Ο Τζάκμαν χρειάζεται τον Μπάτμαν;

Ο Τζάκμαν χρειάζεται τον Μπάτμαν; Facebook Twitter
Χιού Τζάκμαν
0

» Ανακοινώθηκε πριν από λίγεςμέρες πως ο οικοδεσπότης των φετινώνΌσκαρ θα είναι ο Χιου Τζάκμαν. Ο ΡίκιΖερβέ, ο πιπεράτος και αιχμηρόςπρωταγωνιστής του τηλεοπτικού «The Office» είχε δίκιο να αμφιβάλλει για τη θέσηπου φημολογείτο πως θα του προτεινόταν- αποδείχτηκε πως ήταν αρκετά offbeatγια τις ανάγκες ενός θεσμού που βλέπειτα νούμερα τηλεθέασης να πέφτουνκατακόρυφα εδώ και κάμποσες απονομές.Όχι πως ο Τζάκμαν πήρε τη θέση λόγω τηςτεράστιας απήχησης που έχει. Μάλισταανακοινώθηκε η λίστα με τις 10 μεγαλύτερεςεμπορικές αποτυχίες όλων των εποχώνστην Αμερική, με αφορμή το φιάσκο τηςανεξάρτητης ταινίας κινουμένων σχεδίωνDelgo,που κατέλαβε την κορυφή, και το Deception,σε παραγωγή του Τζάκμαν με τον ίδιο καιτον Γιούαν Μαγκρέγκορ στους πρώτουςρόλους να πλασάρεται στην έβδομη θέση.

»Ο Τζάκμαν ωστόσο είναι ο σταρτης Αυστραλίας, θα ξαναπαίξει τονΓουλβερίν που τον επέβαλε σε ένααυξανόμενο φαν κλαμπ ταινιών πουβασίζονται σε κόμικ και κυρίως ξέρεινα είναι χαριτωμένος, να διασκεδάζειτον κόσμο, να χορεύει και να τραγουδάεικαταπληκτικά, όπως είχα την ευκαιρίανα διαπιστώσω με τα μάτια μου στηνπαράσταση TheBoyfromOz,που του χάρισε το βραβείο Tony,να κάνει χιούμορ, να αυτοσχεδιάζει καινα αυτοσαρκάζεται σε υπερθετικό βαθμό.Οι φήμες λένε επίσης πως είναι αξιοζήλευτοςοικοδεσπότης σε βραδιές που οργανώνειμε τη γυναίκα του στο σπίτι τους. Τέλος,ψηφίστηκε ως ο πιο σέξι άνδρας τηςχρονιάς από το έγκυρο σε αυτά περιοδικό«People».Έχοντας τις προδιαγραφές να γίνει, ήτουλάχιστον να δοκιμαστεί, ως η γεροδεμένηκαι γεμάτη αυτοπεποίθηση εκδοχή τουΜπίλι Κρίσταλ και να έρθει πιο κοντάστο σινάφι του, σε σύγκριση με τον ΤζονΣτιούαρτ και την Έλεν ντε Τζένερες,μάλλον θα προσπαθήσει να μετατρέψειμια τελετή που τα τελευταία χρόνιαισορροπεί σε κάτι ανάμεσα σε κοινωνικήκαταγγελία και καλλιτεχνική απενοχοποίησησε soireedegala.Δεν θα μπορέσει να ανεβάσει τα νούμεραόμως, αν δεν προταθεί για Όσκαρ μιαμεγάλη επιτυχία της σεζόν που κλείνει.Και το κλειδί στα Όσκαρ που θα απονεμηθούνείναι ο Σκοτεινός Ιππότης.

