27 διαφημίσεις προορισμένες να σοκάρουν. Μπορούν;

27 διαφημίσεις προορισμένες να σοκάρουν. Μπορούν; Facebook Twitter
13

 

1. Ένα από τα δύο παιδιά κρατάει στα χέρια του κάτι που στην Αμερική απαγορεύτηκε για να το προστατεύσει. Μπορείτε να μαντέψετε ποιο από τα δύο;

27 διαφημίσεις προορισμένες να σοκάρουν. Μπορούν; Facebook Twitter

 

27 διαφημίσεις προορισμένες να σοκάρουν. Μπορούν; Facebook Twitter

 

 

2. Λιγότερο χαρτί, περισσότερος πλανήτης

27 διαφημίσεις προορισμένες να σοκάρουν. Μπορούν; Facebook Twitter

 

 

3. 46 μέρες στο νοσοκομείο

27 διαφημίσεις προορισμένες να σοκάρουν. Μπορούν; Facebook Twitter

 

 

4. Η βία της οδήγησης υπό την επήρεια αλκοόλ

27 διαφημίσεις προορισμένες να σοκάρουν. Μπορούν; Facebook Twitter

 

 

5. Όλοι είμαστε εν δυνάμει θύματα

27 διαφημίσεις προορισμένες να σοκάρουν. Μπορούν; Facebook Twitter

 

 

6. Aυτό που βλέπουν οι άλλοι όταν καπνίζεις

27 διαφημίσεις προορισμένες να σοκάρουν. Μπορούν; Facebook Twitter

 

 

7. To πλαστικό που σκοτώνει

27 διαφημίσεις προορισμένες να σοκάρουν. Μπορούν; Facebook Twitter

 

 

8. Ποια εικόνα είναι πιο τρομαχτική;

27 διαφημίσεις προορισμένες να σοκάρουν. Μπορούν; Facebook Twitter

 

 

9. Όταν το χρώμα του δέρματος καθορίζει το μέλλον

27 διαφημίσεις προορισμένες να σοκάρουν. Μπορούν; Facebook Twitter

 

27 διαφημίσεις προορισμένες να σοκάρουν. Μπορούν; Facebook Twitter

 

 

10. To ίδιο ζώο, διαφορετικός ιδιοκτήτης

27 διαφημίσεις προορισμένες να σοκάρουν. Μπορούν; Facebook Twitter

 

27 διαφημίσεις προορισμένες να σοκάρουν. Μπορούν; Facebook Twitter

 

 

11. Σουβενίρ από εξωτικά ζώα

27 διαφημίσεις προορισμένες να σοκάρουν. Μπορούν; Facebook Twitter

 

 

12. Tα like δεν προσφέρουν καμία βοήθεια

27 διαφημίσεις προορισμένες να σοκάρουν. Μπορούν; Facebook Twitter

 

27 διαφημίσεις προορισμένες να σοκάρουν. Μπορούν; Facebook Twitter

 

 

 

13. Πριν να είναι πολύ αργά

27 διαφημίσεις προορισμένες να σοκάρουν. Μπορούν; Facebook Twitter

 

 

14. Mη μιλάτε στον οδηγό

27 διαφημίσεις προορισμένες να σοκάρουν. Μπορούν; Facebook Twitter

 

27 διαφημίσεις προορισμένες να σοκάρουν. Μπορούν; Facebook Twitter

 

 

15. Δεν είστε σκίτσα

27 διαφημίσεις προορισμένες να σοκάρουν. Μπορούν; Facebook Twitter

 

 

16. To κάπνισμα προκαλεί πρόωρο γήρανση

27 διαφημίσεις προορισμένες να σοκάρουν. Μπορούν; Facebook Twitter

 

 

17. Όταν ο κυνηγός κρύβεται καλά

27 διαφημίσεις προορισμένες να σοκάρουν. Μπορούν; Facebook Twitter

 

 

18. Kάθε λεπτό που περνάει, ένα είδος εξαφανίζεται

27 διαφημίσεις προορισμένες να σοκάρουν. Μπορούν; Facebook Twitter

 

 

19. Όταν τρως τόνο, σκέψου αρκούδες Πάντα

 

27 διαφημίσεις προορισμένες να σοκάρουν. Μπορούν; Facebook Twitter

 

20. What goes around comes around στο πιάτο σου

27 διαφημίσεις προορισμένες να σοκάρουν. Μπορούν; Facebook Twitter

 

27 διαφημίσεις προορισμένες να σοκάρουν. Μπορούν; Facebook Twitter

 

 

21. Aν δεν το μαζέψεις εσύ, θα το κάνει αυτός που δεν πρέπει

27 διαφημίσεις προορισμένες να σοκάρουν. Μπορούν; Facebook Twitter

 

 

22. H λογοκρισία μεταφέρει την ιστορία λάθος

27 διαφημίσεις προορισμένες να σοκάρουν. Μπορούν; Facebook Twitter

 

 

23. Tελικά πώς βλέπουμε τις γυναίκες;

27 διαφημίσεις προορισμένες να σοκάρουν. Μπορούν; Facebook Twitter

 

27 διαφημίσεις προορισμένες να σοκάρουν. Μπορούν; Facebook Twitter

 

 

24. Η νύστα είναι πάντα πιο δυνατή από σένα

27 διαφημίσεις προορισμένες να σοκάρουν. Μπορούν; Facebook Twitter

 

 

25. Πόσο δύσκολο είναι δώσεις φαγητό σε κάποιον που πεινάει;

27 διαφημίσεις προορισμένες να σοκάρουν. Μπορούν; Facebook Twitter

 

 

26. Tα παραμελημένα παιδιά γίνονται αόρατα

27 διαφημίσεις προορισμένες να σοκάρουν. Μπορούν; Facebook Twitter

 

 

27. Mπορεί να μην συμβαίνει εδώ, αλλά συμβαίνει τώρα

27 διαφημίσεις προορισμένες να σοκάρουν. Μπορούν; Facebook Twitter

Design
13

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«A Future for the Past» μια έκθεση στο μουσείο Μπενάκη συνδέει την παραδοσιακή μαρμαροτεχνία με το σύγχρονο design

Design / Μια έκθεση στο Μουσείο Μπενάκη συνδέει την παραδοσιακή μαρμαροτεχνία με το σύγχρονο design

Η Νίκη και η Ζωή Μοσκόφογλου εξερευνούν τη μαγεία του μαρμάρου, συνδέοντας το παρελθόν και το παρόν ενός πολύτιμου υλικού με έργα σύγχρονου design και Τηνιακών μαρμαρογλυπτών.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Δημιουργώντας σύγχρονα, βιώσιμα κτίρια που ενθαρρύνουν το ευ ζην των χρηστών-εργαζομένων

ADM 2024: The New Vision / Σύγχρονα, βιώσιμα κτίρια που ενθαρρύνουν το ευ ζην των χρηστών-εργαζομένων

Έχοντας σε προτεραιότητα τη βιώσιμη και αρχιτεκτονική μετεξέλιξη των έργων της, η Hellenic Properties συνεχίζει να επενδύει με προσήλωση και αφοσίωση στον πράσινο χαρακτήρα των έργων της, κάτι που αποδεικνύεται από τις πιστοποιήσεις με το διεθνές πρότυπο LEED.
ΔΑΝΑΗ ΜΑΚΡΗ
Ίμπιζα- Κάιρο- Σενζέν: Το ελληνικό γραφείο Minas Kosmidis Architects εξασκεί το εκλεκτικό του ύφος σε τρεις πόλεις-σταθμούς

ADM 2024: The New Vision / Ίμπιζα- Κάιρο- Σενζέν: Το ελληνικό γραφείο Minas Kosmidis Architects εξασκεί το εκλεκτικό του ύφος σε τρεις πόλεις-σταθμούς

Με έργα σε απροσδόκητα μέρη του πλανήτη, οι Minas Kosmidis Architects δημιουργούν, με επίκεντρο τις καθαρές γραμμές, τις εκάστοτε πολιτιστικές επιρροές και τα εκλεκτικά στοιχεία, με στόχο μια πολυαισθητηριακή εμπειρία κατοίκησης.
ΑΠΟ ΤΗ ΔΑΝΑΗ ΜΑΚΡΗ
Εξερευνώντας τα όρια του χώρου: Το όραμα του γραφείου PETRĀS architecture για το μέλλον της αρχιτεκτονικής

ADM 2024: The New Vision / Εξερευνώντας τα όρια του χώρου: Το όραμα του γραφείου PETRĀS architecture για το μέλλον της αρχιτεκτονικής

Ο Τσαμπίκος Πετράς διερευνά την εξέλιξη της αρχιτεκτονικής στο πλαίσιο των σύγχρονων αλλαγών, αναζητώντας, μέσω της δημιουργικής προσέγγισης του γραφείου PETRĀS architecture, νέους τρόπους σύνδεσης των έργων με τον χρήστη, την ύλη και το νόημα.
ΑΠΟ ΤΗ ΔΑΝΑΗ ΜΑΚΡΗ
Αρχιτεκτονική και healthy living: Η ISOMAT δεσμεύεται στη βιώσιμη ανάπτυξη

ADM 2024: The New Vision / Αρχιτεκτονική και healthy living: Η ISOMAT δεσμεύεται στη βιώσιμη ανάπτυξη

Από την ανακαίνιση του Hilton Athens μέχρι το πρώτο ολοκληρωμένο κτίριο του Ελληνικού, τα καινοτόμα προϊόντα της ISOMAT ενισχύουν τα κορυφαία αρχιτεκτονικά έργα με λύσεις που υποστηρίζουν τις πιστοποιήσεις LEED, BREEAM και WELL.
THE LIFO TEAM
Στέλλα Πιερή: «Η αρχιτεκτονική της αειφορίας αναζωογονεί περιβάλλον και συναίσθημα»

ADM 2024: The New Vision / Στέλλα Πιερή: «Η αρχιτεκτονική της αειφορίας αναζωογονεί περιβάλλον και συναίσθημα»

Σε μια εποχή αυξανόμενων περιβαλλοντικών προκλήσεων, το αρχιτεκτονικό γραφείο Pieris.Architects αποδεικνύει ότι το κτίριο του αύριο μπορεί να είναι φιλικό προς το περιβάλλον και την κοινωνία, συνδυάζοντας τη βιωσιμότητα με την αισθητική και την ανθρώπινη ευεξία.
ΑΠΟ ΤΗ ΔΑΝΑΗ ΜΑΚΡΗ
Votanikos Business Park: Η Dimand μεταμορφώνει τις πρώην εγκαταστάσεις της Αθηναϊκής Χαρτοποιίας

ADM 2024: The New Vision / Votanikos Business Park: Η Dimand μεταμορφώνει τις πρώην εγκαταστάσεις της Αθηναϊκής Χαρτοποιίας

Tο όραμα της Dimand, που μέχρι σήμερα μεταφράζεται σε ένα χαρτοφυλάκιο γεμάτο καινοτόμα large-scale projects, εμπλουτίζεται με έναν κόμβο επιχειρηματικής δραστηριότητας που συνδυάζει χώρους πρασίνου και σύγχρονες υποδομές για τους κατοίκους και τους επισκέπτες του Βοτανικού.
ΙΩΑΝΝΑ ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΥ
Ρένα Σακελλαρίδου: «Θέλω η αρχιτεκτονική να έχει βάθος, σύνθεση, δομή»

ADM 2024: The New Vision / Ρένα Σακελλαρίδου: «Θέλω η αρχιτεκτονική να έχει βάθος, σύνθεση, δομή»

Η επικεφαλής του αρχιτεκτονικού γραφείου RS SPARCH και καθηγήτρια Αρχιτεκτονικού Σχεδιασμού στη Σχολή Αρχιτεκτόνων του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης κοιτάζει πέρα από τα renders, προτείνει λύσεις για μια νέα σχέση μεταξύ πολιτείας και αρχιτεκτόνων και εξηγεί τη θέση της για μια αρχιτεκτονική με ουσία – και με φαντασία!
ΗΡΑ ΣΙΝΙΓΑΛΙΑ
Η A&M ARCHITECTS επαναπροσδιορίζει τον αρχιτεκτονικό ορίζοντα της Αθήνας αναβιώνοντας ένα κτίριο γραφείων γύρω από το ιστορικό κέντρο

ADM 2024: The New Vision / Η A&M ARCHITECTS επαναπροσδιορίζει τον αρχιτεκτονικό ορίζοντα της Αθήνας αναβιώνοντας ένα κτίριο γραφείων γύρω από το ιστορικό κέντρο

Ένας μοντέρνος ανασχεδιασμός που αγκαλιάζει την αρχαία κληρονομιά και εμπνέει τη σύγχρονη κουλτούρα στον χώρο εργασίας.
ΑΠΟ ΤΗ ΔΑΝΑΗ ΜΑΚΡΗ

