Η ιστορία του σύγχρονου τατουάζ από τους Ινδιάνους ως τους χίπστερς Facebook Twitter

Η ιστορία του σύγχρονου τατουάζ από τους Ινδιάνους ως τους χίπστερς

0

Για περισσότερα από 300 χρόνια η Νέα Υόρκη έχει παίξει πρωταγωνιστικό ρόλο στην ανάπτυξη του σύγχρονου τατουάζ, από τις ρίζες του που ανάγονται στην τέχνη του σώματος των αυτόχθονων Αμερικάνων έως τον τρόπο που η τεχνική του υιοθετήθηκε από τους ναυτικούς της αποικιοκρατικής Νέας Υόρκης και από την απαγόρευσή του το 1961 για τρεις δεκαετίες ως την επακόλουθη ανάπτυξη της underground κουλτούρας του. Η ποικιλόμορφη αυτή ιστορία διερευνάται στο Tattooed New York, μια πρωτότυπη έκθεση που παρουσιάζεται στο New-York Historical Society.

 Στην έκθεση που διαρκεί μέχρι τις 30 Απριλίου παρουσιάζονται περισσότερα από 250 έργα που χρονολογούνται από τις αρχές του 18ου αιώνα μέχρι και σήμερα. Ανάμεσα σ' αυτά είναι οι χαλκογραφίες Four Indian Kings που χρονολογούνται από το 1710 και παρουσιάζουν τα πορτρέτα των βασιλιάδων των Μοχώκ και των Μοϊκανών οι οποίοι ταξίδεψαν στο Λονδίνο αναζητώντας βοήθεια εναντίον των Γάλλων και των συμμάχων τους. Ο βασιλιά της φυλής των Μοχώκ απεικονίζεται με μαύρα γραμμικά μοτίβα να καλύπτουν το στήθος και το πρόσωπό του. Εκτίθεται επίσης το εικονογράφημα (1706) ενός πολεμιστή της φυλής Σενέκα που επιδεικνύει τα τατουάζ του. Στα πιο σημαντικά σημεία της έκθεσης ανήκει το ηλεκτρικό στυλό του Thomas Edison και τα μηχανήματα τατουάζ των αρχών του 20ου αιώνα. Παρουσιάζονται επίσης κάποια σπάνια φωτογραφικά ντοκουμέντα από τις πρώτες κοινότητες των ένθερμων οπαδών του τατουάζ- αυτόχθονες, ναύτες και στρατιώτες και «κυρίες με τατουάζ»-,  μια μεγάλη ποικιλία σχεδίων από τους πρωτοπόρους του μοντέρνου τατουάζ στη γειτονιά του Bowery και έργα mainstream εικαστικών καλλιτεχνών από την εποχή της απαγόρευσης αλλά και των εκλεκτών tattoo artists της Νέας Υόρκης σήμερα. Την έκθεση επιμελήθηκε ο Cristian Petru Panaite. Περισσότερες πληροφορίες εδώ.