»Τα μέχρι στιγμής βραβεία τωνκριτικών ενώσεων δεν μας βοηθούν ναβγάλουμε συμπεράσματα για την καλύτερηταινία της χρονιάς. Η Νέα Υόρκη προτίμησετο Milkτου Γκας Βαν Σαντ και το Λος Άντζελεςπρωτοτύπησε, επιλέγοντας το Γουόλ-Υ,μια ταινία κινουμένων σχεδίων πουαπέσπασε εξαιρετικές κριτικές στοξεκίνημα της από τους Αμερικανούςκριτικούς. Το ίδιο ακριβώς συνέβη μετους διθυράμβους για το Σκοτεινό Ιππότη,που στο Λος Άντζελες βγήκε δεύτερο σεψήφους (η ένωση αυτή συνηθίζει νααποκαλύπτει τον επιλαχόντα). Αν και οιΧρυσές Σφαίρες δεν τίμησαν τις μελανέςπεριπέτειες του Μπάτμαν με την ψήφοτους, κάτι μου λέει πως η ταινία τουΚρίστοφερ Νόλαν δεν θα περάσει ντούκουαπό τα Όσκαρ. Λογικά, κάθε χρόνο μπαίνεισφήνα και μια μεγάλη παραγωγή από ταστούντιο. Όλα δείχνουν ότι η Αυστραλίατου Λούρμαν δεν έχει πετύχει αυτό τονσκοπό - ούτε καν τον εμπορικό της στόχοστις ΗΠΑ, διότι στον υπόλοιπο κόσμο έχειπερισσότερες ελπίδες. Επίσης, τα Όσκαρέχουν ανάγκη κάτι που έχει τιμήσει οκόσμος και ελλείψει άλλης εναλλακτικήςλύσης, ο Σκοτεινός Ιππότης, παρά τημαυρίλα και την απαισιοδοξία του, έχειαξιοζήλευτο boxofficeσε περίοδο κρίσης, με εισπράξεις πουτον φέρνουν πίσω μόνο από τον Τιτανικό.

»Ο Τζάκμαν θα είναι τυχερός αν ταμέλη, ασυνείδητα, θυμηθούν τον ξεχασμένοΙππότη, που με την αγαπητή του πανοπλίαθα ανανεώσει το ενδιαφέρον του τηλεοπτικούκοινού που έχει αποξενωθεί λόγω τωνκαλλιτεχνικών ταινιών που αποσπούν ταΌσκαρ. Ας μην ξεχνάμε πως οι υψηλότερεςτηλεθεάσεις έχουν σημειωθεί τις χρονιέςπου σάρωσαν φαβορί όπως ο Τιτανικός καιο Άρχοντας των Δαχτυλιδιών, περιπτώσειςδηλαδή που η τηλεόραση τμήθηκε με τοσινεμά με ταινίες φαινόμενα, και όχι μεσταρ σε μικρά οχήματα. Ακόμη, ο ΣκοτεινόςΙππότης ενδέχεται να προσφέρει μιασυγκινητική στιγμή, στην περίπτωση πουο Χιθ Λέτζερ βραβευτεί μετά θάνατον,κάτι που έχει να συμβεί από την εποχήτου Πίτερ Φιντς στο Δίκτυο. Ποιος θα τοπαραλάβει αντ' αυτού, τι θα πει, πόσαδάκρυα θα κυλήσουν, κρίμα, έτοιμα ταsoundbitesπου θα ταξιδέψουν σε όλο τον κόσμο. ΟΤζος Μπρόλιν στο Milkδιαφαίνεται ως ο βασικός αντίπαλος μιαςμακάβριας μονομαχίας.

»Τα φαβορί, όπως διαμορφώνονταιμέχρι στιγμής, είναι ο Σον Πεν για τοMilkΠενέλοπε Κρουθ για το Βίκι ΚριστίναΜπαρσελόνα, και στην πεντάδα των καλύτερωνταινιών η Απίστευτη Ιστορία του ΜπέντζαμινΜπάτον, το Φροστ/Νίξον, το SlumdogMillionaireτου Ντάνι Μπόιλ, ο οποίος έχει αποσπάσεικάποια βραβεία ήδη. Οι δύο ακτές επέλεξαντην φοβερή Σάλι Χόκινς για το Τυχερή κιΕυτυχισμένη, αλλά το προβάδισμά τηςαπειλείται από δύο ντόπια κορίτσια, τηνπαλιά και δικαιωμένη Μέριλ Στριπ γιατο Doubtκαι τη νέα και πονεμένη Αν Χάθαγουεϊ,που πιστεύω πως με το RachelGettingMarriedθα βγει δυνατά στην ευθεία - κάτι απότην περίπτωση της Μπρέντα Μπλέθιν, πουμε το Μυστικά και Ψέματα, πάλι του ΜάικλΛι, πήρε τα πάντα και ξεφούσκωσε σταΌσκαρ. Την ένδειξη θα δώσουν οι ενώσειςτων ηθοποιών, σε δυο μήνες.

