Σοφία Δήμτσα: «Έχουμε διαχρονικά στενή σχέση με την αειφορία, την τέχνη και τον πολιτισμό» Facebook Twitter
Στη ΔΕΗ τα τελευταία χρόνια συντελείται μια πράσινη επανάσταση και αυτό είναι κάτι που δεν αφορά μόνο εκείνη αλλά ολόκληρη τη χώρα, το ενεργειακό της μέλλον και το μέλλον των παιδιών μας. Φωτ.: Πάρις Ταβιτιάν/ LIFO

Σοφία Δήμτσα: «Έχουμε διαχρονικά στενή σχέση με την αειφορία, την τέχνη και τον πολιτισμό»

0

Μια εταιρεία που φιλοδοξεί να είναι πολλά παραπάνω από την κορυφαία εταιρεία παραγωγής και προμήθειας ηλεκτρικής ενέργειας στην χώρα μας. Αυτό είναι το όραμα που μεταφέρει η Σοφία Δήμτσα, διευθύντρια Εταιρικών Σχέσεων και Επικοινωνίας της ΔΕΗ, η οποία ξεδιπλώνει στη LiFO τους στόχους της εταιρείας να μεταμορφωθεί σε κομβικό παίχτη στην πράσινη επανάσταση της Ελλάδας, σε στήριγμα για την τέχνη και τον πολιτισμό, και σε παράδειγμα συμπερίληψης και κατάρριψης των στερεοτύπων τόσο εντός του εργασιακού της χώρου όσο και έξω από αυτόν.

— Κυρία Δήμτσα, γνωρίζω πως τα τελευταία χρόνια η ΔΕΗ εντείνει τις προσπάθειές της να μειώσει το αποτύπωμα άνθρακα και φιλοδοξεί να προστατεύσει το φυσικό περιβάλλον με μια σειρά από πράσινες παρεμβάσεις. Πώς προσαρμόζεται, τελικά, μια κομβική εταιρεία ηλεκτρικής ενέργειας όπως η ΔΕΗ στη νέα και κρίσιμη κλιματική πραγματικότητα;
Στη ΔΕΗ τα τελευταία χρόνια συντελείται μια πράσινη επανάσταση και αυτό είναι κάτι που δεν αφορά μόνο εκείνη αλλά ολόκληρη τη χώρα, το ενεργειακό της μέλλον και το μέλλον των παιδιών μας. Αν και δεν θέλω να ξεκινήσω με αριθμούς, θα σας πω ότι από το 2019 μέχρι το 2022 έχουμε μειώσει τις εκπομπές CO2 κατά 36%, μια εξαιρετική επίδοση, ειδικά εν μέσω ενεργειακής κρίσης. Την ίδια στιγμή επενδύουμε σημαντικά, δημιουργώντας τις πηγές ενέργειας του μέλλοντος, τις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας (ΑΠΕ), κυρίως φωτοβολταϊκά και ανεμογεννήτριες. Θα δώσω ένα ακόμα νούμερο: στο τέλος του έτους η ΔΕΗ θα έχει εγκατεστημένη ισχύ 1GW από ΑΠΕ, τη στιγμή που το 2019 πρακτικά δεν είχε καθόλου. Στο τέλος του 2027 η εγκατεστημένη ισχύ από ΑΠΕ θα είναι 5GW. Αυτήν τη στιγμή κατασκευάζονται υπερσύγχρονα φωτοβολταϊκά πάρκα κυρίως σε δυτική Μακεδονία και Πελοπόννησο, που σταδιακά θα αντικαταστήσουν τις λιγνιτικές μονάδες. Σε 4-5 χρόνια η χώρα μας ενεργειακά θα είναι μια άλλη χώρα.

