Οι Αθηναίοι τρέχουν με τους σκύλους τους

Οι Αθηναίοι τρέχουν με τους σκύλους τους Facebook Twitter
2

Τα Friskies, σε συνεργασία με την Ελληνική Φιλοζωική Εταιρεία διοργανώνουν το πρώτο DOG-RUN στην Ελλάδα, την Κυριακή 21 Σεπτεμβρίου, 08:00-13.00, στο Πάρκο Περιβαλλοντικής Ευαισθητοποίησης "Αντώνης Τρίτσης".
Μια πρωτότυπη ψυχαγωγική εκδήλωση φιλοζωικού χαρακτήρα, που πραγματοποιείται σε συνεργασία και υποστηρίζει το έργο της Ελληνικής Φιλοζωικής Εταιρείας, αφού για κάθε συμμετοχή, τα Friskies τής προσφέρουν 2 κιλά τροφής. Στην εκδήλωση θα συμβάλει και ο Διπλωματούχος Εκπαιδευτής Σκύλων και Σύμβουλος Συμπεριφοράς, Γεώργιος Κωστόπουλος.


Με στόχο να ενισχύσει τόσο την εικόνα της ιδιαίτερης σχέσης μεταξύ ιδιοκτήτη και σκύλου, όσο και τη σημασία της καλής φυσικής κατάστασης του κατοικίδιου, τα Friskies επέλεξαν να «τρέξουν» με ιδιοκτήτες και σκύλους, αφού το τρέξιμο αποτελεί ένα σύγχρονο τρόπο ψυχαγωγίας για όλη την οικογένεια, μέλος της οποίας είναι και ο σκύλος.


Οι συμμετέχοντες καλούνται να τρέξουν μαζί με το κατοικίδιό τους μια απόσταση 2 χιλιομέτρων, χωρισμένοι σε ομάδες των 25.

Το έπαθλο για τους πρώτους νικητές είναι τροφή για 1 ολόκληρο χρόνο από τα Friskies. Οι δεύτεροι και τρίτοι νικητές κερδίζουν τροφή για 6 και 3 μήνες αντίστοιχα, ενώ όλοι οι συμμετέχοντες θα λάβουν αναμνηστικά διπλώματα.

Μπείτε στο www.runwithyourdog.gr, πάρτε μέρος στο πρώτο DOG-RUN στην Ελλάδα και στηρίξτε το έργο της Ελληνικής Φιλοζωικής Εταιρείας! Οι συμμετοχές έχουν ανοίξει από τις 10/09/2014.

2

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Millennials και Gen Zers αναζητούν το ιδανικό workplace το 2025

Living / Το ιδανικό εργασιακό περιβάλλον του 2025: Τι ψάχνουν οι Millennials και οι GenZers;

Οι διαφορετικές γενιές που κυκλοφορούν τα τελευταία χρόνια στην αγορά εργασίας περιγράφουν τις συνθήκες που θα τους έκαναν να νιώθουν τη δουλειά τους περισσότερο σαν το σπίτι τους.
ΠΕΝΝΥ ΜΑΣΤΟΡΑΚΟΥ
Γιατί συχνά νιώθουμε μεγαλύτερη νοσταλγία για τις δυσκολίες παρά για τις χαρές;

Living / Γιατί συχνά νιώθουμε μεγαλύτερη νοσταλγία για τις δυσκολίες παρά για τις χαρές;

Οι άνθρωποι έχουν την τάση να βλέπουν «με ροζ γυαλιά» ακόμα και τις πιο αντίξοες περιόδους της ζωής τους, ακόμα κι αν πρόκειται για συνθήκες οικονομικής ύφεσης, πανδημίας ή πολέμου.
THE LIFO TEAM
O «ξαφνικός θάνατος» της εξ αποστάσεως εργασίας

