Πηνελόπη, τι φοράς σήμερα και πόσο κοστίζει;

ΚΥΡΙΑΚΗ Πηνελόπη Χάνσεν - Σχεδιάστρια μόδας Facebook Twitter
Προσωπικά με γοητεύουν άτομα που έχουν μπαλώσει ρούχα τους έστω και μία φορά. Φωτ.: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO
0

— Πηνελόπη, πώς προέκυψε η ενασχόλησή σου με τη μόδα;

Πριν επιστρέψω στην Ελλάδα, παρακολούθησα ένα foundation course στο Fine Arts and Design, όπου μελέτησα για πρώτη φορά πρωτοπόρους του χώρου της μόδας και αμέσως αποφάσισα ότι θέλω να σπουδάσω σχέδιο μόδας. Επίσης, έντονη ήταν η επιρροή που δέχτηκα από τη μητέρα μου, που όταν ήμουν παιδί εργαζόταν στον χώρο και την παρακολουθούσα που δούλευε από το σπίτι. Είμαι κι εγώ σε αυτόν τον χώρο απ’ όταν τελείωσα τις σπουδές μου, το τελευταίο διάστημα στην ομάδα του Kimalé.

— Styling ή fashion design;

Fashion design, το σχέδιο, την κατασκευή του ρούχου, το πατρόν, τη ραφή. Γενικά προτιμώ τη χειρωνακτική εργασία που σου επιτρέπει να αποδώσεις μια ιδέα σε τρισδιάστατη μορφή, αυτό το συναίσθημα βαθιάς ικανοποίησης. Αυτό είναι υπέροχο. 

— Τρία items που υπάρχουν στην ντουλάπα σου και δεν θα φύγουν ποτέ.

Το κουστούμι που αγόρασα με τον πρώτο μου μισθό, το αγαπημένο μου ψηλόμεσο Levis 881, το δερμάτινο τζάκετ της μητέρας μου.

Η ομάδα μας επιχειρεί να «διατηρήσει» τα πιο αγαπημένα σας τζιν. Το Denim Project μεταποιεί φθαρμένα τζιν, χρησιμοποιώντας ρετάλια υφασμάτων από προηγούμενες κολεξιόν.

— Υπάρχουν brands ή σχεδιαστές με τους οποίους ονειρεύεσαι να συνεργαστείς;

Τα συναισθήματά μου για τη βιομηχανία της μόδας είναι ανάμεικτα. Το ιδανικό, κατά τη γνώμη μου, αφορά περισσότερο τη συνθήκη εργασίας και τη φιλοσοφία του εκάστοτε brand. Είναι πολύ ελπιδοφόρες οι προσπάθειες των νέων brands να ακολουθήσουν μια «ηθική» γραμμή παραγωγής. 

— Τι σημαίνει πραγματικά να έχεις «προσωπικό στυλ» και πώς το πετυχαίνει κανείς;

Δεν γνωρίζω, ίσως να χτίζεται με τον χρόνο. Προσωπικά με γοητεύουν άτομα που έχουν μπαλώσει ρούχα τους έστω και μία φορά. Κάτι τόσο αγαπημένο που έχει φορεθεί πολλές φορές, στους δρόμους, σε υπόγεια πάρτι με καπνό, σε ταξίδια, γίνεται σημείο αναφοράς, αφηγείται ιστορίες. Αρχίζει να αποκτά χαρακτήρα, στυλ. Είναι όμορφη αυτή η σχέση με τον χρόνο.

Πηνελόπη Χάνσεν - Σχεδιάστρια μόδας Facebook Twitter
Δεν θα φορούσα έξω όσα φοράω στο σπίτι, γιατί τα τελευταία χρόνια είναι όλα καλυμμένα με τις τρίχες του γατιού μου. Φωτ.: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO

— Με τι πρότζεκτ ασχολείσαι αυτόν τον καιρό;

Είμαι πολύ ενθουσιασμένη με το Denim Project του Kimalé, καθώς η δημιουργία/αγορά ενός καινούργιου τζιν επιβαρύνει σε μεγάλο βαθμό το περιβάλλον. Η ομάδα μας επιχειρεί να «διατηρήσει» τα πιο αγαπημένα σας τζιν. Το Denim Project μεταποιεί φθαρμένα τζιν, χρησιμοποιώντας ρετάλια υφασμάτων από προηγούμενες κολεξιόν. Πιο συγκεκριμένα, βάζει μπαλώματα σε σκασίματα, λεπτομέρειες σε ρεβέρ, προσαρμογή σε μεγαλύτερο νούμερο με πάνελ στις πλαϊνές ραφές. Στόχος είναι να παρατείνουμε τη χρήση του ρούχου! Αυτό συμβαίνει κάθε Σάββατο, στο ατελιέ του Kimalé, Μαυρομιχάλη 21, στα Εξάρχεια. (Περισσότερες πληροφορίες @kimale_studio)

— Κάτι το οποίο δεν θα σε έβλεπε κανείς να φοράς εκτός σπιτιού;

Δεν θα φορούσα έξω όσα φοράω στο σπίτι, γιατί τα τελευταία χρόνια είναι όλα καλυμμένα με τις τρίχες του γατιού μου.

