Ένα πουκάμισο που μπορεί να φορεθεί 100 φορές χωρίς να πλυθεί

Ένα πουκάμισο που μπορεί να φορεθεί 100 φορές χωρίς να πλυθεί Facebook Twitter
7

Μια νέα εταιρία που ονομάζεται Wool & Prince διατείνεται ότι έχει κατασκευάσει ένα αντρικό πουκάμισο που μπορεί να φορεθεί εκατό φορές χωρίς να χρειάζεται πλύσιμο.

Η επιχείρηση αυτή έκανε αισθητή την εμφάνισή της στο Kickstarter, μαζεύοντας πάνω από 246.000 δολάρια μέσα σε λίγες μέρες, όπως γράφει το businessinsider.

«Ανακαλύψαμε ότι οι άντρες λατρεύουν τα τζιν λόγω της ευέλικτης φύσης τους κι επειδή δε χρειάζονται συντήρηση, αλλά δεν έχουν μια καλή επιλογή για ρούχα πάνω από τη μέση... μέχρι τώρα», λέει η εταιρία στην σελίδα του Kickstarter.

H εταιρία έφτασε το στόχο της, ο οποίος ήταν να δεχτεί παραγγελίες για 3.000 πουκάμισα. Τα πουκάμισα κοστίζουν 74 ευρώ και το σχέδιό τους μοιάζει με τα πουκάμισα της εταιρίας Brooks Brothers.


Σύμφωνα με την εταιρία δεν χρειάζεται να πλένονται συχνά επειδή είναι από μαλλί, το οποίο είναι πιο ανθεκτικό και απορροφά καλύτερα τις οσμές, αλλά η Wool & Prince αρνείται να σχολιάσει το τι κάνει την ύφανση αυτού του υφάσματος ιδιαίτερη.

7

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η ομορφιά ως καθρέφτης της εποχής

Living / Η ομορφιά ως καθρέφτης της εποχής

Ζούμε στην εποχή του φυσικού μακιγιάζ, του συνδυασμού αρωμάτων και της σύνθετης ρουτίνας περιποίησης. Από την υπερβολή των ’80s μέχρι το σήμερα, η ομορφιά αποτυπώνει την κοινωνική εξέλιξη και τη μοναδικότητα κάθε γυναίκας.
ΕΦΗ ΑΝΕΣΤΗ
«Είμαι τυφλός και μπορώ να μένω μόνος, μην ξαφνιάζεστε!»

Ζούμε, ρε! / «Είμαι τυφλός και μπορώ να μένω μόνος, μην ξαφνιάζεστε!»

Μπορούν τα τυφλά άτομα να ζήσουν μόνα; Χρειάζονται τα σπίτια τους κάποια ειδική προσαρμογή; Τι είναι η εκπαίδευση στις καθημερινές δεξιότητες; Η Χρυσέλλα Λαγαρία και ο Θοδωρής Τσάτσος συζητούν για το θέμα με την εκπαιδεύτρια κινητικότητας και προσανατολισμού και ιδρυτικό μέλος της ομάδας «Σκύλοι βοηθοί Ελλάδας», Πέννυ Στούμπου.
THE LIFO TEAM
Millennials και Gen Zers αναζητούν το ιδανικό workplace το 2025

Living / Το ιδανικό εργασιακό περιβάλλον του 2025: Τι ψάχνουν οι Millennials και οι GenZers;

Οι διαφορετικές γενιές που κυκλοφορούν τα τελευταία χρόνια στην αγορά εργασίας περιγράφουν τις συνθήκες που θα τους έκαναν να νιώθουν τη δουλειά τους περισσότερο σαν το σπίτι τους.
ΠΕΝΝΥ ΜΑΣΤΟΡΑΚΟΥ
Γιατί συχνά νιώθουμε μεγαλύτερη νοσταλγία για τις δυσκολίες παρά για τις χαρές;

Living / Γιατί συχνά νιώθουμε μεγαλύτερη νοσταλγία για τις δυσκολίες παρά για τις χαρές;

Οι άνθρωποι έχουν την τάση να βλέπουν «με ροζ γυαλιά» ακόμα και τις πιο αντίξοες περιόδους της ζωής τους, ακόμα κι αν πρόκειται για συνθήκες οικονομικής ύφεσης, πανδημίας ή πολέμου.
THE LIFO TEAM
O «ξαφνικός θάνατος» της εξ αποστάσεως εργασίας

Living / O «ξαφνικός θάνατος» της εξ αποστάσεως εργασίας

Στον απόηχο της πανδημίας, οι πολιτικές «εργασίας από το σπίτι» έμοιαζαν να δείχνουν τον δρόμο για τον χώρο εργασίας του μέλλοντος, αλλά πλέον οι αποκλειστικά remote θέσεις είναι είδος προς εξαφάνιση.
ΜΙΧΑΛΗΣ ΓΙΑΝΝΑΚΙΔΗΣ
«Προτιμώ να δώσω τον σκύλο, παρά να είναι μαζί σου»: Όταν χωρίζεις (και) από το κατοικίδιό σου

Living / «Προτιμώ να δώσω τον σκύλο, παρά να είναι μαζί σου»: Όταν χωρίζεις (και) από το κατοικίδιό σου

Ποιο είναι το νομοθετικό πλαίσιο σχετικά με τα ζώα συντροφιάς; Ιστορίες –με αίσιο και μη τέλος– για ανθρώπους που χώρισαν εκτός από τους συντρόφους τους και από το κατοικίδιό τους.
ΤΑΤΙΑΝΑ ΤΖΙΝΙΩΛΗ
ΕΠΕΞ CHECK «Ο τρόπος που βλέπω το ντύσιμο καθορίστηκε απ’ τον αυτισμό μου»

Living / «Δεν ήμουν το παράξενο παπί, απλώς δεν ήμουν ποτέ πάπια»: Όταν μια γυναίκα της μόδας διαγνώστηκε με αυτισμό στα 50

Για τη Ζ. τα ρούχα δεν είναι απλώς αισθητική επιλογή – είναι μια γλώσσα. Η διάγνωση της νευροδιαφορετικότητάς της την έκανε να ξαναδεί τη ζωή της, την αφοσίωσή της στα υλικά και την υφή τους μέσα από αυτό το πρίσμα.
ΛΑΣΚΑΡΙΝΑ ΛΙΑΚΑΚΟΥ

σχόλια

5 σχόλια
και καλά κάνουν και δεν λένε πολά! Θα μπορούσαν να είναι γονίδια κατσαρίδας ή και κάτι άλλο βρε αδερφέ, όπως και νά'χει να πρόκειται για αποτέλεσμα εκτενών εργαστηριακών μελετών!