Πριν από τον Τζόνι Ντεπ και την Άμπερ Χερντ ήταν κάποτε ο Κλιντ Ίστγουντ και η Σόντρα Λοκ

Πριν από τον Τζόνι Ντεπ και την Άμπερ Χερντ, ήταν κάποτε ο Κλιντ Ίστγουντ και η Σόντρα Λοκ Facebook Twitter
Ο Κλιντ Ίστγουντ ήταν 58 χρονών τότε, όσο είναι τώρα ο Τζόνι Ντεπ και αντίδικός του ήταν  μια νεότερή του ξανθιά ηθοποιός, σαφώς λιγότερο γνωστή από τον ίδιον.
0

ΣΗΜΕΡΑ, τελευταία μέρα του Μαΐου, κλείνει τα 92 ο Κλιντ Ίστγουντ (ζωή να ‘χει) και θα μπορούσε να υποθέσει κανείς με ασφάλεια ότι το τελευταίο που θα επιθυμούσε ως δώρο γενεθλίων είναι ένα άρθρο που δημοσιεύτηκε πριν από μερικές μέρες στο Vanity Fair με τίτλο «Πριν από τον Τζόνι Ντεπ και την Άμπερ Χερντ ήταν ο Κλιντ Ίστγουντ και η Σόντρα Λοκ».

Και πράγματι, ασχέτως της άποψης που μπορεί να έχει κανείς για την τωρινή δίκη και τα απόνερά της, είναι εντυπωσιακές οι ομοιότητες με την άγρια και γεμάτη αλληλοκατηγορίες (εκείνος έλεγε ότι απλώς θέλει να του φάει λεφτά, εκείνη ότι, μεταξύ άλλων, την είχε κακοποιήσει και της είχε σαμποτάρει την καριέρα) δικαστική διαμάχη του 1989 ανάμεσα στον διάσημο ηθοποιό και σκηνοθέτη και στην επί δεκατέσσερα χρόνια σύντροφό αλλά και συμπρωταγωνίστριά του σε έξι ταινίες.  

Εκείνο το δικαστικό δράμα που διήρκεσε 19 μήνες και ακολούθως είχε κι άλλα δυσάρεστα επεισόδια μέχρι να επιτευχθεί κάποιος οριστικός συμβιβασμός, «συνέβη σε μια διαφορετική εποχή για την κουλτούρα της διασημότητας, τότε που τα celebrity media ήταν μόνο κάποια συγκεκριμένα έντυπα όπως το People ή το National Enquirer».

Ο Κλιντ Ίστγουντ ήταν 58 χρονών τότε, όσο είναι τώρα ο Τζόνι Ντεπ και αντίδικός του ήταν μια νεότερή του ξανθιά ηθοποιός (η Σόντρα Λοκ ήταν 44, η Άμπερ Χερντ είναι 36), σαφώς λιγότερο γνωστή από τον ίδιον, η οποία στράφηκε ενάντια σ’ ένα εμβληματικό και πανίσχυρο αστέρα του Χόλιγουντ, χωρίς η ίδια να διαθέτει αντίστοιχες περγαμηνές ή ανάλογη οπαδική βάση.

Η Σόντρα Λοκ ήταν απλώς η («επίσημη») συμβία του Κλιντ Ίστγουντ και η συνήθης, για μια εποχή, συμπρωταγωνίστριά του σε μερικές από τις πιο μέτριες ταινίες της καριέρας του, παρότι η ίδια είχε ξεκινήσει εντυπωσιακά τη δική της πριν τον γνωρίσει, κερδίζοντας με το καλημέρα υποψηφιότητα Όσκαρ Β’ γυναικείου ρόλου για την ερμηνεία της στην ταινία The Heart Is a Lonely Hunter του 1968 που ήταν βασισμένη στο διάσημο ομώνυμο βιβλίο της Κάρσον ΜακΚάλερς («Η καρδιά κυνηγάει μονάχη» είναι ο τίτλος της ελληνικής έκδοσης). 

Όπως όμως σημειώνεται στο άρθρο, παρά τις κραυγαλέες ομοιότητες, εκείνο το δικαστικό δράμα που διήρκεσε 19 μήνες και ακολούθως είχε κι άλλα δυσάρεστα επεισόδια μέχρι να επιτευχθεί κάποιος οριστικός συμβιβασμός, «συνέβη σε μια διαφορετική εποχή για την κουλτούρα της διασημότητας, τότε που τα celebrity media ήταν μόνο κάποια συγκεκριμένα έντυπα όπως το People ή το National Enquirer. Δεν υπήρχε η ατέλειωτη κάλυψη και τα αμέτρητα άρθρα γνώμης σχετικά με το νόημα της δίκης Χερντ-Ντεπ... Η διασημότητα δεν είχε γίνει ακόμα ο παραμορφωτικός φακός μέσα από τον οποίον κοιτάζουμε σχεδόν τα πάντα».  

