Για περισσότερα από 300 χρόνια η Νέα Υόρκη έχει παίξει πρωταγωνιστικό ρόλο στην ανάπτυξη του σύγχρονου τατουάζ, από τις ρίζες του που ανάγονται στην τέχνη του σώματος των αυτόχθονων Αμερικάνων έως τον τρόπο που η τεχνική του υιοθετήθηκε από τους ναυτικούς της αποικιοκρατικής Νέας Υόρκης και από την απαγόρευσή του το 1961 για τρεις δεκαετίες ως την επακόλουθη ανάπτυξη της underground κουλτούρας του. Η ποικιλόμορφη αυτή ιστορία διερευνάται στο Tattooed New York, μια πρωτότυπη έκθεση που παρουσιάζεται στο New-York Historical Society.
Στην έκθεση που διαρκεί μέχρι τις 30 Απριλίου παρουσιάζονται περισσότερα από 250 έργα που χρονολογούνται από τις αρχές του 18ου αιώνα μέχρι και σήμερα. Ανάμεσα σ' αυτά είναι οι χαλκογραφίες Four Indian Kings που χρονολογούνται από το 1710 και παρουσιάζουν τα πορτρέτα των βασιλιάδων των Μοχώκ και των Μοϊκανών οι οποίοι ταξίδεψαν στο Λονδίνο αναζητώντας βοήθεια εναντίον των Γάλλων και των συμμάχων τους. Ο βασιλιά της φυλής των Μοχώκ απεικονίζεται με μαύρα γραμμικά μοτίβα να καλύπτουν το στήθος και το πρόσωπό του. Εκτίθεται επίσης το εικονογράφημα (1706) ενός πολεμιστή της φυλής Σενέκα που επιδεικνύει τα τατουάζ του. Στα πιο σημαντικά σημεία της έκθεσης ανήκει το ηλεκτρικό στυλό του Thomas Edison και τα μηχανήματα τατουάζ των αρχών του 20ου αιώνα. Παρουσιάζονται επίσης κάποια σπάνια φωτογραφικά ντοκουμέντα από τις πρώτες κοινότητες των ένθερμων οπαδών του τατουάζ- αυτόχθονες, ναύτες και στρατιώτες και «κυρίες με τατουάζ»-, μια μεγάλη ποικιλία σχεδίων από τους πρωτοπόρους του μοντέρνου τατουάζ στη γειτονιά του Bowery και έργα mainstream εικαστικών καλλιτεχνών από την εποχή της απαγόρευσης αλλά και των εκλεκτών tattoo artists της Νέας Υόρκης σήμερα. Την έκθεση επιμελήθηκε ο Cristian Petru Panaite. Περισσότερες πληροφορίες εδώ.