Tα λογοκριμένα γυμνά του Λούβρου

Tα λογοκριμένα γυμνά του Λούβρου Facebook Twitter
10

Ο Peter Kaaden, Γερμανός φωτογράφος και συνεργάτης του περιοδικού Dazed, επισκέφτηκε το Λούβρο από το οποίο και έφυγε με μια σειρά ασπρόμαυρων φωτογραφιών των αριστουργηματικών γλυπτών. Θεωρώντας σχεδόν απίθανο πως θα δημιουργούνταν πρόβλημα, δημοσίευσε κάποιες από αυτές στο Facebook.

Χρειάστηκαν μόλις τρία λεπτά για να λάβει την πρώτη προειδοποίηση από τους operators η οποία του υπογράμμιζε πως απαγορεύεται αυστηρά η δημοσίευση εικόνων που περιέχουν γυμνό ή πορνογραφικό περιεχόμενο. Οι επίμαχες φωτογραφίες αφαιρέθηκαν αυτομάτως από το ίδιο το Facebook.

"Eίναι παράλογο που το Facebook λογοκρίνει την σημαντικότερη συλλογή Τέχνης του πλανήτη." ανέφερε ο Kaaden ο οποίος αποφάσισε να διαμορφώσει τις φωτογραφίες του με προβοκατόρικο και υπερβολικό τρόπο ώστε να είναι κατάλληλες για το Facebook, αλλά σίγουρα όχι κατάλληλες για να αναδείξουν την ομορφιά των γλυπτών.

Tα λογοκριμένα γυμνά του Λούβρου Facebook Twitter
Tα λογοκριμένα γυμνά του Λούβρου Facebook Twitter
Tα λογοκριμένα γυμνά του Λούβρου Facebook Twitter
Tα λογοκριμένα γυμνά του Λούβρου Facebook Twitter

" Ακόμη πιο παράλογο είναι το γεγονός πως υπάρχει κάποιος που αποφασίζει τι είναι πορνογραφικό, τι ακατάλληλο και τι περνάει σαν Τέχνη για το Facebook. Καταλαβαίνω πως υπάρχουν κανόνες, αλλά νομίζω πως το Facebook πρέπει να αναθεωρήσει σχετικά με το ποιοι ελέγχουν την τήρησή τους. Υπάρχουν πολύ χειρότερα πράγματα που κυκλοφορούν εκεί μέσα. Το γεγονός πως καθημερινά στο Λούβρο συρρέουν χιλιάδες επισκέπτες, ανάμεσα τους και παιδιά νομίζω πως δείχνει από μόνο του πόσο αμήχανη είναι αυτή η  λογοκρίσιά" συμπληρώνει ο Peter Kaaden.

Tα λογοκριμένα γυμνά του Λούβρου Facebook Twitter
Tα λογοκριμένα γυμνά του Λούβρου Facebook Twitter
Tα λογοκριμένα γυμνά του Λούβρου Facebook Twitter
Tα λογοκριμένα γυμνά του Λούβρου Facebook Twitter
Tα λογοκριμένα γυμνά του Λούβρου Facebook Twitter
Tα λογοκριμένα γυμνά του Λούβρου Facebook Twitter
Tα λογοκριμένα γυμνά του Λούβρου Facebook Twitter
Tα λογοκριμένα γυμνά του Λούβρου Facebook Twitter
Tα λογοκριμένα γυμνά του Λούβρου Facebook Twitter
Tα λογοκριμένα γυμνά του Λούβρου Facebook Twitter
Tα λογοκριμένα γυμνά του Λούβρου Facebook Twitter
Tα λογοκριμένα γυμνά του Λούβρου Facebook Twitter
10

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ο Νάκης Παναγιωτίδης μάς ζητά να νιώσουμε τα έργα του ακόμα και με κλειστά τα μάτια

Εικαστικά / Ο Νάκης Παναγιωτίδης μάς ζητά να νιώσουμε τα έργα του ακόμα και με κλειστά τα μάτια

Το Ίδρυμα Βασίλη & Ελίζας Γουλανδρή υποδέχεται την αναδρομική έκθεση ενός διεθνούς φήμης ανένταχτου Έλληνα καλλιτέχνη της διασποράς, γνωστού για το πολύπλευρο και στοχαστικό έργο του.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ογκίστ Ροντέν: Αυτή είναι η ζωή του καλλιτέχνη που δημιούργησε το γλυπτό ο «Σκεπτόμενος»