Θα μπορούσα να αναφέρω και πολλά άλλα, τις δράσεις που κάνουμε για την προστασία του περιβάλλοντος, από την ανακύκλωση και τις αναδασώσεις μέχρι τις αποκαταστάσεις εδαφών, τις εκπαιδευτικές δράσεις και τη στήριξη φορέων. Θα πω μόνο ότι η ΔΕΗ αναγνωρίζει τον κομβικό της ρόλο στη δημιουργία ενός βιώσιμου κόσμου και ότι είναι ταυτισμένη με το βιώσιμο μέλλον της χώρας.

Επενδύουμε σημαντικά, δημιουργώντας τις πηγές ενέργειας του μέλλοντος, τις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας, κυρίως φωτοβολταϊκά και ανεμογεννήτριες.

— Από τις πιο συναρπαστικές και αναπάντεχες δράσεις της ΔΕΗ ήταν η περσινή υποδοχή μιας έκθεσης σύγχρονης τέχνης στο ιστορικό παλιό της εργοστάσιο, με τον απόκοσμα γοητευτικό χώρο να φιλοξενεί έργα 38 καλλιτεχνών στην έκθεση «This current between us». Mιλήστε μας γι’ αυτή την εμπειρία καθώς και για τις επόμενες δράσεις πολιτισμού που ετοιμάζετε.
Η έκθεση «This current between us», που πραγματοποιήθηκε στον ιστορικό Ατμοηλεκτρικό Σταθμό (ΑΗΣ) Νέου Φαλήρου, σχετίζεται κατά κάποιον τρόπο με την προηγούμενη ερώτηση. Η ενέργεια αλλάζει τεχνολογίες στο πέρασμα του χρόνου και εργοστάσια παραγωγής ενέργειας που κάποτε ήταν η καρδιά ολόκληρων περιοχών (για παράδειγμα, ο ΑΗΣ Νέου Φαλήρου για πολλά χρόνια κινούσε, μεταξύ άλλων, τα τρένα του ΗΣΑΠ) παροπλίζονται και αντικαθίστανται από νέες μονάδες. Στη ΔΕΗ θεωρούμε ότι αυτοί οι χώροι δικαιούνται μια «δεύτερη ζωή» μέσα από την τέχνη και τον πολιτισμό.

Θέλω να ευχαριστήσω όλους όσοι δούλεψαν γι’ αυτή την τόσο επιτυχημένη έκθεση τέχνης που πραγματοποιήθηκε στον industrial χώρο του ΑΗΣ Νέου Φαλήρου, την Ελένη Καλαρά, στην οποία ανήκει η σύλληψη και η ευθύνη της υλοποίησης του πρότζεκτ, τους επιμελητές Πάνο Γιαννικόπουλο και Γεωργία Λιάπη και, φυσικά, όλους τους καλλιτέχνες που με τα έργα τους είδαν με άλλη ματιά και έδωσαν νέα προοπτική στο ιστορικό εργοστάσιο. Και να σας δώσω και μια είδηση: ήδη επεξεργαζόμαστε ένα συνολικό σχέδιο αξιοποίησης και σύνδεσής του τόσο με τις δραστηριότητες της εταιρείας όσο και με δράσεις πολιτισμού.

Σοφία Δήμτσα: «Έχουμε διαχρονικά στενή σχέση με την αειφορία, την τέχνη και τον πολιτισμό» Facebook Twitter
Το παλιό εργοστάσιο της ΔΕΗ που υποδέχτηκε πέρυσι την έκθεση σύγχρονης τέχνης «This current between us». Φωτ.: Πηνελόπη Γερασίμου

