Αυτό θα είναι το επόμενο mural του Μανώλη Αναστασάκου στο κέντρο της Αθήνας.

Αυτό θα είναι το επόμενο mural του Μανώλη Αναστασάκου στο κέντρο της Αθήνας. Facebook Twitter
Ψηφιακά επεξεργασμένο προσχέδιο της τοιχογραφίας / πηγή: Athensville
30

                                                                                                              

Αυτό θα είναι το επόμενο mural του Μανώλη Αναστασάκου στο κέντρο της Αθήνας. Facebook Twitter
Artwork by P. Sklavenitis (painting by M. Anastasakos & Kretsis Crew),

UPDATE:

 

H συγκεκριμένη φωτογραφία δεν απεικονίζει κάποια καινούρια τοιχογραφία του εικαστικού καλλιτέχνη Μανώλη Αναστασάκου,  αλλά αποτελεί ένα ψηφιακά επεξεργασμένο δοκίμιο του επόμενού του mural που θα κοσμήσει  (μέσα στον Απρίλιο) τους εξωτερικούς τοίχους πολυκατοικίας στην διασταύρωση των οδών Αιόλου και Σταδίου.

Το έργο, που είναι βασισμένο στον πίνακα που ο Schnorr von Carolsfeld ζωγράφισε το 1860, θα πραγματοποιηθεί σε συνεργασία με τον Δήμο Αθηναίων και θα είναι πιθανότατα η μεγαλύτερη μονοθεματική τοιχογραφία στην Αθήνα.

Το εγχείρημα θα αποτελεί μία πρωτοεμφανιζόμενη δομή τοιχογραφίας σε επίπεδο δίπτυχου έργου, και αναμένουμε να το δούμε να ολοκληρώνεται, μιας που βρίσκεται σε επισφαλές (λόγω στατικότητας του εδάφους) σημείο, ελπίζοντας ότι όλα θα πάνε κατ' ευχήν.

**Έργα του Μανώλη Αναστασάκου βρίσκονται τόσο σε μουσεία και ιδιωτικές συλλογές, όσο και στους δρόμους.

 Δυο από τα εντυπωσιακότερα έργα σε τοίχους της Αθήνας είναι δημιουργίες της ομάδας του:

Αυτό θα είναι το επόμενο mural του Μανώλη Αναστασάκου στο κέντρο της Αθήνας. Facebook Twitter
Αrtwork by Pavlos Tsakonas (realised by Kretsis crew + Anastasakos Manolis)
30

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Αγορά εργασίας: Γιατί οι επιχειρήσεις έχουν έλλειψη ανθρώπινου δυναμικού;

Good Business Directory Vol.5 / Αγορά εργασίας: Γιατί οι επιχειρήσεις έχουν έλλειψη ανθρώπινου δυναμικού;

Κορυφαίοι ακαδημαϊκοί, στελέχη του επιχειρηματικού κόσμου και νέοι εξηγούν τις αιτίες αυτού του μεγάλου προβλήματος, τις προεκτάσεις και τις πιθανές λύσεις.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Tα επαγγέλματα του μέλλοντος είναι ήδη πραγματικότητα

Good Business Directory Vol.5 / Tα επαγγέλματα του μέλλοντος είναι ήδη πραγματικότητα

Ψηφιακοί αστικοί αγρότες, coolhunters, υπερασπιστές του περιβάλλοντος, μηχανικοί νέας ενέργειας, ιππότες του κυβερνοχώρου, σχεδιαστές τέλους ζωής: δεν είναι χαρακτήρες βιντεοπαιχνιδιών, είναι τα επαγγέλματα του μέλλοντος.
ΜΑΓΔΑ ΓΕΩΡΓΙΑΔΟΥ
Τι μας κάνει καλό να τρώμε όταν αρρωσταίνουμε - Mύθοι και αλήθειες

Radio Lifo / Τι μας κάνει καλό να τρώμε όταν αρρωσταίνουμε - Mύθοι και αλήθειες

Ποιες τροφές είναι καλό να καταναλώνουμε όταν είμαστε άρρωστοι και πώς συμβάλλουν στην ταχύτερη ανάρρωση και την ευεξία μας; Η Μερόπη Κοκκίνη μιλά με τον διατροφολόγο-διαιτολόγο Χρήστο Δερδεμέζη.
ΜΕΡΟΠΗ ΚΟΚΚΙΝΗ
Πόσα χρήματα χρειάζονται για να ζήσεις όπως πραγματικά θέλεις στην Αθήνα;

Living / Πόσα χρήματα χρειάζονται για να ζήσεις όπως πραγματικά θέλεις στην Αθήνα;

