ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΩΡΑ

Ακόμα κι αν δεν γνωρίζεις τον DJ Uone, μετά από αυτήν τη συλλογή θα τον βλέπεις συχνά μπροστά σου

Ακόμα κι αν δεν γνωρίζεις τον DJ Uone, μετά από αυτήν τη συλλογή θα τον βλέπεις συχνά μπροστά σου Facebook Twitter
Ο Uone δεν είναι νέος στον χώρο. Τα τελευταία 17 χρόνια δουλεύει σταθερά, κερδίζοντας παγκόσμια αναγνωρισιμότητα μέσω των εμφανίσεών του σε μεγάλα φεστιβάλ, όπως το Burning Man, και γνωστές δισκογραφικές, όπως η Stil vor Talent.
0

Οι συλλογές της Balance αποτελούν κεφάλαιο στον χώρο της ηλεκτρονικής/χορευτικής μουσικής τα τελευταία 17 χρόνια, αφού ξεφεύγουν από την απλή κυκλοφορία ακόμα μίας μιξαρισμένης συλλογής και εστιάζουν σε κάτι διαφορετικό, με συγκεκριμένο concept. Από τον Joris Voorn και τον Agoria ως τον Danny Tenaglia και τον James Zabiela, όλοι έχουν δώσει τον καλύτερό τους εαυτό κατά την ανάθεση του εκάστοτε volume.


Επίσης, δεν είναι καθόλου τυχαίο το ότι μετά τη συνεργασία τους με την Balance πολλοί DJs είδαν την καριέρα τους να εκτοξεύεται ή να παίρνει μια άλλη, αξιοπρόσεκτη τροπή, βλέπε Patrice Baumel και Kölsch. Με συνοπτικές διαδικασίες αυτό σημαίνει πως όσοι/-ες δεν γνώριζαν τον Uone μέχρι σήμερα σαφέστατα θα τον βλέπουν μπροστά τους πολύ συχνά στο εξής.


Ο Uone δεν είναι νέος στον χώρο. Τα τελευταία 17 χρόνια δουλεύει σταθερά, κερδίζοντας παγκόσμια αναγνωρισιμότητα μέσω των εμφανίσεών του σε μεγάλα φεστιβάλ, όπως το Burning Man, και γνωστές δισκογραφικές, όπως η Stil vor Talent.

Ο Uone δεν είναι νέος στον χώρο. Τα τελευταία 17 χρόνια δουλεύει σταθερά, κερδίζοντας παγκόσμια αναγνωρισιμότητα μέσω των εμφανίσεών του σε μεγάλα φεστιβάλ, όπως το Burning Man, και γνωστές δισκογραφικές, όπως η Stil vor Talent.


Ο ίδιος θυμάται: «Η πρώτη μου επίσημη δουλειά ως DJ, για την οποία πληρώθηκα, ήταν στα 18α γενέθλια ενός φίλου μου, στις 26 Απριλίου του 2001. Έπαιξα με δύο πικάπ κι ένα 500άρι CDJ. Έτσι, κάθε χρόνο, στα γενέθλιά του φίλου μου, γιορτάζω κι εγώ άλλον ένα χρόνο στον χώρο. Αυτή η δουλειά ήταν το μεγάλο μου όνειρο απ' όταν ήμουν 13.


Η πρώτη παιδική εμπειρία με τη χορευτική μουσική που θυμάμαι ήταν στο πίσω κάθισμα του Toyota της μαμάς μου, όταν άκουγε συνεχώς ένα κομμάτι που έλεγε "Τhis is the rhythm of the night, the night, oh yeah"... Τότε εγώ νόμιζα πως έλεγε "Τhe rhythm of my life". Λόγω εκείνης και της αγάπης της για τα πάρτι και τη συνεύρεση ανθρώπων με σκοπό τη διασκέδαση, εθίστηκα στη χορευτική μουσική από πολύ μικρή ηλικία».


«Η μητέρα μου είχε ένα "bed and breakfast" στα '90s, το οποίο ονομαζόταν "Herb & Horse". Φιλοξενούσαμε ανθρώπους απ' όλο τον κόσμο κι εγώ είχα αναλάβει να τους πηγαίνω για ιππασία και ψάρεμα στην εξοχή. Θυμάμαι πολύ έντονα να ρωτώ τους ταξιδιώτες, με το που κατέβαιναν από το λεωφορείο, αν είχαν μαζί τους κασέτες. Οι πιο πολλοί κατάγονταν από πόλεις όπως το Άμστερνταμ, το Λονδίνο και η Κοπεγχάγη, έτσι η μουσική που κουβαλούσαν μαζί τους ήταν κυρίως χορευτική.

