Ένα ανέλπιστο δώρο

Facebook Twitter
1

Πολύς κόσμος νομίζει ότι δουλεύω στα γραφεία της Λάιφο στην Αθήνα, ενώ στην πραγματικότητα δουλεύω στο σπίτι μου στη Θεσσαλονίκη. Το αποτέλεσμα είναι να έρχονται συχνά-πυκνά φάκελοι στη Λάιφο με το όνομά μου. (Η Ελένη απ' τη γραμματεία μου τους δίνει όταν πηγαίνω στο γραφείο,  μερικές φορές το χρόνο δηλαδή.)

Αν όντως δούλευα εκεί είμαι σίγουρος ότι θα έπαιρνα πολύ περισσότερα δωρεάν καλούδια - και τώρα όμως είμαι αρκετά ικανοποιημένος. Μου στέλνουν καμιά φορά κανά βιβλίο, κανά cd, μια φορά για κάποιο λόγο μου έστειλαν ως διαφημιστικό, ένα καινούριο σετ ξυρίσματος, απ' το οποίο πρέπει να πω ότι είμαι πολύ ικανοποιημένος. Έχει πέντε ή έξι λεπίδες και επίσης παίρνει μπαταρία και όσο ξυρίζεσαι κάνει "βρρρρρ". Δεν έχω καταλάβει σε τι χρησιμεύει η δόνηση, έχω ξυριστεί και με αυτήν και χωρίς αυτήν και διαφορά δεν βρήκα. 

Το πιο παράξενο όμως πράγμα που μου ήρθε ποτέ ήταν σ' έναν μεγάλο φάκελο που παράπεσε στο ανεκδιήγητα ακατάστατο σπίτι μου και μόλις πρόσφατα θυμήθηκα να ανοίξω. 

Στάλθηκε, σύμφωνα με την σφραγίδα του Ταχυδρομείου στις 9/3/2012.

Δεν ήταν κάτι διαφημιστικό, δεν προσπαθούσαν να κερδίσουν κάτι από εμένα (ο Δ.Π. από την Αγία Παρασκευή, όπως έγραφε στο φάκελο), δεν υπήρχε καν κάποιο σημείωμα που να εξηγεί το δώρο που είχα στα χέρια μου. 

Ούτε αφιέρωση, ούτε εξήγηση. 

Μόνο αυτό το σπουδαίο βιβλίο, που διάβασα -με έξαψη- τις τελευταίες μέρες, με ένα σωρό σπάνιες, καταπληκτικές συνεντεύξεις του Morrissey.

Aπ' το 1983 μέχρι το 2006, δεκάδες συνομιλίες του με δημοσιογράφους - εκατοντάδες δηλητηριώδεις, τρυφερές, πανέξυπνες ατάκες του τραγουδιστή. Μια ολόκληρη εποχή, όχι μόνο δική του (από τότε που ήταν άσημος μέχρι, σχεδόν, σήμερα) αλλά και της μουσικής βιομηχανίας και της δημοσιογραφίας και της ποπ κουλτούρας. 

Ένα βιβλίο θησαυρός - που ακόμα αναρωτιέμαι πώς και γιατί βρέθηκε στα χέρια μου. Ποτέ δεν βασιζόμουν αποκλειστικά στην καλοσύνη των ξένων, όμως Δ.Π. πρέπει να σου το πω:

Το ότι μου χάρισες αυτό το βιβλίο, χωρίς καν να γνωριζόμαστε, ήταν πραγματικά ανέλπιστα τέλειο. Χίλια ευχαριστώ. 

Μουσική
1

ΑΦΙΕΡΩΜΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Κοντσέρτο του Αρανχουέθ: Ποιος μπορεί να μείνει ασυγκίνητος από αυτό το κοντσέρτο;

Συμφωνική Μουσική - Ιστορίες / Ποιος μπορεί να μείνει ασυγκίνητος από το Κοντσέρτο του Αρανχουέθ;

Σχεδόν έναν αιώνα μετά τη δημιουργία του το «Κοντσέρτο του Αρανχουέθ» του Χοακίν Ροντρίγκο παραμένει η μουσική στην οποία όλοι με κάποιο τρόπο παραδινόμαστε. Η Ματούλα Κουστένη αποκρυπτογραφεί τη μελαγχολία, τη σπαρακτική μελωδία, τη δύναμη της κιθάρας και τη μοναδική του ενέργεια.
ΜΑΤΟΥΛΑ ΚΟΥΣΤΕΝΗ
Μας αφορά σήμερα η Lady Gaga;

The Review / Μας αφορά σήμερα η Lady Gaga;

Ο Αλέξανδρος Διακοσάββας και ο δημοσιογράφος Γιάννης Τσιούλης aka Cartoon Dandy συζητούν για την πορεία και τα τελευταία βήματα στη μουσική και κινηματογραφική βιομηχανία μιας από τις μεγαλύτερες ποπ σταρ της τελευταίας 15ετίας και για το πόσο relevant είναι σήμερα.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΔΙΑΚΟΣΑΒΒΑΣ
10 χρόνια μετά, ακόμη μας στοιχειώνει το «Ταπεινοί Και Πεινασμένοι»