Η ιστορία του σύγχρονου τατουάζ από τους Ινδιάνους ως τους χίπστερς Facebook Twitter
Ο βασιλιάς των Μοχώκ, χαλκογραφία των αρχών του 18ου αιώνα από τον John Simon. Credit New-York Historical Society Library.
Η ιστορία του σύγχρονου τατουάζ από τους Ινδιάνους ως τους χίπστερς Facebook Twitter
Η γνωστή ως Nora Hildebrandt, φωτογραφημένη από τον Charles Eisenmann. Αυτή η γυναίκα είχε περισσότερα από 300 τατουάζ και αποτελούσε ζωντανό έκθεμα στο τσίρκο Barnum & Bailey. Credit Collection of Adam Woodward
Η ιστορία του σύγχρονου τατουάζ από τους Ινδιάνους ως τους χίπστερς Facebook Twitter
La Belle Irene, άγνωστου φωτογράφου, περ.1880.
Η ιστορία του σύγχρονου τατουάζ από τους Ινδιάνους ως τους χίπστερς Facebook Twitter
La Belle Irene, άγνωστου φωτογράφου, περ.1880.
Η ιστορία του σύγχρονου τατουάζ από τους Ινδιάνους ως τους χίπστερς Facebook Twitter
"La Belle Irene". Η όμορφη Ειρήνη σε γαλλική καρτ ποστάλ του 1890.
Η ιστορία του σύγχρονου τατουάζ από τους Ινδιάνους ως τους χίπστερς Facebook Twitter
Αετός και Ασπίδα, Samuel O’Reilly (1854-1909), περ. 1875-1905. Συλλογή: Lift Trucks Project. Ο O'Reilly ήταν ένας καλλιτέχνης του τατουάζ από τη Νέα Υόρκη, ο οποίος κατοχύρωσε με δίπλωμα ευρεσιτεχνίας το πρώτο ηλεκτρικό μηχάνημα τατουάζ στις 8 Δεκεμβρίου, 1891. Άρχισε να χτυπάει τατουάζ στη Νέα Υόρκη στα μέσα της δεκαετίας του 1880.
Η ιστορία του σύγχρονου τατουάζ από τους Ινδιάνους ως τους χίπστερς Facebook Twitter
Η Lady Viola "η πιο όμορφη γυναίκα με τατουάζ στον κόσμο", περ. 1920. Η Lady Viola γεννήθηκε το 1898 στο Κεντάκι και το πραγματικό της όνομα ήταν Ethel Martin Vangi. Άρχισε να χτυπάει τατουάζ το 1920 με τον Frank Graf και σύντομα έγινε γνωστή ως «η πιο όμορφη γυναίκα με τατουάζ». Εργάστηκε σε μουσεία και συμμετείχε στο Thomas Joyland Show μέχρι τα 73 της χρόνια.
Η ιστορία του σύγχρονου τατουάζ από τους Ινδιάνους ως τους χίπστερς Facebook Twitter
Η Lady Viola (Ethel Vangi), άγνωστου φωτογράφου, περ. 1920.
Η ιστορία του σύγχρονου τατουάζ από τους Ινδιάνους ως τους χίπστερς Facebook Twitter
Ed Smith, αυτοπορτρέτο που δείχνει το κομμάτι Rock of Ages back, περ. 1920. Συλλογή Adam Woodward.
Η ιστορία του σύγχρονου τατουάζ από τους Ινδιάνους ως τους χίπστερς Facebook Twitter
Αγαλματίδιο από το τατουατζίδικο του Charlie Wagner στην πλατεία Chatham, περ. 1930.
Η ιστορία του σύγχρονου τατουάζ από τους Ινδιάνους ως τους χίπστερς Facebook Twitter
“Painless”. Ο Jack Tyron με τα τατουάζ του από τον Charlie Wagner και τον Lewis (Lew) Alberts.
Η ιστορία του σύγχρονου τατουάζ από τους Ινδιάνους ως τους χίπστερς Facebook Twitter
Thomas Edison (1847–1931). Ηλεκτρική πένα (επινικελωμένη με ηλεκτρικό κινητήρα), 1876.
Η ιστορία του σύγχρονου τατουάζ από τους Ινδιάνους ως τους χίπστερς Facebook Twitter
Bob Wicks (1902-1990), περ. 1930. Συλλογή του Ohio Tattoo Museum
Η ιστορία του σύγχρονου τατουάζ από τους Ινδιάνους ως τους χίπστερς Facebook Twitter
Eli Jacobi (1898-1984), περ/ 1935. New-York Historical Society Library
Η ιστορία του σύγχρονου τατουάζ από τους Ινδιάνους ως τους χίπστερς Facebook Twitter
Ace Harlyn (active c. 1930-40), Ο Charlie Wagner κάνει τατουάζ στη Millie Hull,1939. Συλλογή του Brad Fink, Daredevil Tattoo NYC
Η ιστορία του σύγχρονου τατουάζ από τους Ινδιάνους ως τους χίπστερς Facebook Twitter
Η Millie Hull κάνει τατουάζ στο στούντιό της. Η Millie Hull θεωρείται η μητέρα του σύγχρονου τατουάζ.
Η ιστορία του σύγχρονου τατουάζ από τους Ινδιάνους ως τους χίπστερς Facebook Twitter
Ο Charlie Wagner κάνει τατουάζ στο στούντιό του.
Η ιστορία του σύγχρονου τατουάζ από τους Ινδιάνους ως τους χίπστερς Facebook Twitter
Irving Herzberg (1915-1992). Τατουατζίδικο στο “Coney Island Freddie” ακριβώς πριν την απαγόρευση του τατουάζ στη Νέα Υόρκη, 1961. Brooklyn Public Library
Η ιστορία του σύγχρονου τατουάζ από τους Ινδιάνους ως τους χίπστερς Facebook Twitter
Tony D’Annessa (b. 1935). Σχέδια στο παράθυρο του τατουατζίδικου του Tony D’Annessa στη W. 48th Street, περ. 1962. Από τη συλλογή του Tony D’Annessa και του Dave Cummings, PSC Tattoo, Μόντρεαλ. Ο Tony D’Annessa είναι ίσως ο πιο παλιός tattoo artist του Καναδά.
Η ιστορία του σύγχρονου τατουάζ από τους Ινδιάνους ως τους χίπστερς Facebook Twitter
Ο John Wyatt (b. 1942).
Η ιστορία του σύγχρονου τατουάζ από τους Ινδιάνους ως τους χίπστερς Facebook Twitter
Ruth Marten (b. 1949), 1977.
Η ιστορία του σύγχρονου τατουάζ από τους Ινδιάνους ως τους χίπστερς Facebook Twitter
Maury Englander (b. 1943),Οικογένεια με τατουάζ, 1998. © Maury Englander, All Rights Reserved
Η ιστορία του σύγχρονου τατουάζ από τους Ινδιάνους ως τους χίπστερς Facebook Twitter
Η ιστορία του σύγχρονου τατουάζ από τους Ινδιάνους ως τους χίπστερς Facebook Twitter
Η δουλειά της Νεουρκέζας tattoo artist, Michelle Myles στον Evan Hall.
Η ιστορία του σύγχρονου τατουάζ από τους Ινδιάνους ως τους χίπστερς Facebook Twitter
Η ιστορία του σύγχρονου τατουάζ από τους Ινδιάνους ως τους χίπστερς Facebook Twitter
Οι οργιώδεις φαντασιώσεις της Virginia Elwood στον Noah Michelson, 2016.
Η ιστορία του σύγχρονου τατουάζ από τους Ινδιάνους ως τους χίπστερς Facebook Twitter
Urban Culture
0

