Για πρώτη φορά ένα αγοράκι πρωταγωνιστεί σε διαφήμιση της Barbie

Για πρώτη φορά ένα αγοράκι πρωταγωνιστεί σε διαφήμιση της Barbie Facebook Twitter
0
Για πρώτη φορά ένα αγοράκι πρωταγωνιστεί σε διαφήμιση της Barbie Facebook Twitter

Η τελευταία Barbie της Mattel, σε συνεργασία με τον οίκο Moschino, κυκλοφόρησε σε περιορισμένα αντίτυπα κόστους 150 ευρώ η καθεμία και έγινε ανάρπαστη, αφού εξαντλήθηκε μέσα σε μια ώρα.

Το αξιοσημείωτο της υπόθεσης όμως, δεν ήταν η ίδια η κούκλα αλλά η διαφήμιση που προηγήθηκε καθώς για πρώτη φορά στην ιστορία της Barbie, στο σποτάκι δεν εμφανίστηκαν μόνο κοριτσάκια να παίζουν αλλά κι ένα αγόρι.

«Η Moschino Barbie είναι τόσο άγρια!» ακούγεται να λέει ο μικρός, με τις δυο συμπρωταγωνίστριές του να συνεχίζουν τα καλά λόγια για την κούκλα. Ύστερα, υποτίθεται, πως χτυπά το τηλέφωνό της. «Είναι για σένα, Moschino Barbie» λέει ο ίδιος, πριν κλείσει το μάτι στην κάμερα.

Για πρώτη φορά ένα αγοράκι πρωταγωνιστεί σε διαφήμιση της Barbie Facebook Twitter

Το αγοράκι δε, που έχει ξανθά μαλλιά «καρφάκια» σχεδόν μοιάζει με μικρογραφία του γνωστού σχεδιαστή της Moschino Jeremy Scott, που φιλοτέχνησε τη συγκεκριμένη κούκλα.

«Είναι γεγονός πως οι Barbies ενέπνευσαν την καριέρα μου στη μόδα» σχολίασε ο Scott στο People Magazine. «Αυτό που λατρεύω στη Barbie είναι πως αποτελεί την υπέρτατη μούσα».

Να σημειωθεί πως δεν είναι η πρώτη φορά που εταιρία παιχνιδιών επιχειρεί να αποβάλλει τα στερεότυπα που θέλουν ορισμένα παιχνίδια να απευθύνονται μόνο σε αγόρια ή μόνο σε κορίτσια. Το 2013 η Hasbro κυκλοφόρησε παιδικές κουζίνες σαν «ουδετέρου φύλου» μετά από αίτημα μιας έφηβης για παιχνίδια που να απευθύνονται σε όλα τα παιδιά.

Δείτε τη διαφήμιση της Moschino Barbie:

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Πόσα χρήματα χρειάζονται για να ζήσεις όπως πραγματικά θέλεις στην Αθήνα;

Living / Πόσα χρήματα χρειάζονται για να ζήσεις όπως πραγματικά θέλεις στην Αθήνα;

Πώς να ζήσεις σε μια πόλη όπου ο μισθός είναι τσιμεντένιος, ενώ οι τιμές εκτοξεύονται διαρκώς: τέσσερα νεαρά κορίτσια μας στέλνουν τα μηνιαία έξοδά τους και κοστολογούν ένα ιδανικό για εκείνες Σαββατοκύριακο.
ΜΙΝΑ ΚΑΛΟΓΕΡΑ
Η εμμονή με την πρωτεΐνη: Τάση στη διατροφή ή υπερβολή;

Radio Lifo / Η εμμονή με την πρωτεΐνη: Τάση στη διατροφή ή υπερβολή;

Στην αρχή ήταν οι μπάρες πρωτεΐνης, μετά ήρθαν τα ροφήματα κι έπειτα, σιγά–σιγά, η μανία με την πρωτεΐνη εξαπλώθηκε σε ένα σωρό προϊόντα. Η Μερόπη Κοκκίνη μιλά με την κλινική διαιτολόγο-διατροφολόγο Μελίνα Καριπίδου.
ΜΕΡΟΠΗ ΚΟΚΚΙΝΗ
Πόσο αποτελεσματική είναι τελικά η ψυχεδελική θεραπεία;

Living / Πόσο αποτελεσματική είναι τελικά η ψυχεδελική θεραπεία;

Πολλές από τις μελέτες που υποστηρίζουν τις θεραπευτικές δυνάμεις των ψυχδελικών ουσιών όπως το MDMA συχνά αμαυρώνονται από τη νοοτροπία οπαδού ή γκουρού που διακρίνει κάποιους από τους ερευνητές, με αποτέλεσμα να μη δηλώνονται πλήρως οι ανεπιθύμητες παρενέργειες.
THE LIFO TEAM
Η εκδίκηση του γραφείου

Living / Η εκδίκηση του γραφείου

Πολλά διευθυντικά στελέχη αμφισβητούν έντονα πλέον την τηλεργασία και πιστεύουν ότι το να βρίσκονται οι εργαζόμενοι κάθε μέρα στο γραφείο είναι καλό για την επιχείρηση – και το να βρίσκονται στο γραφείο όσο περισσότερες ώρες γίνεται, είναι ακόμη καλύτερο.
THE LIFO TEAM