ΚΙΝΗΣΗ ΤΩΡΑ

Κρυμμένα μηνύματα σε πασίγνωστα λογότυπα

Κρυμμένα μηνύματα σε πασίγνωστα λογότυπα Facebook Twitter
15

[ Από την Άλκηστη Γεωργίου ]

 

Όχι, το παρόν ποστ δεν μιλάει για συνωμοσίες και κρυμμένα illuminati σύμβολα σε συσκευασίες δημητριακών, αλλά για κάτι πολύ πιο έξυπνο.

 

Ο λόγος για τις αριστοτεχνικά κρυμμένες, αλλά γεμάτες νόημα, λεπτομέρειες που περνούν απαρατήρητες σε λογότυπα μεγάλων εταιρειών.

Λογότυπα που όλοι μας λίγο πολύ έχουμε αντικρίσει εκατοντάδες, ίσως και χιλιάδες φορές.

 

Ρίξτε μια ματιά στην αποκαλυπτική ερμηνεία μερικών από τα πιο αναγνωρισμένα logo διεθνώς, και δεν θα τα ξαναδείτε ποτέ με το ίδιο μάτι!

 

 

Κρυμμένα μηνύματα σε πασίγνωστα λογότυπα Facebook Twitter
Βλέπετε το κρυμμένο παγώνι στο σήμα του NBC;

 

Κρυμμένα μηνύματα σε πασίγνωστα λογότυπα Facebook Twitter
Το βέλος κάτω από το logo της Amazon είναι παραπάνω από ευδιάκριτο, αλλά ποιος έχει προσέξει ότι στην πραγματικότητα το βέλος ξεκινά από το “A” και καταλήγει στο τελευταίο γράμμα του αγγλικού αλφάβητου “Z”;Πρόκειται για έναν τρόπο να τονιστεί ότι η Amazon εμπορεύεται τα πάντα, από το Α ως το Ω.

 

Κρυμμένα μηνύματα σε πασίγνωστα λογότυπα Facebook Twitter
Η υπηρεσία του Facebook, “Facebook Places” (που νομίζω ότι δεν υφίσταται πια, διορθώστε με αν κάνω λάθος) είχε αρχικά δημιουργηθεί με σκοπό να ανταγωνιστεί και να ξεπεράσει το Foursquare. To ίδιο το σήμα της υπηρεσίας υποδηλώνει παραπάνω από διακριτικά την αντιπαλότητα αυτή: Ο δείκτης φαίνεται να “πατάει κάτω” σε ένα σημείο του χάρτη που σχηματίζει τον αριθμό τέσσερα (four)

 

Κρυμμένα μηνύματα σε πασίγνωστα λογότυπα Facebook Twitter
Η ταχυδρομική εταιρεία FedEx έχει έξυπνα τοποθετήσει ένα βέλος, στον λευκό χώρο μεταξύ του Ε και του Χ. Μία διακριτική υπενθύμιση του γεγονότος ότι η εταιρεία βρίσκεται σε συνεχή ώθηση προς τα εμπρός, παραδίδοντας τα πακέτα μας όσο το δυνατόν γρηγορότερα.

 

Κρυμμένα μηνύματα σε πασίγνωστα λογότυπα Facebook Twitter
Το λογότυπο του SONY Vaio συμβολίζει την σύζευξη της αναλογικής και της ψηφιακής τεχνολογίας, με την συλλαβή "va" να σχηματίζει ένα αναλογικό κύμα, και την συλλαβή “io” να αντιπροσωπεύει το δυαδικό σύστημα 1 και 0

 

Κρυμμένα μηνύματα σε πασίγνωστα λογότυπα Facebook Twitter
Βλέπετε την αρκούδα μέσα στο βουνό της σοκολάτας Toblerone;

 

Κρυμμένα μηνύματα σε πασίγνωστα λογότυπα Facebook Twitter
Το γράμμα "R" στο λογότυπο του Ποδηλατικού Γύρου της Γαλλίας είναι στην πραγματικότητα το σκίτσο ενός ανθρώπου που κάνει ποδήλατο

 

Κρυμμένα μηνύματα σε πασίγνωστα λογότυπα Facebook Twitter
Μπορεί να φαίνεται σαν ένα απλό σχέδιο με έντονα χρώματα, αλλά στην πραγματικότητα το λογότυπο του Μουσείου του Λονδίνου αντιπροσωπεύει τον τρόπο με τον οποίο η γεωγραφική έκταση της πόλης έχει επεκταθεί με το πέρασμα του χρόνου

 

 [ via ]

 

 

 

 

 

Design
15

ΚΙΝΗΣΗ ΤΩΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ένα σπίτι που μας προτρέπει να ζήσουμε στο max/ Ένα σπίτι που φοράει με χιούμορ τον μαξιμαλισμό του

Design / «Ο μινιμαλισμός είναι πλήξη»

Κάποτε η Tina Livanos είχε καθυστερήσει σε έναν γάμο, όπου ήταν παράνυμφος, επειδή είχε βρει μια ιδιαίτερη λάμπα. Μέχρι και σήμερα ψάχνει αδιάκοπα σε αντικερί, ανοιχτές αγορές και παζάρια, προκειμένου να γεμίσει το σπίτι της με έπιπλα και μπιχλιμπίδια.
ΤΖΟΥΛΗ ΑΓΟΡΑΚΗ
Αθηναϊκές πολυκατοικίες: Η πιο ζωντανή ιστορία της πρωτεύουσας