 

Uone - Find Your Balance


Η μαμά μου διοργάνωνε πάρτι κι εγώ ήμουν υπεύθυνος για τη μουσική: άλλαζα τις κασέτες και επέλεγα τα κομμάτια. Τις περισσότερες φορές οι "μεγάλοι" νοιάζονταν για το ποτό και τον χορό, λίγο τους ενδιέφερε ποιο τραγούδι θα έπαιζε. Τότε ερωτεύτηκα τη δουλειά του DJ. Όταν τα σκέφτομαι αυτά σήμερα εύχομαι να είχα κρατήσει όλες εκείνες τις κασέτες και το παλιό μου κασετόφωνο».

Ως παραγωγός αψηφά την εκάστοτε μόδα στον ήχο κι έχει δημιουργήσει μια πολύ προσωπική σφραγίδα, συνδυάζοντας την progressive με την deep tech, με επιρροές από urban swing και psychedelica.

«Στο ζήτημα της παραγωγής, ψοφάω να επαναπροσδιορίζω κάποιο κλασικό κομμάτι. Ο Quincy Jones το έθεσε πολύ σωστά όταν είπε πως οι μουσικοί δουλεύουν με τις ίδιες 12 νότες τα τελευταία 700 χρόνια. Ουσιαστικά, όλη η μουσική έχει γραφτεί ήδη, ακούμε τις μοντέρνες εκδοχές της. Οι καλλιτέχνες προϋπήρξαν έχουν εξερευνήσει όλες τις πιθανές μουσικές αλληλουχίες.


Είναι πολύ συγκεκριμένοι οι τρόποι με τους οποίους μπορούμε να δημιουργήσουμε μια μελωδία, αρμονίες με αυτές τις 12 νότες. Ψάχνω ασταμάτητα για samples από τις δεκαετίες του '50, του '60, του '70, του '80 και του '90, για να τα εντάξω στις παραγωγές μου. Πολύ συχνά, ξεκινώντας με μια-δυο νότες από κλασικά κομμάτια, μπορείς εύκολα να εμπνευστείς και να συνεχίσεις, δημιουργώντας το δικό σου κομμάτι».

Ακόμα κι αν δεν γνωρίζεις τον DJ Uone, μετά από αυτήν τη συλλογή θα τον βλέπεις συχνά μπροστά σου Facebook Twitter
Ο Uone δεν πήρε αψήφιστα την πρόταση για δημιουργία συλλογής από την Balance. Δούλεψε δυόμισι χρόνια πάνω στην ιδέα και το πρότζεκτ και κατέληξε να παρουσιάσει ένα σύνολο δουλειάς βασισμένο αποκλειστικά σε δικό του υλικό.


Ο Uone δεν πήρε αψήφιστα την πρόταση για δημιουργία συλλογής από την Balance. Δούλεψε δυόμισι χρόνια πάνω στην ιδέα και το πρότζεκτ και κατέληξε να παρουσιάσει ένα σύνολο δουλειάς βασισμένο αποκλειστικά σε δικό του υλικό.


«Σε σχέση με τη συλλογή της Balance, αρχικά είχα την ιδέα να κάνω remix σε πασίγνωστα τραγούδια που με ώθησαν στο DJing, που με διαμόρφωσαν ως μουσικό. Πολλά από αυτά τα άκουγα μεγαλώνοντας και ήμουν μεγάλος θαυμαστής των δημιουργών τους. Ήρθα σε επαφή μαζί τους και τους πρότεινα την ιδέα που θα οδηγούσε στο άλμπουμ για την Balance ‒ είχα 8-10 κομμάτια στο μυαλό μου. Μέσω της διαδικασίας παραγωγής και του στησίματος, συνεργαζόμενος με αυτούς τους πολύ ταλαντούχους ανθρώπους, κατέληξα να έχω μια πολύ ενδιαφέρουσα και δημιουργική παλέτα, από την οποία μπορούσα να επιλέξω».


«Ήθελα να δημιουργήσω ένα σύνολο που θα προσκαλούσε τον ακροατή σε ένα ταξίδι αναζήτησης μέσω ενός πολυπολιτισμικού οχήματος. Ήθελα να τους κάνω να νιώσουν σαν να μπήκαν σε ένα τρένο που ταξιδεύει βαθιά μέσα στο σύμπαν, περνώντας από κοιλάδες μελωδιών. Στο τέλος της διαδρομής θα ένιωθαν σαν να έχουν εντρυφήσει σε όλα τα είδη της μουσικής, αλλά με μια dancefloor χροιά».

