Έκθεση του Ευρωκοινοβουλίου που ενέκρινε η Ολομέλεια του Σώματος και θα συζητηθεί του επόμενους μήνες προβλέπει αποζημίωση για τους επιβάτες αεροπορικών πτήσεων που καθυστερούν πάνω από 3 ώρες ή ακυρώνονται.
Με βάση την έκθεση οι αεροπορικές εταιρίες θα πρέπει να υποδεικνύουν έναν υπεύθυνο σε κάθε αεροδρόμιο, ο οποίος θα πληροφορεί και θα βοηθά τους επιβάτες σχετικά με τα δικαιώματά τους και τις διαδικασίες υποβολής καταγγελιών, παροχής βοήθειας, αποζημίωσης και μεταφοράς σε άλλες πτήσεις.
Σε αυτόν οι επιβάτες θα μπορούν επίσης να υποβάλλουν καταγγελίες, πχ. για ζημία ή απώλεια αποσκευών.
Το Ευρωκοινοβούλιο προχωρά σε αυτή την κίνηση μετά τη διαπίστωση ότι ως τώρα μόνο το 2% των επιβατών αποζημιωνόταν και αυτοί μετά από πολλές προσπάθειες.
σχόλια