Γατίσιο design αλά Ελληνικά

Γατίσιο design αλά Ελληνικά Facebook Twitter
6

[ Από την Άλκηστη Γεωργίου ]

 

 

Πριν από περίπου δύο χρόνια το Ελληνικό δημιουργικό γραφείο busybulding συνέλαβε και υλοποίησε μία τέλεια design συσκευασία άμμου υγιεινής για τα πιο αγαπημένα μας τετράποδα, τις γατούλες.

 

Για λογαριασμό μιας ελληνικής εταιρείας που δραστηριοποιείται στον χώρο των ορυκτών, η ομάδα της busyuilding έδωσε ζωή στη Cat Leader®, μία σειρά οκτώ διαφορετικών τύπων άμμου υγιεινής αποτελούμενες από σπάνιες αργίλους (ατταπουλγίτη και σαπωνίτη).

Αξιοσημείωτο είναι και το γεγονός ότι τα μεγαλύτερα αποθέματα αυτών των αργίλων σε όλη την Ευρώπη βρίσκονται στην Ελλάδα!

Το  προϊόν πωλείται σήμερα στη χώρα μας, ενώ εξάγεται και σε περισσότερες από είκοσι διαφορετικές χώρες, από την Ευρώπη, μέχρι τη Νότια Αμερική και την Ασία.

Γατίσιο design αλά Ελληνικά Facebook Twitter

Συγχρόνως, το Branding και το Packaging Design όλης της σειράς κερδίζει, από πέρσι, βραβεία και διακρίσεις σε διεθνείς αλλά και εγχώριες διοργανώσεις και διαγωνισμούς.

Ο ιδρυτής και Creative Director της busybuilding, Δημήτρης Γκάζης, μας εξηγεί..

Γατίσιο design αλά Ελληνικά Facebook Twitter

Η φιλοσοφία των προϊόντων συνοψίζεται σε μια απλή φράση: κορυφαία άμμος υγιεινής για πραγματικά ευτυχισμένες γάτες.

Και ακριβώς αυτή η φιλοσοφία εφαρμόστηκε σε όλο το branding των προϊόντων, το οποίο περιελάμβανε μελέτη ονοματολογίας, σχεδιασμό λογοτύπου και σχεδιασμό γραφικών συσκευασίας.

Σήμερα δουλεύουμε ήδη τα concept για το νέο variant του προϊόντος το οποίο αναμένεται να κυκλοφορήσει μέσα στο 2014.

Το όνομα

Το όνομα Cat Leader σηματοδοτεί την κορυφαία ποιότητα των προϊόντων, ενώ παράλληλα δημιουργεί μια ενδιαφέρουσα ακουστική σύνδεση στα αγγλικά ανάμεσα στο είδος των προϊόντων και στην ποιότητά τους (litter -leader).

 

Το λογότυπο και η συσκευασία

Ο λογότυπος, μέσα από την τυπογραφική αφαίρεσή του, υποδηλώνει ποιότητα και δίνει κυρίαρχο οπτικό χώρο στον ...πρωταγωνιστή των CAT LEADER®:  τη γάτα!

Για το σχεδιασμό των γραφικών της συσκευασίας, επιλέξαμε έναν εξίσου αφαιρετικό, αλλά αποτελεσματικό δρόμο – που διαφοροποιεί αισθητά τα προϊόντα από τον ανταγωνισμό- χρησιμοποιώντας την εικόνα μιας επιβλητικής, ευχαριστημένης γάτας σε συνδυασμό με γραμμικές περιοχές ζωηρού χρώματος.

Γατίσιο design αλά Ελληνικά Facebook Twitter

Οι διακρίσεις

Η δουλειά αυτή έχει διακριθεί με Silver Αward στα Pentawards 2013 (τα πρώτα διεθνή βραβεία αποκλειστικά αφιερωμένα στο packaging design στα οποία το 2013 συμμετείχαν 1400 έργα από 49 χώρες και 5 ηπείρους), καθώς και με δυο Ermis Gold στα ελληνικά Ermis 2013, τόσο για τον λογότυπο όσο και για τα γραφικά συσκευασίας.

- Και ποια είναι η πρωταγωνίστρια γατούλα που βλέπουμε στις συσκευασίες; Πού τη βρήκατε;

Το να βρεθεί η κατάλληλη γάτα- πρωταγωνιστής της συσκευασίας, αποτέλεσε μια αρκετά ιδιότυπη διαδικασία, και όπως διαπιστώσαμε στην πορεία αρκετά πολύπλοκη.

Ξεκινήσαμε αναζητώντας σε διάφορες online πηγές την «ιδανική γάτα» και εν συνεχεία βάσει κάποιων προσχεδίων ξεκίνησε μια έρευνα σε φίλους, γνωστούς και συνεργάτες γατόφιλους κάνοντας μάλιστα και κάποιες δοκιμαστικές λήψεις στο studio.

Μετά από αρκετές δοκιμές, επιστρέψαμε εκ νέου στο internet και διευρύνοντας την έρευνά μας και στο flickr βρήκαμε την ...τέλεια γάτα στο profile ενός φωτογράφου από τη Νέα Ζηλανδία.