 

Balance presents Uone (CD1) [Preview Edit]


«Ήταν όνειρο ζωής να μιξάρω μια συλλογή για την Balance. Όταν ξεκίνησα να συλλέγω δίσκους, κάθε φορά που έπαιρνα το τρένο για να πάω στη Μελβούρνη, το soundtrack της διαδρομής μου ήταν τα δισκάκια της Balance. Το λιγότερο που μπορώ να κάνω είναι να ευχαριστήσω τον Tom Pandzic που πίστεψε στη μουσική μου. Το να δουλέψω τόσο στενά με τους Jamie Stevens και Danny Bonnici, τους ανθρώπους πίσω από το brand, ήταν πραγματική τιμή. Μεγάλωσα ακούγοντας τη μουσική τους και είμαι ευγνώμων που το όνομά μου θα είναι συνυφασμένο, πια, με την πορεία της Balance».

Ο Uone μεγάλωσε στα περίχωρα της Μελβούρνης και η σχέση του με τη φύση ήταν πάντα έντονη. Σήμερα, πια, τη διατηρεί συνειδητά. «Στο κτήμα μου, το Rancho Relax, καλλιεργώ τα δικά μου λαχανικά και έχω χοίρους. Έχω εκθρέψει τέσσερις, τον Chorizo Villalobos, τον Pork Van Dyke και τους Pig και Dan (έχει παραφράσει ονόματα διάσημων DJs). Επίσης, μου αρέσει να δημιουργώ εμπειρίες και τρόπους να μοιράζομαι τη μουσική μέσω του πρότζεκτ μου Vision Hound.


Στις 3 και 4 Νοεμβρίου διοργανώσαμε το φεστιβάλ Chi Wow Wah Town. Για τρεις μέρες κατασκηνώνουμε στην εξοχή και "αγκαλιάζουμε" τη μουσική, τις τέχνες και έναν άλλο τρόπο ζωής. Επιμελούμαι προσωπικά αυτή την εκδήλωση και φέτος φιλοξενήσαμε έναν από τους ήρωές μου, τον Steve Bug, ο οποίος έπαιξε μαζί με τους Andreas Henneberg, Jimi Jules, David Hasert, Dreems, Von Party, BONDI, Innellea, Jamie Stevens, Thankyou City, MOONITDE κ.ά».

Info:

Η συλλογή «Balance presents Uone» κυκλοφορεί και μπορείτε να την ακούσετε εδώ:

http://smarturl.it/uonebalance

Μουσική
0

ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΩΡΑ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Κοντσέρτο του Αρανχουέθ: Ποιος μπορεί να μείνει ασυγκίνητος από αυτό το κοντσέρτο;

Συμφωνική Μουσική - Ιστορίες / Ποιος μπορεί να μείνει ασυγκίνητος από το Κοντσέρτο του Αρανχουέθ;

Σχεδόν έναν αιώνα μετά τη δημιουργία του το «Κοντσέρτο του Αρανχουέθ» του Χοακίν Ροντρίγκο παραμένει η μουσική στην οποία όλοι με κάποιο τρόπο παραδινόμαστε. Η Ματούλα Κουστένη αποκρυπτογραφεί τη μελαγχολία, τη σπαρακτική μελωδία, τη δύναμη της κιθάρας και τη μοναδική του ενέργεια.
ΜΑΤΟΥΛΑ ΚΟΥΣΤΕΝΗ
Μας αφορά σήμερα η Lady Gaga;

The Review / Μας αφορά σήμερα η Lady Gaga;

Ο Αλέξανδρος Διακοσάββας και ο δημοσιογράφος Γιάννης Τσιούλης aka Cartoon Dandy συζητούν για την πορεία και τα τελευταία βήματα στη μουσική και κινηματογραφική βιομηχανία μιας από τις μεγαλύτερες ποπ σταρ της τελευταίας 15ετίας και για το πόσο relevant είναι σήμερα.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΔΙΑΚΟΣΑΒΒΑΣ
10 χρόνια μετά, ακόμη μας στοιχειώνει το «Ταπεινοί Και Πεινασμένοι»

Μουσική / Το «Ταπεινοί Και Πεινασμένοι» του ΛΕΞ ακόμη μας στοιχειώνει

Πέρασαν 10 χρόνια από την κυκλοφορία του πρώτου προσωπικού δίσκου του «Τ.Κ.Π.», που δεν ήταν απλώς ένα σημείο τομής για την εγχώρια ραπ σκηνή. Ήταν κάτι που σε άρπαζε και σε προσγείωνε με το ζόρι στην καθημερινότητα.
ΚΩΣΤΑΣ ΣΑΒΒΟΠΟΥΛΟΣ
Η Bipolia δεν φοβάται να παίζει μουσική στον δρόμο

