«Είναι ζήτημα τιμής»: Η σύντομη ιστορία του Βασίλη και της Μαίρης σε μία Σαββατιάτικη βόλτα για ψώνια

«Είναι ζήτημα τιμής»: Η σύντομη ιστορία του Βασίλη και της Μαίρης σε μία Σαββατιάτικη βόλτα για ψώνια Facebook Twitter
0

ADVERTORIAL

Καθώς διανύουμε μία ιδιαίτερη περίοδο, ακόμα και η κάθε βόλτα μας στο σούπερ μάρκετ έχει τη δική της μικρή ιστορία. Ακριβώς όπως εκείνη του Βασίλη και της Μαίρης, ένα ζευγάρι που έκανε τα Σαββατιάτικα ψώνια του, όπως εσείς.

 

Ο Βασίλης και η Μαίρη, πριν την καθιερωμένη τους επίσκεψη στο σούπερ μάρκετ, έκαναν την έρευνά τους από το σπίτι. Αναζήτησαν ακριβώς τι «παίζει», όχι μόνο σε ποιότητα αλλά και σε τιμές. Και έφτιαξαν τη λίστα με τα απαραίτητα.

Και κάπως έτσι, κατέληξαν στα ΑΒ για τις αγορές τους, εκεί όπου βρήκαν όλα όσα ήθελαν -έχοντας πάει «διαβασμένοι». Πέρασαν από τα φρούτα και τα λαχανικά, από τα χαρτικά και τα καθαριστικά -γιατί ήξεραν ακριβώς πού θα βρουν αυτά που θέλουν και ακριβώς πόσο θα πληρώσουν.

Πώς; Απλά αναζήτησαν το «thumbs up» που «οδηγεί» σε περισσότερους από 170 κωδικούς αποκλειστικών ειδών ή προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας για περισσότερες από δέκα κατηγορίες: φρέσκα, γαλακτοκομικά, είδη πρώτης ανάγκης για το σπίτι, λάδι, όσπρια, καφέ, αναψυκτικά και απορρυπαντικά, είδη φούρνου και σοκολάτες. Όλα φέρουν το χαρακτηριστικό σήμα «Τhumbs Up».

Αυτή είναι και η εγγύηση της ΑΒ για χαμηλές τιμές. Γιατί στα ΑΒ το «ψάχνουν» κι εκείνοι καθημερινά, διασταυρώνοντας χιλιάδες τιμές από όλη την αγορά, έτσι ώστε ο Βασίλης και η Μαίρη να μπορούν να βρουν και την ποιότητα ΑΒ που θέλουν και τις χαμηλότερες τιμές.

Living
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Millennials και Gen Zers αναζητούν το ιδανικό workplace το 2025

Living / Το ιδανικό εργασιακό περιβάλλον του 2025: Τι ψάχνουν οι Millennials και οι GenZers;

Οι διαφορετικές γενιές που κυκλοφορούν τα τελευταία χρόνια στην αγορά εργασίας περιγράφουν τις συνθήκες που θα τους έκαναν να νιώθουν τη δουλειά τους περισσότερο σαν το σπίτι τους.
ΠΕΝΝΥ ΜΑΣΤΟΡΑΚΟΥ
Γιατί συχνά νιώθουμε μεγαλύτερη νοσταλγία για τις δυσκολίες παρά για τις χαρές;

Living / Γιατί συχνά νιώθουμε μεγαλύτερη νοσταλγία για τις δυσκολίες παρά για τις χαρές;

Οι άνθρωποι έχουν την τάση να βλέπουν «με ροζ γυαλιά» ακόμα και τις πιο αντίξοες περιόδους της ζωής τους, ακόμα κι αν πρόκειται για συνθήκες οικονομικής ύφεσης, πανδημίας ή πολέμου.
THE LIFO TEAM
O «ξαφνικός θάνατος» της εξ αποστάσεως εργασίας

Living / O «ξαφνικός θάνατος» της εξ αποστάσεως εργασίας

Στον απόηχο της πανδημίας, οι πολιτικές «εργασίας από το σπίτι» έμοιαζαν να δείχνουν τον δρόμο για τον χώρο εργασίας του μέλλοντος, αλλά πλέον οι αποκλειστικά remote θέσεις είναι είδος προς εξαφάνιση.
ΜΙΧΑΛΗΣ ΓΙΑΝΝΑΚΙΔΗΣ
«Προτιμώ να δώσω τον σκύλο, παρά να είναι μαζί σου»: Όταν χωρίζεις (και) από το κατοικίδιό σου

Living / «Προτιμώ να δώσω τον σκύλο, παρά να είναι μαζί σου»: Όταν χωρίζεις (και) από το κατοικίδιό σου

Ποιο είναι το νομοθετικό πλαίσιο σχετικά με τα ζώα συντροφιάς; Ιστορίες –με αίσιο και μη τέλος– για ανθρώπους που χώρισαν εκτός από τους συντρόφους τους και από το κατοικίδιό τους.
ΤΑΤΙΑΝΑ ΤΖΙΝΙΩΛΗ
ΕΠΕΞ CHECK «Ο τρόπος που βλέπω το ντύσιμο καθορίστηκε απ’ τον αυτισμό μου»

Living / «Δεν ήμουν το παράξενο παπί, απλώς δεν ήμουν ποτέ πάπια»: Όταν μια γυναίκα της μόδας διαγνώστηκε με αυτισμό στα 50

Για τη Ζ. τα ρούχα δεν είναι απλώς αισθητική επιλογή – είναι μια γλώσσα. Η διάγνωση της νευροδιαφορετικότητάς της την έκανε να ξαναδεί τη ζωή της, την αφοσίωσή της στα υλικά και την υφή τους μέσα από αυτό το πρίσμα.
ΛΑΣΚΑΡΙΝΑ ΛΙΑΚΑΚΟΥ
Ο μήνας μπαίνει, ο μισθός φεύγει: Tips και κόλπα για να εξοικονομήσετε χρήματα

Living / Ο μήνας μπαίνει, ο μισθός φεύγει: Tips και κόλπα για να εξοικονομήσετε χρήματα

Με αφορμή το ο νέο microtrend «no buy challenge» του TikTok, τέσσερις άνθρωποι εξιστορούν τι έκοψαν και πώς, για να εξοικονομήσουν χρήματα και να κάνουν τους μικρούς οικονομικούς τους στόχους πραγματικότητα.
ΜΙΝΑ ΚΑΛΟΓΕΡΑ