Lisa McKnight, αντιπρόεδρος και γενική διευθύντρια της εταιρίας. 

O Ken έγινε χίπστερ και απέκτησε man bun- Κυκλοφορεί πλέον σε διαφορετικούς σωματότυπους και αποχρώσεις δέρματος Facebook Twitter

O Ken εμφανίστηκε στο πλευρό της Barbie για πρώτη φορά το 1961, αδύνατος με μαύρα μαλλιά και γαλάζια μάτια, κι έκτοτε έχει τροποποιηθεί δεκάδες φορές. Το 1981 κυκλοφόρησε ο πρώτος Αφροαμερικανός Ken και το 1993 πρόσθεσαν στην κούκλα σκουλαρίκι, κάτι που την είχε κάνει τότε ανάρπαστη στους γκέι άντρες. Το 2004 η Mattel είχε ανακοινώσει πως χώρισε με την Barbie και τελικά ανήμερα του Αγίου Βαλεντίνου το 2011 το ζευγάρι έσμιξε ξανά. 

O Ken έγινε χίπστερ και απέκτησε man bun- Κυκλοφορεί πλέον σε διαφορετικούς σωματότυπους και αποχρώσεις δέρματος Facebook Twitter

Η κυκλοφορία του ανανεωμένου Ken έρχεται εν μέσω μιας ραγδαίας πτώσης στις πωλήσεις της εταιρίας σε παγκόσμιο επίπεδο, καθώς τα νέα παιδιά στρέφονται ολοένα και περισσότερο σε άλλες κούκλες και ηλεκτρονικά παιχνίδια. Ενδεικτικά, σύμφωνα με επίσημα στοιχεία της εταιρίας, οι πωλήσεις κατέγραψαν πτώση κατά 13% στο α' τρίμηνο του 2017, μείωση πολύ μεγαλύτερη της αναμενόμενης, με αποτέλεσμα να αναθεωρηθούν οι στόχοι για της ετήσιες πωλήσεις. 

Με πληροφορίες από Guardian

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Millennials και Gen Zers αναζητούν το ιδανικό workplace το 2025

Living / Το ιδανικό εργασιακό περιβάλλον του 2025: Τι ψάχνουν οι Millennials και οι GenZers;

Οι διαφορετικές γενιές που κυκλοφορούν τα τελευταία χρόνια στην αγορά εργασίας περιγράφουν τις συνθήκες που θα τους έκαναν να νιώθουν τη δουλειά τους περισσότερο σαν το σπίτι τους.
ΠΕΝΝΥ ΜΑΣΤΟΡΑΚΟΥ
Γιατί συχνά νιώθουμε μεγαλύτερη νοσταλγία για τις δυσκολίες παρά για τις χαρές;

Living / Γιατί συχνά νιώθουμε μεγαλύτερη νοσταλγία για τις δυσκολίες παρά για τις χαρές;

Οι άνθρωποι έχουν την τάση να βλέπουν «με ροζ γυαλιά» ακόμα και τις πιο αντίξοες περιόδους της ζωής τους, ακόμα κι αν πρόκειται για συνθήκες οικονομικής ύφεσης, πανδημίας ή πολέμου.
THE LIFO TEAM
O «ξαφνικός θάνατος» της εξ αποστάσεως εργασίας

Living / O «ξαφνικός θάνατος» της εξ αποστάσεως εργασίας

Στον απόηχο της πανδημίας, οι πολιτικές «εργασίας από το σπίτι» έμοιαζαν να δείχνουν τον δρόμο για τον χώρο εργασίας του μέλλοντος, αλλά πλέον οι αποκλειστικά remote θέσεις είναι είδος προς εξαφάνιση.
ΜΙΧΑΛΗΣ ΓΙΑΝΝΑΚΙΔΗΣ
«Προτιμώ να δώσω τον σκύλο, παρά να είναι μαζί σου»: Όταν χωρίζεις (και) από το κατοικίδιό σου

Living / «Προτιμώ να δώσω τον σκύλο, παρά να είναι μαζί σου»: Όταν χωρίζεις (και) από το κατοικίδιό σου

Ποιο είναι το νομοθετικό πλαίσιο σχετικά με τα ζώα συντροφιάς; Ιστορίες –με αίσιο και μη τέλος– για ανθρώπους που χώρισαν εκτός από τους συντρόφους τους και από το κατοικίδιό τους.
ΤΑΤΙΑΝΑ ΤΖΙΝΙΩΛΗ
ΕΠΕΞ CHECK «Ο τρόπος που βλέπω το ντύσιμο καθορίστηκε απ’ τον αυτισμό μου»

Living / «Δεν ήμουν το παράξενο παπί, απλώς δεν ήμουν ποτέ πάπια»: Όταν μια γυναίκα της μόδας διαγνώστηκε με αυτισμό στα 50

Για τη Ζ. τα ρούχα δεν είναι απλώς αισθητική επιλογή – είναι μια γλώσσα. Η διάγνωση της νευροδιαφορετικότητάς της την έκανε να ξαναδεί τη ζωή της, την αφοσίωσή της στα υλικά και την υφή τους μέσα από αυτό το πρίσμα.
ΛΑΣΚΑΡΙΝΑ ΛΙΑΚΑΚΟΥ
Ο μήνας μπαίνει, ο μισθός φεύγει: Tips και κόλπα για να εξοικονομήσετε χρήματα

Living / Ο μήνας μπαίνει, ο μισθός φεύγει: Tips και κόλπα για να εξοικονομήσετε χρήματα

Με αφορμή το ο νέο microtrend «no buy challenge» του TikTok, τέσσερις άνθρωποι εξιστορούν τι έκοψαν και πώς, για να εξοικονομήσουν χρήματα και να κάνουν τους μικρούς οικονομικούς τους στόχους πραγματικότητα.
ΜΙΝΑ ΚΑΛΟΓΕΡΑ