«Αυτό δεν μας αντιπροσωπεύει»

«Αυτό δεν μας αντιπροσωπεύει» Facebook Twitter
4
«Αυτό δεν μας αντιπροσωπεύει» Facebook Twitter
«Αυτό δεν μας αντιπροσωπεύει» Facebook Twitter
«Αυτό δεν μας αντιπροσωπεύει» Facebook Twitter
«Αυτό δεν μας αντιπροσωπεύει» Facebook Twitter
«Αυτό δεν μας αντιπροσωπεύει» Facebook Twitter
«Αυτό δεν μας αντιπροσωπεύει» Facebook Twitter
«Αυτό δεν μας αντιπροσωπεύει» Facebook Twitter
«Αυτό δεν μας αντιπροσωπεύει» Facebook Twitter
«Αυτό δεν μας αντιπροσωπεύει» Facebook Twitter
"Δε θα γίνουμε η νέα Σομαλία"
«Αυτό δεν μας αντιπροσωπεύει» Facebook Twitter
«Αυτό δεν μας αντιπροσωπεύει» Facebook Twitter
"Συγνώμη Προφήτη, συγνώμη Αμερική"

Libya Alhurra TV 

Φωτογραφία
4

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Τάκης Τλούπας: Ο φωτογράφος που αποτύπωσε μοναδικά την «ασπρόμαυρη» Ελλάδα

Φωτογραφία / Η απλότητα και η δύναμη των προγόνων μας στις φωτογραφίες του Τάκη Τλούπα

Η ιστορία του φωτογράφου που απαθανάτισε το δριμύ μεγαλείο της ελληνικής φύσης και τους φτωχούς ανθρώπους που έφτιαξαν κόσμο απ' τα χρειώδη: Μιλούν στη LIFO η κόρη του, Βάνια Τλούπα, και η εκδότρια Ραχήλ Μισδραχή–Καπόν.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Άγγελος Μπαράι: «Βλέπω τη φωτογραφία ως μέσο επούλωσης τραυμάτων»

Φωτογραφία / Άγγελος Μπαράι: «Βλέπω τη φωτογραφία ως μέσο επούλωσης τραυμάτων»

Ο βραβευμένος φωτογράφος εστιάζει στα ανθρώπινα δικαιώματα, τις ευάλωτες κοινωνικές ομάδες, τη μετανάστευση και το προσφυγικό, δίνοντας φωνή σε ανθρώπους και ιστορίες που θα έμεναν στο σκοτάδι.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Στο Παρίσι μετά τους Ολυμπιακούς, ο Σουρεαλισμός ήρθε να κατακτήσει την πόλη

Φωτογραφία / Μια επίσκεψη σε ένα Παρίσι που αναζητά την επόμενη μέρα

Στο ανακαινισμένο Grand Palais, με επίκεντρο τον σουρεαλισμό, την τέχνη και καλεσμένο τον Τζιμ Τζάρμους, η Paris Photo 2024 καθρεφτίζει μια πόλη που επαναπροσδιορίζεται πολιτιστικά μετά τους Ολυμπιακούς.
ΟΡΕΣΤΗΣ ΣΕΦΕΡΟΓΛΟΥ
Φωτογραφική έκθεση για την επανένωση της Γερμανίας 35 χρονια μετά από την πτώση του Τείχους του Βερολίνου

Πολιτισμός / Φωτογραφική έκθεση για την επανένωση της Γερμανίας 35 χρονια μετά από την πτώση του Τείχους του Βερολίνου

Με αφορμή τα 35 χρόνια από την Πτώση του Τείχους (09.11.89) μια φωτογραφική έκθεση με τίτλο «Dream on- Βερολίνο, δεκαετία του 90» αποτυπώνει την κρίσιμη αυτή δεκαετία μετάβασης ανάμεσα στο παρελθόν και το αβέβαιο μέλλον, την αισιοδοξία και το φόβο για το νέο Βερολίνο
ΕΙΡΗΝΗ ΑΝΑΣΤΑΣΟΠΟΥΛΟΥ, ΒΕΡΟΛΙΝΟ
Η αθέατη Αίγυπτος του Denis Dailleux

Φωτογραφία / Η αθέατη Αίγυπτος του Denis Dailleux

Ο βραβευμένος Γάλλος φωτογράφος που έχει καταγράψει μοναδικά τις φτωχογειτονιές του Καΐρου, τους γονείς των Μαρτύρων της Επανάστασης, νεαρούς γυμνασμένους άντρες δίπλα σε μαυροφορεμένες μανάδες αλλά και λαμπερούς σταρ του κινηματογράφου, εξηγεί πώς ξεκίνησε η ιδιότυπη και πολύχρονη αυτή διαδρομή του.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Ισπανία: Έκθεση αφιερωμένη στο έργο του Ίρβινγκ Πεν στο Ίδρυμα MOP στη Λα Κορούνια