Μουσική / Το «Ταπεινοί Και Πεινασμένοι» του ΛΕΞ ακόμη μας στοιχειώνει

Πέρασαν 10 χρόνια από την κυκλοφορία του πρώτου προσωπικού δίσκου του «Τ.Κ.Π.», που δεν ήταν απλώς ένα σημείο τομής για την εγχώρια ραπ σκηνή. Ήταν κάτι που σε άρπαζε και σε προσγείωνε με το ζόρι στην καθημερινότητα.
ΚΩΣΤΑΣ ΣΑΒΒΟΠΟΥΛΟΣ
Η Bipolia δεν φοβάται να παίζει μουσική στον δρόμο

Μουσική / Η Bipolia δεν φοβάται να παίζει μουσική στον δρόμο

«Είναι σίγουρα πιο χαλαρά στην Κυψέλη, πιο γειτονιά σε σχέση με την Ερμού»: Η νεαρή μουσικός φέρνει αναζωογονητική αύρα στα ελληνικά ροκ και ποπ δεδομένα με το ντεμπούτο άλμπουμ της και τις εμφανίσεις της στους δρόμους της Αθήνας.
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
«Βλάσφημο, σατανιστικό, πορνογραφικό»: Η ιστορία του θρυλικού ‘666’, του άλμπουμ που σήμανε το τέλος των Aphrodite’s Child

Μουσική / «Βλάσφημο, σατανιστικό, πορνογραφικό»: Η ιστορία του θρυλικού «666», του άλμπουμ που σήμανε το τέλος των Aphrodite’s Child

Οι εξωφρενικές ιδέες του Νταλί, τα λάγνα φωνητικά της Ειρήνης Παπά και οι διαμάχες του Βαγγέλη Παπαθανασίου με τη δισκογραφική εταιρεία ήταν μόνο μερικά από τα επεισόδια της δημιουργίας ενός μνημειώδους άλμπουμ που επανακυκλοφορεί αυτές τις μέρες σε deluxe έκδοση.
THE LIFO TEAM
«Μόλις νιώσεις σιγουριά ως γυναίκα, θα προσπαθήσουν να σε σπρώξουν προς τα κάτω»

Μουσική / «Μόλις νιώσεις σιγουριά ως γυναίκα, θα προσπαθήσουν να σε σπρώξουν προς τα κάτω»

Aφήνοντας πίσω της την προηγούμενη ζωή της ως νοσοκόμα, μετά από παρότρυνση των ασθενών της να κυνηγήσει τα όνειρά της, η παραγωγός και καλλιτέχνιδα Kelly Lee Owens μιλά για την τελευταία της δουλειά, τις σημαντικές συνεργασίες της και τη μουσική που διαμορφώνει συνειδήσεις και επηρεάζει συναισθήματα.
ΦΩΦΗ ΤΣΕΣΜΕΛΗ
Η σπουδαία επανεκκίνηση της Καμεράτα ως Ορχήστρα του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών

Μουσική / Η συγκινητική επανεκκίνηση της Καμεράτας

Τέσσερα χρόνια, δύο νομοθετικές παρεμβάσεις, τρεις υπουργικές αποφάσεις και μία εκκαθάριση χρειάστηκαν ώστε να μπορέσει η Καμεράτα-Ορχήστρα των Φίλων της Μουσικής να κάνει restart και να επανέλθει ως Ορχήστρα του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Beyoncé εναντίον Beatles: Τα βραβεία Grammy ξεπέρασαν κάθε όριο φαιδρότητας

Μουσική / Beyoncé εναντίον Beatles: Τα βραβεία Grammy ξεπέρασαν κάθε όριο φαιδρότητας

Η υποψηφιότητα ενός ξεχασμένου και μάλλον αδιάφορου κομματιού του Τζον Λένον για το βραβείο του δίσκου της χρονιάς φαίνεται να συμπυκνώνει όλη την σύγχυση και την έλλειψη σοβαρότητας που διακρίνει τον κουρασμένο μηχανισμό κύρους των Grammy.
THE LIFO TEAM
Ο Λευτέρης Παπαδόπουλος αφηγείται τη ζωή του στη LIFO

Γεννήθηκε Σαν Σήμερα / Ο Λευτέρης Παπαδόπουλος αφηγείται τη ζωή του στη LIFO

Δημοσιογράφος, στιχουργός. Θα ήταν ευχαριστημένος αν, απ’ όλα τα τραγούδια του, έμενε στην ιστορία το τετράστιχο: «Το απομεσήμερο έμοιαζε να στέκει, σαν αμάξι γέρικο, στην ανηφοριά».
ΣΤΑΥΡΟΣ ΔΙΟΣΚΟΥΡΙΔΗΣ
Stilpon: Η επιστροφή ενός Έλληνα κοσμοπολίτη του σύγχρονου ροκ

Μουσική / Stilpon: Η επιστροφή ενός Έλληνα κοσμοπολίτη του σύγχρονου ροκ

Ο Στίλπων Νέστωρ μαζί με εκλεκτούς καλεσμένους παρουσιάζουν αυτή την Πέμπτη στην Αθήνα τη νέα του δουλειά που έχει τίτλο «The Second Cloud Commission» και αποτελεί το απόγειο μιας δημιουργικής πορείας στο σύγχρονο ροκ που διανύει τέσσερις δεκαετίες.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ

σχόλια

1 σχόλια