— Ποιος πιστεύετε, λοιπόν, πως μπορεί να είναι ο ρόλος της ΔΕΗ στην τέχνη και τον πολιτισμό και πώς οραματίζεστε την εξέλιξη αυτής της διασύνδεσης;
Η σχέση της ΔΕΗ με τον χώρο των τεχνών και του πολιτισμού ήταν ανέκαθεν στενή. Να σας θυμίσω ότι επί δεκαετίες μερικοί από τους πιο σημαντικούς εικαστικούς καλλιτέχνες της χώρας φιλοτεχνούσαν τα περίπτερα της ΔΕΗ στη ΔΕΘ, ότι η ΔΕΗ έχει συγκροτήσει μια σημαντική συλλογή έργων τέχνης και ότι στηρίζουμε έμπρακτα σημαντικούς πυλώνες της πολιτιστικής δράσης στη χώρα με πολύ σημαντικές συνεργασίες. Είμαστε οι μεγάλοι χορηγοί των δράσεων της Εθνικής Λυρικής Σκηνής για το Έτος Κάλλας, στηρίζουμε ενεργά το Μουσείο Μπενάκη, ενώ πρόσφατα ανακοινώσαμε μια στρατηγική συνεργασία με το Εθνικό Θέατρο για την επόμενη τριετία. Συγκεκριμένα, η ΔΕΗ θα αναλάβει τη στήριξη της εμβληματικής Κεντρικής Σκηνής στο κτίριο Τσίλερ αλλά και την Πειραματική Σκηνή που δίνει βήμα σε νέους δημιουργούς να παρουσιάσουν τα έργα τους και να ανοίξουν νέους ορίζοντες στο ελληνικό θέατρο.

— Μία από τις δηλώσεις σας που κράτησα από την τοποθέτησή σας στο Upfront Initiative ήταν η παραδοχή πως στην Ελλάδα οι γυναίκες επαγγελματίες βρίσκονται σχεδόν καθημερινά αντιμέτωπες με σεξιστικές συμπεριφορές, ιδίως σε ανδροκρατούμενα επαγγέλματα. Πώς κατάφερε η ΔΕΗ να εξαλείψει τις διακρίσεις με βάση το φύλο στις αμοιβές των εργαζομένων και πώς εργάζεται για να χτίσει μια κουλτούρα συμπερίληψης και ενδυνάμωσης για όσους/-ες εργάζονται εκεί;
Η προσπάθεια για ισότητα στην εργασία όχι μόνο όσον αφορά τα φύλα αλλά και όλες τις κατηγορίες που υποεκπροσωπούνταν κατά το παρελθόν είναι ένας συνεχής αγώνας που πρέπει να δίνεται απ’ όλους και από τον καθένα μας ξεχωριστά, όχι μόνο στον χώρο εργασίας αλλά και στο σπίτι μας, με τους φίλους μας και στις κοινωνικές εκδηλώσεις.

Με απόλυτο σεβασμό στα ανθρώπινα δικαιώματα και πέραν των υποχρεώσεων που προκύπτουν από τη σχετική εθνική νομοθεσία, η ΔΕΗ φροντίζει διαρκώς για τη διαμόρφωση ενός εργασιακού περιβάλλοντος ίσων ευκαιριών και αμοιβαίου σεβασμού, χωρίς διακρίσεις. Υιοθετεί μια συμπεριληπτική κουλτούρα με ενσυναίσθηση, που προωθεί την ουσιαστική ισότητα ανεξαρτήτως φύλου, ηλικίας, φυλής, χρώματος, καταγωγής, εθνικής ή εθνοτικής προέλευσης των εργαζομένων της. Οι γυναίκες καλύπτουν το 32% των διευθυντικών θέσεων, ενώ το ποσοστό αυτό φθάνει στο 43% σε θέσεις μεσαίων στελεχών.

Σοφία Δήμτσα: «Έχουμε διαχρονικά στενή σχέση με την αειφορία, την τέχνη και τον πολιτισμό» Facebook Twitter
Η προσπάθεια για ισότητα στην εργασία όχι μόνο όσον αφορά τα φύλα αλλά και όλες τις κατηγορίες που υποεκπροσωπούνταν κατά το παρελθόν είναι ένας συνεχής αγώνας που πρέπει να δίνεται απ’ όλους και από τον καθένα μας ξεχωριστά. Φωτ.: Πάρις Ταβιτιάν/ LIFO

