Η νέα μόδα στην Ιαπωνία θέλει τους άντρες να καλύπτουν τις θηλές τους με αυτοκόλλητα

Η νέα μόδα στην Ιαπωνία θέλει τους άντρες να καλύπτουν τις θηλές τους με αυτοκόλλητα Facebook Twitter
2

«Free the nipple!». Εκτός κι αν είσαι Ιάπωνας, οπότε σε αυτήν την περίπτωση θα πρέπει προφανώς να καλύψεις τις θηλές σου παρά να τις αφήσεις ελεύθερες. Αυτό είναι το παράδοξο μήνυμα που προσπαθεί να περάσει μια νέα ιαπωνική διαφήμιση σχετικά με τις θηλές των αντρών και το πόσο απαραίτητα τους είναι τα ειδικά σχεδιασμένα καλύμματα για αυτές.

Το σποτ είναι πολύ σύντομο και το κόνσεπτ πολύ απλό. Δείχνει ένα ζευγάρι να έχουν βγει ραντεβού σε κάποιο εστιατόριο και πώς αυτό εξελίσσεται όταν η γυναίκα βλέπει τις θηλές του άντρα να διαγράφονται μέσα από το μπλουζάκι του και τι γίνεται όταν εκείνος φορά τα ειδικά patches. Spoiler: Το ραντεβού έχει happy end στην δεύτερη περίπτωση, ενώ στην πρώτη η γυναίκα αηδιασμένη από το θέαμα σηκώνεται και φεύγει, αφήνοντάς τον μόνο του να κλαίει (!). 

Το αξιοσημείωτο στην υπόθεση δεν είναι τόσο η επιτυχία της διαφήμισης, όσο αυτό που την πυροδότησε αφού, όπως φαίνεται, η ζήτηση για τα συγκεκριμένα καλύμματα των θηλών για άντρες έχει αυξηθεί ραγδαία τον τελευταίο χρόνο. Η εταιρία αθλητικών ειδών Dot Store αναφέρει χαρακτηριστικά πως μόνο φέτος έχει πουλήσει περισσότερα από 55.000 τεμάχια, αριθμός που ήδη ξεπερνά τις συνολικές ετήσιες πωλήσεις που είχε πέρυσι το προϊόν. 

Η νέα μόδα στην Ιαπωνία θέλει τους άντρες να καλύπτουν τις θηλές τους με αυτοκόλλητα Facebook Twitter

Τα καλύμματα εφαρμόζονται όπως ένας επίδεσμος και είναι αδιάβροχα. Αρχικά είχαν σχεδιαστεί για όσους ασχολούνται με το τρέξιμο ώστε να αποφεύγουν την φαγούρα και το τσούξιμο όταν τρέχουν, αλλά με τον καιρό έγιναν δημοφιλή και μεταξύ αντρών που απλώς δεν ήθελαν να διαγράφονται οι θηλές τους μέσα από τα ρούχα. 

Για την ιστορία, σύμφωνα με σχετική ιαπωνική έρευνα το 2013, ένα ποσοστό 83% των γυναικών είχαν απαντήσει πως δεν θέλουν να βλέπουν τις θηλές των αντρών μέσα από τα πουκάμισα, που οι ίδιοι συνηθίζουν να φορούν στο γραφείο.

Δείτε το διαφημιστικό σποτ:

 
2

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ο Μαρκ Ζούκερμπεργκ ομολογεί ότι τα social media έχουν τελειώσει

Living / Ο Μαρκ Ζούκερμπεργκ ομολογεί ότι τα social media έχουν τελειώσει

Καταθέτοντας στη δίκη της Ομοσπονδιακής Επιτροπής Εμπορίου κατά των μονοπωλιακών πρακτικών της εταιρείας του, ο ιδιοκτήτης της Meta παραδέχτηκε ότι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ελάχιστη σχέση έχουν πια με τη διαπροσωπική επικοινωνία.
THE LIFO TEAM
Παχύφυτα και κάκτοι: Πού θα βρεις τα καλύτερα και τα πιο σπάνια;