Ψάχνοντας λίγο παραπάνω πάντως, διαπιστώνει κανείς και μια άλλη ομοιότητα που δεν αναφέρεται στο άρθρο και έχει να κάνει με την εφημερίδα Washington Post, η οποία είχε φιλοξενήσει το 1997 (με αφορμή την έκδοση της αυτοβιογραφίας της Λοκ που είχε τον φοβερό τίτλο «The Good, the Bad, and the Very Ugly») τις πικρίες και τα φριχτά παράπονα που είχε η ηθοποιός από τη σχέση της με τον Κλιντ Ίστγουντ, τον οποίον κατηγορούσε ότι την είχε υποχρεώσει να κάνει έκτρωση δύο φορές ενώ ο ίδιος είχε κάνει δύο παιδιά με άλλη γυναίκα τον καιρό που ήταν μαζί.

Ως γνωστόν, η μήνυση για συκοφαντική δυσφήμιση που κατέθεσε εναντίον της Χερντ ο Ντεπ αφορούσε το κείμενο που είχε γράψει η ίδια σχετικά με τα επεισόδια ενδοοικογενειακής βίας που είχε ζήσει μαζί του, στην Washington Post το 2018, την ίδια χρονιά που πέθανε η Σόντρα Λοκ μετά από μακρόχρονη μάχη, όπως λένε, με τον καρκίνο. 

Daily
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Το θέμα με τον Καζαντζίδη

Daily / Το θέμα με τον Καζαντζίδη

Έχει προ πολλού περάσει στην περιοχή των συμβόλων, πάνω στα οποία προβάλλονται αμφίσημα και αντιφατικά πράγματα, σαν αυτά που εξέφραζε κατά καιρούς και ο ίδιος. Μουσικά όμως, είναι αδύνατον να τον αρνηθείς, όσο κι αν θα το ήθελες ίσως.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
«Yacht Rock»: Το πιο απολαυστικό μουσικό ντοκιμαντέρ της χρονιάς 

Daily / «Yacht Rock»: Το πιο απολαυστικό μουσικό ντοκιμαντέρ της χρονιάς 

Από τους Steely Dan, τους Toto και τον Kenny Loggins μέχρι τον Questlove, τον Thundercat και τον Mac De Marco, τo ντοκιμαντέρ του HBO συνδέει τις κουκίδες ενός φαινομένου που αποτελεί λιγότερο ένα μουσικό είδος και περισσότερο μια αίσθηση, μια ιδέα, ένα vibe.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Το αιώνιο μεγαλείο του Λεονάρντο ντα Βίντσι

Daily / Το αιώνιο μεγαλείο του Λεονάρντο ντα Βίντσι

Στο νέο ντοκιμαντέρ του σπουδαίου Αμερικανού κινηματογραφιστή Κεν Μπερνς ξετυλίγεται η ζωή και το έργο του ανθρώπου που εκτός από το μεγαλειώδες εικαστικό έργο του, πρόλαβε πριν από μισή χιλιετία να αντιληφθεί, να ανακαλύψει, να εφεύρει ή να προβλέψει τα πάντα σχεδόν, από τη βαρύτητα μέχρι τον κινηματογράφο.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Beatles ’64: Πριν από εξήντα χρόνια, κάτι μαγικό κι ανεπανάληπτο

Daily / Beatles ’64: Πριν από εξήντα χρόνια, κάτι μαγικό κι ανεπανάληπτο

Βασισμένο σ’ ένα εκπληκτικό πρωτότυπο υλικό, αυτό το εξαίρετο ντοκιμαντέρ του Disney+ σε παραγωγή του Μάρτιν Σκορσέζε μάς μεταφέρει με μοναδικό τρόπο σ’ αυτό που βίωσαν τα μέλη του θρυλικού συγκροτήματος όταν πάτησαν για πρώτη φορά το πόδι τους σε μια Αμερική που έμοιαζε να τους έχει απόλυτη ανάγκη.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Η «παλιά, ωραία Αθήνα» της νεανικής ασφυξίας  

Daily / Η «παλιά, ωραία Αθήνα» της νεανικής ασφυξίας  

Περί της νοσταλγίας για «τα παλιά», με αφορμή τον θάνατο του ηθοποιού Θάνου Παπαδόπουλου που έπαιξε σε εκατοντάδες ταινίες αλλά θα μείνει αξέχαστος για την εμφάνισή του ως διαπομπευόμενος «τεντιμπόις» στην ταινία «Νόμος 4000».
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Say Nothing: Μια καθηλωτική σειρά με φόντο το βίαιο δράμα της Βόρειας Ιρλανδίας

Daily / Say Nothing: Μια καθηλωτική σειρά με φόντο το βίαιο δράμα της Βόρειας Ιρλανδίας

Η αυτοτελής σειρά κατορθώνει να λειτουργεί συγχρόνως ως ιστορική αναπαράσταση, ως συνταρακτικό δράμα, ως καθηλωτικό θρίλερ, ακόμα και ως δραματοποιημένο true crime, ειδικά για τους θεατές που δεν είναι εξοικειωμένοι με τις πολυσύνθετες πτυχές του ένοπλου αγώνα στη Βόρεια Ιρλανδία.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Από πού έρχεται και πού πάει η κριτική κινηματογράφου;

Daily / Από πού έρχεται και πού πάει η κριτική κινηματογράφου;

Με μεγάλο ενδιαφέρον αναμένεται το πρώτο μεγάλο συνέδριο για την κινηματογραφική κριτική στην Ελλάδα, που θα διεξαχθεί από την Πέμπτη ως και το Σάββατο στο Πάντειο Πανεπιστήμιο με ελεύθερη είσοδο για το κοινό.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