Να τονίσω ότι στη ΔΕΗ δεν υφίσταται μισθολογική διαφορά βασιζόμενη στο φύλο του εργαζόμενου. Επιπλέον, δεν υπάρχει καμία διαφοροποίηση στις αμοιβές των διευθυντικών στελεχών με βάση το φύλο. Έτσι, η μέση ετήσια αμοιβή γυναικών και ανδρών στο σύνολο των εργαζομένων έχει εξισορροπηθεί σε ποσοστό 96%, με τις όποιες μισθολογικές διαφορές ανάμεσα σε άντρες και γυναίκες να προκύπτουν μόνο από επιδόματα που αφορούν τα έτη εργασίας, τα επίπεδα εκπαίδευσης και την οικογενειακή κατάσταση.

Τη δέσμευση της ΔΕΗ για συνεχή προώθηση της ισότητας των φύλων επιβεβαιώνει και η υπογραφή των επτά αρχών της πρωτοβουλίας των Ηνωμένων Εθνών «Αρχές για την ενδυνάμωση των γυναικών - Women’s empowerment principles». Πρόκειται για επτά αρχές τις οποίες οι επιχειρήσεις καλούνται να ακολουθήσουν για να συμβάλουν στην πρόοδο και στην ενδυνάμωση των γυναικών.

—  Ίσως η πιο τολμηρή διαφήμιση της περσινής χρονιάς, που πραγματικά έσπασε φραγμούς και προκαταλήψεις, ήταν αυτή που συνόδευσε την υπηρεσία «Εξυπηρέτηση για όλους» την οποία λάνσαρε η ΔΕΗ για ανθρώπους με προβλήματα ακοής. Πείτε μας λίγα λόγια για την επικοινωνιακή εξωστρέφεια που ακολούθησε.
Η επιτυχία της συγκεκριμένης διαφήμισης μάς έκανε να νιώσουμε αισιόδοξοι, αλλά όχι για τον λόγο που φαντάζεστε. Νιώσαμε αισιόδοξοι γιατί από τις θετικές αντιδράσεις του κόσμου και τα εκατοντάδες σχόλια που πήραμε είδαμε στην πράξη ότι η κοινωνία μας έχει εξελιχθεί προς το καλύτερο. Υπάρχει μια κρίσιμη βουβή πλειοψηφία εκεί έξω που έχει ενσυναίσθηση, είναι ανοιχτή στο καινούργιο και στο συμπεριληπτικό, μια κοινωνία που βοηθάει τα μέλη της που έχουν ανάγκη. Εμείς απλώς εκφράσαμε αυτή την ανάγκη. Και φυσικά με την υπηρεσία «Εξυπηρέτηση για όλους» δίνουμε μια ουσιαστική λύση σε ένα πρακτικό πρόβλημα που αντιμετωπίζει μια ομάδα της κοινωνίας μας. Ξέρετε, η ΔΕΗ δεν είναι μία ακόμα εταιρεία. Είναι αναπόσπαστο κομμάτι της κοινωνίας. Αλλάζουμε μαζί με την κοινωνία, εξελισσόμαστε, βαδίζουμε μαζί προς το μέλλον. Και αυτό το μέλλον πρέπει να περιλαμβάνει όλες τις κοινωνικές ομάδες, γιατί ο καθένας μας έχει κάτι να προσφέρει ώστε να γίνουμε όλοι καλύτεροι. 

Σοφία Δήμτσα: «Έχουμε διαχρονικά στενή σχέση με την αειφορία, την τέχνη και τον πολιτισμό» Facebook Twitter
Πρωταγωνιστής της αναπάντεχης διαφήμισης της ΔΕΗ είναι ο κωφός ηθοποιός και εξαιρετικά επιτυχημένος stand-up comedian Πάνος Κατσής.

