World of Niché - To πιο μυστικοπαθές κατάστημα του κόσμου και οι κανόνες για να ψωνίσεις

World of Niché - To πιο μυστικοπαθές κατάστημα του κόσμου και οι κανόνες για να ψωνίσεις Facebook Twitter
0

Η κουλτούρα των Sneaker βρίσκεται εμπορικά στο απόγειό της και αυτή τη στιγμή είναι η ναυαρχίδα της street μόδας. Αυτό έχει ωστόσο οδηγήσει σε υπερβολές και εξωφρενικές τιμές, σε ακρότητες για την απόκτηση ενός συλλεκτικού ζευγαριού και σε τεράστιο buzz για κάθε νέα κυκλοφορία.

Ο νέος θρύλος γύρω από τα sneakers, γεννήθηκε στη Νέα Υόρκη όπου άνοιξε ίσως το πιο μυστηριώδες κατάστημα το κόσμου. Για αυτό το μαγαζί, δεν υπάρχει καμία αναφορά στα social media, δεν υπάρχει επίσημη σελίδα σε Facebook και Istagram και η ιστοσελίδα του δεν δείχνει απολύτως τίποτα εκτός από ένα ημερολόγιο το οποίο σου δίνει τη δυνατότητα να κλείσεις ραντεβού. Το μόνο που ξέρουμε για αυτό το μαγαζί είναι όσα περιγράφει ο συντάκτης του GQ. Eκτός από όσα αναφέρει, έχει και την πρώτη φωτογραφία του καταστήματος, η οποία όμως είναι τραβηγμένη εξωτερικά καθώς οι κανόνες είναι αυστηροί και δεν επιτρέπεται να φωτογραφήσεις το εσωτερικό.

Κι αυτό είναι μόλις ένα από τα παράδοξα των κανόνων του World of Niché, του πιο μυστικοπαθούς καταστήματος στον κόσμο, καθώς υπάρχουν πολλοί ακόμη. Για παράδειγμα, σύμφωνα με την πολιτική του μαγαζιού, επιτρέπεται να παρίσταται στο χώρο μόνο ένας πελάτης κάθε φορά. Ένας άλλος κανόνας απαγορεύει τα παπούτσια- όταν μπεις μέσα σου ζητούν να βγάλεις τα παπούτσια με τα οποία έχεις πάει εκεί και να φορέσεις ένα ζευγάρι δερμάτινες παντόφλες. Μετά κάθεσαι. Στη συνέχεια ο μοναδικός υπάλληλος του καταστήματος, που στην προκειμένη περίπτωση ήταν ντυμένος με ένα navy κοστούμι, πατά ένα κουμπί που κλείνει τη βιτρίνα του μαγαζιού, αποκλείοντας κάθε επαφή με τον εξωτερικό κόσμο. 

Τότε, η γιγάντια μπάλα από χαλκό που κρέμεται από το ταβάνι, ανοίγει και αποκαλύπτει τρία μοντέλα παπουτσιών, σε τρία χρώματα το καθένα. Μόλις ζητήσεις να δοκιμάσεις κάποιο παπούτσι, ο υπάλληλος αμέσως πηγαίνει στην αποθήκη και γυρίζει φέρνοντας το ίδιο ακριβώς παπούτσι, το οποίο και επανατοποθετεί στην "πιατέλα". 

Την συγκεκριμένη μέρα, στο World of Niché, το κάθε ζευγάρι sneakers υπήρχε σε μόνο 50 κομμάτια και οι τιμές ήταν 300, 400 και 450 δολάρια, με το παπούτσι τύπου μπότα ορειβασίας να είναι το πιο ακριβό από όλα. Βέβαια, σύμφωνα με τον συντάκτη του GQ, ακριβώς επειδή ο αριθμός είναι τόσο περιορισμένος, δεν μπορείς να είσαι σίγουρος πως όταν (ξανα)πας, σε μια-δυο εβδομάδες, θα βρεις το ίδιο μοντέλο, ούτε καν πως θα βρεις πάλι sneakers. Το εμπόρευμα θα αλλάζει χωρίς καμία προειδοποίηση. 

Ο ίδιος τελικά δεν αγόρασε sneakers, καθώς τα 300 δολάρια της τιμής λειτούργησαν αποτρεπτικά για κάτι που, όπως λέει, "κράτησε στα χέρια του μόλις λίγα λεπτά", αν και ομολογεί πως ένιωσε άσχημα που απογοήτευσε τον πολύ περιποιητικό υπάλληλο του καταστήματος, φεύγοντας με άδεια χέρια.

Κατατάσσει δε στα αρνητικά του concept το γεγονός πως μπορεί να κλείσεις ραντεβού, να πας ως εκεί και να μην βρεις τελικά τίποτα που να σου αρέσει, δεδομένου πως όλα γίνονται με απόλυτη μυστικότητα. Αν ωστόσο, είσαι από εκείνους που βαριούνται τις ουρές στα καταστήματα και ψάχνουν την τελευταία λέξη της μόδας στα sneakers, τότε το World of Niché είναι ακριβώς αυτό που ψάχνεις. 

