Ήρθε το τέλος για την American Apparel;

Ήρθε το τέλος για την American Apparel; Facebook Twitter
0

Oι μέρες της American Apparel είναι μετρημένες. Σύμφωνα με μια νέα οικονομική αναφορά οι πωλήσεις έχουν πέσει κατά 17,2%. Τα καταστήματα ρούχων και ειδών μόδας έχασαν φέτος το 87% από την αξία του στοκ τους και το χρέος ανέρχεται στα 210,6 εκατομμύρια δολάρια. Το ποσό του τόκου που πρέπει να πληρωθεί τον Οκτώβριο είναι 13,9 εκατομμύρια δολάρια, ενώ η εταιρία έχει μόνο 6,9 σε μετρητά στην τράπεζα και είναι απίθανο να μπορέσει να βρει υπόλοιπα τα λεφτά να το πληρώσει επειδή δεν έχει τη δυνατότητα να δανειστεί άλλα χρήματα.

Προχθές το βράδυ η εταιρία έβγαλε την ανακοίνωση: «... ίσως να μην έχουμε την απαραίτητη ρευστότητα για να αντέξουμε τις λειτουργίες της επιχείρησης για τους επόμενους 12 μήνες. Αυτοί οι παράγοντες, μεταξύ άλλων, δημιουργούν βασικές αμφιβολίες για το αν θα μπορέσουμε να συνεχίσουμε στο άμεσο μέλλον». Στην ουσία, αυτό σημαίνει ότι η εταιρία είναι σε πολύ δύσκολη οικονομική κατάσταση από την οποία μπορεί να μην καταφέρει να συνέλθει.

Πρόσφατα η American Apparel απασχόλησε τα μέσα με τις προσπάθειές της να κρατήσει αποστάσεις από τις σεξουαλικά προκλητικές καμπάνιες με τις οποίες είχε γίνει συνώνυμο τα τελευταία χρόνια που υπεύθυνος της εταιρίας ήταν ο Dov Charney. Με την νέα υπεύθυνη, την Paula Schneider, η εταιρία υποσχέθηκε ότι θα αντικατασταθούν οι εικόνες με τα σεξουαλικά υπονοούμενα και τις κοντινές λήψεις στο καβάλο με άλλες με «κοινωνικό σχόλιο», επικεντρωμένες στην δωρεάν φερεγγυότητα του Made in the USA, ρούχα δηλαδή φτιαγμένα στις ΗΠΑ με φτηνά εργατικά. Παρόλα αυτά, είναι άγνωστο αν θα προλάβουν να δουν το φως της δημοσιότητας.

Παρόλα αυτά, δεν έχουν όλα τελειώσει για την εταιρία. Η υπερβολική ειλικρίνεια που υιοθετεί ως τακτική κάνει πολλούς να πιστεύουν ότι είναι μια προσπάθεια να προσελκύσει επενδυτές. Κι ίσως σύντομα δούμε αυτές τις καμπάνιες «κοινωνικής ευαισθησίας»...

Ήρθε το τέλος για την American Apparel; Facebook Twitter
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Γιατί κάποιοι άνθρωποι θυμούνται τα όνειρα τους περισσότερο από άλλους

Living / Γιατί κάποιοι άνθρωποι θυμούνται τα όνειρα τους περισσότερο από άλλους

Σύμφωνα με νέες έρευνες, παράγοντες όπως η ηλικία, η ροπή στην ενδοσκόπηση, ακόμα και οι εποχές του χρόνου αποτελούν παράγοντες που επηρεάζουν σημαντικά την ικανότητα να ανακαλούμε τα όνειρά μας.
THE LIFO TEAM
Ο γάτος του μαγαζιού

Living / Ο γάτος του μαγαζιού

Υπεύθυνοι face control, ταμείες, props στη βιτρίνα, support στον πελάτη, επιθεωρητές. Παίρνουν το ρόλο τους στα σοβαρά και είναι φυσικά λόγος για να ξαναπάει κανείς. Γυρίσαμε το κέντρο της Αθήνας, βρήκαμε τις γάτες που ζουν στα μαγαζιά της, τις φωτογραφίσαμε και τις παρουσιάζουμε.
ΣΤΕΦΑΝΙΑ ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ
«Συστήνεται και η κράτηση τραπεζιού». Τα πιο δημοφιλή Game night events της πόλης.

