Αυτή είναι η αντίληψη του Calvin Klein για τα plus sized μοντέλα;

Αυτή είναι η αντίληψη του Calvin Klein για τα plus sized μοντέλα; Facebook Twitter
14
Αυτή είναι η αντίληψη του Calvin Klein για τα plus sized μοντέλα; Facebook Twitter

Ο Calvin Klein έχει εδώ και λίγες μέρες βρεθεί στο στόχαστρο του ίντερνετ το οποίο αντιδρά και διαμαρτύρεται για την νέα του διαφημιστική καμπάνια. Πρωταγωνίστρια στις φωτογραφίες των εσωρούχων της σειράς η Myla Dalbesio η οποία λανσαρίστηκε ως plus sized μοντέλο που θα επικοινωνούσε τα μεγαλύτερα νούμερα της σειράς και την συνεργασία του οίκου με μοντέλα που είναι πιο κοντά στα συνήθη γυναικεία πρότυπα. 

Αυτή είναι η αντίληψη του Calvin Klein για τα plus sized μοντέλα; Facebook Twitter
Αυτή είναι η αντίληψη του Calvin Klein για τα plus sized μοντέλα; Facebook Twitter

Αν και η ίδια παρουσιάστηκε σαν μοντέλο κατηγορίας size 10 τα περισσότερε ξένα μέσα αναφέρουν πως στην πραγματικότητα είναι size 8 και πως όλο το πρόμο και ο θόρυβος είναι ένα φιάσκο. Αν και η 27χρονη δήλωσε σε συνέντευξή της πως σίγουρα δεν είναι η πιο ευτραφής επαγγελματίας του χώρου, υπογράμμισε πως έχει μεγάλη διαφορά σε σχέση με τις υπόλοιπες κοπέλες της καμπάνιας.

Ο εκπρόσωπος τύπου του οίκου μίλησε στους Νew York Times και αρνήθηκε πως προσπάθησαν να περάσουν το μοντέλο σαν plus sized αναφέροντας πως απλά ήθελαν να δείξουν και έναν λίγο πιο διαφορετικό σωματότυπο γυναίκας.

update: Σύμφωνα με νεότερες πληροφορίες που δημοσιεύει το Τime όλα ξεκίνησαν από παρεξήγηση δηλώσεων του μοντέλου. Η Myla Dalbesio επιβεβαίωσε πως ποτέ δεν υπήρξε δήλωσή της που να αναφέρει πως η επιλογή έγινε με βάση τα κιλά της.

14

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Γιατί κάποιοι άνθρωποι θυμούνται τα όνειρα τους περισσότερο από άλλους

Living / Γιατί κάποιοι άνθρωποι θυμούνται τα όνειρα τους περισσότερο από άλλους

Σύμφωνα με νέες έρευνες, παράγοντες όπως η ηλικία, η ροπή στην ενδοσκόπηση, ακόμα και οι εποχές του χρόνου αποτελούν παράγοντες που επηρεάζουν σημαντικά την ικανότητα να ανακαλούμε τα όνειρά μας.
THE LIFO TEAM
Ο γάτος του μαγαζιού

Living / Ο γάτος του μαγαζιού

Υπεύθυνοι face control, ταμείες, props στη βιτρίνα, support στον πελάτη, επιθεωρητές. Παίρνουν το ρόλο τους στα σοβαρά και είναι φυσικά λόγος για να ξαναπάει κανείς. Γυρίσαμε το κέντρο της Αθήνας, βρήκαμε τις γάτες που ζουν στα μαγαζιά της, τις φωτογραφίσαμε και τις παρουσιάζουμε.
ΣΤΕΦΑΝΙΑ ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ
«Συστήνεται και η κράτηση τραπεζιού». Τα πιο δημοφιλή Game night events της πόλης.

Living / H Aθήνα παίζει Bingo: Αυτά είναι τα πιο δημοφιλή game night events της πόλης!

