Όλα τα ροκ κλισέ του κόσμου και η εγγονή του Έλβις στην Ύδρα

Όλα τα ροκ κλισέ του κόσμου και η εγγονή του Έλβις στην Ύδρα Facebook Twitter
Παρά το αναμφισβήτητο χάρισμά της όμως, τόσο στην υποκριτική όσο και στο τραγούδι, όπως αποδεικνύεται εσχάτως, εξακολουθεί να παραμένει πιο γνωστή ως η κόρη της πρόσφατα χαμένης Λίζα Μαρί Πρίσλεϊ αλλά κυρίως ως η εγγονή του Έλβις.
0

ΕΠΤΑ ΧΡΟΝΙΑ έχουν περάσει από τον πρώτο (και καλύτερο) κύκλο της πραγματικά ιδιαίτερης σειράς ανθολογίας The Girlfriend Experience (η οποία αγνοήθηκε εγκληματικά από το κοινό), στον οποίον πρωταγωνιστούσε η 26χρονη τότε Ράιλι Κίου, εκπληκτική στον ρόλο μιας φοιτήτριας της νομικής που δούλευε ως ερωτική συνοδός μιας σειράς από προβληματικούς άνδρες.

Παρά το αναμφισβήτητο χάρισμά της όμως, τόσο στην υποκριτική όσο και στο τραγούδι, όπως αποδεικνύεται εσχάτως, εξακολουθεί να παραμένει πιο γνωστή ως η κόρη της πρόσφατα χαμένης Λίζα Μαρί Πρίσλεϊ αλλά κυρίως ως η εγγονή του Έλβις (τον οποίον φυσικά δεν γνώρισε) και της Πρισίλα Πρίσλεϊ, με την οποία, όπως διαβάζουμε, βρίσκεται τον τελευταίο καιρό στα μαχαίρια με αφορμή τη διαθήκη της μητέρας της.

Τι θα ‘χει δει κι αυτό το κορίτσι μέσα σ’ αυτό το επιφανές τρελόσογο… Ας αναλογιστούμε μόνο ότι η μικρή είδε τη μαμά της να παντρεύεται, μετά από τον μπαμπά της, πρώτα τον Μάικλ Τζάκσον και μετά τον Νίκολας Κέιτζ. 

Η πλοκή κυλά αργά κι ανώδυνα και σίγουρα θα λειτουργούσε καλύτερα σε συντομευμένη μορφή, ενώ δεν είμαι καν σίγουρος ότι μπορεί να αφεθεί κανείς στη σαγηνευτική συχνά επιφάνεια της σειράς και να την απολαύσει ως σαπουνόπερα πολυτελείας.

Υπό μία έννοια λοιπόν, μοιάζει η ιδανική επιλογή για τον κεντρικό ρόλο στη ροκ (σαπουν)όπερα δέκα επεισοδίων που έκανε πρεμιέρα πριν από λίγο καιρό στο Amazon Prime με τίτλο Daisy Jones & The Six και αποτελεί μεταφορά του ομώνυμου πρόσφατου μπεστ-σέλερ.

Και πράγματι, η Κίου είναι το καλύτερο πράγμα σ’ αυτό το ιλουστρασιόν «dramamentary» που αφηγείται το γεμάτο από κάθε ροκ κλισέ που μπορεί να φανταστεί κανείς στόρι της ανόδου και της πτώσης ενός κλασικού ‘70s γκρουπ, με μπούσουλα, υποτίθεται, τις εσωτερικές αναταράξεις και διαπλοκές (καλλιτεχνικές, σεξουαλικές και άλλες) που σημάδεψαν την πορεία των Fleetwood Mac. Πιο πολύ θυμίζει πάντως –ειδικά στα πρώτα επεισόδια– το σύμπαν της ταινίας «Almost Famous» σε μια αργόσυρτη και ξεχειλωμένη του εκδοχή. 

Όλα τα ροκ κλισέ του κόσμου και η εγγονή του Έλβις στην Ύδρα Facebook Twitter
Το έβδομο επεισόδιο της σειράς έχει γυριστεί εξ ολοκλήρου στην Ύδρα.

Σ’ εκείνη την ταινία υποδυόταν τον «εμβληματικό» ροκ κριτικό Λέστερ Μπανγκς ο αξέχαστος Φίλιπ Σίμορ Χόφμαν και κάποια στιγμή έλεγε ότι «το μόνο ανταλλακτικό νόμισμα σ’ αυτόν τον χρεοκοπημένο κόσμο είναι αυτά που μοιράζεσαι με κάποιον προτού γίνεις cool».

Οι χαρακτήρες στο Daisy Jones & The Six μοιάζουν ώρες-ώρες σα να περιφέρονται σ’ ένα cool μαυσωλείο vintage αντίληψης. Η πλοκή κυλά αργά κι ανώδυνα και σίγουρα θα λειτουργούσε καλύτερα σε συντομευμένη μορφή, ενώ δεν είμαι καν σίγουρος ότι μπορεί να αφεθεί κανείς στη σαγηνευτική συχνά επιφάνεια της σειράς και να την απολαύσει ως σαπουνόπερα πολυτελείας. 

