Η τελευταία Barbie της Mattel, σε συνεργασία με τον οίκο Moschino, κυκλοφόρησε σε περιορισμένα αντίτυπα κόστους 150 ευρώ η καθεμία και έγινε ανάρπαστη, αφού εξαντλήθηκε μέσα σε μια ώρα.
Το αξιοσημείωτο της υπόθεσης όμως, δεν ήταν η ίδια η κούκλα αλλά η διαφήμιση που προηγήθηκε καθώς για πρώτη φορά στην ιστορία της Barbie, στο σποτάκι δεν εμφανίστηκαν μόνο κοριτσάκια να παίζουν αλλά κι ένα αγόρι.
«Η Moschino Barbie είναι τόσο άγρια!» ακούγεται να λέει ο μικρός, με τις δυο συμπρωταγωνίστριές του να συνεχίζουν τα καλά λόγια για την κούκλα. Ύστερα, υποτίθεται, πως χτυπά το τηλέφωνό της. «Είναι για σένα, Moschino Barbie» λέει ο ίδιος, πριν κλείσει το μάτι στην κάμερα.
Το αγοράκι δε, που έχει ξανθά μαλλιά «καρφάκια» σχεδόν μοιάζει με μικρογραφία του γνωστού σχεδιαστή της Moschino Jeremy Scott, που φιλοτέχνησε τη συγκεκριμένη κούκλα.
«Είναι γεγονός πως οι Barbies ενέπνευσαν την καριέρα μου στη μόδα» σχολίασε ο Scott στο People Magazine. «Αυτό που λατρεύω στη Barbie είναι πως αποτελεί την υπέρτατη μούσα».
Να σημειωθεί πως δεν είναι η πρώτη φορά που εταιρία παιχνιδιών επιχειρεί να αποβάλλει τα στερεότυπα που θέλουν ορισμένα παιχνίδια να απευθύνονται μόνο σε αγόρια ή μόνο σε κορίτσια. Το 2013 η Hasbro κυκλοφόρησε παιδικές κουζίνες σαν «ουδετέρου φύλου» μετά από αίτημα μιας έφηβης για παιχνίδια που να απευθύνονται σε όλα τα παιδιά.
Δείτε τη διαφήμιση της Moschino Barbie: