Tα μνημεία μετά το τέλος του κόσμου

Tα μνημεία μετά το τέλος του κόσμου Facebook Twitter
9

Ο πλανήτης καταρρέει και η ανθρωπότητα βρίσκεται στο χείλος της εξαφάνισης. Το τοπίο θυμίζει ολέθρια αποκάλυψη και τα πάντα έχουν ερημώσει. 20 χρόνια μετά την απροσδιόριστη καταστροφή, οι πιο εμβληματικές κατασκευές και τα πιο διάσημα μνημεία της ανθρωπότητας έχουν αρχίσει να παρουσιάζουν τα σημάδια της αποσάθρωσης με ανεξέλεγκτους ρυθμούς.

Αυτό είναι το ζοφερό τους μέλλον σύμφωνα με το όραμα του καλλιτέχνη John Walters και του συνεργάτη του, Peter Baustdaeter. Έμπνευση για το πρότζεκτ 'The World of The Last of Us' το σχεδόν ομώνυμο videogame The Last of Us.

Tα κανάλια στο Άμστερνταμ

Tα μνημεία μετά το τέλος του κόσμου Facebook Twitter

Tα μνημεία μετά το τέλος του κόσμου Facebook Twitter

 

Κεντρικός σταθμός του Βερολίνου

Tα μνημεία μετά το τέλος του κόσμου Facebook Twitter

Tα μνημεία μετά το τέλος του κόσμου Facebook Twitter

 

 

Το άγαλμα του Ποσειδώνα στα ανάκτορα των Βερσαλλιών 

Tα μνημεία μετά το τέλος του κόσμου Facebook Twitter

Tα μνημεία μετά το τέλος του κόσμου Facebook Twitter

 

 

Η πύλη του Μπαρμπίκαν στη Βαρσοβία

Tα μνημεία μετά το τέλος του κόσμου Facebook Twitter

Tα μνημεία μετά το τέλος του κόσμου Facebook Twitter

 

 

Η κρεμαστή γέφυρα της 25ης Απριλίου που συνδέει την Λισσαβόνα με την πόλη Αλμάντα

Tα μνημεία μετά το τέλος του κόσμου Facebook Twitter

Tα μνημεία μετά το τέλος του κόσμου Facebook Twitter

 

 

Το Κρεμλίνο στη Μόσχα

Tα μνημεία μετά το τέλος του κόσμου Facebook Twitter

Tα μνημεία μετά το τέλος του κόσμου Facebook Twitter

Ο Καθεδρικός του Βερολίνου

Tα μνημεία μετά το τέλος του κόσμου Facebook Twitter

Tα μνημεία μετά το τέλος του κόσμου Facebook Twitter

Το γλυπτό του Γκόρμλεϊ, 'Άγγελος του Βορρά' στην Αγγλία

Tα μνημεία μετά το τέλος του κόσμου Facebook Twitter

Tα μνημεία μετά το τέλος του κόσμου Facebook Twitter

Ο Πύργος του Άιφελ 

Tα μνημεία μετά το τέλος του κόσμου Facebook Twitter

Tα μνημεία μετά το τέλος του κόσμου Facebook Twitter

 

 

Η Μαρίνα του Μπράιτον

Tα μνημεία μετά το τέλος του κόσμου Facebook Twitter

Tα μνημεία μετά το τέλος του κόσμου Facebook Twitter

 

 

Ο καθεδρικός ναός της Παναγίας των Παρισιών

Tα μνημεία μετά το τέλος του κόσμου Facebook Twitter

Tα μνημεία μετά το τέλος του κόσμου Facebook Twitter

 

 

Το Κολοσαίο στη Ρώμη

Tα μνημεία μετά το τέλος του κόσμου Facebook Twitter

Tα μνημεία μετά το τέλος του κόσμου Facebook Twitter

 

 

Το παλάτι του Μπάκινγχαμ

Tα μνημεία μετά το τέλος του κόσμου Facebook Twitter

Tα μνημεία μετά το τέλος του κόσμου Facebook Twitter

Η Όπερα του Σίδνεϋ

Tα μνημεία μετά το τέλος του κόσμου Facebook Twitter

Tα μνημεία μετά το τέλος του κόσμου Facebook Twitter

Ο ουρανοξύστης Shard και το δημαρχείο του Λονδίνου

Tα μνημεία μετά το τέλος του κόσμου Facebook Twitter

Tα μνημεία μετά το τέλος του κόσμου Facebook Twitter

Design
9

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η μυστική ζωή της Όντρεϊ Χέπμπορν

Design / Τι σχέση είχαν οι γονείς της Όντρεϊ Χέπμπορν με τον ναζισμό;

Η διάσημη ηθοποιός του Χόλιγουντ βίωσε με πολλούς τρόπους τη φρίκη του Β’ Παγκοσμίου πολέμου. Ένα νέο ισπανικό graphic novel αποκαλύπτει το κεφάλαιο της ζωής της που η ίδια επιθυμούσε να παραμείνει κρυφό.
THE LIFO TEAM
milan_design_week