Living / O «ξαφνικός θάνατος» της εξ αποστάσεως εργασίας

Στον απόηχο της πανδημίας, οι πολιτικές «εργασίας από το σπίτι» έμοιαζαν να δείχνουν τον δρόμο για τον χώρο εργασίας του μέλλοντος, αλλά πλέον οι αποκλειστικά remote θέσεις είναι είδος προς εξαφάνιση.
ΜΙΧΑΛΗΣ ΓΙΑΝΝΑΚΙΔΗΣ
«Προτιμώ να δώσω τον σκύλο, παρά να είναι μαζί σου»: Όταν χωρίζεις (και) από το κατοικίδιό σου

Living / «Προτιμώ να δώσω τον σκύλο, παρά να είναι μαζί σου»: Όταν χωρίζεις (και) από το κατοικίδιό σου

Ποιο είναι το νομοθετικό πλαίσιο σχετικά με τα ζώα συντροφιάς; Ιστορίες –με αίσιο και μη τέλος– για ανθρώπους που χώρισαν εκτός από τους συντρόφους τους και από το κατοικίδιό τους.
ΤΑΤΙΑΝΑ ΤΖΙΝΙΩΛΗ
ΕΠΕΞ CHECK «Ο τρόπος που βλέπω το ντύσιμο καθορίστηκε απ’ τον αυτισμό μου»

Living / «Δεν ήμουν το παράξενο παπί, απλώς δεν ήμουν ποτέ πάπια»: Όταν μια γυναίκα της μόδας διαγνώστηκε με αυτισμό στα 50

Για τη Ζ. τα ρούχα δεν είναι απλώς αισθητική επιλογή – είναι μια γλώσσα. Η διάγνωση της νευροδιαφορετικότητάς της την έκανε να ξαναδεί τη ζωή της, την αφοσίωσή της στα υλικά και την υφή τους μέσα από αυτό το πρίσμα.
ΛΑΣΚΑΡΙΝΑ ΛΙΑΚΑΚΟΥ
Ο μήνας μπαίνει, ο μισθός φεύγει: Tips και κόλπα για να εξοικονομήσετε χρήματα

Living / Ο μήνας μπαίνει, ο μισθός φεύγει: Tips και κόλπα για να εξοικονομήσετε χρήματα

Με αφορμή το ο νέο microtrend «no buy challenge» του TikTok, τέσσερις άνθρωποι εξιστορούν τι έκοψαν και πώς, για να εξοικονομήσουν χρήματα και να κάνουν τους μικρούς οικονομικούς τους στόχους πραγματικότητα.
ΜΙΝΑ ΚΑΛΟΓΕΡΑ

σχόλια

2 σχόλια
Μάλιστα. Θα το βρουν και καθαρό το πάρκο μιας κι έγινε ανθρώπινος και βιώσιμος χώρος χάρη στο Φεστιβάλ της ΚΝΕ που κάθε χρόνο φροντίζουν να το καθαρίζουν και να το αφήνουν καθαρό έτσι όπως δεν το βρήκαν.
Εξαιρετική πρωτοβουλια! Βέβαια αν κάνει κάποιος τον κόπο να διαβάσει τους όρους συμμετοχής και ιδιαίτερα τον όρο 10, θα δει ότι η διοργανώτρια εταιρεία ζητά ούτε λίγο, ούτε πολύ, πλήρη παραχώρηση πνευματικών δικαιωμάτων που σχετίζονται με την εμφάνιση του σκύλου και του αφεντικού του σε φωτο, βίντεο κτλ. καθώς και μεταπώληση αυτών σε τρίτους. Μήπως οι διοργανωτές πάνε να βγάλουν όλη τους τη διαφημιστική καμπάνια στο τζάμπα? Δεν είναι λίγο υπερβολικός ο όρος αυτός για φιλανθρωπική εκδήλωση? Μήπως να είναι λίγο πιο υποψιασμένοι οι συμμετέχοντες ? Δεν υπάρχει λόγος σε μια εκδήλωση που γίνεται για πρώτη φορά και για φιλανθρωπικό σκοπό να αμαυρώνεται έτσι η πρόθεση της.