«Καλύτερα ν' απασχολώ και όχι ν' ασχολούμαι»

«Καλύτερα ν απασχολώ και όχι ν' ασχολούμαι» Facebook Twitter
Έμοιαζε και λίγο με προϊόν AI αυτή η υβριδική, απαστράπτουσα, υαλουρονική, υπερτονισμένη, σχεδόν τρισδιάστατη και αλλόκοτα συμπτωματική της σύγχρονης ελληνικής (ή μεσανατολικής) σόουμπιζ μορφή.
0

ΤΟΝ ΕΒΛΕΠΑ ΤΑΚΤΙΚΑ τα τελευταία χρόνια, σε φυσικό μέγεθος σχεδόν, στις στάσεις των λεωφορείων στη Βασιλίσσης Σοφίας, σε διαφημίσεις τηλεοπτικών events όπου αποτελούσε την κυρίαρχη φιγούρα. Δεν τον ήξερα ή μάλλον δεν μπορούσα να τον συνδέσω με συγκεκριμένο ονοματεπώνυμο Έχω μείνει πολύ πίσω, σκεφτόμουν. Ούτε τα βασικά πια.

Κοντοστεκόμουν, πάντως, καμιά φορά με ένα μίγμα περιέργειας και απώθησης. Έμοιαζε και λίγο με προϊόν AI αυτή η υβριδική, απαστράπτουσα, υαλουρονική, υπερτονισμένη, σχεδόν τρισδιάστατη και αλλόκοτα συμπτωματική της σύγχρονης ελληνικής (ή μεσανατολικής) σόουμπιζ μορφή, σα να την είχαν μουτζουρώσει επιμελώς πάνω από το προστατευτικό της βιτρίνας, σα να είχε ήδη αναληφθεί στο metaverse υπό τις ευλογίες του Ίλον Μασκ και της Κιμ (ή όποιας) Καρντάσιαν. 

Πάνω απ’ όλα ίσως, κατάφερε κάτι που θεωρούνταν ακατόρθωτο: Να πείσει με το μεσσιανικό του εκτόπισμα την Άννα Βίσση και τη Δέσποινα Βανδή να τραγουδήσουν για πρώτη φορά μαζί, την ίδια στιγμή, στην ίδια σκηνή, σε απευθείας μετάδοση.

Κατόπιν ενημερώθηκα και με έναν τρόπο η περιέργεια μου δικαιώθηκε με το σενάριο της γεμάτης θαυμαστικά και ερωτηματικά διαδρομής του Νίκου Κοκλώνη: πυραμίδες στην Ινδία, προφίλ σούπερ μπίζνεσμαν στην Αμερική, η τρελή (και ντροπιαστική για τον κόσμο που ζούμε) υπόθεση της εταιρείας AirFastTickets, ο Τζάστιν Μπίμπερ, οι καταγγελίες για απάτη της κλίμακας Ρίχτερ, οι κατηγορίες για άγριο «ξέπλυμα», η πριγκιπική του ανέλιξη στα εγχώρια μέσα και στην εγχώρια σόουμπιζ, η υπόθεση με την έγκριση χρηματοδότησης που έλαβε παρ’ όλα τα προηγούμενα, η εξωτερική μεταμόρφωσή του σε αυτό που ήθελε ιδανικά να είναι, και με τα λεφτά όχι μόνο μπορεί να το κάνει, αλλά το οφείλει στον εαυτό του. «Έβγαζα 5 εκατομμύρια ευρώ την ημέρα αλλά τώρα περνάω καλύτερα», είχε δηλώσει χαρακτηριστικά. 

Και βέβαια, πάνω απ’ όλα ίσως, κατάφερε κάτι που θεωρούνταν ακατόρθωτο: Να πείσει με το μεσσιανικό του εκτόπισμα την Άννα Βίσση και τη Δέσποινα Βανδή να τραγουδήσουν για πρώτη φορά μαζί, την ίδια στιγμή, στην ίδια σκηνή, σε απευθείας μετάδοση.

Ήταν σα να έχει υπερδυνάμεις. Κι όμως, συνειρμικά πλέον πάει πακέτο με τον Μένιο Φουρθιώτη.

Υπάρχουν κι άλλοι ακόμα; Γιατί μας ταπεινώνει έτσι η σόουμπιζ μας; Και μετά τους φταίει στα πάνελ η τραπ ή ο σατανισμός. «Καλύτερα ν απασχολώ / και όχι ν' ασχολούμαι», τραγουδά ο ίδιος ο Νίκος Κοκλώνης, με μια διακριτική εσάνς μετα-καλιαρντής θυμοσοφίας, στο αυτοβιογραφικό single που κυκλοφόρησε πέρσι με τον αμφίσημο τίτλο «Έχω μάτι».

Ορθό πάντως και οικουμενικό, ως προσωπικό motto. Και ποιος δεν θα το προτιμούσε (να απασχολεί αλλά να μην ασχολείται), εδώ που τα λέμε.  