Living / Παχύφυτα και κάκτοι: Πού θα βρεις τα καλύτερα και τα πιο σπάνια

Ένα φυτώριο στο Καπανδρίτι, είναι το απόλυτα εξειδικευμένο μέρος για να αποκτήσεις πανέμορφους κάκτους, αγαύες και κρασούλες σε περίεργα σχήματα και χρώματα – φυτά που δεν θα σε ταλαιπωρήσουν με τη φροντίδα τους.
ΣΤΕΦΑΝΙΑ ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ
Γιατί κάποιοι άνθρωποι θυμούνται τα όνειρα τους περισσότερο από άλλους

Living / Γιατί κάποιοι άνθρωποι θυμούνται τα όνειρα τους περισσότερο από άλλους

Σύμφωνα με νέες έρευνες, παράγοντες όπως η ηλικία, η ροπή στην ενδοσκόπηση, ακόμα και οι εποχές του χρόνου αποτελούν παράγοντες που επηρεάζουν σημαντικά την ικανότητα να ανακαλούμε τα όνειρά μας.
THE LIFO TEAM
Ο γάτος του μαγαζιού

Living / Ο γάτος του μαγαζιού

Υπεύθυνοι face control, ταμείες, props στη βιτρίνα, support στον πελάτη, επιθεωρητές. Παίρνουν το ρόλο τους στα σοβαρά και είναι φυσικά λόγος για να ξαναπάει κανείς. Γυρίσαμε το κέντρο της Αθήνας, βρήκαμε τις γάτες που ζουν στα μαγαζιά της, τις φωτογραφίσαμε και τις παρουσιάζουμε.
ΣΤΕΦΑΝΙΑ ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ
«Συστήνεται και η κράτηση τραπεζιού». Τα πιο δημοφιλή Game night events της πόλης.

Living / H Aθήνα παίζει Bingo: Αυτά είναι τα πιο δημοφιλή game night events της πόλης!

Από bingo nights, όπου έχει «εμφανιστεί» η Μπρίτνεϊ Σπίαρς, μέχρι γεωγραφικά κουίζ που μπορεί να καταλήξουν σε ζεϊμπέκικα, αυτές είναι οι πιο παιχνιδιάρικες βραδιές της πόλης – και έχουν και τους μόνιμους θαμώνες τους.
ΜΙΝΑ ΚΑΛΟΓΕΡΑ
 Vinted over Instagram: Η μανία του reselling αλλάζει το παιχνίδι στα social media

Living / Η μανία με τα ηλεκτρονικά βιντατζάδικα και η παγίδα της δήθεν «καθαρής» ντουλάπας

Δύο κορίτσια που ξέρουν απ' έξω και ανακατωτά το Vinted και το Vestiaire Collective μας αποκαλύπτουν μυστικά που θα κάνουν τις αγορές μας πιο στοχευμένες και έξυπνες, καθώς και τις αδυναμίες τους που προκύπτουν κατά το κυνήγι του επόμενου θησαυρού.
ΜΙΝΑ ΚΑΛΟΓΕΡΑ
Η ομορφιά ως καθρέφτης της εποχής

Living / Η ομορφιά ως καθρέφτης της εποχής

Ζούμε στην εποχή του φυσικού μακιγιάζ, του συνδυασμού αρωμάτων και της σύνθετης ρουτίνας περιποίησης. Από την υπερβολή των ’80s μέχρι το σήμερα, η ομορφιά αποτυπώνει την κοινωνική εξέλιξη και τη μοναδικότητα κάθε γυναίκας.
ΕΦΗ ΑΝΕΣΤΗ
«Είμαι τυφλός και μπορώ να μένω μόνος, μην ξαφνιάζεστε!»

Ζούμε, ρε! / «Είμαι τυφλός και μπορώ να μένω μόνος, μην ξαφνιάζεστε!»

Μπορούν τα τυφλά άτομα να ζήσουν μόνα; Χρειάζονται τα σπίτια τους κάποια ειδική προσαρμογή; Τι είναι η εκπαίδευση στις καθημερινές δεξιότητες; Η Χρυσέλλα Λαγαρία και ο Θοδωρής Τσάτσος συζητούν για το θέμα με την εκπαιδεύτρια κινητικότητας και προσανατολισμού και ιδρυτικό μέλος της ομάδας «Σκύλοι βοηθοί Ελλάδας», Πέννυ Στούμπου.
THE LIFO TEAM