Όσκαρ 2017: Το σοκ στα μάτια τους την ώρα του φιάσκου

Όσκαρ 2017: Το σοκ στα μάτια τους την ώρα του φιάσκου Facebook Twitter
Al Seib / Los Angeles Times
0

Ο θόρυβος που δημιουργήθηκε από την πρωτοφανή γκάφα κατά τη διάρκεια της απονομής του Όσκαρ Καλύτερης Ταινίας δεν έχει ακόμη καταλαγιάσει, με πολλούς να το χαρακτηρίζουν ως το μεγαλύτερο λάθος στην ιστορία των βραβείων της Αμερικανικής Ακαδημίας Κινηματογράφου.

Το απρόοπτο δεν προκάλεσε έκπληξη μόνο στους τηλεθεατές και τους συντελεστές των δύο ταινιών που βρίσκονταν πάνω στη σκηνή, αλλά και στους αστέρες του Χόλιγουντ που ήταν μέσα στο «Dolby Theatre».

Την ώρα που οι περισσότεροι είχαν στραμμένη την προσοχή τους στη σκηνή, ο βετεράνος φωτογράφος των Los Angeles Times, Al Seib αποτύπωσε στο φακό του την έκπληξη στα πρόσωπα των ηθοποιών που κάθονταν στις πρώτες σειρές.

Ματ Ντέιμον, Μέριλ Στριπ, Μισέλ Γουίλιαμς, Ντουέιν Τζόνσον, Μπεν Άφλεκ, Σάλμα Χάγιεκ και όσοι κάθονταν στις πρώτες σειρές έμειναν κυριολεκτικά με το στόμα ανοιχτό.

Όσκαρ 2017: Το σοκ στα μάτια τους την ώρα του φιάσκου Facebook Twitter
Al Seib / Los Angeles Times

Όπως αναμενόταν, η φωτογραφία του Al Seib έγινε αμέσως viral και τροφοδότησε δεκάδες meme.

«Η φωτογραφία τραβήχτηκε κυριολεκτικά σε μία στιγμή» δήλωσε ο Seib στους Los Angeles Times. «Ποτέ δεν ξέρεις τη σημασία μιας φωτογραφίας παρά μόνο μετά το συμβάν» πρόσθεσε ο βετεράνος φωτογράφος που καλύπτει την τελετή απονομής των Όσκαρ τα τελευταία 30 χρόνια.

«Η θέση μου ήταν στα δεξιά της σκηνής, εκεί όπου βρίσκονται τα περισσότερα από τα αγαλματίδια των Όσκαρ που δίνονται στους νικητές. Οι παρουσιαστές βγαίνουν συνήθως από τη δεξιά μεριά της σκηνής και όλες οι έξοδοι τυγχάνει επίσης να βρίσκονται από εκεί. Γι' αυτό το λόγο είναι μία πλεονεκτική θέση. Από εκείνο το σημείο έχεις μία πολύ καλή άποψη ολόκληρης της αίθουσας. Επειδή το κάνω αυτό πολλά χρόνια, είναι ευγενικοί και με αφήνουν να πηγαίνω μπροστά», τόνισε ο Seib.

Όσκαρ 2017: Το σοκ στα μάτια τους την ώρα του φιάσκου Facebook Twitter
Al Seib / Los Angeles Times)

Όσο για το γιατί δεν είχε την προσοχή του στραμμένη στη σκηνή όπως όλος ο κόσμος αλλά στα καθίσματα, o Seib είναι ξεκάθαρος.«Κοιτούσα ήδη προς τη μεριά της πλατείας για να δω ποια θα ήταν η αντίδραση του κόσμου. Είχα σαστίσει λίγο γιατί δεν ήξερα που κάθονταν οι συντελεστές του "Moonlight". Όμως, είχα τους ανθρώπους του "La La Land" μπροστά μου, οπότε μπορούσα να τραβήξω την αντίδραση του Ράιαν Γκόσλινγκ. Η απονομή του Όσκαρ Καλύτερης Ταινίας μαζεύει πάντα πολύ κόσμο στη σκηνή, οπότε δεν βγαίνουν ποτέ καλές φωτογραφίες».

Με πληροφορίες από τους Los Angeles Times

Oscars News
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Μονομάχος II»: Αν και λιγότερο brutal από τον Ράσελ Κρόου, ο Πολ Μέσκαλ υπόσχεται αίμα στην αρένα

Οθόνες / «Μονομάχος II»: Αν και λιγότερο brutal από τον Ράσελ Κρόου, ο Πολ Μέσκαλ υπόσχεται αίμα στην αρένα

Ένα έπος δράσης και χαρακτήρων που κυλά θεαματικά, ουσιαστικά, υπερβολικά, συγκινητικά, χορταστικά και εμφατικά, όπως όλοι οι υποψήφιοι θεατές αναμένουν εδώ και πολύ καιρό.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Η πιο διάσημη υπόθεση «απαγωγής από εξωγήινους» αναβιώνει στο Netflix εν μέσω μηνύσεων