Αν το καταφέρει πάντως, θα φτάσει αισίως στο έβδομο επεισόδιο, το οποίο έχει γυριστεί εξ ολοκλήρου σχεδόν στην Ύδρα (ακόμα και σκηνές που υποτίθεται ότι συμβαίνουν σε underground black queer κλαμπ της Νέας Υόρκης κατά την κύηση της disco και σύμφωνα με τις πληροφορίες στελεχώθηκαν από μέλη της αφρο-ελληνικής κοινότητας της Αθήνας). Εκεί αναζητά καταφύγιο η Ντέιζι για να ξεφύγει από τους δαίμονες και τις ψευδαισθήσεις της ροκ διασημότητας. Όπως ξέρουμε όμως, οι σειρήνες καραδοκούν παντού (ακόμα και στην Ύδρα ή ειδικά στην Ύδρα) και άμα θέλει ο διάολος να σε βρει, θα σε βρει.  

Daily
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Από πού έρχεται και πού πάει η κριτική κινηματογράφου;

Daily / Από πού έρχεται και πού πάει η κριτική κινηματογράφου;

Με μεγάλο ενδιαφέρον αναμένεται το πρώτο μεγάλο συνέδριο για την κινηματογραφική κριτική στην Ελλάδα, που θα διεξαχθεί από την Πέμπτη ως και το Σάββατο στο Πάντειο Πανεπιστήμιο με ελεύθερη είσοδο για το κοινό.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Παραπονεμένα λόγια: Είναι σκληρό να ζεις καθημερινά στο πετσί σου την «τυραννία της μειοψηφίας» 

Daily / Παραπονεμένα λόγια: Είναι σκληρό να ζεις καθημερινά στο πετσί σου την «τυραννία της μειοψηφίας» 

Η επανεκλογή του Τραμπ έχει αλλάξει ξαφνικά τον τόνο της δημόσιας συζήτησης, κάνοντάς την πολύ πιο φιλική ως προς τις θέσεις της «λαϊκίστικης δεξιάς».
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Έκανε τελικά κακό στην Κάμαλα Χάρις η κουστωδία των διάσημων που την στήριξαν;

Daily / Έκανε τελικά κακό στην Κάμαλα Χάρις η κουστωδία των διάσημων που τη στήριξαν;

Στην Ελλάδα, πάντως, οι διασημότητες συχνά δεν κάνουν τον κόπο καν να δηλώσουν επίσημα την εκλογική στήριξή τους. Απλά, βάζουν υποψηφιότητα οι ίδιοι και οι ίδιες και εκλέγουν απευθείας τους εαυτούς τους σε θέσεις βουλευτών και ευρωβουλευτών.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Το «πογκρόμ» στο Άμστερνταμ και οι λέξεις που χάνουν το νόημά τους

Daily / Το «πογκρόμ» στο Άμστερνταμ και οι λέξεις που χάνουν το νόημά τους

Μια συντονισμένη απόπειρα να παρουσιαστούν οι φανατικοί οπαδοί της Μακάμπι ως αθώα θύματα ή και ήρωες ακόμα, παρά τις επιθέσεις και τις προκλήσεις στις οποίες προέβησαν πριν και κατά τη διάρκεια του αγώνα της ομάδας τους εναντίον του Άγιαξ.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Bruce Springsteen & the E Street Band: Το ροκ του παρελθόντος και του μέλλοντος μας

Daily / Bruce Springsteen & the E Street Band: Το ροκ του παρελθόντος και του μέλλοντός μας

«Μετά από 50 χρόνια στον δρόμο, είναι πολύ αργά για να σταματήσουμε τώρα», δηλώνει μ’ ένα διακριτικό μειδίαμα ο 75χρονος ροκ σταρ σ’ ένα νέο ντοκιμαντέρ που παρακολουθεί από απόσταση αναπνοής την πρόσφατη περιοδεία του Μπρους Σπρίνγκστιν και της θρυλικής μπάντας του.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Ελληνικές σειρές των 90s: comfort zone ή ζώνη του λυκόφωτος;

Daily / Ελληνικές σειρές των '90s: Comfort zone ή ζώνη του λυκόφωτος;

Οι τηλεοπτικές σειρές της πρώτης δεκαετίας των ιδιωτικών καναλιών φαίνονται να έχουν υποκαταστήσει σ’ ένα μεγάλο κοινό τον ρόλο που έπαιζαν για μισό αιώνα σχεδόν οι ελληνικές ταινίες της ακμής του βιομηχανικού σινεμά.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Στο μεταξύ, η Γάζα πεθαίνει 

Daily / Στο μεταξύ, η Γάζα πεθαίνει 

«Το Ισραήλ πάνω απ' όλα», έγραψε με εθνικοσοσιαλιστικό ρίγος, αν και ιστορικός του Ολοκαυτώματος, ο Αριέλ Λεκαδίτης αμέσως μετά (και παρά) την ανακοίνωση του εκδοτικού του οίκου ότι διακόπτει τη συνεργασία τους εξαιτίας «των χυδαίων αναρτήσεών του».
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Η παλιά παραλιακή και η σύγχρονη «Αθηναϊκή Ριβιέρα»

Daily / Η παλιά παραλιακή και η σύγχρονη «Αθηναϊκή Ριβιέρα»

Μια ονομασία που μοιάζει συγχρόνως νεοπλουτίστικη και φτωχομπινέδικη, ειδικά σε όσους από εμάς μεγαλώσαμε στα Νότια και δεν νιώσαμε ποτέ ότι υπήρχε ανάγκη ούτε για τόσο ισοπεδωτική «ανάπλαση» ούτε και για τέτοιους τουριστικούς ευφημισμούς.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