— Έχετε διανύσει ήδη ένα πολύ επιτυχημένο και πολυεπίπεδο μονοπάτι στον ελληνικό επιχειρηματικό κόσμο. Ποιο θα ήταν το μήνυμά σας στη νέα γενιά γυναικών επιχειρηματιών που φιλοδοξεί να εμπλακεί με τον κόσμο των επιχειρήσεων και να διεκδικήσει θέσεις ισχύος και επιρροής;
Καταρχάς, ευχαριστώ πολύ για τα μάλλον υπερβολικά καλά σας λόγια. Είναι τιμή μου, αν μπορώ, να βοηθήσω με την εμπειρία μου τις νέες γυναίκες που τώρα μπαίνουν στον εργασιακό στίβο. Θα μπορούσα να δώσω τρεις συμβουλές. Πρώτον, τίποτα δεν χαρίζεται, όχι λόγω φύλου αλλά επειδή έτσι είναι ο κόσμος. Μια θέση ευθύνης έχει αυτό ακριβώς, ευθύνες, και μια εταιρεία θα επιλέξει τον εργαζόμενο που μπορεί να αναλάβει την ευθύνη και να τη φέρει καλύτερα εις πέρας.

Δεύτερον, βρείτε τι είναι αυτό που σας αρέσει. Όταν κάνουμε κάτι που μας αρέσει και μας εμπνέει, το κάνουμε καλύτερα και με όρεξη, οπότε, με μαθηματική ακρίβεια, το αποτέλεσμα είναι καλύτερο.

Τρίτον, κανένας δρόμος δεν είναι στρωμένος με ροδοπέταλα. Θα αντιμετωπίσουν δυσκολίες, αποτυχίες, απογοητεύσεις. Υπάρχει πιθανότητα κάποιες από αυτές να συμβούν και λόγω του φύλου τους. Στην επιτυχία θα φτάσουν όσες και όσοι θα ξεπεράσουν τις δυσκολίες που θα παρουσιαστούν στην καριέρα τους και δεν θα σταματήσουν σε αυτές.

Σοφία Δήμτσα: «Έχουμε διαχρονικά στενή σχέση με την αειφορία, την τέχνη και τον πολιτισμό» Facebook Twitter
Άποψη του εκθεσιακού χώρου. Φωτ.: Πηνελόπη Γερασίμου

Good Business Directory Vol.3:  H νέα ειδική ειδική έκδοση για όλες τις τάσεις που καθορίζουν το ελληνικό επιχειρείν

Θέματα
0

ΑΦΙΕΡΩΜΑ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Τι συμβαίνει με την εξαγορά ιστορικών ιδιωτικών σχολείων από διεθνή επενδυτικά funds;

Radio Lifo / Τι συμβαίνει με την εξαγορά ιστορικών ιδιωτικών σχολείων από διεθνή επενδυτικά funds;

Τι αλλάζει στο τοπίο της ιδιωτικής εκπαίδευσης και στις εργασιακές σχέσεις των εκπαιδευτικών; Και γιατί οι ίδιοι εκφράζουν φόβους ότι δημιουργείται ένα παράλληλο εκπαιδευτικό σύστημα που θα αντικαταστήσει το δημόσιο; Η Ντίνα Καράτζιου συζητά με τον Γιώργο Χριστόπουλο, πρόεδρο της Ομοσπονδίας Ιδιωτικών Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ελλάδος, για τις σημαντικές εξελίξεις στο χώρο της παιδείας.
ΝΤΙΝΑ ΚΑΡΑΤΖΙΟΥ
Είναι, τελικά, η woke αντζέντα απειλή για το «πατρίς, θρησκεία, οικογένεια»;

Radio Lifo / Είναι τελικά η woke ατζέντα απειλή για το τρίπτυχο «πατρίς-θρησκεία-οικογένεια»;