Πώς να ζήσεις σε μια πόλη όπου ο μισθός είναι τσιμεντένιος, ενώ οι τιμές εκτοξεύονται διαρκώς: τέσσερα νεαρά κορίτσια μας στέλνουν τα μηνιαία έξοδά τους και κοστολογούν ένα ιδανικό για εκείνες Σαββατοκύριακο.
ΜΙΝΑ ΚΑΛΟΓΕΡΑ
Η εμμονή με την πρωτεΐνη: Τάση στη διατροφή ή υπερβολή;

Radio Lifo / Η εμμονή με την πρωτεΐνη: Τάση στη διατροφή ή υπερβολή;

Στην αρχή ήταν οι μπάρες πρωτεΐνης, μετά ήρθαν τα ροφήματα κι έπειτα, σιγά–σιγά, η μανία με την πρωτεΐνη εξαπλώθηκε σε ένα σωρό προϊόντα. Η Μερόπη Κοκκίνη μιλά με την κλινική διαιτολόγο-διατροφολόγο Μελίνα Καριπίδου.
ΜΕΡΟΠΗ ΚΟΚΚΙΝΗ
Πόσο αποτελεσματική είναι τελικά η ψυχεδελική θεραπεία;

Living / Πόσο αποτελεσματική είναι τελικά η ψυχεδελική θεραπεία;

Πολλές από τις μελέτες που υποστηρίζουν τις θεραπευτικές δυνάμεις των ψυχδελικών ουσιών όπως το MDMA συχνά αμαυρώνονται από τη νοοτροπία οπαδού ή γκουρού που διακρίνει κάποιους από τους ερευνητές, με αποτέλεσμα να μη δηλώνονται πλήρως οι ανεπιθύμητες παρενέργειες.
THE LIFO TEAM

