Το Φυσικό Αέριο Ελληνική Εταιρεία Ενέργειας αλλάζει τα δεδομένα στην ελληνική αγορά

Το Φυσικό Αέριο Ελληνική Εταιρεία Ενέργειας αλλάζει τα δεδομένα στην ελληνική αγορά Facebook Twitter
0

ADVERTORIAL

Το Φυσικό Αέριο Ελληνική Εταιρεία Ενέργειας αλλάζει τα δεδομένα στην ελληνική αγορά ενέργειας, με τα ανταγωνιστικά προϊόντα ρεύματος, τα συνδυαστικά πακέτα ηλεκτρικού – φυσικού αερίου στις πιο συμφέρουσες τιμές και κυρίως, τη μοναδική εμπειρία εξυπηρέτησης που προσφέρει στους πελάτες του.


Η εταιρεία σχεδιάζει και προσφέρει προϊόντα και υπηρεσίες υψηλής ποιότητας που μέχρι τώρα ήταν διαθέσιμες μόνο στις ώριμες αγορές της Δυτικής Ευρώπης και για αυτό οι καταναλωτές την επιβραβεύουν με την εμπιστοσύνη τους. Στις ιδιαίτερα ανταγωνιστικές συνθήκες της απελευθερωμένης αγοράς ενέργειας και παρά τις δυσκολίες που συνεπάγεται η πανδημία covid-19 για όλον τον κλάδο, το Φυσικό Αέριο κατάφερε να διευρύνει την πελατειακή του βάση κατά 72%, πετυχαίνοντας να είναι η πιο δυναμικά αναπτυσσόμενη εταιρεία ενέργειας στην Ελλάδα.

Εξατομικευμένα προϊόντα για κάθε ανάγκη
Σε μια εποχή που οι καταναλωτές δεν αρκούνται στο one size fits all, το Φυσικό Αέριο Ελληνική Εταιρεία Ενέργειας προσφέρει περισσότερα από 200 προϊόντα ηλεκτρικής ενέργειας και φυσικού αερίου, αλλά και συνδυαστικά πακέτα, που παρέχουν διευρυμένες δυνατότητες και ικανοποιούν κάθε σύγχρονη ανάγκη και απαίτηση. Είναι η πρώτη εταιρεία του χώρου που διαθέτει σχεδόν εξατομικευμένα προϊόντα στους καταναλωτές, μαζί με πρόσθετες, δωρεάν, υπηρεσίες και ολοκληρωμένη υποστήριξη ανά πάσα στιγμή.


Εκτός όμως από τις καινοτόμες και πρωτοποριακές ενεργειακές λύσεις που θα έχουν στη διάθεσή τους, οι καταναλωτές που θα εμπιστευτούν το Φυσικό Αέριο, απολαμβάνουν και μια μοναδική εμπειρία εξυπηρέτησης, που καλύπτει κάθε ανάγκη τους και κάνει τη διαφορά.


Χάρη στη μεγάλη γκάμα προϊόντων, τις μοναδικές προσφορές και την υψηλού επιπέδου εξυπηρέτηση το Φυσικό Αέριο απέκτησε ένα εντυπωσιακό πελατολόγιο που αριθμεί πάνω από 420.000 νοικοκυριά, 9.000 επαγγελματίες, 200 μεγάλους εμπορικούς πελάτες και βιομηχανίες και 1.200 σχολεία και δημοτικά κτήρια. Την ίδια στιγμή, το 94% των πελατών του συστήνει την εταιρεία και σε άλλους, εκφράζοντας την ικανοποίηση από τις υπηρεσίες της και εξασφαλίζοντας ακόμα μεγαλύτερα περιθώρια ανάπτυξης στο μέλλον.


Συνεργασίες που κάνουν τη διαφορά
Ένας άλλος τομέας στον οποίο διακρίνεται το Φυσικό Αέριο, είναι οι σημαντικές συνεργασίες που έχει συνάψει με κορυφαίες εταιρείες διαφορετικών κλάδων, όπως οι Vodafone, Alpha Bank, Mondial Assistance και Interamerican, μέσα από τις οποίες προσφέρει στους πελάτες του μοναδικά προνόμια και υπηρεσίες όπως δωροεπιταγές και bonus, αλλά και ασφάλιση περιεχομένου και επείγουσα τεχνική βοήθεια.


Πρωτοπόρες ψηφιακές υπηρεσίες
Επιπλέον, το Φυσικό Αέριο έχει αναπτύξει μια πλούσια γκάμα ψηφιακών εργαλείων που επιτρέπει στους πελάτες του να απολαμβάνουν το σύνολο των υπηρεσιών του από την ασφάλεια και την άνεση του σπιτιού τους.


Ειδικότερα, οι καταναλωτές αλλά και όλο το κοινό, μπορούν να εξυπηρετούνται από το εξειδικευμένο προσωπικό της εταιρείας, μέσω της ειδικής Τηλεφωνικής Γραμμής Εξυπηρέτησης 181133, 24 ώρες το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα και φυσικά, απολύτως δωρεάν. Ταυτόχρονα, μπορούν να ενημερώνονται αναλυτικά για τη σύνδεση τους και όλα τα προϊόντα, από την ανανεωμένη και φιλική προς τον χρήστη ιστοσελίδα της εταιρείας, fysikoaerioellados.gr. Ενώ, από την ίδια ιστοσελίδα, μπορούν εύκολα και γρήγορα να εξοφλήσουν ηλεκτρονικά τον λογαριασμό τους, χωρίς καμία επιπλέον επιβάρυνση.