Τι είναι το «woke» και τι δεν είναι; Γιατί εξακολουθεί να διχάζει; Βρισκόμαστε σε πόλεμο ταυτοτήτων και πολιτισμών; Και αν είσαι woke, είσαι αριστερός; Ο Γιάννης Πανταζόπουλος συζητά με τη Λασκαρίνα Λιακάκου και τον Θοδωρή Αντωνόπουλο για τις διαστρεβλώσεις που ακολουθούν την κουλτούρα της αφύπνισης.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Υπόθεση Μονσελά: Δολοφόνος από οίκτο;

Αληθινά εγκλήματα / Υπόθεση Μονσελά: Δολοφόνος από οίκτο;

Γιατί φορούσε ωτοασπίδες η 40χρονη οδοντίατρος Γιόλα Βαγενά όταν βρέθηκε νεκρή στην άσφαλτο, σε ένα σημείο κοντά στη Βραυρώνα τον Ιανουάριο του 1994; Την υπόθεση ερευνά και αφηγείται ο δημοσιογράφος Νίκος Τσέφλιος.
THE LIFO TEAM
«Έκανα μαστεκτομή και υστερεκτομή πριν κλείσω τα 30»

Lifo Videos / «Έκανα μαστεκτομή και υστερεκτομή πριν κλείσω τα 30»

Η ηθοποιός και ζαχαροπλάστρια Ελένη Θεοδοσοπούλου αφηγείται στη LiFO την προσωπική της διαδρομή με το γονίδιο BRCA και τις προληπτικές επεμβάσεις για τον καρκίνο του μαστού που άλλαξαν τη ζωή της.
ΣΩΤΗΡΗΣ ΒΑΛΑΡΗΣ
Είμαστε πιο κοντά από ποτέ στην επιστροφή των Γλυπτών του Παρθενώνα;

Newsroom / Είμαστε πιο κοντά από ποτέ στην επιστροφή των Γλυπτών του Παρθενώνα;

Τι έχει συζητηθεί στις επαφές για την επιστροφή των Γλυπτών; Ποια νομική φόρμουλα αναζητείται; Ο Γιάννης Πανταζόπουλος συζητά με την ανταποκρίτρια των «Financial Times» Ελένη Βαρβιτσιώτη.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Υφίστανται έμφυλη βία οι γυναίκες με αναπηρία στην Ελλάδα;

Ζούμε, ρε! / Υφίστανται έμφυλη βία οι γυναίκες με αναπηρία στην Ελλάδα;

Η Χρυσέλλα Λαγαρία, ο Θοδωρής Τσάτσος και η Λασκαρίνα Λιακάκου σχολιάζουν τα αποτελέσματα της πολύ ενδιαφέρουσας έρευνας που διεξήγαγε πρόσφατα η ΔΕΗ, σε συνεργασία με τη ΔΙΟΤΙΜΑ, η οποία ρίχνει φως στην αθέατη πραγματικότητα που βιώνουν οι γυναίκες με κινητική και αισθητηριακή αναπηρία στη χώρα μας.
THE LIFO TEAM
Το θρίλερ της λεωφορειοπειρατίας με τους Ιάπωνες τουρίστες

Αληθινά εγκλήματα / Το θρίλερ της λεωφορειοπειρατίας με τους Ιάπωνες τουρίστες

O Νίκος Τσέφλιος ερευνά και αφηγείται την ολοήμερη φρίκη που έζησαν 35 άνθρωποι, αντιμέτωποι με έναν άνδρα που ήθελε να πει τον πόνο του στην τηλεόραση και απήγαγε ένα λεωφορείο κοντά στη Νέα Επίδαυρο. Ένα θρίλερ που είχε ξεκινήσει λίγες ώρες νωρίτερα, με δύο δολοφονίες στην Τροιζηνία.
THE LIFO TEAM
«Εταιρεία δολοφόνων»: Μια συμμορία με άτομα υπεράνω υποψίας που σκόρπιζαν τη φρίκη

Αληθινά εγκλήματα / «Εταιρεία δολοφόνων»: Μια συμμορία με άτομα υπεράνω υποψίας που σκόρπιζαν τη φρίκη