σχόλια

19 σχόλια
ΜΠΛΙΑΞ !!! ΜΙΖΕΡΙΑ ! Λες κ δε μας έφτανε η μιζέρια γύρω μας... Αν ο σκοπός είναι να μας βάλει σε σκέψεις, αυτό θα μπορούσε να γίνει και χωρίς να βλέπουμε αυτές τις κακομούτσουνες φάτσες. Και εκτός αυτού, θέματα με θρησκευτικά με κόλαση, παράδεισο κ κακόμοιρους χριστιανούς, προσωπικά μου προκαλούν αποστροφή εκτός κι αν υπογράφει ο Αρκάς.
Πολύ ωραίο το έργο .. αλλά προτιμώ την βιντατζιά καπνοδιαφήμιση που υπάρχει στο ένα απο τα δύο κτίρια ... έχει μια decadent αισθητική που ταιριάζει και με το παραπάπανω στην αισθητική του down town Athens ..
Η αληθεια ειναι οτι σαν εργο φαινεται καταπληκτικο, αλλα θα συμφωνησω οτι ειναι καπως απαισιοδοξο και καταθλιπτικο σε μια εποχη που χρειαζομαστε χαρα και φως ειδικα στο κεντρο της Αθηνας. Οσο για το street art, ο κοσμος αλλαζει και αλλαζουν κι οι αναγκες μας. Νομιζω πως μας χρειαζονται τετοια εργα να ομορφυνουν καποιες γωνιες της πολης.
Είναι αναμφισβήτητα εντυπωσιακό έργο, αλλά δεν ξέρω πως θα αισθανόμουν αν αναγκαζόμουν να το βλέπω συχνά, περνώντας από αυτό το δρόμο. Είναι κάπως δυσοίωνο κ ξένο με την ιστορία του τόπου. Πιστεύω σε μέρη δημόσια καλύτερα να γίνονται έργα πιο κοινώς αποδεκτά που μιλάνε στην καρδιά του έλληνα. Γιατί αυτό το γκόθικ σκοτεινό θρησκευτικό θέμα και όχι μια ζωγραφιά του Θεόφιλου, με θέματα που μιλάνε στο συλλογικό ασυνείδητο. Αυτό το εντυπωσιακό γκόθικ έργο δε λέει τίποτα σε κανέναν, ας μην κοροϊδευόμαστε, μεταξύ μας μιλάμε (ας με συγχωρέσουν οι κριτικοί Τέχνης και οι λοιποί παντογνώστες πανεπιστήμονες).
O Θεόφιλος μιλά στο "συλλογικό ασυνειδήτο" διαβάζω.Μπορεί. Μπορεί...Κι όμως ένας Τσαρούχης θα ήταν ακόμη καλύτερος, εκτός αν ο Βερύκιος διαφωνεί. Θα ρωτήσω και θα επανέρθω.υγ. ο έλληνας αντιλαμβάνεται το naive σαν αισθητική τέχνης, αλλά το έχει εξοστρακίσει από την ψυχή του στην καθημερινότητα, δυστυχώς.
Θα πεσουν να σε φανε οι "καλλιτεχνες" της βρωμιας που εχουν κανει μια πολη σα τα μουτρα τους! Τετοιο σιχαμα δενεχω δει πουθενα αλλου! Εκτος αν κανουμε τιποτα συγκρισεις με φαβελες
Τσίμπησα το κάτωθι από το σχετικό φατσοβιβλίο:Augusta Stylianou: Το θέμα δεν είναι καθόλου αισιόδοξο και το μήνυμα του πολύ αποθαρρυντικό όμως θα πρέπει να παρηγοριόμαστε με την ιδέα οτι ο Θεός δεν εκδίωξε τους Έλληνες από το παράδεισο παρά μόνον τον Αδάμ και την Εύα που ήταν Εβραίοι επειδή απο την Αγία Γραφή τεκμαίρεται ότι ήταν οι πρόγονοι μόνο του Εβραϊκού έθνους και όχι όλου του πλανήτη. Αυτό βγαίνει σαν συμπέρασμα από το ότι ο Κάϊν όταν εκδιώχθηκε από τους γονείς του, πήγε ανατολικά και παντρεύτηκε. Αρα υπήρχε και άλλος κόσμος και έτσι ο Αδάμ και η Εύα δεν ήταν οι πρωτόπλαστοι όλης της γης.(ουάου! ή αλλιώς ελπίζω να τρολλάρει)Πέραν της πλάκας, προσωπικά, και με καθαρά αισθητικά κριτήρια τα εν λόγω μου αρέσουν αρκετά και ελπίζω πως παρότι ένα έργο μπορεί να έχει "θρησκευτικό" θέμα, δύναται να εκμαιεύσει ταυτόχρονα πολλαπλές αναγνώσεις (όπως τα χέρια σε δέηση του ντύρερ, που όμως είναι αναποδογυρισμένα εδώ κ.λπ.).Η αλήθεια είναι πως τον Μ. Αναστασάκο τον ακούω για πρώτη φορά, αλλά κάτι τέτοιο: http://www.art22.gr/wp-content/uploads/2013/05/IMG_3958.jpg δεν μου φαίνεται, απαραίτητα, και η πιο τυπικά θρησκόληπτη βερσιόν καλλιτέχνου/ ανθρώπου.Δεν γνωρίζω περισσότερα, όμως.
ο εκδιωγμός των πρωτόπλαστων,ειδικά αυτή την εποχή της κοινωνικής κρίσης είναι όσο επίκαιρο πρέπει, χωρίς να είναι κραυγαλέο, επειδή είναι θρησκευτικό σε κάνει να σκεφτείς τίς αποστάσεις σου απο το Θείο, αλλα σε κάνει να αναλογιστείς περισσότερο τίς αποστάσεις σου απο τόν Άνθρωπο μέσα σου και δίπλα σου και είναι τέχνη, έξυπνη και φρέσκια , χρησιμοποίησε τις δύο προσόψεις με ευφυία και άρτια...μήν είμαστε κι αγνώμονες με όλες αυτές τίς πίπες που βλέπουμε τόσα χρόνια
πολύ όμορφο φαίνεται. Σε έναν από αυτούς τους τοίχους όμως υπήρχε αυτή η πολύ ωραία, νοσταλγική τοιχογραφία/ διαφήμιση Cooper. http://4.bp.blogspot.com/-lFwLlnp430M/UxWuzOen9gI/AAAAAAAAfHM/nsf8RjnqVH8/s1600/katrantzos2.jpg