Living / H Aθήνα παίζει Bingo: Αυτά είναι τα πιο δημοφιλή game night events της πόλης!

Από bingo nights, όπου έχει «εμφανιστεί» η Μπρίτνεϊ Σπίαρς, μέχρι γεωγραφικά κουίζ που μπορεί να καταλήξουν σε ζεϊμπέκικα, αυτές είναι οι πιο παιχνιδιάρικες βραδιές της πόλης – και έχουν και τους μόνιμους θαμώνες τους.
ΜΙΝΑ ΚΑΛΟΓΕΡΑ
 Vinted over Instagram: Η μανία του reselling αλλάζει το παιχνίδι στα social media

Living / Η μανία με τα ηλεκτρονικά βιντατζάδικα και η παγίδα της δήθεν «καθαρής» ντουλάπας

Δύο κορίτσια που ξέρουν απ' έξω και ανακατωτά το Vinted και το Vestiaire Collective μας αποκαλύπτουν μυστικά που θα κάνουν τις αγορές μας πιο στοχευμένες και έξυπνες, καθώς και τις αδυναμίες τους που προκύπτουν κατά το κυνήγι του επόμενου θησαυρού.
ΜΙΝΑ ΚΑΛΟΓΕΡΑ
Η ομορφιά ως καθρέφτης της εποχής

Living / Η ομορφιά ως καθρέφτης της εποχής

Ζούμε στην εποχή του φυσικού μακιγιάζ, του συνδυασμού αρωμάτων και της σύνθετης ρουτίνας περιποίησης. Από την υπερβολή των ’80s μέχρι το σήμερα, η ομορφιά αποτυπώνει την κοινωνική εξέλιξη και τη μοναδικότητα κάθε γυναίκας.
ΕΦΗ ΑΝΕΣΤΗ
«Είμαι τυφλός και μπορώ να μένω μόνος, μην ξαφνιάζεστε!»

Ζούμε, ρε! / «Είμαι τυφλός και μπορώ να μένω μόνος, μην ξαφνιάζεστε!»

Μπορούν τα τυφλά άτομα να ζήσουν μόνα; Χρειάζονται τα σπίτια τους κάποια ειδική προσαρμογή; Τι είναι η εκπαίδευση στις καθημερινές δεξιότητες; Η Χρυσέλλα Λαγαρία και ο Θοδωρής Τσάτσος συζητούν για το θέμα με την εκπαιδεύτρια κινητικότητας και προσανατολισμού και ιδρυτικό μέλος της ομάδας «Σκύλοι βοηθοί Ελλάδας», Πέννυ Στούμπου.
THE LIFO TEAM
Millennials και Gen Zers αναζητούν το ιδανικό workplace το 2025

Living / Το ιδανικό εργασιακό περιβάλλον του 2025: Τι ψάχνουν οι Millennials και οι GenZers;

Οι διαφορετικές γενιές που κυκλοφορούν τα τελευταία χρόνια στην αγορά εργασίας περιγράφουν τις συνθήκες που θα τους έκαναν να νιώθουν τη δουλειά τους περισσότερο σαν το σπίτι τους.
ΠΕΝΝΥ ΜΑΣΤΟΡΑΚΟΥ
Γιατί συχνά νιώθουμε μεγαλύτερη νοσταλγία για τις δυσκολίες παρά για τις χαρές;

Living / Γιατί συχνά νιώθουμε μεγαλύτερη νοσταλγία για τις δυσκολίες παρά για τις χαρές;

Οι άνθρωποι έχουν την τάση να βλέπουν «με ροζ γυαλιά» ακόμα και τις πιο αντίξοες περιόδους της ζωής τους, ακόμα κι αν πρόκειται για συνθήκες οικονομικής ύφεσης, πανδημίας ή πολέμου.
THE LIFO TEAM