H bwin, και αυτό το Πάσχα, πλάι στους συνανθρώπους μας που έχουν ανάγκη

H bwin, και αυτό το Πάσχα, πλάι στους συνανθρώπους μας που έχουν ανάγκη Facebook Twitter
0

Το φετινό Πάσχα είναι διαφορετικό από όλα τα προηγούμενα. Ακόμα κι από το περσινό, κατά τη διάρκεια του οποίου η πανδημία βρισκόταν ακόμα στα πρώτα της στάδια και οι συνέπειες του covid-19 δεν είχαν γίνει ακόμα τόσο έντονες στην καθημερινότητα της ελληνικής κοινωνίας. Υπάρχουν, όμως, κάποιοι άνθρωποι, τους οποίους οι συνέπειες αυτές «χτύπησαν» ακόμα περισσότερο. Μοναχικοί που έχασαν την επαφή με την υπόλοιπη κοινωνία. Παιδιά σε ιδρύματα, που αποκλείστηκαν από κάθε εξωτερική δραστηριότητα και ηλικιωμένοι σε Γηροκομεία, που ζουν κάθε μέρα με το φόβο και την αβεβαιότητα. Η bwin αποφάσισε, αυτό το Πάσχα, μαζί με τις λαμπάδες, να φωτιστούν και τα πρόσωπά τους.

 
 
 
 
 

Με μεράκι και αγάπη

Εδώ και αρκετά χρόνια, η bwin στηρίζει στην πράξη την «Ένωση Μαζί για το Παιδί». Φέτος, λοιπόν, η δραστήρια ομάδα εθελοντών της bwin ένωσε τις δυνάμεις της με την ομπρέλα κοινωφελών σωματείων για να χαρίσει ένα ξεχωριστό δώρο στα παιδιά οικογενειών που έχουν πληγεί οικονομικά από τον κορωνοϊό. Με μπόλικο μεράκι, όρεξη και αγάπη για τους συνανθρώπους τους, τα μέλη της ομάδας προετοίμασαν γιορτινά δώρα για τα παιδιά αυτά. Οι τσάντες που τους παρέδωσαν ήταν γεμάτες με παραδοσιακά πασχαλινά προϊόντα και φυσικά περιείχαν την αγαπημένη λαμπάδα τους. Έτσι, η ομάδα έδειξε για μια ακόμα φορά ότι αποτελεί η ίδια μέρος των πρωτοβουλιών κοινωνικής ευθύνης και κομμάτι του οράματος του διεθνούς στοιχηματικού brand.

Χαμόγελα στις γιαγιάδες και τους παππούδες

Η bwin δεν σταμάτησε στα καλάθια των παιδιών και, όπως έκανε και τα Χριστούγεννα, βρέθηκε εμπράκτως στο πλευρό των ηλικιωμένων του Γηροκομείου Αθηνών. Εκπρόσωποι του brand επισκέφτηκαν τους περίπου 150 διαμένοντες στο Γηροκομείο και θυμήθηκαν τι θα πει ανθρωπιά στο πλευρό των ανθρώπων αυτών, η ζωή των οποίων, τις μέρες τις πανδημίας, είναι συνυφασμένη με τη μοναξιά. Τηρώντας όλα τα απαραίτητα μέτρα υγειονομικής προστασίας, μοίρασαν ζεστασιά κι αγάπη, δωρίζοντας γιορτινά καλάθια και είδη πρώτης ανάγκης στις γιαγιάδες και στους παππούδες που στερούνται την παρουσία δικών τους ανθρώπων.

Η μέρα των ηλικιωμένων αυτών είχε ξανά κάτι από το πνεύμα των ημερών και το δώρο ήταν αρκετό για να τους κάνει να θυμηθούν την αγάπη, να κατανοήσουν ότι υπάρχουν εκεί έξω κάποιοι που νοιάζονται για κείνους. Η ευγνωμοσύνη που αντανακλούσαν τα πρόσωπά τους, άλλωστε, ήταν το μεγαλύτερο πασχαλινό δώρο για τους εθελοντές επισκέπτες. Ο πρόεδρος του Γηροκομείου Αθηνών, Ζώης Κολιός, δήλωσε συγκινημένος: «Ευχαριστούμε για ακόμη μία φορά την bwin, η οποία βρέθηκε στο πλευρό μας και μας έδωσε κουράγιο να συνεχίσουμε το δύσκολο έργο μας».

