Το μεγάλο «κόλπο» των fashion bloggers (κι όχι μόνο): Αγοράζουν ρούχα, φωτογραφίζονται και μετά τα επιστρέφουν

Το μεγάλο «κόλπο» των fashion bloggers (κι όχι μόνο): Αγοράζουν ρούχα, φωτογραφίζονται και μετά τα επιστρέφουν Facebook Twitter
0

Η δουλειά μιας fashion blogger φαίνεται πως δεν είναι καθόλου εύκολη υπόθεση, αφού καλείται να αντεπεξέλθει στην πίεση -που ενδεχομένως η ίδια έχει επιβάλλει στον εαυτό της- του να παρουσιάζει καθημερινά καινούργια #OOTD σύνολα.

Αυτό σημαίνει, ειδικά για όσες μετρούν κάμποσες χιλιάδες μέχρι εκατομμύρια followers, πως «οφείλει» τουλάχιστον μία φορά την ημέρα να φωτογραφίζεται και να παρουσιάζει στο κοινό της ένα καινούργιο, ευφάνταστο σύνολο για να δώσει ιδέες και συμβουλές σχετικά με τι είναι στη μόδα και τι όχι. 

Και σύμφωνα με νέα έρευνα, αυτό έχει οδηγήσει σε ένα νέο «φαινόμενο», δημιουργώντας μια εντελώς καινούργια κουλτούρα, την «snap and send back», δηλαδή «φωτογράφισε και στείλε πίσω» τα ρούχα που αγόρασες. 

Razzle dazzle ‘em

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Alex Stedman (@thefrugality) στις


Η έρευνα της Barclays Βank διαπίστωσε πως ένας στους δέκα καταναλωτές παραδέχεται ότι αγοράζει ρούχα μόνο για να ποζάρει φορώντας τα στα social media πριν τα επιστρέψει ξανά στο κατάστημα, καθώς δεν θέλουν να εμφανιστούν δεύτερη φορά με το ίδιο σύνολο. Φυσικά υπάρχουν κι εκείνοι που το κάνουν, αλλά δεν το παραδέχονται. 

Παραδόξως οι ηλικίες 35-44 είναι και οι μεγαλύτεροι «ένοχοι», αφού εδώ ένας στου πέντε αποκάλυψε πως έχει αγοράσει ρούχα για μία και μοναδική φωτογραφία. 

The usual uniform

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Sophia Roe (@sophiaroe) στις


Ένα εξίσου αξιοσημείωτο συμπέρασμα είναι πως οι άντρες τείνουν να το κάνουν συχνότερα από τις γυναίκες, αφού εδώ ποσοστό 12% παραδέχεται πως επιστρέφει το ρούχο μετά την φωτογραφία. 

Orange alert ? photo: @nikogudovic

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη galla (@iamgalla) στις

Off to Verona.... I’ve never been before. Can I get some suggestions for cool things to do and places to eatttt?

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Oliver Cheshire (@oliver_cheshire) στις


Αυτή τη στιγμή υπάρχουν μόνο στο Instagram περισσότερα από 200 εκατομμύρια ποστ με το hashtag #OOTD (Outfit Of The Day).

«Βγάζω τη φωτογραφία και μετά επιστρέφω τα ρούχα. Θέλω μόνο να δείξω στους πελάτες και τους followers μου ποιες είναι αυτή τη στιγμή οι τελευταίες τάσεις στη μόδα και το στιλ. Σίγουρα πρόκειται για φοβερά διαδεδομένη τάση αφού τόσοι σελέμπριτι και influencers εμφανίζονται με ένα σωρό διαφορετικά ρούχα στο Instagram τους, τα οποία ενίοτε αλλάζουν και πολλές φορές μες στην ημέρα», λέει η στιλίστρια Alex Longmore. 

Βέβαια η νέα συνήθεια έχει κόστος στα καταστήματα, που υπολογίζουν την ζημία από τις επιστροφές ρούχων περίπου στα 7 δισεκατομμύρια λίρες ετησίως. 

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Πόσα χρήματα χρειάζονται για να ζήσεις όπως πραγματικά θέλεις στην Αθήνα;

Living / Πόσα χρήματα χρειάζονται για να ζήσεις όπως πραγματικά θέλεις στην Αθήνα;

Πώς να ζήσεις σε μια πόλη όπου ο μισθός είναι τσιμεντένιος, ενώ οι τιμές εκτοξεύονται διαρκώς: τέσσερα νεαρά κορίτσια μας στέλνουν τα μηνιαία έξοδά τους και κοστολογούν ένα ιδανικό για εκείνες Σαββατοκύριακο.
ΜΙΝΑ ΚΑΛΟΓΕΡΑ
Η εμμονή με την πρωτεΐνη: Τάση στη διατροφή ή υπερβολή;

Radio Lifo / Η εμμονή με την πρωτεΐνη: Τάση στη διατροφή ή υπερβολή;

Στην αρχή ήταν οι μπάρες πρωτεΐνης, μετά ήρθαν τα ροφήματα κι έπειτα, σιγά–σιγά, η μανία με την πρωτεΐνη εξαπλώθηκε σε ένα σωρό προϊόντα. Η Μερόπη Κοκκίνη μιλά με την κλινική διαιτολόγο-διατροφολόγο Μελίνα Καριπίδου.
ΜΕΡΟΠΗ ΚΟΚΚΙΝΗ
Πόσο αποτελεσματική είναι τελικά η ψυχεδελική θεραπεία;

Living / Πόσο αποτελεσματική είναι τελικά η ψυχεδελική θεραπεία;

Πολλές από τις μελέτες που υποστηρίζουν τις θεραπευτικές δυνάμεις των ψυχδελικών ουσιών όπως το MDMA συχνά αμαυρώνονται από τη νοοτροπία οπαδού ή γκουρού που διακρίνει κάποιους από τους ερευνητές, με αποτέλεσμα να μη δηλώνονται πλήρως οι ανεπιθύμητες παρενέργειες.
THE LIFO TEAM
Η εκδίκηση του γραφείου

Living / Η εκδίκηση του γραφείου

Πολλά διευθυντικά στελέχη αμφισβητούν έντονα πλέον την τηλεργασία και πιστεύουν ότι το να βρίσκονται οι εργαζόμενοι κάθε μέρα στο γραφείο είναι καλό για την επιχείρηση – και το να βρίσκονται στο γραφείο όσο περισσότερες ώρες γίνεται, είναι ακόμη καλύτερο.
THE LIFO TEAM