Από bingo nights, όπου έχει «εμφανιστεί» η Μπρίτνεϊ Σπίαρς, μέχρι γεωγραφικά κουίζ που μπορεί να καταλήξουν σε ζεϊμπέκικα, αυτές είναι οι πιο παιχνιδιάρικες βραδιές της πόλης – και έχουν και τους μόνιμους θαμώνες τους.
ΜΙΝΑ ΚΑΛΟΓΕΡΑ
 Vinted over Instagram: Η μανία του reselling αλλάζει το παιχνίδι στα social media

Living / Η μανία με τα ηλεκτρονικά βιντατζάδικα και η παγίδα της δήθεν «καθαρής» ντουλάπας

Δύο κορίτσια που ξέρουν απ' έξω και ανακατωτά το Vinted και το Vestiaire Collective μας αποκαλύπτουν μυστικά που θα κάνουν τις αγορές μας πιο στοχευμένες και έξυπνες, καθώς και τις αδυναμίες τους που προκύπτουν κατά το κυνήγι του επόμενου θησαυρού.
ΜΙΝΑ ΚΑΛΟΓΕΡΑ
Η ομορφιά ως καθρέφτης της εποχής

Living / Η ομορφιά ως καθρέφτης της εποχής

Ζούμε στην εποχή του φυσικού μακιγιάζ, του συνδυασμού αρωμάτων και της σύνθετης ρουτίνας περιποίησης. Από την υπερβολή των ’80s μέχρι το σήμερα, η ομορφιά αποτυπώνει την κοινωνική εξέλιξη και τη μοναδικότητα κάθε γυναίκας.
ΕΦΗ ΑΝΕΣΤΗ
«Είμαι τυφλός και μπορώ να μένω μόνος, μην ξαφνιάζεστε!»

Ζούμε, ρε! / «Είμαι τυφλός και μπορώ να μένω μόνος, μην ξαφνιάζεστε!»

Μπορούν τα τυφλά άτομα να ζήσουν μόνα; Χρειάζονται τα σπίτια τους κάποια ειδική προσαρμογή; Τι είναι η εκπαίδευση στις καθημερινές δεξιότητες; Η Χρυσέλλα Λαγαρία και ο Θοδωρής Τσάτσος συζητούν για το θέμα με την εκπαιδεύτρια κινητικότητας και προσανατολισμού και ιδρυτικό μέλος της ομάδας «Σκύλοι βοηθοί Ελλάδας», Πέννυ Στούμπου.
THE LIFO TEAM
Millennials και Gen Zers αναζητούν το ιδανικό workplace το 2025

Living / Το ιδανικό εργασιακό περιβάλλον του 2025: Τι ψάχνουν οι Millennials και οι GenZers;

Οι διαφορετικές γενιές που κυκλοφορούν τα τελευταία χρόνια στην αγορά εργασίας περιγράφουν τις συνθήκες που θα τους έκαναν να νιώθουν τη δουλειά τους περισσότερο σαν το σπίτι τους.
ΠΕΝΝΥ ΜΑΣΤΟΡΑΚΟΥ
Γιατί συχνά νιώθουμε μεγαλύτερη νοσταλγία για τις δυσκολίες παρά για τις χαρές;

Living / Γιατί συχνά νιώθουμε μεγαλύτερη νοσταλγία για τις δυσκολίες παρά για τις χαρές;

Οι άνθρωποι έχουν την τάση να βλέπουν «με ροζ γυαλιά» ακόμα και τις πιο αντίξοες περιόδους της ζωής τους, ακόμα κι αν πρόκειται για συνθήκες οικονομικής ύφεσης, πανδημίας ή πολέμου.
THE LIFO TEAM
O «ξαφνικός θάνατος» της εξ αποστάσεως εργασίας

Living / O «ξαφνικός θάνατος» της εξ αποστάσεως εργασίας

Στον απόηχο της πανδημίας, οι πολιτικές «εργασίας από το σπίτι» έμοιαζαν να δείχνουν τον δρόμο για τον χώρο εργασίας του μέλλοντος, αλλά πλέον οι αποκλειστικά remote θέσεις είναι είδος προς εξαφάνιση.
ΜΙΧΑΛΗΣ ΓΙΑΝΝΑΚΙΔΗΣ