Οθόνες / Η απαγωγή του αιώνα αναβιώνει στο Netflix εν μέσω μηνύσεων

Παρότι συμμετείχε στο σενάριο του ντοκιμαντέρ «The Manhattan Alien Abduction», η Λίντα Ναπολιτάνο που ισχυρίζεται ότι απήχθη από εξωγήινους στο κέντρο του Μανχάταν προ 35ετίας μηνύει την πλατφόρμα για αθέτηση της συμφωνίας τους.
THE LIFO TEAM
Ο Άγγελος Φραντζής θέλησε να κάνει μια αστεία ταινία 

Οθόνες / Άγγελος Φραντζής: «Mόνο αν πας στην πηγή των τραυμάτων, μπορείς να απελευθερωθείς»

Μια κουβέντα με τον ακατάτακτο σκηνοθέτη λίγο πριν από την επίσημη πρεμιέρα της νέας του ταινίας «Ο Νόμος του Μέρφυ», μιας σουρεαλιστικής υπαρξιακής κωμωδίας που δεν μοιάζει με καμία από τις προηγούμενες δουλειές του.
ΙΩΝΑΣ ΚΑΛΛΙΜΑΝΗΣ
Γιατί διχάζει τόσο το «The Substance»;

The Review / Γιατί διχάζει τόσο το «The Substance»;

Ο Αλέξανδρος Διακοσάββας και η δημοσιογράφος και κριτικός κινηματογράφου Ιωσηφίνα Γριβέα συζητούν για την πιο αμφιλεγόμενη ταινία της χρονιάς, που έχει προκαλέσει έντονες διαμάχες στα social media, για τη φεμινιστική της διάσταση και για τις γυναικείες φωνές στο σινεμά, που επιτέλους ακούγονται πιο ηχηρά από ποτέ.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΔΙΑΚΟΣΑΒΒΑΣ
Ματ Ντίλον: Outsider για πάντα

Οθόνες / Ματ Ντίλον: Outsider για πάντα

Ξεκίνησε ως εφηβικό είδωλο στα ’80s, πρωταγωνίστησε σε δύο εμβληματικές ταινίες του Κόπολα και έχτισε την καριέρα του επιλέγοντας ταινίες με γνώμονα τα ενδιαφέροντά του. Στα 60 του έχει συνδεθεί με μερικές από τις πιο αγαπημένες καλτ ταινίες διεθνώς, δηλώνει ζωγράφος και διατηρεί σημαντική συλλογή τέχνης. Έρχεται στη Θεσσαλονίκη για να παραλάβει έναν τιμητικό Χρυσό Αλέξανδρο. 
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Τζέιμς Φράνκο και Σεθ Ρόγκεν: Το πικρό τέλος ενός μεγάλου bromance

Οθόνες / Τζέιμς Φράνκο και Σεθ Ρόγκεν: Το πικρό τέλος ενός μεγάλου bromance

Οι κατηγορίες εναντίον του Φράνκο για σεξουαλική κακοποίηση έβαλαν στον γύψο όχι μόνο την καριέρα του στο Χόλιγουντ αλλά και τη στενή φιλία του με τον επί εικοσαετίας κολλητό και συνεργάτη του.
THE LIFO TEAM
15 highlights του 65ου Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης

Οθόνες / 15 highlights του 65ου Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης

Πάμελα Άντερσον, Αριάν Λαμπέντ, Αθηνά Ραχήλ Τσαγγάρη, σινεφίλ τέρατα και όλη η νέα ελληνική κινηματογραφική παραγωγή της χρονιάς στην 65η διοργάνωση που για δέκα μέρες (31/10-10/11) θα μεταμορφώσει τη Θεσσαλονίκη.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Teri Garr (1944-2024): Το χιούμορ τής έσωσε τη ζωή

Απώλειες / Teri Garr (1944-2024): Το χιούμορ τής έσωσε τη ζωή

Αστεία και ανθρώπινη, η αξιαγάπητη, υπερταλαντούχα Τέρι Γκαρ, που απολαύσαμε στο «Young Frankenstein» και το «Τούτσι» και αγαπήσαμε από τις εμφανίσεις της στο βραδινό talk show του Ντέιβιντ Λέτερμαν, ήταν μια από τις πιο λαμπερές σουμπρέτες του αμερικανικού σινεμά.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Bruce Springsteen & the E Street Band: Το ροκ του παρελθόντος και του μέλλοντος μας

Daily / Bruce Springsteen & the E Street Band: Το ροκ του παρελθόντος και του μέλλοντός μας

«Μετά από 50 χρόνια στον δρόμο, είναι πολύ αργά για να σταματήσουμε τώρα», δηλώνει μ’ ένα διακριτικό μειδίαμα ο 75χρονος ροκ σταρ σ’ ένα νέο ντοκιμαντέρ που παρακολουθεί από απόσταση αναπνοής την πρόσφατη περιοδεία του Μπρους Σπρίνγκστιν και της θρυλικής μπάντας του.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Paul Morrissey (1938-2024)

Απώλειες / Ο Paul Morrissey (1938-2024) έδωσε φωνή στα «ανθρώπινα σκουπίδια»

Ο εμβληματικός σκηνοθέτης της cult τριλογίας «Flesh» - «Trash» - «Heat» ταυτίστηκε με τον Άντι Γουόρχολ και το νεοϋορκέζικο αβανγκάρντ των ’60s, ως ο πιο ανεξάρτητος από τους ανεξάρτητους.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