»Μέχρι τότε, περιμένουμε στογνωστό triviaτων βραβείων που έχει πλάκα στο στριμωξίδιτου και σημασία φούσκας. Και ο Τζάκμανθα πρέπει να περιμένει, γιατί τελικάμπορεί να κάνει πάρτι μόνο στο σπίτιτου, αν τελικά το συνδικάτο του δεν ταβρει με τα μεγάλα στούντιο για ταδικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίαςστο Ιnternetμε τη σύναψη των καινούργιων συμβολαίων,με αποτέλεσμα να εγκριθεί η απειλούμενηαπεργία.

Pulp Fiction
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ιστορίες Εγκλεισμού: H Berlinale στον ρυθμό του κορονοϊού

Pulp Fiction / Ιστορίες Εγκλεισμού: H Berlinale στον ρυθμό του κορονοϊού

Επαγγελματίες απ' όλο τον κόσμο έγιναν κοινωνοί ταινιών απ' όλο τον κόσμο, αψηφώντας μια επιδημία που ξεκινούσε τα φονικά της βήματα στην Ευρώπη, και απουσίαζε ο Ιρανός Μοχάμεντ Ρασούλοφ που έμελλε να κερδίσει το κορυφαίο βραβείο.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Κεν Λόουτς: Τo μελό στην υπηρεσία του πολιτικού σινεμά

Αποκλειστική συνέντευξη / Κεν Λόουτς: Τo μελό στην υπηρεσία του πολιτικού σινεμά

Ο πολυβραβευμένος Βρετανός σκηνοθέτης Κεν Λόουτς μιλά αποκλειστικά για τη νέα του ταινία αλλά και για τη χρυσή ευκαιρία που του έδωσε η κρατική τηλεόραση να στρώσει μια μεγάλη καριέρα σε έναν χώρο που έχει καταληφθεί ανεπιστρεπτί από την εφηβοκεντρική ψυχαγωγία.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Έργο χωρίς δημιουργό: η περίπτωση του Γερμανού σκηνοθέτη Φλόριαν Χένκελ φον Ντόνερσμαρκ

Pulp Fiction / Έργο χωρίς δημιουργό: η περίπτωση του Γερμανού σκηνοθέτη Φλόριαν Χένκελ φον Ντόνερσμαρκ

Ο σκηνοθέτης του εξαιρετικού «Οι ζωές των άλλων» και του «Μη χαμηλώνεις το βλέμμα», που προβάλλεται αυτές τις μέρες στις αίθουσες, μιλά στον Θοδωρή Κουτσογιαννόπουλο.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
O Μίκης Θεοδωράκης στο σινεμά

Pulp Fiction / O Μίκης Θεοδωράκης στο σινεμά

Η συνεργασία του με τον Μιχάλη Κακογιάννη στις τρεις τραγωδίες, η προέλευση του πιο γνωστού μουσικού θέματος που συνέθεσε στην καριέρα του, που δεν είναι άλλο από το συρτάκι στον Ζορμπά, και η προοπτική μιας χολιγουντιανής σταδιοδρομίας που δεν συνέβη ποτέ.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Τσερνόμπιλ: το χρονικό μιας τραγωδίας έγινε μια εξαιρετική μίνι σειρά

TV & Media / Τσερνόμπιλ: το χρονικό μιας τραγωδίας έγινε μια εξαιρετική μίνι σειρά

Βουτηγμένο στον πράσινο, μουχλιασμένο τρόμο ενός Φίντσερ, μακάβρια κλειστοφοβικό, στημένο σαν προλεταριακή επιστημονική φαντασία, το «Τσερνόμπιλ» ποντάρει στο απροσποίητο σασπένς
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Βέρνερ Χέρτσογκ: Ο μεγάλος τυχοδιώκτης του σινεμά στη Στέγη

Pulp Fiction / Βέρνερ Χέρτσογκ: Ο μεγάλος τυχοδιώκτης του σινεμά στη Στέγη

Ένας από τους πιο ασυμβίβαστους καλλιτέχνες της εποχής μας έρχεται στη Στέγη του Ιδρύματος Ωνάση για μια ζωντανή συζήτηση, ενώ μερικές από τις σημαντικότερες ταινίες του θα προβάλλονται παράλληλα. Ο Θοδωρής Κουτσογιαννόπουλος συγκεντρώνει μερικά πολύ ενδιαφέροντα στοιχεία για εκείνον και το έργο του.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