Βιβλίο / Αθηναϊκές πολυκατοικίες: Η πιο ζωντανή ιστορία της πρωτεύουσας

Μια νέα ερευνητική έκδοση του Ιδρύματος Ωνάση, ευχάριστη και ζωντανή, αφηγείται την ιστορία της πολυκατοικίας αλλά και της πόλης μας με τις μεγάλες και τις μικρότερες αλλαγές της, μέσα από 37 ιστορίες.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ένα σπίτι σε διάλογο με τη δικαιοσύνη και την τέχνη

Design / Ένα διαμέρισμα του ’70 που απορρίπτει οτιδήποτε παλιό

Το σπίτι του Αλέξανδρου Κασσανδρινού είναι γεμάτο τέχνη, χωρίς καμία αντίκα, με έπιπλα περισσότερο βολικά παρά ντιζαϊνάτα και άπειρο φως — τόσο, που το καλοκαίρι στο καθιστικό χρειάζονται γυαλιά ηλίου για να καθίσει κανείς.
ΤΖΟΥΛΗ ΑΓΟΡΑΚΗ
Γιώργος και Ρούλης Αλαχούζος

Design / Αδελφοί Αλαχούζοι: Οι πιο διάσημοι Έλληνες «εφετζήδες»

Από την «Ανατομία ενός εγκλήματος» και τους Ολυμπιακούς Αγώνες του 2004 μέχρι τον Harry Potter και την τελευταία ταινία του Κρόνενμπεργκ, εδώ και σαράντα χρόνια ο Γιώργος και ο Ρούλης Αλαχούζος δημιουργούν εντυπωσιακά και τρομακτικά όντα σαν σύγχρονοι αλχημιστές, επιστρατεύοντας τη φαντασία και τη δεξιοτεχνία τους.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
«Περηφανευόμαστε ότι δώσαμε τα φώτα μας στον κόσμο, αλλά δεν κρατήσαμε ούτε ένα λυχναράκι»

Oι Αθηναίοι / «Περηφανευόμαστε ότι δώσαμε τα φώτα μας στον κόσμο, αλλά δεν κρατήσαμε ούτε ένα λυχναράκι»

Η αρχιτέκτονας και υπεύθυνη των Αρχείων Νεοελληνικής Αρχιτεκτονικής του Μουσείου Μπενάκη, Μάρω Καρδαμίτση-Αδάμη, δεν λησμόνησε ποτέ στην πορεία της πως η μορφή ενός κτιρίου πρέπει να έχει χαρακτήρα, ειλικρίνεια και κλίμακα.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Sotja

Οι Αθηναίοι / Sotja: «Στο ξεκίνημά μου έλεγαν "αυτό το κοριτσάκι θα μου κάνει το tattoo;"»

Όταν μπήκε στα τατουατζίδικα, ελάχιστες γυναίκες εργάζονταν εκεί. Εξασκήθηκε πάνω σε «πανκιά» και βρήκε το προσωπικό της στυλ στις horror ταινίες των ’60s. Η Αθηναία της εβδομάδας θυμάται την εποχή που τα tattoo προκαλούσαν προβλήματα στη δουλειά και κακεντρεχή σχόλια στον δρόμο - και αυτή η πραγματικότητα δεν έχει ακριβώς τελειώσει.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ
Το Μπουλούκι, ένα περιοδεύον εργαστήριο για τις παραδοσιακές τεχνικές δόμησης, βάζει το δικό του -σημαντικό- λιθαράκι στη διατήρηση της μνήμης και της ζωής στην ορεινή Ήπειρο

Γειτονιές της Ελλάδας / Δύο νέοι αρχιτέκτονες ανακατασκεύασαν τη στέγη ενός σχολείου στα Τζουμέρκα

Το Μπουλούκι, ένα περιοδεύον εργαστήριο για τις παραδοσιακές τεχνικές δόμησης, βάζει το δικό του -σημαντικό- λιθαράκι στη διατήρηση της μνήμης και της ζωής στην ορεινή Ήπειρο.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΥΡΙΑΖΗΣ
Hotel Experience: Πώς η πρώτη διοργάνωση για το μέλλον του τουρισμού υπό το πρίσμα της εμπειρίας πέτυχε ρεκόρ επισκεπτών

Design / Hotel Experience: Πώς η πρώτη διοργάνωση για το μέλλον του τουρισμού υπό το πρίσμα της εμπειρίας πέτυχε ρεκόρ επισκεπτών

Η διοργάνωση του Hotel Experience που πραγματοποιήθηκε 5-6 Οκτωβρίου 2024 στο Ωδείο Αθηνών ξεπέρασε κάθε προσδοκία συμμετοχής καθώς πάνω από 4.000 επισκέπτες βίωσαν από κοντά την εμπειρία
THE LIFO TEAM

σχόλια

10 σχόλια
Αν, στο λογότυπο "Le tour de France", το γράμμα - r - διαγράφει ελλειπτικά τη μορφή ενός ποδηλάτη, τότε στο ίδιο logo τα γράμματα - t - και - ο - σχηματίζουν καθαρά μια σέλα ποδηλάτου και μια ρόδα, αντίστοιχα.