Οι εκκλησίες και τα εκκλησάκια είναι αναπόσπαστο κομμάτι αυτού εδώ του τόπου. Την πολιτιστική κληρονομιά τη δέχεσαι άσχετα με το τι πιστεύεις και το τι πρεσβέυεις. Ας γκρεμίσουμε λοιπόν και τον Παρθενώνα καθώς αντανακλά το δωδεκάθεον και μαζί του όλους τους υπόλοιπους ναούς και να'ί'σκους (Ποσειδώνος, Διός, Ηφαίστου κτλ) που μας έχουν "πνίξει" με την αρχαιολαγνεία τους.
Να δεχτώ την πολιτιστική κληρονομιά όπως λες, αλλά η street art δεν είναι παράδοση. Θα προτιμούσα κάτι διαφορετικό, χάθηκαν τα θέματα δηλαδή και πρέπει να έχουμε παραστάσεις απ' τη βίβλο; Όπως και νά'χει δικαίωμα του καλλιτέχνη να φτιάξει ότι θέλει, δικαίωμα δικό μου να με χαλάει αυτό που φτιάχνει :^)
Οι Παλιές εκκλησιες ειναι κομματι του τοπου. Οι καινουριες που φυτρωνουν σαν μανιταρια ακομα και σημερα, ειναι δειγμα οπισθοδρομησησς της Ελλαδας. Επισης ο Παρθενωνας σημερα δε συμβολιζει για ολη τη γη τον Δια και το δωδεκαθεο, αλλα τη γεννηση του δυτικου πολιτισμου...μεγάλη διαφορά.Το θρησκευτικο θεμα στην Ελλαδα της συντηρησης ειναι ατυχης επιλογη....
Ποιος ακριβώς την έχει εγκρίνει και από ποιον πήραν την άδεια για μια τέτοιου μεγέθους εικαστική παρέμβαση σε απόσταση αναπνοής και σε άμεση οπτική επαφή με τα σημαντικότερα μνημεία της πόλης; Και με βάση ποια λογική επιλέχθηκε στη συγκεκριμένη πόλη το συγκεκριμένο αναγεννησιακό θέμα της εκδίωξης των πρωτόπλαστων από τον παράδεισο; Ή μήπως πρόκειται για κάποιο "πολιτικό" σχόλιο για τον Ξένιο Δία ή δεν ξέρω κι εγώ τι άλλο;Ο Καμίνης έχει άποψη για το θέμα; Ή μήπως πρέπει να ρωτήσουμε το Rethink Athens και τον ...Athensville; Από πότε απέκτησαν εκλεγμένη εξουσία όλοι αυτοί; Απίστευτα πράγματα. Κι ακόμα πιο απίστευτο ότι οι περισσότεροι το υποδέχονται με τη λογική "έλα μωρέ, δυο κενοί τοίχοι είναι, ας πάει ο κάθε πικραμένος καλλιτέχνης να ζωγραφίσει ό,τι του γουστάρει". Η λογική που έφτασε την Αθήνα εδώ που είναι...
Εντύπωση μου κάνει η επιλογή θεμάτων με κύριο στοιχείο τη θλίψη, την απόρριψη, το χάσιμο της πίστης, λες και όλοι εμείς , καταμεσής της φωτεινής αττικης γης, να πρέπει να υποβαλλομαστε σε αρνητικούς συμβολισμούς. Σίγουρα μπαίνουμε στην εποχή των σοβαρών ψυχολογικών διαταραχών και την αιτία να την αναζητήσουμε στους συμβολισμούς που μας περιβάλλουν.
κάποια σχετικά Infoφωτό 1: Πολλοί οι συμβολισμοί και οι αναφορές, καθώς και η σύνδεση με το γειτονικό mural στην Πειραιώς 20. Λίγα μέτρα από την Ομόνοια δύο έργα που συγκινούν, προκαλούν, σίγουρα θα γίνουν θέμα συζήτησης της πόλης.H εικόνα για το νέο mural έγινε γνωστή από τον athensville στη σελίδα του στο facebook, ενώ τις σχετικές ανακοινώσεις έκανε την προηγούμενη εβδομάδα ο δήμαρχος Αθηναίων.Πηγή: Aποκάλυψη: Από τις 10 Μαρτίου αλλάζει ριζικά όψη η γωνία Σταδίου και Αιόλου -Σας αρέσει; [εικόνες] | iefimerida.gr http://www.iefimerida.gr/node/145616#ixzz2v4NCu77nφωτό 2:Panos Sklavenitis "NO SIGNAL" Mural in Kriezotou st., Athens, 2011Part of the project " "Visual Art Interventions in Public Urban Space - Painting on the Blind Facades of Buildings" (a collaboration between Athens School of Fine Arts and the Greek Ministry of Environment, Energy & Climate Change - first prize). φωτό 3:Pavlos TsakonasUntitledAlbrecht Dürer, Drawing(1508)Mural in Pireaus 20 st., Athens, 2011 (Hotel Vienna)Part of the project “Art & public space – paintings on buildings of Athens”(a collaboration between Athens School of Fine Arts(Technical execution:Kretsis,сooperator:M.Anastasakos) and the Greek Ministry of Environment, Energy & Climate Change). original: http://abodeofhorus.files.wordpress.com/2012/06/durerhands1508.gif
μπορει να παραπεμπει στην εξοδο της ελλαδας απο την ευρωπη με αγγελο την αγγελα μερκελ,την εξοδο του γιωργου παπανδρεου απο την ελλαδα , την εξοδο της ασπας τσινα απο το fame story, την εξοδο της καθαρας δευτερας, την εξοδο του μπαγκσ μπανυ απο τη τρυπα του..πολλα και βαρια τα μηνυματα που θα πεσουν στα κεφαλια των αθηναιων. Ενα μικρο μου πονυ θα ηταν πιο αναλαφρο μη σου πω και μεγενθυση της υφισταμενης διαφιμησης των COOPER
Θα το εκτιμησουν αραγε οι κρυφοθεουσες και οι κρυφομουλαδες;Εξαιρετικη προταση, αντιστοιχη πολης που εζει λαμπρυνει και φωτισει τον παγκοσμιο πολιτισμο.Μπραβο σε οσες και οσους συμμευειχαν στην αποφαση!