Μουσική / Η Bipolia δεν φοβάται να παίζει μουσική στον δρόμο

«Είναι σίγουρα πιο χαλαρά στην Κυψέλη, πιο γειτονιά σε σχέση με την Ερμού»: Η νεαρή μουσικός φέρνει αναζωογονητική αύρα στα ελληνικά ροκ και ποπ δεδομένα με το ντεμπούτο άλμπουμ της και τις εμφανίσεις της στους δρόμους της Αθήνας.
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
«Βλάσφημο, σατανιστικό, πορνογραφικό»: Η ιστορία του θρυλικού ‘666’, του άλμπουμ που σήμανε το τέλος των Aphrodite’s Child

Μουσική / «Βλάσφημο, σατανιστικό, πορνογραφικό»: Η ιστορία του θρυλικού «666», του άλμπουμ που σήμανε το τέλος των Aphrodite’s Child

Οι εξωφρενικές ιδέες του Νταλί, τα λάγνα φωνητικά της Ειρήνης Παπά και οι διαμάχες του Βαγγέλη Παπαθανασίου με τη δισκογραφική εταιρεία ήταν μόνο μερικά από τα επεισόδια της δημιουργίας ενός μνημειώδους άλμπουμ που επανακυκλοφορεί αυτές τις μέρες σε deluxe έκδοση.
THE LIFO TEAM
«Μόλις νιώσεις σιγουριά ως γυναίκα, θα προσπαθήσουν να σε σπρώξουν προς τα κάτω»

Μουσική / «Μόλις νιώσεις σιγουριά ως γυναίκα, θα προσπαθήσουν να σε σπρώξουν προς τα κάτω»

Aφήνοντας πίσω της την προηγούμενη ζωή της ως νοσοκόμα, μετά από παρότρυνση των ασθενών της να κυνηγήσει τα όνειρά της, η παραγωγός και καλλιτέχνιδα Kelly Lee Owens μιλά για την τελευταία της δουλειά, τις σημαντικές συνεργασίες της και τη μουσική που διαμορφώνει συνειδήσεις και επηρεάζει συναισθήματα.
ΦΩΦΗ ΤΣΕΣΜΕΛΗ
Η σπουδαία επανεκκίνηση της Καμεράτα ως Ορχήστρα του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών

Μουσική / Η συγκινητική επανεκκίνηση της Καμεράτας

Τέσσερα χρόνια, δύο νομοθετικές παρεμβάσεις, τρεις υπουργικές αποφάσεις και μία εκκαθάριση χρειάστηκαν ώστε να μπορέσει η Καμεράτα-Ορχήστρα των Φίλων της Μουσικής να κάνει restart και να επανέλθει ως Ορχήστρα του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Beyoncé εναντίον Beatles: Τα βραβεία Grammy ξεπέρασαν κάθε όριο φαιδρότητας

Μουσική / Beyoncé εναντίον Beatles: Τα βραβεία Grammy ξεπέρασαν κάθε όριο φαιδρότητας

Η υποψηφιότητα ενός ξεχασμένου και μάλλον αδιάφορου κομματιού του Τζον Λένον για το βραβείο του δίσκου της χρονιάς φαίνεται να συμπυκνώνει όλη την σύγχυση και την έλλειψη σοβαρότητας που διακρίνει τον κουρασμένο μηχανισμό κύρους των Grammy.
THE LIFO TEAM
Ο Λευτέρης Παπαδόπουλος αφηγείται τη ζωή του στη LIFO

Γεννήθηκε Σαν Σήμερα / Ο Λευτέρης Παπαδόπουλος αφηγείται τη ζωή του στη LIFO

Δημοσιογράφος, στιχουργός. Θα ήταν ευχαριστημένος αν, απ’ όλα τα τραγούδια του, έμενε στην ιστορία το τετράστιχο: «Το απομεσήμερο έμοιαζε να στέκει, σαν αμάξι γέρικο, στην ανηφοριά».
ΣΤΑΥΡΟΣ ΔΙΟΣΚΟΥΡΙΔΗΣ
Stilpon: Η επιστροφή ενός Έλληνα κοσμοπολίτη του σύγχρονου ροκ

Μουσική / Stilpon: Η επιστροφή ενός Έλληνα κοσμοπολίτη του σύγχρονου ροκ

Ο Στίλπων Νέστωρ μαζί με εκλεκτούς καλεσμένους παρουσιάζουν αυτή την Πέμπτη στην Αθήνα τη νέα του δουλειά που έχει τίτλο «The Second Cloud Commission» και αποτελεί το απόγειο μιας δημιουργικής πορείας στο σύγχρονο ροκ που διανύει τέσσερις δεκαετίες.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