Οι hipsters υπεύθυνοι για την πρωτοφανή μείωση στις πωλήσεις ξυραφιών!

Οι hipsters υπεύθυνοι για την πρωτοφανή μείωση στις πωλήσεις ξυραφιών! Facebook Twitter
20
Οι hipsters υπεύθυνοι για την πρωτοφανή μείωση στις πωλήσεις ξυραφιών! Facebook Twitter

O Brian Wilson των LA Dodgers που έχει απορρίψει προσφορά ενός εκατομμυρίου δολαρίων από την 800razors.com απλώς και μόνο για να ξυρίσει την επική του γενειάδα..

Αναμφίβολα, τα τελευταία χρόνια, το αξύριστο κι ελαφρώς ατημέλητο look, καθώς και η όλο και αυξανόμενη μόδα των γενειάδων, έχουν εδραιωθεί σαν τάσεις της σύγχρονης ανδρικής εμφάνισης.

Τα μούσια έχουν κάνει το μεγαλύτερο come back  εδώ και δεκαετίες, και τα νέα δεν είναι και τόσο ευχάριστα για τις μεγάλες εταιρείες κατασκευής ξυραφιών, όπως η Gillette ή η Schick.

Οι πωλήσεις στα ξυραφάκια στην Βόρεια Αμερική έχουν πέσει κατακόρυφα, την ίδια στιγμή που ένας μεγάλος αριθμός ανδρών στην Μεγάλη Βρετανία  καταφεύγει μέχρι και στην μεταμόσχευση τριχών στο πρόσωπο!

Η Procter & Gamble, ιδιοκτήτρια εταιρεία της κολοσσιαίας  Gillette, ανακοίνωσε πρόσφατα ότι οι πωλήσεις ξυραφιών μειώνονται όλο και περισσότερο στις ανεπτυγμένες αγορές, ενώ η εταιρεία ερευνών αγοράς Euromonitor International, προβλέπει ότι το 2013 τα προϊόντα ξυρίσματος αναμένεται να χάσουν την κυριαρχία τους στην ευρύτερη αγορά των ανδρικών προϊόντων περιποίησης, για πρώτη φορά στην ιστορία.

"Η μόδα για τα γένια, η σχετική μη τριχοφυΐα των ασιατών ανδρών, η ολοένα κι αυξανόμενη αποδοχή του αξύριστου look στο χώρο εργασίας και, το σημαντικότερο, το αυξανόμενο κόστος του ξυρίσματος, έχουν συμβάλει δραστικά στην πτώση των πωλήσεων παγκοσμίως.."

Σύμφωνα με την Euromonitor International:

«Μακροπρόθεσμα, η επιθυμία των αντρών για ένα αξύριστο look αναμένεται να συνεχιστεί, ιδιαίτερα στη Δυτική Ευρώπη, όπου η αύξηση της ανεργίας σε συνδυασμό με την μόδα των γενειάδων θα συνεχίσουν για πολύ ακόμα να βλάπτουν την αγορά στα ξυραφάκια.»

Επιπλέον, ο Δρ Bessam Farjo, ιδρυτής του Farjo Hair Institute, ο οποίος πραγματοποίησε την πρώτη μεταμόσχευση τριχών  στο πρόσωπο, το 1996, παρατηρεί 6% αύξηση στις αισθητικές επεμβάσεις που αφορούν στην μεταμόσχευση καινούριων θυλάκων στο τριχωτό του προσώπου, κάθε χρόνο για τα τελευταία πέντε χρόνια!

Ήρθε, λοιπόν, για να μείνει το αξύριστο look;

Αν κοιτάξουμε το ευρύτερο τόξο της ιστορίας, αυτή φαίνεται πως ήταν η κυρίαρχη τάση, για αιώνες.

Οι Αρχαίοι Έλληνες θεωρούσαν τις γενειάδες σημάδι ανδρισμού, και οι Ευρωπαίοι στα τέλη του 19ου αιώνα, θεωρούσαν τα γένια ίδιον της αξιοσέβαστης μεσαίας τάξης, ενώ οι beats κατέταξαν τα γένια στην σφαίρα της αντικουλτούρας.

Φαίνεται, τελικά, πως ο ξυρισμένος άνδρας δεν ήταν παρά μία μικρή παρένθεση στην ανθρώπινη ιστορία, μέχρι τώρα..

[ via ]

20

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ο υπερτουρισμός ως προέκταση της ανεξέλεγκτης ανάπτυξης

Living / Ο υπερτουρισμός ως προέκταση της ανεξέλεγκτης ανάπτυξης

Η πρόκληση του υπερτουρισμού, που προκαλεί φθορές στην πολιτιστική κληρονομιά και την τοπική κοινωνία, απαιτεί στρατηγικό σχεδιασμό που να συνδυάζει τις οικονομικές, κοινωνικές και περιβαλλοντικές επιπτώσεις με βιώσιμες πρακτικές.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΤΗΡΟΠΟΥΛΟΣ
Αγορά εργασίας: Γιατί οι επιχειρήσεις έχουν έλλειψη ανθρώπινου δυναμικού;

