Όλα τα ροκ κλισέ του κόσμου και η εγγονή του Έλβις στην Ύδρα

Όλα τα ροκ κλισέ του κόσμου και η εγγονή του Έλβις στην Ύδρα Facebook Twitter
Παρά το αναμφισβήτητο χάρισμά της όμως, τόσο στην υποκριτική όσο και στο τραγούδι, όπως αποδεικνύεται εσχάτως, εξακολουθεί να παραμένει πιο γνωστή ως η κόρη της πρόσφατα χαμένης Λίζα Μαρί Πρίσλεϊ αλλά κυρίως ως η εγγονή του Έλβις.
0

ΕΠΤΑ ΧΡΟΝΙΑ έχουν περάσει από τον πρώτο (και καλύτερο) κύκλο της πραγματικά ιδιαίτερης σειράς ανθολογίας The Girlfriend Experience (η οποία αγνοήθηκε εγκληματικά από το κοινό), στον οποίον πρωταγωνιστούσε η 26χρονη τότε Ράιλι Κίου, εκπληκτική στον ρόλο μιας φοιτήτριας της νομικής που δούλευε ως ερωτική συνοδός μιας σειράς από προβληματικούς άνδρες.

Παρά το αναμφισβήτητο χάρισμά της όμως, τόσο στην υποκριτική όσο και στο τραγούδι, όπως αποδεικνύεται εσχάτως, εξακολουθεί να παραμένει πιο γνωστή ως η κόρη της πρόσφατα χαμένης Λίζα Μαρί Πρίσλεϊ αλλά κυρίως ως η εγγονή του Έλβις (τον οποίον φυσικά δεν γνώρισε) και της Πρισίλα Πρίσλεϊ, με την οποία, όπως διαβάζουμε, βρίσκεται τον τελευταίο καιρό στα μαχαίρια με αφορμή τη διαθήκη της μητέρας της.

Τι θα ‘χει δει κι αυτό το κορίτσι μέσα σ’ αυτό το επιφανές τρελόσογο… Ας αναλογιστούμε μόνο ότι η μικρή είδε τη μαμά της να παντρεύεται, μετά από τον μπαμπά της, πρώτα τον Μάικλ Τζάκσον και μετά τον Νίκολας Κέιτζ. 

Η πλοκή κυλά αργά κι ανώδυνα και σίγουρα θα λειτουργούσε καλύτερα σε συντομευμένη μορφή, ενώ δεν είμαι καν σίγουρος ότι μπορεί να αφεθεί κανείς στη σαγηνευτική συχνά επιφάνεια της σειράς και να την απολαύσει ως σαπουνόπερα πολυτελείας.

Υπό μία έννοια λοιπόν, μοιάζει η ιδανική επιλογή για τον κεντρικό ρόλο στη ροκ (σαπουν)όπερα δέκα επεισοδίων που έκανε πρεμιέρα πριν από λίγο καιρό στο Amazon Prime με τίτλο Daisy Jones & The Six και αποτελεί μεταφορά του ομώνυμου πρόσφατου μπεστ-σέλερ.

Και πράγματι, η Κίου είναι το καλύτερο πράγμα σ’ αυτό το ιλουστρασιόν «dramamentary» που αφηγείται το γεμάτο από κάθε ροκ κλισέ που μπορεί να φανταστεί κανείς στόρι της ανόδου και της πτώσης ενός κλασικού ‘70s γκρουπ, με μπούσουλα, υποτίθεται, τις εσωτερικές αναταράξεις και διαπλοκές (καλλιτεχνικές, σεξουαλικές και άλλες) που σημάδεψαν την πορεία των Fleetwood Mac. Πιο πολύ θυμίζει πάντως –ειδικά στα πρώτα επεισόδια– το σύμπαν της ταινίας «Almost Famous» σε μια αργόσυρτη και ξεχειλωμένη του εκδοχή. 

Όλα τα ροκ κλισέ του κόσμου και η εγγονή του Έλβις στην Ύδρα Facebook Twitter
Το έβδομο επεισόδιο της σειράς έχει γυριστεί εξ ολοκλήρου στην Ύδρα.

Σ’ εκείνη την ταινία υποδυόταν τον «εμβληματικό» ροκ κριτικό Λέστερ Μπανγκς ο αξέχαστος Φίλιπ Σίμορ Χόφμαν και κάποια στιγμή έλεγε ότι «το μόνο ανταλλακτικό νόμισμα σ’ αυτόν τον χρεοκοπημένο κόσμο είναι αυτά που μοιράζεσαι με κάποιον προτού γίνεις cool».

Οι χαρακτήρες στο Daisy Jones & The Six μοιάζουν ώρες-ώρες σα να περιφέρονται σ’ ένα cool μαυσωλείο vintage αντίληψης. Η πλοκή κυλά αργά κι ανώδυνα και σίγουρα θα λειτουργούσε καλύτερα σε συντομευμένη μορφή, ενώ δεν είμαι καν σίγουρος ότι μπορεί να αφεθεί κανείς στη σαγηνευτική συχνά επιφάνεια της σειράς και να την απολαύσει ως σαπουνόπερα πολυτελείας. 

