Ήρθε το τέλος για την American Apparel;

Ήρθε το τέλος για την American Apparel; Facebook Twitter
0

Oι μέρες της American Apparel είναι μετρημένες. Σύμφωνα με μια νέα οικονομική αναφορά οι πωλήσεις έχουν πέσει κατά 17,2%. Τα καταστήματα ρούχων και ειδών μόδας έχασαν φέτος το 87% από την αξία του στοκ τους και το χρέος ανέρχεται στα 210,6 εκατομμύρια δολάρια. Το ποσό του τόκου που πρέπει να πληρωθεί τον Οκτώβριο είναι 13,9 εκατομμύρια δολάρια, ενώ η εταιρία έχει μόνο 6,9 σε μετρητά στην τράπεζα και είναι απίθανο να μπορέσει να βρει υπόλοιπα τα λεφτά να το πληρώσει επειδή δεν έχει τη δυνατότητα να δανειστεί άλλα χρήματα.

Προχθές το βράδυ η εταιρία έβγαλε την ανακοίνωση: «... ίσως να μην έχουμε την απαραίτητη ρευστότητα για να αντέξουμε τις λειτουργίες της επιχείρησης για τους επόμενους 12 μήνες. Αυτοί οι παράγοντες, μεταξύ άλλων, δημιουργούν βασικές αμφιβολίες για το αν θα μπορέσουμε να συνεχίσουμε στο άμεσο μέλλον». Στην ουσία, αυτό σημαίνει ότι η εταιρία είναι σε πολύ δύσκολη οικονομική κατάσταση από την οποία μπορεί να μην καταφέρει να συνέλθει.

Πρόσφατα η American Apparel απασχόλησε τα μέσα με τις προσπάθειές της να κρατήσει αποστάσεις από τις σεξουαλικά προκλητικές καμπάνιες με τις οποίες είχε γίνει συνώνυμο τα τελευταία χρόνια που υπεύθυνος της εταιρίας ήταν ο Dov Charney. Με την νέα υπεύθυνη, την Paula Schneider, η εταιρία υποσχέθηκε ότι θα αντικατασταθούν οι εικόνες με τα σεξουαλικά υπονοούμενα και τις κοντινές λήψεις στο καβάλο με άλλες με «κοινωνικό σχόλιο», επικεντρωμένες στην δωρεάν φερεγγυότητα του Made in the USA, ρούχα δηλαδή φτιαγμένα στις ΗΠΑ με φτηνά εργατικά. Παρόλα αυτά, είναι άγνωστο αν θα προλάβουν να δουν το φως της δημοσιότητας.

Παρόλα αυτά, δεν έχουν όλα τελειώσει για την εταιρία. Η υπερβολική ειλικρίνεια που υιοθετεί ως τακτική κάνει πολλούς να πιστεύουν ότι είναι μια προσπάθεια να προσελκύσει επενδυτές. Κι ίσως σύντομα δούμε αυτές τις καμπάνιες «κοινωνικής ευαισθησίας»...

Ήρθε το τέλος για την American Apparel; Facebook Twitter
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Αγορά εργασίας: Γιατί οι επιχειρήσεις έχουν έλλειψη ανθρώπινου δυναμικού;

Good Business Directory Vol.5 / Αγορά εργασίας: Γιατί οι επιχειρήσεις έχουν έλλειψη ανθρώπινου δυναμικού;

Κορυφαίοι ακαδημαϊκοί, στελέχη του επιχειρηματικού κόσμου και νέοι εξηγούν τις αιτίες αυτού του μεγάλου προβλήματος, τις προεκτάσεις και τις πιθανές λύσεις.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Tα επαγγέλματα του μέλλοντος είναι ήδη πραγματικότητα

Good Business Directory Vol.5 / Tα επαγγέλματα του μέλλοντος είναι ήδη πραγματικότητα

Ψηφιακοί αστικοί αγρότες, coolhunters, υπερασπιστές του περιβάλλοντος, μηχανικοί νέας ενέργειας, ιππότες του κυβερνοχώρου, σχεδιαστές τέλους ζωής: δεν είναι χαρακτήρες βιντεοπαιχνιδιών, είναι τα επαγγέλματα του μέλλοντος.
ΜΑΓΔΑ ΓΕΩΡΓΙΑΔΟΥ
Τι μας κάνει καλό να τρώμε όταν αρρωσταίνουμε - Mύθοι και αλήθειες

Radio Lifo / Τι μας κάνει καλό να τρώμε όταν αρρωσταίνουμε - Mύθοι και αλήθειες

Ποιες τροφές είναι καλό να καταναλώνουμε όταν είμαστε άρρωστοι και πώς συμβάλλουν στην ταχύτερη ανάρρωση και την ευεξία μας; Η Μερόπη Κοκκίνη μιλά με τον διατροφολόγο-διαιτολόγο Χρήστο Δερδεμέζη.
ΜΕΡΟΠΗ ΚΟΚΚΙΝΗ
Πόσα χρήματα χρειάζονται για να ζήσεις όπως πραγματικά θέλεις στην Αθήνα;

Living / Πόσα χρήματα χρειάζονται για να ζήσεις όπως πραγματικά θέλεις στην Αθήνα;

Πώς να ζήσεις σε μια πόλη όπου ο μισθός είναι τσιμεντένιος, ενώ οι τιμές εκτοξεύονται διαρκώς: τέσσερα νεαρά κορίτσια μας στέλνουν τα μηνιαία έξοδά τους και κοστολογούν ένα ιδανικό για εκείνες Σαββατοκύριακο.
ΜΙΝΑ ΚΑΛΟΓΕΡΑ
Η εμμονή με την πρωτεΐνη: Τάση στη διατροφή ή υπερβολή;

Radio Lifo / Η εμμονή με την πρωτεΐνη: Τάση στη διατροφή ή υπερβολή;

Στην αρχή ήταν οι μπάρες πρωτεΐνης, μετά ήρθαν τα ροφήματα κι έπειτα, σιγά–σιγά, η μανία με την πρωτεΐνη εξαπλώθηκε σε ένα σωρό προϊόντα. Η Μερόπη Κοκκίνη μιλά με την κλινική διαιτολόγο-διατροφολόγο Μελίνα Καριπίδου.
ΜΕΡΟΠΗ ΚΟΚΚΙΝΗ