Design / Milan Design Week: Η εβδομάδα-υπερπαραγωγή δείχνει το μέλλον

Τεχνικές και τεχνολογία, ιστορικό design και πειραματισμοί, αρχιτεκτονική και διακόσμηση, υλικότητα και πνευματικοί στοχασμοί: αυτά είναι τα highlights της εβδομάδας design του Μιλάνου, που προτείνει τη σκηνογραφία της ζωής μας.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Τα νέα ελβετικά διαβατήρια έχουν άψογο ντιζάιν

Design / Τα νέα ελβετικά διαβατήρια έχουν άψογο ντιζάιν

Ο σχεδιασμός της RETINAA στα νέα ελβετικά διαβατήρια συνδυάζει το υψηλό επίπεδο ασφαλείας με το graphic design ενώ είναι και μία αναφορά στα γεωγραφικά χαρακτηριστικά της Ελβετίας, δημιουργώντας «κάτι παραπάνω από ένα επίσημο διοικητικό έγγραφο».
LIFO NEWSROOM
Ειρήνη Φρεζάδου: «Είμαστε οι αρχιτέκτονες της ζωής μας»

Ειρήνη Φρεζάδου / Ειρήνη Φρεζάδου: «Ό,τι κλείνει στο κέντρο, ανοίγει στη θέση του ένα μπαρ ή ένα εστιατόριο»

Αγωνίζεται ενάντια «στην απληστία που ξοδεύει τον αρχιτεκτονικό, φυσικό και πολιτιστικό μας πλούτο». Βγήκε μπροστά για το κτίριο «που ντροπιάζει την Ακρόπολη». Και τώρα, το νέο της σχέδιο είναι η αναβίωση του ιστορικού σιδηροδρομικού δικτύου της Πελοποννήσου. 
ΝΤΙΝΑ ΚΑΡΑΤΖΙΟΥ
Kεραμικά Mutina: Εκεί που τα όρια του τι είναι τέχνη και τι ένα απλό αντικείμενο συγχέονται

Design / Mutina: Εκεί που τα όρια του τι είναι τέχνη και τι ένα απλό αντικείμενο συγχέονται

Μια σημαντική έκθεση στο χωριό Φιοράνο της Εμίλια-Ρομάνα, όπου εδώ και είκοσι χρόνια τα κεραμικά Mutina παράγουν αισθητικό πολιτισμό με μια ομάδα σπουδαίων σύγχρονων σχεδιαστών.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Η αρχιτέκτονας Μαρία Δέδα εξηγεί πώς δημιουργείς μια ανθρώπινη γειτονιά σήμερα

Design / Η αρχιτέκτονας Μαρία Δέδα εξηγεί πώς δημιουργείς μια ανθρώπινη γειτονιά σήμερα

Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Δύο πόλεις που προχωρούν προς μία επόμενη μέρα, μέσα από αστικές αναπλάσεις και αναπτύξεις. Δύο πόλεις που αντιμετωπίζουν τις προκλήσεις της ανοδικής πορείας του τουρισμού, της εκτόξευσης των ενοικίων και της ασύμμετρης ανάπτυξης των επιμέρους περιοχών τους. Σε αυτό το τοπίο, η δημιουργία νέων γειτονιών μοιάζει να είναι η λύση που τοποθετεί ξανά τον πολίτη στο ρόλο του πρωταγωνιστή, σύμφωνα με την Μαρία Δέδα, επικεφαλής των Deda Architects.
ΔΑΝΑΗ ΜΑΚΡΗ

σχόλια

6 σχόλια
Ο Παρθενώνας?Ο Πύργος της Πίζας?Το Άγαλμα της Ελευθερίας?Ο πρώτος μάλλον θα μείνει ανέπαφος (πόση ακόμα καταστροφή?),ο δεύτερος μάλλον θα πέσει τελείως και το τρίτο αρκεί να δει κανείς το "the day after tomorrow".
Οπότε αυτό που μας διδάσκει το άρθρο είναι ότι μετά το τέλος του κόσμου τα φώτα συνεχίζουν να λειτουργούν, σημαίες εμφανίζονται από το πουθενά εκεί που δεν υπήρχαν και τα εργοστάσια αν και κατεστραμμένα λειτουργούν ακόμη;
Το video game "The Last of Us" αποτελεί έμπνευση για αυτές τις φωτογραφίες. Εκεί, 20 χρόνια μετά από μια μόλυνση που οφείλεται σε μια μετάλλαξη ενός παρασιτικού μύκητα, η πλειονότητα του ανθρώπινου πληθυσμού έχει μετατραπεί σε μολυσμένα zombies, και οι επιζώντες ζουν είτε υπό καθεστώς αυστηρού στρατιωτικού νόμου που επιβάλλεται από ότι έχει απομείνει από τις κυβερνήσεις της Γης, είτε σε μικρούς ανεξάρτητους οικισμούς. Έτσι εξηγούνται τα φώτα και τα συρματοπλέγματα σε κάποιες φωτογραφίες.