ADVERTORIAL
Καθώς διανύουμε μία ιδιαίτερη περίοδο, ακόμα και η κάθε βόλτα μας στο σούπερ μάρκετ έχει τη δική της μικρή ιστορία. Ακριβώς όπως εκείνη του Βασίλη και της Μαίρης, ένα ζευγάρι που έκανε τα Σαββατιάτικα ψώνια του, όπως εσείς.
Ο Βασίλης και η Μαίρη, πριν την καθιερωμένη τους επίσκεψη στο σούπερ μάρκετ, έκαναν την έρευνά τους από το σπίτι. Αναζήτησαν ακριβώς τι «παίζει», όχι μόνο σε ποιότητα αλλά και σε τιμές. Και έφτιαξαν τη λίστα με τα απαραίτητα.
Και κάπως έτσι, κατέληξαν στα ΑΒ για τις αγορές τους, εκεί όπου βρήκαν όλα όσα ήθελαν -έχοντας πάει «διαβασμένοι». Πέρασαν από τα φρούτα και τα λαχανικά, από τα χαρτικά και τα καθαριστικά -γιατί ήξεραν ακριβώς πού θα βρουν αυτά που θέλουν και ακριβώς πόσο θα πληρώσουν.
Πώς; Απλά αναζήτησαν το «thumbs up» που «οδηγεί» σε περισσότερους από 170 κωδικούς αποκλειστικών ειδών ή προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας για περισσότερες από δέκα κατηγορίες: φρέσκα, γαλακτοκομικά, είδη πρώτης ανάγκης για το σπίτι, λάδι, όσπρια, καφέ, αναψυκτικά και απορρυπαντικά, είδη φούρνου και σοκολάτες. Όλα φέρουν το χαρακτηριστικό σήμα «Τhumbs Up».
Αυτή είναι και η εγγύηση της ΑΒ για χαμηλές τιμές. Γιατί στα ΑΒ το «ψάχνουν» κι εκείνοι καθημερινά, διασταυρώνοντας χιλιάδες τιμές από όλη την αγορά, έτσι ώστε ο Βασίλης και η Μαίρη να μπορούν να βρουν και την ποιότητα ΑΒ που θέλουν και τις χαμηλότερες τιμές.
σχόλια