Γεννήθηκε Σαν Σήμερα / Ογκίστ Ροντέν: Αυτή είναι η ζωή του καλλιτέχνη που δημιούργησε το γλυπτό ο «Σκεπτόμενος»

Τα ρεαλιστικά γλυπτά του, που εκφράζουν τα ανθρώπινα συναισθήματα αλλά και τις αδυναμίες, εξακολουθούν να είναι σήμερα ιδιαίτερα δημοφιλή και να συγκεντρώνουν πλήθη φιλότεχνων όπου και αν εκτίθενται.
ΚΟΡΙΝΑ ΦΑΡΜΑΚΟΡΗ
Λεονάρντο, Μικελάντζελο, Ραφαήλ: Αριστουργήματα και καλλιτεχνικές μονομαχίες 

Εικαστικά / Λεονάρντο, Μικελάντζελο, Ραφαήλ: Αριστουργήματα και καλλιτεχνικές μονομαχίες 

Μια έκθεση στη Royal Academy of Arts του Λονδίνου φέρνει στο προσκήνιο μετά από έξι αιώνες τη θρυλική καλλιτεχνική «μονομαχία» μεταξύ Ντα Βίντσι και Μικελάντζελο με δυο έργα που δεν ολοκληρώθηκαν ποτέ. 
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ισπανία: Έκθεση αφιερωμένη στο έργο του Ίρβινγκ Πεν στο Ίδρυμα MOP στη Λα Κορούνια

Φωτογραφία / Ισπανία: Έκθεση αφιερωμένη στο έργο του Ίρβινγκ Πεν στο Ίδρυμα MOP στη Λα Κορούνια

Πορτρέτα διάσημων και σκηνές δρόμου περιλαμβάνονται στην έκθεση «Irving Penn: Centennial» που διοργανώνεται από το Μητροπολιτικό Μουσείο Τέχνης της Νέας Υόρκης και παρουσιάζεται στην Ισπανία
LIFO NEWSROOM
Tependris vs Tependris

Εικαστικά / Tependris vs Tependris

Μια αναδρομική έκθεση με πίνακες και γλυπτά, εικονογραφήσεις και ηχογραφήσεις, έργα του Κωνσταντίνου Κακανιά από το 1996 μέχρι σήμερα, με θεματικές που εκτείνονται από τα βαθιά παιδικά τραύματα μέχρι το χιούμορ που χαρακτηρίζει τον πολυδιάστατο καλλιτέχνη.
ΝΙΚΟΣ ΤΣΕΠΕΤΗΣ
Μέσα στη μεγαλειώδη έκθεση των πορτρέτων του Φράνσις Μπέικον

Εικαστικά / Μέσα στη μεγαλειώδη έκθεση των πορτρέτων του Φράνσις Μπέικον

Η National Portrait Gallery του Λονδίνου φιλοξενεί μια από τις κορυφαίες εικαστικές εκθέσεις της χρονιάς παγκοσμίως, μια ρετροσπεκτίβα στο έργο του Βρετανού καλλιτέχνη που άλλαξε την προσωπογραφία, δημιουργώντας μια ανεπανάληπτη ζωγραφική της φιγούρας με σπαραγμό, απελπισία και ευαισθησία.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
ΕΠΕΞ Ο Τζάκσον Πόλοκ και η επιρροή που είχαν στο έργο του ο Πικάσο και οι μεξικανικές τοιχογραφίες

Πολιτισμός / Ο Πικάσο και οι μεξικανικές τοιχογραφίες στα πρώιμα έργα του Τζάκσον Πόλοκ

Μια μοναδική έκθεση στο Παρίσι παρουσιάζει πίνακές του από τα χρόνια που τον επηρέαζαν οι σουρεαλιστές και ο Καρλ Γιουνγκ, πριν ακόμα γίνει γνωστός για τα αφηρημένα έργα του με την τεχνική «dripping», το 1947.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
ΕΠΕΞ Μια έκθεση για τον Λουκά Σαμαρά με κύβους, τραπεζοειδή και παραισθητικές πύλες

Εικαστικά / Μια έκθεση για τον Λουκά Σαμαρά με κύβους, τραπεζοειδή και παραισθητικές πύλες

Η μοναδική οπτική του Λουκά Σαμαρά παρουσιάζεται στο μουσείο Dia Beacon της Νέας Υόρκης, στην πρώτη μεταθανάτια έκθεσή του και τελευταία στην οποία συνεργάστηκε ο ίδιος ο καλλιτέχνης.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Το πέρασμα του Χατζηκυριάκου-Γκίκα από τη Δύση στην Ανατολή μέσα από μια μνημειώδη έκθεση