Για όλους τους παραπάνω λόγους, το Φυσικό Αέριο έχει κερδίσει επάξια την εμπιστοσύνη τον καταναλωτών και έχει αναδειχθεί στο μεγαλύτερο asset της ΔΕΠΑ Εμπορίας, αποτελώντας το μήλον της Έριδος για τους μεγάλους ενεργειακούς ομίλους τους εσωτερικού που διεκδικούν την τελευταία, αφού η απόκτησή του θα τους αναδείξει στη θέση του leader στην ελληνική αγορά ενέργειας.

Το Φυσικό Αέριο Ελληνική Εταιρεία Ενέργειας αλλάζει τα δεδομένα στην ελληνική αγορά Facebook Twitter
Living
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Γιατί κάποιοι άνθρωποι θυμούνται τα όνειρα τους περισσότερο από άλλους

Living / Γιατί κάποιοι άνθρωποι θυμούνται τα όνειρα τους περισσότερο από άλλους

Σύμφωνα με νέες έρευνες, παράγοντες όπως η ηλικία, η ροπή στην ενδοσκόπηση, ακόμα και οι εποχές του χρόνου αποτελούν παράγοντες που επηρεάζουν σημαντικά την ικανότητα να ανακαλούμε τα όνειρά μας.
THE LIFO TEAM
Ο γάτος του μαγαζιού

Living / Ο γάτος του μαγαζιού

Υπεύθυνοι face control, ταμείες, props στη βιτρίνα, support στον πελάτη, επιθεωρητές. Παίρνουν το ρόλο τους στα σοβαρά και είναι φυσικά λόγος για να ξαναπάει κανείς. Γυρίσαμε το κέντρο της Αθήνας, βρήκαμε τις γάτες που ζουν στα μαγαζιά της, τις φωτογραφίσαμε και τις παρουσιάζουμε.
ΣΤΕΦΑΝΙΑ ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ
«Συστήνεται και η κράτηση τραπεζιού». Τα πιο δημοφιλή Game night events της πόλης.

Living / H Aθήνα παίζει Bingo: Αυτά είναι τα πιο δημοφιλή game night events της πόλης!

Από bingo nights, όπου έχει «εμφανιστεί» η Μπρίτνεϊ Σπίαρς, μέχρι γεωγραφικά κουίζ που μπορεί να καταλήξουν σε ζεϊμπέκικα, αυτές είναι οι πιο παιχνιδιάρικες βραδιές της πόλης – και έχουν και τους μόνιμους θαμώνες τους.
ΜΙΝΑ ΚΑΛΟΓΕΡΑ
 Vinted over Instagram: Η μανία του reselling αλλάζει το παιχνίδι στα social media

Living / Η μανία με τα ηλεκτρονικά βιντατζάδικα και η παγίδα της δήθεν «καθαρής» ντουλάπας

Δύο κορίτσια που ξέρουν απ' έξω και ανακατωτά το Vinted και το Vestiaire Collective μας αποκαλύπτουν μυστικά που θα κάνουν τις αγορές μας πιο στοχευμένες και έξυπνες, καθώς και τις αδυναμίες τους που προκύπτουν κατά το κυνήγι του επόμενου θησαυρού.
ΜΙΝΑ ΚΑΛΟΓΕΡΑ
Η ομορφιά ως καθρέφτης της εποχής

Living / Η ομορφιά ως καθρέφτης της εποχής

Ζούμε στην εποχή του φυσικού μακιγιάζ, του συνδυασμού αρωμάτων και της σύνθετης ρουτίνας περιποίησης. Από την υπερβολή των ’80s μέχρι το σήμερα, η ομορφιά αποτυπώνει την κοινωνική εξέλιξη και τη μοναδικότητα κάθε γυναίκας.
ΕΦΗ ΑΝΕΣΤΗ
«Είμαι τυφλός και μπορώ να μένω μόνος, μην ξαφνιάζεστε!»

Ζούμε, ρε! / «Είμαι τυφλός και μπορώ να μένω μόνος, μην ξαφνιάζεστε!»

Μπορούν τα τυφλά άτομα να ζήσουν μόνα; Χρειάζονται τα σπίτια τους κάποια ειδική προσαρμογή; Τι είναι η εκπαίδευση στις καθημερινές δεξιότητες; Η Χρυσέλλα Λαγαρία και ο Θοδωρής Τσάτσος συζητούν για το θέμα με την εκπαιδεύτρια κινητικότητας και προσανατολισμού και ιδρυτικό μέλος της ομάδας «Σκύλοι βοηθοί Ελλάδας», Πέννυ Στούμπου.
THE LIFO TEAM
Millennials και Gen Zers αναζητούν το ιδανικό workplace το 2025

Living / Το ιδανικό εργασιακό περιβάλλον του 2025: Τι ψάχνουν οι Millennials και οι GenZers;

Οι διαφορετικές γενιές που κυκλοφορούν τα τελευταία χρόνια στην αγορά εργασίας περιγράφουν τις συνθήκες που θα τους έκαναν να νιώθουν τη δουλειά τους περισσότερο σαν το σπίτι τους.
ΠΕΝΝΥ ΜΑΣΤΟΡΑΚΟΥ
Γιατί συχνά νιώθουμε μεγαλύτερη νοσταλγία για τις δυσκολίες παρά για τις χαρές;

Living / Γιατί συχνά νιώθουμε μεγαλύτερη νοσταλγία για τις δυσκολίες παρά για τις χαρές;

Οι άνθρωποι έχουν την τάση να βλέπουν «με ροζ γυαλιά» ακόμα και τις πιο αντίξοες περιόδους της ζωής τους, ακόμα κι αν πρόκειται για συνθήκες οικονομικής ύφεσης, πανδημίας ή πολέμου.
THE LIFO TEAM