Ο Νίκος Τσέφλιος ερευνά και αφηγείται την υπόθεση του Χρήστου Παπαδόπουλου, ενός ευυπόληπτου πολίτη, δικηγόρου και πρώην δημάρχου της Νέας Χαλκηδόνας, που άφησε άφωνη την Ελλάδα το Πάσχα του 1987.
THE LIFO TEAM
Eιρήνη Μουρτζούκου: Μάνα-«Ηρώδης» ή ατελείωτο τηλεριάλιτι;

Newsroom / Eιρήνη Μουρτζούκου: Μάνα-«Ηρώδης» ή ατελείωτο τηλεριάλιτι;

O Γιάννης Πανταζόπουλος σχολιάζει με τον Μάκη Πολλάτο και τη Βάνα Κράβαρη την υπόθεση με τα πέντε νεκρά μωρά αλλά και τον λόγο που η Ειρήνη Μουρτζούκου έχει γίνει για τα media «η νέα Πισπιρίγκου».
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Στα άδυτα του ανθρώπινου εγκεφάλου

Άκου την επιστήμη / Στα άδυτα του ανθρώπινου εγκεφάλου

Ποια είναι η αθέατη πλευρά των σκέψεων και τι επιρροή έχει ο νους στη ζωή μας; Ποια η σχέση του ανθρώπινου νου με το υπόλοιπο σύμπαν; Είναι η ηδονή απόρροια διεργασιών του ανθρώπινου εγκεφάλου; Ο ομότιμος καθηγητής της Ιατρικής Σχολή τους Πανεπιστημίου Πατρών, Ηλίας Κούβελας εξηγεί στον Γιάννη Πανταζόπουλο. 
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Τι καινούργιο υπάρχει για τον σακχαρώδη διαβήτη τύπου 1;

Radio Lifo / Τι να κάνετε αν το παιδί σας νοσήσει από σακχαρώδη διαβήτη

Τι καινούργιο υπάρχει για τον σακχαρώδη διαβήτη τύπου 1, που εμφανίζεται κυρίως στην παιδική και εφηβική ηλικία; H Τζούλη Αγοράκη συζητά με την Ελένη Φάκου, που ζει εδώ και τριάντα χρόνια με τη νόσο, και τον ψυχοθεραπευτή Μιχάλη Καλλιφρονά.
ΤΖΟΥΛΗ ΑΓΟΡΑΚΗ
To θρίλερ της εξαφάνισης των τριών κυνηγών στην Λαμία και τα σενάρια περί τρομοκρατίας

Αληθινά εγκλήματα / To θρίλερ της εξαφάνισης των τριών κυνηγών στη Λαμία και τα σενάρια περί τρομοκρατίας

O Νίκος Τσέφλιος ερευνά και αφηγείται την υπόθεση της εξαφάνισης τριών κυνηγών από τα χωριά της Λοκρίδας και τα ανώνυμα τηλεφωνήματα με άρωμα τρομοκρατίας που συνέθεσαν το θρίλερ που παίχτηκε τον Αύγουστο του 2002 στις απόκρημνες πλαγιές της Οίτης στη Φθιώτιδα.
THE LIFO TEAM
Ευάγγελος Γκουντούφας: «Δεν είναι οι ανεμογεννήτριες η αιτία για τις πυρκαγιές»

Άκου την επιστήμη / «Δεν είναι οι ανεμογεννήτριες η αιτία για τις πυρκαγιές»

Γιατί αφού μάθαμε να ζούμε με τους σεισμούς, δεν έχουμε μάθει να ζούμε με τις φωτιές και τα ακραία φαινόμενα; Τελικά, καταστρέφουν ή όχι τα δάση οι αναδασώσεις; Ο γενικός διευθυντής Δασών και Δασικού Περιβάλλοντος της Γενικής Γραμματείας Δασών του Υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας, κ. Ευάγγελος Γκουντούφας εξηγεί στον Γιάννη Πανταζόπουλο.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