«Νονοί» για τα κορίτσια της «Αγίας Άννας»

Τέλος, από τη στιγμή που το Πάσχα είναι συνυφασμένο με το δώρο των νονών, η bwin δεν θα μπορούσε να αφήσει έξω από την αγκαλιά της παιδιά που στερούνται τον έναν ή και τους δύο γονείς, ή το κατάλληλο οικογενειακό περιβάλλον γενικότερα. Έτσι, για πρώτη φορά βρέθηκε στο πλευρό της Χριστιανικής Στέγης Κοριτσιού «Αγία Άννα». Οι εθελοντές του διεθνούς brand έγιναν για λίγο «νονοί» των κοριτσιών και εκτός από το παραδοσιακό πασχαλινό καλάθι με τα καλούδια, δώρισαν σε όλα τα παιδιά καινούργια παπούτσια και υγειονομικό υλικό.

Τα κορίτσια της στέγης δέχθηκαν συγκινημένα το δώρο τους, γεμάτα χαρά για το ενδιαφέρον των εθελοντών.  Συγκινημένοι, οι εκπρόσωποι της bwin δεν είπαν αντίο, αλλά εις το επανιδείν. Όπως και σε κάθε κοινωνική ομάδα που με περίσσια χαρά στήριξαν το φετινό Πάσχα. Εμπνέονται, άλλωστε, από το όραμα για ανταπόδοση στην κοινωνία της εμπιστοσύνης που δείχνει στο διεθνές brand.

Από την πρώτη στιγμή της πανδημίας, η bwin έδειξε γρήγορα αντανακλαστικά και προσάρμοσε τη στρατηγική κοινωνικής ευθύνης για τη στήριξη των ευπαθών κοινωνικών ομάδων που πλήττονται περισσότερο από τον ιό και των ανθρώπων που βρίσκονται στην πρώτη γραμμή της μάχης με τον covid-19: Των γιατρών και του νοσηλευτικού προσωπικού της χώρας. Τις μέρες του Πάσχα, αποφάσισε να «αγκαλιάσει» όλους εκείνους που αισθάνονται ξεχασμένοι. Και για μια ακόμα φορά, η ομάδα της έπαιξε πρωταγωνιστικό ρόλο.

Οι πρωτοβουλίες κοινωνικής ευθύνης της bwin, είναι πλήρως εναρμονισμένες με τους 17 Στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης του Ο.Η.Ε., συμβάλλοντας στη δημιουργία ενός πιο βιώσιμου κόσμου έως το 2030. Πιο συγκεκριμένα, η παραπάνω πασχαλινή πρωτοβουλία της bwin, εντάσσεται στον Στόχο 3: Καλή Υγεία & Ευημερία.

Περισσότερα για τις πρωτοβουλίες της bwin προς την κοινωνία, μπορείτε να βρείτε στο: www.bwincares.gr

21+.Αρμόδιος ρυθμιστής: UKGC. Κίνδυνος εθισμού και απώλειας περιουσίας. Γραμμή βοήθειας ΚΕΘΕΑ: 1114. Ρυθμιστής Εμπορικής Επικοινωνίας: ΕΕΕΠ. Υπεύθυνο Παιχνίδι.

Διαφημιστική Παρουσίαση

Living
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Γιατί κάποιοι άνθρωποι θυμούνται τα όνειρα τους περισσότερο από άλλους

Living / Γιατί κάποιοι άνθρωποι θυμούνται τα όνειρα τους περισσότερο από άλλους

Σύμφωνα με νέες έρευνες, παράγοντες όπως η ηλικία, η ροπή στην ενδοσκόπηση, ακόμα και οι εποχές του χρόνου αποτελούν παράγοντες που επηρεάζουν σημαντικά την ικανότητα να ανακαλούμε τα όνειρά μας.
THE LIFO TEAM
Ο γάτος του μαγαζιού

Living / Ο γάτος του μαγαζιού

Υπεύθυνοι face control, ταμείες, props στη βιτρίνα, support στον πελάτη, επιθεωρητές. Παίρνουν το ρόλο τους στα σοβαρά και είναι φυσικά λόγος για να ξαναπάει κανείς. Γυρίσαμε το κέντρο της Αθήνας, βρήκαμε τις γάτες που ζουν στα μαγαζιά της, τις φωτογραφίσαμε και τις παρουσιάζουμε.
ΣΤΕΦΑΝΙΑ ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ
«Συστήνεται και η κράτηση τραπεζιού». Τα πιο δημοφιλή Game night events της πόλης.