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Γιατί κάποιοι άνθρωποι θυμούνται τα όνειρα τους περισσότερο από άλλους

Living / Γιατί κάποιοι άνθρωποι θυμούνται τα όνειρα τους περισσότερο από άλλους

Σύμφωνα με νέες έρευνες, παράγοντες όπως η ηλικία, η ροπή στην ενδοσκόπηση, ακόμα και οι εποχές του χρόνου αποτελούν παράγοντες που επηρεάζουν σημαντικά την ικανότητα να ανακαλούμε τα όνειρά μας.
THE LIFO TEAM
Ο γάτος του μαγαζιού

Living / Ο γάτος του μαγαζιού

Υπεύθυνοι face control, ταμείες, props στη βιτρίνα, support στον πελάτη, επιθεωρητές. Παίρνουν το ρόλο τους στα σοβαρά και είναι φυσικά λόγος για να ξαναπάει κανείς. Γυρίσαμε το κέντρο της Αθήνας, βρήκαμε τις γάτες που ζουν στα μαγαζιά της, τις φωτογραφίσαμε και τις παρουσιάζουμε.
ΣΤΕΦΑΝΙΑ ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ
«Συστήνεται και η κράτηση τραπεζιού». Τα πιο δημοφιλή Game night events της πόλης.

Living / H Aθήνα παίζει Bingo: Αυτά είναι τα πιο δημοφιλή game night events της πόλης!

Από bingo nights, όπου έχει «εμφανιστεί» η Μπρίτνεϊ Σπίαρς, μέχρι γεωγραφικά κουίζ που μπορεί να καταλήξουν σε ζεϊμπέκικα, αυτές είναι οι πιο παιχνιδιάρικες βραδιές της πόλης – και έχουν και τους μόνιμους θαμώνες τους.
ΜΙΝΑ ΚΑΛΟΓΕΡΑ
 Vinted over Instagram: Η μανία του reselling αλλάζει το παιχνίδι στα social media

Living / Η μανία με τα ηλεκτρονικά βιντατζάδικα και η παγίδα της δήθεν «καθαρής» ντουλάπας

Δύο κορίτσια που ξέρουν απ' έξω και ανακατωτά το Vinted και το Vestiaire Collective μας αποκαλύπτουν μυστικά που θα κάνουν τις αγορές μας πιο στοχευμένες και έξυπνες, καθώς και τις αδυναμίες τους που προκύπτουν κατά το κυνήγι του επόμενου θησαυρού.
ΜΙΝΑ ΚΑΛΟΓΕΡΑ
Η ομορφιά ως καθρέφτης της εποχής

Living / Η ομορφιά ως καθρέφτης της εποχής

Ζούμε στην εποχή του φυσικού μακιγιάζ, του συνδυασμού αρωμάτων και της σύνθετης ρουτίνας περιποίησης. Από την υπερβολή των ’80s μέχρι το σήμερα, η ομορφιά αποτυπώνει την κοινωνική εξέλιξη και τη μοναδικότητα κάθε γυναίκας.
ΕΦΗ ΑΝΕΣΤΗ
«Είμαι τυφλός και μπορώ να μένω μόνος, μην ξαφνιάζεστε!»

Ζούμε, ρε! / «Είμαι τυφλός και μπορώ να μένω μόνος, μην ξαφνιάζεστε!»

Μπορούν τα τυφλά άτομα να ζήσουν μόνα; Χρειάζονται τα σπίτια τους κάποια ειδική προσαρμογή; Τι είναι η εκπαίδευση στις καθημερινές δεξιότητες; Η Χρυσέλλα Λαγαρία και ο Θοδωρής Τσάτσος συζητούν για το θέμα με την εκπαιδεύτρια κινητικότητας και προσανατολισμού και ιδρυτικό μέλος της ομάδας «Σκύλοι βοηθοί Ελλάδας», Πέννυ Στούμπου.
THE LIFO TEAM
Millennials και Gen Zers αναζητούν το ιδανικό workplace το 2025

Living / Το ιδανικό εργασιακό περιβάλλον του 2025: Τι ψάχνουν οι Millennials και οι GenZers;

Οι διαφορετικές γενιές που κυκλοφορούν τα τελευταία χρόνια στην αγορά εργασίας περιγράφουν τις συνθήκες που θα τους έκαναν να νιώθουν τη δουλειά τους περισσότερο σαν το σπίτι τους.
ΠΕΝΝΥ ΜΑΣΤΟΡΑΚΟΥ
Γιατί συχνά νιώθουμε μεγαλύτερη νοσταλγία για τις δυσκολίες παρά για τις χαρές;

Living / Γιατί συχνά νιώθουμε μεγαλύτερη νοσταλγία για τις δυσκολίες παρά για τις χαρές;

Οι άνθρωποι έχουν την τάση να βλέπουν «με ροζ γυαλιά» ακόμα και τις πιο αντίξοες περιόδους της ζωής τους, ακόμα κι αν πρόκειται για συνθήκες οικονομικής ύφεσης, πανδημίας ή πολέμου.
THE LIFO TEAM