Φωτογραφία / Ισπανία: Έκθεση αφιερωμένη στο έργο του Ίρβινγκ Πεν στο Ίδρυμα MOP στη Λα Κορούνια

Πορτρέτα διάσημων και σκηνές δρόμου περιλαμβάνονται στην έκθεση «Irving Penn: Centennial» που διοργανώνεται από το Μητροπολιτικό Μουσείο Τέχνης της Νέας Υόρκης και παρουσιάζεται στην Ισπανία
LIFO NEWSROOM

σχόλια

3 σχόλια
έχεις τρικυμία στον εγκέφαλο σου μαιντανέ και σου επιστρέφω όλους τους χαρακτηριμούς σου αλλά μόνο και μόνο για να σου λύσω μερικές απορίες τις οποίες μόνος σου ανήγαγες σε δεδομένα σου λέω τα εξής, έχω συνομιλίσει με αρκετούς μουσουλμάνους κυρίως την εποχή που είμουν φοιτητής στη Σκωτία. Η αφήγηση τους είναι συγκεκριμένη πρώτα προσπαθούν να σε πείσουν ότι το ισλάμ είναι ένα update του χριστιανισμού και μετά ότι εμείς σαν χριστιανοί έχουμε προνόμια αν προσυλιτιστούμε στο ισλάμ γιατί μας θεωρούν κάτι σαν αδέρφια τους, αν όντως προσυλιτίσουν κόσμο θεωρούν ότι λαμβάνουν ένα credit για την μεταθάνατο ζωή. Ενώ πάντα ότι και να γίνει γυρίζουν την συζήτηση στην θρησκεία τους. Οι μόνοι που δεν είναι φανατικοί με την θρησκεία τους και μπορώ να το γνωρίζω εγώ είναι οι Τούρκοι και απο ότι μου έχουν πει και πολλοι Ιρανοί άσχετο ότι έχει επικρατήσει θεοκρατικό καθεστώς και εκεί.On the note υπάρχουν 53 χώρες με σχεδόν 100% μουσουλμανικό πληθυσμό στις περισσότερες απο αυτές θα έχανες το κεφάλι σου για τον τρόπο με τον οποίο χαρακτήρισες το Ισλάμ. Αλλά δεν πειράζει εδώ είσαι ασφαλής και μπορείς να γυρίζεις πάντα στην πλαστική νιρβάνα σου και να ικανοποιήσαι με την υπεράσπιση των ακόλουθων ενός φασιστικού πολιτικουθρησκευτικού συστήματος γιατί αυτό είναι το ισλάμ στην πράξη και αυτό γραφεται με αίμα αθώων ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ στις περισσότερες απο τις 53 χώρες.Παρήγορήσου λοίπον με την καρτουνίστικη παραμυθία σου και άσε τις κρίσεις για όταν μεγαλώσεις.Ούτε καν την σύγκρουση σε πολιτικό επίπεδο ανάμεσα σε θεοκρατία και δημοκρατία δεν κατάφερες να διακρίνεις απο το σχόλιο μου και το υποβάθμισες σε σύγκρουση ανάμεσα σε χριστιανισμό και μωαμεθανισμό λες και ενδιαφέρεται κανείς..ps. Ενά κοριτσάκι βιάζεται απο τους θείους τους στη συνέχεια ο πατέρας του το δολοφονεί και το θρησκευτικό σύστημα στο οποίο ανήκει θεωρεί ότι έχει αποδοθεί δικαιοσύνη και οι θρησκευόμενοι πατέρας και θείοι του νεκρού κοριτσιού συνεχίζουν την ζωή τους. Δεν πρόκειται να σου αναφέρω ποιό είναι το θρησκευτικό περιβάλλον στο οποίο ανήκει αυτή η τυχαία ιστορία, σου λέω απλά οτι εγώ θεωρώ ότι δεν αποδόθηκε δικαιοσύνη και θα ήταν καλύτερα να μην αναγνωριζόταν το δικαίωμα στην θρησκεία (που δίνει τέτοια δικαιώματα) στον πατέρα και στους θείους για αυτό ακριβώς τον λόγο και όχι επειδή θέλω άνθρωποι να στερούνται την θρησκευτική πνευματικότητα Θέλω να το κατανόησεις αυτό αν τυχόν σου έρθει η έμπνευση να μου απαντήσεις.
Αυτη είναι μια πολυ καλη απάντηση και προς όλους οσους αντιμετωπίζουν το Ισλάμ ισότιμα με κάθε αλλη θρησκεία και είναι υπέρ της κατασκευης τζαμιου στη χώρα μας κλπ. Δεν πρόκειται απλα για μια 'αθωα' θρησκεία και γι αυτο δεν είναι ζήτημα ανεξιθρησκειας ούτε άσκησης θρησκευτικών δικαιωμάτων. Το Ισλάμ είναι εκ φύσεως βίαιο και επικίνδυνο και δεν έχει θέση στη δύση.