Το όνομα της γατούλας είναι Maccona και είναι ράτσας Lilac Burmese.

Τον προσεγγίσαμε προκειμένου να πάρουμε τα δικαιώματα χρήσης της συγκεκριμένης εικόνας- αίτημα το οποίο εξέπληξε και τον ίδιο διότι τις συγκεκριμένες εικόνες της γάτας του, τις είχε αναρτήσει προκειμένου να δείξει τις δεξιότητές του στο photoshop και όχι το ίδιο το γατάκι.

Η διαδικασία αυτή διήρκησε κάποιες εβδομάδες μέχρι που τελικά είχαμε τη φωτογραφία που επιθυμούσαμε στη διάθεσή μας.

Γατίσιο design αλά Ελληνικά Facebook Twitter

**Για το project δούλεψε όλη η ομάδα της busybuilding, αλλά ιδιαίτερη αναφορά θα ήθελα να κάνω στην art director μας Βίκυ Νητσοπούλου, σε δυο εξωτερικούς μας συνεργάτες, τον κειμενογράφο Νίκο Παλαιολόγο για την ονοματολογία και τον φωτογράφο Δημήτρη Πούπαλο για τη φωτογραφία και τις επεξεργασίες των εικόνων αλλά και στους Κατερίνα Τσίντολα και Χάρη Σγαρδέλη από την Γεωελλάς που μας επέτρεψαν να εκτελέσουμε τις ιδέες μας με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.

- Δημήτρης Γκάζης

Design
6

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Περηφανευόμαστε ότι δώσαμε τα φώτα μας στον κόσμο, αλλά δεν κρατήσαμε ούτε ένα λυχναράκι»

Oι Αθηναίοι / «Περηφανευόμαστε ότι δώσαμε τα φώτα μας στον κόσμο, αλλά δεν κρατήσαμε ούτε ένα λυχναράκι»

Η αρχιτέκτονας και υπεύθυνη των Αρχείων Νεοελληνικής Αρχιτεκτονικής του Μουσείου Μπενάκη, Μάρω Καρδαμίτση-Αδάμη, δεν λησμόνησε ποτέ στην πορεία της πως η μορφή ενός κτιρίου πρέπει να έχει χαρακτήρα, ειλικρίνεια και κλίμακα.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Sotja

Οι Αθηναίοι / Sotja: «Στο ξεκίνημά μου έλεγαν "αυτό το κοριτσάκι θα μου κάνει το tattoo;"»

Όταν μπήκε στα τατουατζίδικα, ελάχιστες γυναίκες εργάζονταν εκεί. Εξασκήθηκε πάνω σε «πανκιά» και βρήκε το προσωπικό της στυλ στις horror ταινίες των ’60s. Η Αθηναία της εβδομάδας θυμάται την εποχή που τα tattoo προκαλούσαν προβλήματα στη δουλειά και κακεντρεχή σχόλια στον δρόμο - και αυτή η πραγματικότητα δεν έχει ακριβώς τελειώσει.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ
Το Μπουλούκι, ένα περιοδεύον εργαστήριο για τις παραδοσιακές τεχνικές δόμησης, βάζει το δικό του -σημαντικό- λιθαράκι στη διατήρηση της μνήμης και της ζωής στην ορεινή Ήπειρο

Γειτονιές της Ελλάδας / Δύο νέοι αρχιτέκτονες ανακατασκεύασαν τη στέγη ενός σχολείου στα Τζουμέρκα

Το Μπουλούκι, ένα περιοδεύον εργαστήριο για τις παραδοσιακές τεχνικές δόμησης, βάζει το δικό του -σημαντικό- λιθαράκι στη διατήρηση της μνήμης και της ζωής στην ορεινή Ήπειρο.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΥΡΙΑΖΗΣ
Hotel Experience: Πώς η πρώτη διοργάνωση για το μέλλον του τουρισμού υπό το πρίσμα της εμπειρίας πέτυχε ρεκόρ επισκεπτών

Design / Hotel Experience: Πώς η πρώτη διοργάνωση για το μέλλον του τουρισμού υπό το πρίσμα της εμπειρίας πέτυχε ρεκόρ επισκεπτών

Η διοργάνωση του Hotel Experience που πραγματοποιήθηκε 5-6 Οκτωβρίου 2024 στο Ωδείο Αθηνών ξεπέρασε κάθε προσδοκία συμμετοχής καθώς πάνω από 4.000 επισκέπτες βίωσαν από κοντά την εμπειρία
THE LIFO TEAM
H θρυλική Ιταλίδα designer Paola Navone θέλει να ζήσει στην Αθήνα

Design / H θρυλική Ιταλίδα designer Paola Navone θα ήθελε να ζήσει στην Αθήνα

 H προσωπικότητα της αρχιτεκτόνισας και designer Paola Navone είναι πληθωρική, όσο και η ιστορία της ζωής της. Λίγο πριν εμφανιστεί ως ομιλήτρια το Σάββατο 5 Οκτωβρίου στο συνέδριο Hotel Experience στο Ωδείο Αθηνών μας μιλάει με πάθος για ένα πρόσφατο πρότζεκτ που υπέγραψε.
ΘΑΝΑΣΗΣ ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΣ

σχόλια

2 σχόλια