Αν το καταφέρει πάντως, θα φτάσει αισίως στο έβδομο επεισόδιο, το οποίο έχει γυριστεί εξ ολοκλήρου σχεδόν στην Ύδρα (ακόμα και σκηνές που υποτίθεται ότι συμβαίνουν σε underground black queer κλαμπ της Νέας Υόρκης κατά την κύηση της disco και σύμφωνα με τις πληροφορίες στελεχώθηκαν από μέλη της αφρο-ελληνικής κοινότητας της Αθήνας). Εκεί αναζητά καταφύγιο η Ντέιζι για να ξεφύγει από τους δαίμονες και τις ψευδαισθήσεις της ροκ διασημότητας. Όπως ξέρουμε όμως, οι σειρήνες καραδοκούν παντού (ακόμα και στην Ύδρα ή ειδικά στην Ύδρα) και άμα θέλει ο διάολος να σε βρει, θα σε βρει.  

Daily
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Το θέμα με τον Καζαντζίδη

Daily / Το θέμα με τον Καζαντζίδη

Έχει προ πολλού περάσει στην περιοχή των συμβόλων, πάνω στα οποία προβάλλονται αμφίσημα και αντιφατικά πράγματα, σαν αυτά που εξέφραζε κατά καιρούς και ο ίδιος. Μουσικά όμως, είναι αδύνατον να τον αρνηθείς, όσο κι αν θα το ήθελες ίσως.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
«Yacht Rock»: Το πιο απολαυστικό μουσικό ντοκιμαντέρ της χρονιάς 

Daily / «Yacht Rock»: Το πιο απολαυστικό μουσικό ντοκιμαντέρ της χρονιάς 

Από τους Steely Dan, τους Toto και τον Kenny Loggins μέχρι τον Questlove, τον Thundercat και τον Mac De Marco, τo ντοκιμαντέρ του HBO συνδέει τις κουκίδες ενός φαινομένου που αποτελεί λιγότερο ένα μουσικό είδος και περισσότερο μια αίσθηση, μια ιδέα, ένα vibe.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Το αιώνιο μεγαλείο του Λεονάρντο ντα Βίντσι

Daily / Το αιώνιο μεγαλείο του Λεονάρντο ντα Βίντσι

Στο νέο ντοκιμαντέρ του σπουδαίου Αμερικανού κινηματογραφιστή Κεν Μπερνς ξετυλίγεται η ζωή και το έργο του ανθρώπου που εκτός από το μεγαλειώδες εικαστικό έργο του, πρόλαβε πριν από μισή χιλιετία να αντιληφθεί, να ανακαλύψει, να εφεύρει ή να προβλέψει τα πάντα σχεδόν, από τη βαρύτητα μέχρι τον κινηματογράφο.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Beatles ’64: Πριν από εξήντα χρόνια, κάτι μαγικό κι ανεπανάληπτο

Daily / Beatles ’64: Πριν από εξήντα χρόνια, κάτι μαγικό κι ανεπανάληπτο

Βασισμένο σ’ ένα εκπληκτικό πρωτότυπο υλικό, αυτό το εξαίρετο ντοκιμαντέρ του Disney+ σε παραγωγή του Μάρτιν Σκορσέζε μάς μεταφέρει με μοναδικό τρόπο σ’ αυτό που βίωσαν τα μέλη του θρυλικού συγκροτήματος όταν πάτησαν για πρώτη φορά το πόδι τους σε μια Αμερική που έμοιαζε να τους έχει απόλυτη ανάγκη.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Η «παλιά, ωραία Αθήνα» της νεανικής ασφυξίας  

Daily / Η «παλιά, ωραία Αθήνα» της νεανικής ασφυξίας  

Περί της νοσταλγίας για «τα παλιά», με αφορμή τον θάνατο του ηθοποιού Θάνου Παπαδόπουλου που έπαιξε σε εκατοντάδες ταινίες αλλά θα μείνει αξέχαστος για την εμφάνισή του ως διαπομπευόμενος «τεντιμπόις» στην ταινία «Νόμος 4000».
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Say Nothing: Μια καθηλωτική σειρά με φόντο το βίαιο δράμα της Βόρειας Ιρλανδίας

Daily / Say Nothing: Μια καθηλωτική σειρά με φόντο το βίαιο δράμα της Βόρειας Ιρλανδίας

Η αυτοτελής σειρά κατορθώνει να λειτουργεί συγχρόνως ως ιστορική αναπαράσταση, ως συνταρακτικό δράμα, ως καθηλωτικό θρίλερ, ακόμα και ως δραματοποιημένο true crime, ειδικά για τους θεατές που δεν είναι εξοικειωμένοι με τις πολυσύνθετες πτυχές του ένοπλου αγώνα στη Βόρεια Ιρλανδία.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Από πού έρχεται και πού πάει η κριτική κινηματογράφου;

Daily / Από πού έρχεται και πού πάει η κριτική κινηματογράφου;

Με μεγάλο ενδιαφέρον αναμένεται το πρώτο μεγάλο συνέδριο για την κινηματογραφική κριτική στην Ελλάδα, που θα διεξαχθεί από την Πέμπτη ως και το Σάββατο στο Πάντειο Πανεπιστήμιο με ελεύθερη είσοδο για το κοινό.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