ΑΦΙΕΡΩΜΑ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Γιατί κάποιοι άνθρωποι θυμούνται τα όνειρα τους περισσότερο από άλλους

Living / Γιατί κάποιοι άνθρωποι θυμούνται τα όνειρα τους περισσότερο από άλλους

Σύμφωνα με νέες έρευνες, παράγοντες όπως η ηλικία, η ροπή στην ενδοσκόπηση, ακόμα και οι εποχές του χρόνου αποτελούν παράγοντες που επηρεάζουν σημαντικά την ικανότητα να ανακαλούμε τα όνειρά μας.
THE LIFO TEAM
Ο γάτος του μαγαζιού

Living / Ο γάτος του μαγαζιού

Υπεύθυνοι face control, ταμείες, props στη βιτρίνα, support στον πελάτη, επιθεωρητές. Παίρνουν το ρόλο τους στα σοβαρά και είναι φυσικά λόγος για να ξαναπάει κανείς. Γυρίσαμε το κέντρο της Αθήνας, βρήκαμε τις γάτες που ζουν στα μαγαζιά της, τις φωτογραφίσαμε και τις παρουσιάζουμε.
ΣΤΕΦΑΝΙΑ ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ
«Συστήνεται και η κράτηση τραπεζιού». Τα πιο δημοφιλή Game night events της πόλης.

Living / H Aθήνα παίζει Bingo: Αυτά είναι τα πιο δημοφιλή game night events της πόλης!