Daily
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Νίκος Κοκλώνης: Διευκρινίσεις υπ. Ανάπτυξης για την επιχορήγηση εταιρείας του - «Δεν εγκρίθηκαν 9.935.712 ευρώ»

Ελλάδα / Νίκος Κοκλώνης: Διευκρινίσεις υπ. Ανάπτυξης για την επιχορήγηση εταιρείας του - Δεν έχει εκταμιευτεί κανένα μέρος της επιχορήγησης που του εγκρίθηκε

Ο παρουσιαστής ελέγχεται από την Αρχή για το Ξέπλυμα όσον αφορά σε απάτη σε βάρος του δημοσίου πολλών εκατομμυρίων ευρώ, αλλά και εγκληματική οργάνωση.
LIFO NEWSROOM

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Το θέμα με τον Καζαντζίδη

Daily / Το θέμα με τον Καζαντζίδη

Έχει προ πολλού περάσει στην περιοχή των συμβόλων, πάνω στα οποία προβάλλονται αμφίσημα και αντιφατικά πράγματα, σαν αυτά που εξέφραζε κατά καιρούς και ο ίδιος. Μουσικά όμως, είναι αδύνατον να τον αρνηθείς, όσο κι αν θα το ήθελες ίσως.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
«Yacht Rock»: Το πιο απολαυστικό μουσικό ντοκιμαντέρ της χρονιάς 

Daily / «Yacht Rock»: Το πιο απολαυστικό μουσικό ντοκιμαντέρ της χρονιάς 

Από τους Steely Dan, τους Toto και τον Kenny Loggins μέχρι τον Questlove, τον Thundercat και τον Mac De Marco, τo ντοκιμαντέρ του HBO συνδέει τις κουκίδες ενός φαινομένου που αποτελεί λιγότερο ένα μουσικό είδος και περισσότερο μια αίσθηση, μια ιδέα, ένα vibe.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Το αιώνιο μεγαλείο του Λεονάρντο ντα Βίντσι

Daily / Το αιώνιο μεγαλείο του Λεονάρντο ντα Βίντσι

Στο νέο ντοκιμαντέρ του σπουδαίου Αμερικανού κινηματογραφιστή Κεν Μπερνς ξετυλίγεται η ζωή και το έργο του ανθρώπου που εκτός από το μεγαλειώδες εικαστικό έργο του, πρόλαβε πριν από μισή χιλιετία να αντιληφθεί, να ανακαλύψει, να εφεύρει ή να προβλέψει τα πάντα σχεδόν, από τη βαρύτητα μέχρι τον κινηματογράφο.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Beatles ’64: Πριν από εξήντα χρόνια, κάτι μαγικό κι ανεπανάληπτο

Daily / Beatles ’64: Πριν από εξήντα χρόνια, κάτι μαγικό κι ανεπανάληπτο

Βασισμένο σ’ ένα εκπληκτικό πρωτότυπο υλικό, αυτό το εξαίρετο ντοκιμαντέρ του Disney+ σε παραγωγή του Μάρτιν Σκορσέζε μάς μεταφέρει με μοναδικό τρόπο σ’ αυτό που βίωσαν τα μέλη του θρυλικού συγκροτήματος όταν πάτησαν για πρώτη φορά το πόδι τους σε μια Αμερική που έμοιαζε να τους έχει απόλυτη ανάγκη.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Η «παλιά, ωραία Αθήνα» της νεανικής ασφυξίας  

Daily / Η «παλιά, ωραία Αθήνα» της νεανικής ασφυξίας  

Περί της νοσταλγίας για «τα παλιά», με αφορμή τον θάνατο του ηθοποιού Θάνου Παπαδόπουλου που έπαιξε σε εκατοντάδες ταινίες αλλά θα μείνει αξέχαστος για την εμφάνισή του ως διαπομπευόμενος «τεντιμπόις» στην ταινία «Νόμος 4000».
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Say Nothing: Μια καθηλωτική σειρά με φόντο το βίαιο δράμα της Βόρειας Ιρλανδίας

Daily / Say Nothing: Μια καθηλωτική σειρά με φόντο το βίαιο δράμα της Βόρειας Ιρλανδίας

Η αυτοτελής σειρά κατορθώνει να λειτουργεί συγχρόνως ως ιστορική αναπαράσταση, ως συνταρακτικό δράμα, ως καθηλωτικό θρίλερ, ακόμα και ως δραματοποιημένο true crime, ειδικά για τους θεατές που δεν είναι εξοικειωμένοι με τις πολυσύνθετες πτυχές του ένοπλου αγώνα στη Βόρεια Ιρλανδία.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Από πού έρχεται και πού πάει η κριτική κινηματογράφου;

Daily / Από πού έρχεται και πού πάει η κριτική κινηματογράφου;

Με μεγάλο ενδιαφέρον αναμένεται το πρώτο μεγάλο συνέδριο για την κινηματογραφική κριτική στην Ελλάδα, που θα διεξαχθεί από την Πέμπτη ως και το Σάββατο στο Πάντειο Πανεπιστήμιο με ελεύθερη είσοδο για το κοινό.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