σχόλια

5 σχόλια
Οι περισσότερες είναι πολύ ωραίες, αλλά είπαμε πια με την υπερβολή...Δεν νομίζω ότι όποιος κάνει like έχει την ψευθαίσθηση ότι βοηθά στο να λυθεί κάποιο πρόβλημα, και τί συναισθηματικός εκβιασμός είναι και αυτός με τις αρκούδες πάντα (και το λέω εγώ, που δεν τρώω τόνο)....Με την ίδια έννοια βάλτε και μία διαφήμιση με παγώνια στη θέση κοτόπουλων, και δείξτε τί συμβαίνει στα πτηνοτροφεία. Για να μην σχολιάσω το χουφτο-smartphone, που τί μήνυμα υποτείθεται ότι δίνει; Μπράβο, γονείς, παρανοήστε κι άλλο, συνεχίστε να έχετε φοβία με την τεχνολογία; Οι αντικαπνιστικές διαφημίσεις είναι απλά τόσο κακόγουστες, και υπερβολικές που περισσότερο πεθαίνεις, ενώ αν θες να μην ξοδεύουν χαρτί στην τουαλέτα σου, βάλε πετσέτες μιας χρήσης. Ή, τύπωσε και την ίδια αφίσα και επάνω στο χαρτί υγείας, με τον πλανήτη να εξαφανίζεται λίγο λίγο ενώ χέζεις...(πόσο αλήθεια)! Ναι, ο ανεπτυγμένος κόσμος έχει πολλά στραβά, αλλά λίγο κράτει με την επιλεκτική συναισθηματικότητα και την εμπορευματοποίηση των ενοχών μας...
Δεν μπορώ να συμφωνήσω για όλα τα λεγόμενα σου αγαπητή Τσούχτρα, αλλά σίγουρα με το μεγαλύτερο μέρος του σχολίου σου. Το μέτρο είναι κάπου στη μέση τελικά...! :)
σχετικά με το χουφτο-smartphone- ο ψηφιακός αναλφαβητισμός που υπάρχει και η άγνοια κινδύνου από γονείς και παιδιά είναι τεράστια. Σε όποιον προκαλέσει φοβίες, καλά να πάθει. Αν έστω και ένας ενδιαφερθεί να ψάξει τι θέλει να πει ο ποιητής, και τι μπορεί να κάνει για αυτό τότε η καμπάνια είναι πετυχήμένη
Αν εννοείς τη φωτό με το σούσι, έχει να κάνει με την προστασία της θάλασσας. Αντί για φύκια, το σούσι περιβάλλεται από κομμάτια πλαστικών σακούλων κλπ - αν δεις το caption της εικόνας λέει "keep the seas clean".
To sushi είναι τυλιγμένο σε πλαστική σακούλα, όχι φύκη. Τα σκουπίδια-απόβλητα καταλήγουν σε ακτές, πελάγη, ωκανούς μέχρι και πίσω σε μας, στο πιάτο μας. Σκέψου πχ βαρέα μέταλλα που ανιχνεύονται σε ψάρια, ραδιενεργά ισότοπα κτλ
"It never ceases to amaze me which species get picked for special attention. The reasons are easy enough to understand; either they are magnificent, attractive, cuddly, intelligent, or perhaps have some form of cultural significance as a national symbol. The giant Panda and Polar Bear are classic examples of this phenomenon of bias towards saving species that seem ready-made for conservation campaigns on account of their being so photogenic."Ο τονος ειναι εξαιρετικα απειλουμενο ειδος. Αυτος που εχει φτιαξει την εικονα προσπαθει να σε σε αποτρεψει απο το να φας τονο γιατι η εικονα της πλαστικης σακουλας ειναι απωθητικη, οπως στην φωτογραφια πιο πανω. Ή, αμα σκεφτεις οτι αυτο που ψαρευουν δεν ειναι ενα οποιοδηποτε νοστιμο και λιγουρευτο ψαρι αλλα ενα χνουδοτο, γλυκουτσικο αρκουδακι παντα, τοτε ισως να μη το φας.
είναι στο concept της επόμενης φωτογραφίας (20) : όσο μολύνεται το περιβάλλον γύρω σου (και συγκεκριμένα οι θάλασσες) μην περιμένεις πως αυτά που τρως θα είναι καθαρά και αμόλυντα.