Από bingo nights, όπου έχει «εμφανιστεί» η Μπρίτνεϊ Σπίαρς, μέχρι γεωγραφικά κουίζ που μπορεί να καταλήξουν σε ζεϊμπέκικα, αυτές είναι οι πιο παιχνιδιάρικες βραδιές της πόλης – και έχουν και τους μόνιμους θαμώνες τους.
ΜΙΝΑ ΚΑΛΟΓΕΡΑ
 Vinted over Instagram: Η μανία του reselling αλλάζει το παιχνίδι στα social media

Living / Η μανία με τα ηλεκτρονικά βιντατζάδικα και η παγίδα της δήθεν «καθαρής» ντουλάπας

Δύο κορίτσια που ξέρουν απ' έξω και ανακατωτά το Vinted και το Vestiaire Collective μας αποκαλύπτουν μυστικά που θα κάνουν τις αγορές μας πιο στοχευμένες και έξυπνες, καθώς και τις αδυναμίες τους που προκύπτουν κατά το κυνήγι του επόμενου θησαυρού.
ΜΙΝΑ ΚΑΛΟΓΕΡΑ
Η ομορφιά ως καθρέφτης της εποχής

Living / Η ομορφιά ως καθρέφτης της εποχής

Ζούμε στην εποχή του φυσικού μακιγιάζ, του συνδυασμού αρωμάτων και της σύνθετης ρουτίνας περιποίησης. Από την υπερβολή των ’80s μέχρι το σήμερα, η ομορφιά αποτυπώνει την κοινωνική εξέλιξη και τη μοναδικότητα κάθε γυναίκας.
ΕΦΗ ΑΝΕΣΤΗ
«Είμαι τυφλός και μπορώ να μένω μόνος, μην ξαφνιάζεστε!»

Ζούμε, ρε! / «Είμαι τυφλός και μπορώ να μένω μόνος, μην ξαφνιάζεστε!»

Μπορούν τα τυφλά άτομα να ζήσουν μόνα; Χρειάζονται τα σπίτια τους κάποια ειδική προσαρμογή; Τι είναι η εκπαίδευση στις καθημερινές δεξιότητες; Η Χρυσέλλα Λαγαρία και ο Θοδωρής Τσάτσος συζητούν για το θέμα με την εκπαιδεύτρια κινητικότητας και προσανατολισμού και ιδρυτικό μέλος της ομάδας «Σκύλοι βοηθοί Ελλάδας», Πέννυ Στούμπου.
THE LIFO TEAM
Millennials και Gen Zers αναζητούν το ιδανικό workplace το 2025

Living / Το ιδανικό εργασιακό περιβάλλον του 2025: Τι ψάχνουν οι Millennials και οι GenZers;

Οι διαφορετικές γενιές που κυκλοφορούν τα τελευταία χρόνια στην αγορά εργασίας περιγράφουν τις συνθήκες που θα τους έκαναν να νιώθουν τη δουλειά τους περισσότερο σαν το σπίτι τους.
ΠΕΝΝΥ ΜΑΣΤΟΡΑΚΟΥ
Γιατί συχνά νιώθουμε μεγαλύτερη νοσταλγία για τις δυσκολίες παρά για τις χαρές;

Living / Γιατί συχνά νιώθουμε μεγαλύτερη νοσταλγία για τις δυσκολίες παρά για τις χαρές;

Οι άνθρωποι έχουν την τάση να βλέπουν «με ροζ γυαλιά» ακόμα και τις πιο αντίξοες περιόδους της ζωής τους, ακόμα κι αν πρόκειται για συνθήκες οικονομικής ύφεσης, πανδημίας ή πολέμου.
THE LIFO TEAM
O «ξαφνικός θάνατος» της εξ αποστάσεως εργασίας

Living / O «ξαφνικός θάνατος» της εξ αποστάσεως εργασίας

Στον απόηχο της πανδημίας, οι πολιτικές «εργασίας από το σπίτι» έμοιαζαν να δείχνουν τον δρόμο για τον χώρο εργασίας του μέλλοντος, αλλά πλέον οι αποκλειστικά remote θέσεις είναι είδος προς εξαφάνιση.
ΜΙΧΑΛΗΣ ΓΙΑΝΝΑΚΙΔΗΣ