Good Business Directory Vol.5 / Αγορά εργασίας: Γιατί οι επιχειρήσεις έχουν έλλειψη ανθρώπινου δυναμικού;

Κορυφαίοι ακαδημαϊκοί, στελέχη του επιχειρηματικού κόσμου και νέοι εξηγούν τις αιτίες αυτού του μεγάλου προβλήματος, τις προεκτάσεις και τις πιθανές λύσεις.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Tα επαγγέλματα του μέλλοντος είναι ήδη πραγματικότητα

Good Business Directory Vol.5 / Tα επαγγέλματα του μέλλοντος είναι ήδη πραγματικότητα

Ψηφιακοί αστικοί αγρότες, coolhunters, υπερασπιστές του περιβάλλοντος, μηχανικοί νέας ενέργειας, ιππότες του κυβερνοχώρου, σχεδιαστές τέλους ζωής: δεν είναι χαρακτήρες βιντεοπαιχνιδιών, είναι τα επαγγέλματα του μέλλοντος.
ΜΑΓΔΑ ΓΕΩΡΓΙΑΔΟΥ
Τι μας κάνει καλό να τρώμε όταν αρρωσταίνουμε - Mύθοι και αλήθειες

Radio Lifo / Τι μας κάνει καλό να τρώμε όταν αρρωσταίνουμε - Mύθοι και αλήθειες

Ποιες τροφές είναι καλό να καταναλώνουμε όταν είμαστε άρρωστοι και πώς συμβάλλουν στην ταχύτερη ανάρρωση και την ευεξία μας; Η Μερόπη Κοκκίνη μιλά με τον διατροφολόγο-διαιτολόγο Χρήστο Δερδεμέζη.
ΜΕΡΟΠΗ ΚΟΚΚΙΝΗ
Πόσα χρήματα χρειάζονται για να ζήσεις όπως πραγματικά θέλεις στην Αθήνα;

Living / Πόσα χρήματα χρειάζονται για να ζήσεις όπως πραγματικά θέλεις στην Αθήνα;

Πώς να ζήσεις σε μια πόλη όπου ο μισθός είναι τσιμεντένιος, ενώ οι τιμές εκτοξεύονται διαρκώς: τέσσερα νεαρά κορίτσια μας στέλνουν τα μηνιαία έξοδά τους και κοστολογούν ένα ιδανικό για εκείνες Σαββατοκύριακο.
ΜΙΝΑ ΚΑΛΟΓΕΡΑ

σχόλια

15 σχόλια
Γιατι τοσος ντορος για μια προσωπικη επιλογη?Αν ειναι προσωπικη επιλογη δηλαδη γιατι αυτο το πραγμα που ακολουθουμε τη μοδα και τους σταρς κατανταει αηδια...Δεν μαρεσει να βλεπω αντρες με V και ξυρισμενους απο κορφης μεχρι ονυχων!
@ImmortalWindΜε τέτοιο σθένος που υπερασπίζεσαι το αξυριατο look και τέτοια επιμονή να "αποδείξεις" την προπαγάνδα, στο τέλος θα ενοχοποιήσεις το ξύρισμα. Ο καθένας κάνει με τις τρίχες του ο,τι τον εκφράζει. Ήμαρτον!
Προσωπικά αν εξαιρέσεις το "διάλειμμα" του στρατού, έχω να χρησιμοποιήσω ξυραφάκι 13 χρόνια-από την εφηβεία.Είμαι πολύ θετικός στην απενοχοποίηση του αξύριστου που πολλοί ηλίθιοι εξακολουθούν και το εξισώνουν με το ατημέλητο. Πάντως, όντως τα πράγματα αλλάζουν ακόμα και στους αυστηρούς εργασιακούς χώρους και αυτό τουλάχιστον είναι θετικό.Το αρνητικό είναι η προπαγάνδα των διαφημίσεων των ξυραφιών, Bic, Gillette και ΣΙΑ. Είδα πρόσφατα μία έντυπη της Gillete και μου ήρθε αηδία. Να το ξαναπώ:ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑΠ-Ρ-Ο-Π-Α-Γ-Α-Ν-Δ-Α
Το προβλημα η gilette δεν το εχει με τους ανδρες αλλα με τις γυναικες.Και δεν βλεπω να το λυνει συντομα, οσο οι τριχες του ανδρικου προσωπου ερχονται σε συχνη επαφη με ευασθητα σημεια του γυναικειου σωματος.
Ναι,καλά,μουσάκλα ,αλλά η αποτρίχωση στο υπόλοιπο σπάει ταμεία...όταν το star system και μόδα απαιτήσουν το αντίθετο,θα γεμίσει η παραλία clean-cut κεφάλια με αρκουδιάρικο υπόλοιπο...Ο,τι νά'ναι....περαστικά μας..
Και 'γω αξύριστος είμαι τώρα τελευταία, πριν πάω διακοπές αγόρασα όμως 4 ανταλλακτικά ξυραφάκια για κάτι 3 με 6-7 ευρώ (η άλλη μου επιλογή ήταν 9 ευρώ από super market, έλεος, ούτε κόκα να μην ήταν) για να ξυρίσω τα @@ και το ======ο μου.