— Τι φοράς σήμερα και πόσο κοστίζει;

Σακάκι Kimalé (€190), τζιν μεταποιημένο από το Denim Project (€15), πουκάμισο Ελευθεριάδης (δώρο), παπούτσια Camper (€150).

— Πού πηγαίνεις τώρα;

Τρέχω να αλλάξω ρούχα, τελικά έχει κρύο σήμερα…

@penelopehansen_

To άρθρο δημοσιεύθηκε στην έντυπη LiFO.

To νέο τεύχος της LiFO δωρεάν στην πόρτα σας με ένα κλικ.

Μόδα & Στυλ
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Νύχια

Μόδα & Στυλ / Τα μακριά νύχια και το slut shaming στην εργασία

Τρεις γυναίκες δημοσιογράφοι συζητούν για τα αρνητικά σχόλια και τις προκαταλήψεις που συνοδεύουν ακόμα τη γυναικεία εμφάνιση και για το γεγονός πως οι περισσότερες στερεοτυπικές απόψεις στον χώρο εργασίας έχουν να κάνουν με το φύλο.
ΤΑΤΙΑΝΑ ΤΖΙΝΙΩΛΗ
Έκανε ο Marc Jacobs καλύτερα τη δουλειά της Anna Wintour;

Μόδα & Στυλ / Έκανε ο Marc Jacobs καλύτερα τη δουλειά της Anna Wintour;

Ο Marc Jacobs υπογράφει το τεύχος Δεκεμβρίου της αμερικανικής «Vogue», κατακτώντας άλλη μια πρωτιά στην παθιασμένη καριέρα του, που ταυτίστηκε με επιδείξεις-υπερθεάματα, το grunge των ’90s και το fusion της πολυτελούς μόδας με την τέχνη.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Ode to socks: Δείξε μου τις κάλτσες σου να σου πω ποιος είσαι

Radio Lifo / Δείξε μου τις κάλτσες σου να σου πω ποιος είσαι

Πότε ακριβώς οι κάλτσες, από ασήμαντη λεπτομέρεια, έγιναν οι πρωταγωνίστριες στο ντύσιμο; H Μερόπη Κοκκίνη μιλά με την Ξένια Βανικιώτη, τη δημιουργό της πιο δημοφιλούς ελληνικής εταιρείας cool καλτσών, της Ode to socks.
ΜΕΡΟΠΗ ΚΟΚΚΙΝΗ
Η Άνοιξη του 2025

Μόδα & Στυλ / Άνοιξη 2025: Τα ντεφιλέ δεν κράτησαν χαμηλό προφίλ

Στα ατέλειωτα χιλιόμετρα πασαρέλας των περασμένων ημερών, η χειροποίητη δεξιοτεχνία, η πυκνή σημειολογία, οι μεταγραφές και οι επέτειοι προσέφεραν συγκινήσεις σε μια μεταβατική περίοδο για το σύνολο της βιομηχανίας του high fashion.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
We Will Always Have London: Η νέα καμπάνια του οίκου Gucci πρωταγωνιστεί η Debbie Harry

Μόδα & Στυλ / Η Nan Goldin φωτογραφίζει την Debbie Harry για τη νέα καμπάνια του οίκου Gucci

Η Debbie Harry και η Kelsey Lu, φωτογραφημένες από την οραματίστρια Nan Goldin, είναι οι πρωταγωνίστριες μιας ιστορίας ανθρώπων, τόπων και στιγμών: μια ωδή στη διαχρονική γοητεία του Λονδίνου και τη βαθιά σύνδεση του Οίκου με την πόλη.
THE LIFO TEAM
Το μέλλον της μόδας; Ρούχα από ανθρώπινα μαλλιά

Μόδα & Στυλ / Ρούχα από ανθρώπινα μαλλιά: Το μέλλον της μόδας;

Η Zsofia Kollar, ιδρύτρια της εταιρείας Human Material Loop, εξηγεί στη LiFO πώς φιλοδοξεί να αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο σχετιζόμαστε με τα ρούχα μας, επαναπροσδιορίζοντας αυτό που εννοούμε όταν λέμε «ύφασμα».
ΛΑΣΚΑΡΙΝΑ ΛΙΑΚΑΚΟΥ