Εικαστικά / Το πέρασμα του Χατζηκυριάκου-Γκίκα από τη Δύση στην Ανατολή μέσα από μια μνημειώδη έκθεση

Tο Μουσείο Μπενάκη, με αφορμή την επέτειο 30 χρόνων από τον θάνατό του σπουδαίου Έλληνα καλλιτέχνη, διοργανώνει μια έκθεση αφιερωμένη στο ταξίδι του από τη Δύση στην Ανατολή το 1958. Ένα ταξίδι κυριολεκτικό και μεταφορικό.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ

σχόλια

6 σχόλια
Πάλι καλά που υπάρχουν αυτά τα αγάλματα να μας θυμίζουν πως κάποτε οι άνθρωποι ήταν ελεύθεροι να χαίρονται το σώμα τους χωρίς ενοχές.Μετά ήρθε ο σκοταδισμός μασκαρεμένος σε αγάπη για τον πλησίον...
απλα παρατηρηστε οτι το fb εχει μετρο ηθικης για τις δικες σας φωτογραφίες. Για τους τεχνολογίζοντες δειτε αυτο και ανοιξτε λίγο τα ματια σας http://www.thersa.org/events/audio-and-past-events/2014/Free-is-a-Lie
Η τεχνη ειναι καταπληκτικη..οι φωτογραφιες του ειναι χαλια...! Πανω απο τις μισες εστιαζουν σε στηθη και γεννητικα οργανα...δεν γνωριζω το μετρο ηθικης του fb, αλλα οι φωτγραφιες του δεν μου αρεσουν..
Μάλλον οι φωτογραφίες ήταν σαν την τελευταια ή τις δύο πρώτες γενικές φωτογραφίες γλυπτών που μαλιστα ειναι στην ίδια αιθουσα. Προφανως μετα την λογοκρισία στο facebook εστιασε σε συγκεκριμμενα σημειαωσε να δειξει την υπερβολική αντιδραση. Στη συγκεκριμενη αιθουσα (αν δεν εχει αλλάξει η διαταξη του μουσειθο από τον καιρό που πήγα ειναι διπλα από την αιθουσα της Αφροδίτης της Μήλου) ολα τα γλυπτά εχουν γυμνό
Δεν μπορουμε να γνωριζουμε εαν οι εστιασεις στα "επιμαχα" σημεια εγιναν πριν ή μετα τη λογοκρισια του fb....Χρησιμοποιεις "μαλλον" και "προφανως".Επειδη εχω παει και εγω στο Λουβρο θα σου πω οτι εχω κ εγω ανεβασει φωτο και απο τη Νικη της Σαμοθρακης και απο την Αφροδιτη της Μηλου στο fb. Κανεις δεν μου τις κατεβασε...Τωρα τι σχεση εχει αυτο που λες για τη διαταξη τις αιθουσας και για τα αλλα αγαλματα δεν καταλαβαινω....Ειπα ξεκαθαρα οτι θεωρω βλακεια και ασχημο να εστιαζεις τις φωτο σου στα στηθη και στα γεννητικα οργανα. Εμενα δεν μου αρεσει! Αυτο!
Θρησκευτικά κατάλοιπα......μπορείς να δεις σκοτωμούς κλπ (ή και να σκοτώσεις ο ίδιος αν είναι "ιερό" καθήκον), αλλά όχι το γυμνό σώμα.....στα 2014...
δεν ειναι θρησκευτικά, ειναι νεοπουριτανικα μαζι με το οτι ειναι μηχανη που κοβει λεφτα. Μην ξεχνας ειναι επιχειρηση το fb ουτε εκκλησια ουτε charity που φιλοξενει την online επικοινωνια μας τζαμπα.Για την ακριβεια την πληρωνουμε με κατι πολυ ακριβο και πολυτιμο: την εκχωρηση ελεγχου των δεδομένων μας. turkeyyyys...
Η σεμνοτυφια του fb υπαρχει για να μη θιξει τους χρήστες....ιστορικά η σεμνοτυφία προερχεται απ τη θρησκεία. Δεν επιβαλλει αυτη κατι στις εταιριες οπως το fb, επιβαλλει όμως αντιληψεις στους χρήστες των εταιριών (και στα αφεντικά των εταιριών)