Living / H Aθήνα παίζει Bingo: Αυτά είναι τα πιο δημοφιλή game night events της πόλης!

Από bingo nights, όπου έχει «εμφανιστεί» η Μπρίτνεϊ Σπίαρς, μέχρι γεωγραφικά κουίζ που μπορεί να καταλήξουν σε ζεϊμπέκικα, αυτές είναι οι πιο παιχνιδιάρικες βραδιές της πόλης – και έχουν και τους μόνιμους θαμώνες τους.
ΜΙΝΑ ΚΑΛΟΓΕΡΑ
 Vinted over Instagram: Η μανία του reselling αλλάζει το παιχνίδι στα social media

Living / Η μανία με τα ηλεκτρονικά βιντατζάδικα και η παγίδα της δήθεν «καθαρής» ντουλάπας

Δύο κορίτσια που ξέρουν απ' έξω και ανακατωτά το Vinted και το Vestiaire Collective μας αποκαλύπτουν μυστικά που θα κάνουν τις αγορές μας πιο στοχευμένες και έξυπνες, καθώς και τις αδυναμίες τους που προκύπτουν κατά το κυνήγι του επόμενου θησαυρού.
ΜΙΝΑ ΚΑΛΟΓΕΡΑ
Η ομορφιά ως καθρέφτης της εποχής

Living / Η ομορφιά ως καθρέφτης της εποχής

Ζούμε στην εποχή του φυσικού μακιγιάζ, του συνδυασμού αρωμάτων και της σύνθετης ρουτίνας περιποίησης. Από την υπερβολή των ’80s μέχρι το σήμερα, η ομορφιά αποτυπώνει την κοινωνική εξέλιξη και τη μοναδικότητα κάθε γυναίκας.
ΕΦΗ ΑΝΕΣΤΗ
«Είμαι τυφλός και μπορώ να μένω μόνος, μην ξαφνιάζεστε!»

Ζούμε, ρε! / «Είμαι τυφλός και μπορώ να μένω μόνος, μην ξαφνιάζεστε!»

Μπορούν τα τυφλά άτομα να ζήσουν μόνα; Χρειάζονται τα σπίτια τους κάποια ειδική προσαρμογή; Τι είναι η εκπαίδευση στις καθημερινές δεξιότητες; Η Χρυσέλλα Λαγαρία και ο Θοδωρής Τσάτσος συζητούν για το θέμα με την εκπαιδεύτρια κινητικότητας και προσανατολισμού και ιδρυτικό μέλος της ομάδας «Σκύλοι βοηθοί Ελλάδας», Πέννυ Στούμπου.
THE LIFO TEAM
Millennials και Gen Zers αναζητούν το ιδανικό workplace το 2025

Living / Το ιδανικό εργασιακό περιβάλλον του 2025: Τι ψάχνουν οι Millennials και οι GenZers;

Οι διαφορετικές γενιές που κυκλοφορούν τα τελευταία χρόνια στην αγορά εργασίας περιγράφουν τις συνθήκες που θα τους έκαναν να νιώθουν τη δουλειά τους περισσότερο σαν το σπίτι τους.
ΠΕΝΝΥ ΜΑΣΤΟΡΑΚΟΥ
Γιατί συχνά νιώθουμε μεγαλύτερη νοσταλγία για τις δυσκολίες παρά για τις χαρές;

Living / Γιατί συχνά νιώθουμε μεγαλύτερη νοσταλγία για τις δυσκολίες παρά για τις χαρές;

Οι άνθρωποι έχουν την τάση να βλέπουν «με ροζ γυαλιά» ακόμα και τις πιο αντίξοες περιόδους της ζωής τους, ακόμα κι αν πρόκειται για συνθήκες οικονομικής ύφεσης, πανδημίας ή πολέμου.
THE LIFO TEAM