Πώς η Ryanair θα στριμώξει περισσότερο τους επιβάτες στα αεροπλάνα της

Πώς η Ryanair θα στριμώξει περισσότερο τους επιβάτες στα αεροπλάνα της Facebook Twitter
15


Η Ryanair και η Boeing μόλις ολοκλήρωσαν το σχεδιασμό του νέου αεροπλάνου 737 MAX, το οποίο ονόμασαν 737 MAX 200, λόγω ενός ιδιαίτερου χαρακτηριστικού του. Στον χώρο του αεροσκάφους, που αν και κανονικά είναι σχεδιασμένος για 175 θέσεις επιβατών, το νέο μοντέλο θα έχει 200.


Η παραλλαγή του αεροσκάφους είναι βασισμένη στο νέο 737 MAX-8 της Boeing, που έχει το ίδιο μέγεθος με το μοντέλο της 737-800, με χωρητικότητα 175 θέσεις και απόσταση μεταξύ τους 30 ίντσες κατά μέσο όρο (περίπου 76 εκατοστά). Στο καινούριο MAX200, η απόσταση μεταξύ των θέσεων μειώνεται στις 28 ίντσες (71 εκατοστά).


Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Ryanair δήλωσε ότι αυτή η τροποποίηση στα αεροσκάφη θα επιτρέψει στην εταιρεία να κρατήσει χαμηλά τα λειτουργικά της έξοδα, καθώς το κόστος ανά θέση μειώνεται κατά 20%. Η Ryanair είναι η μεγαλύτερη ευρωπαϊκή αεροπορική εταιρεία χαμηλού κόστους και αυτή τη στιγμή χρησιμοποιεί 300 αεροσκάφη 737-800 της Boeing. Η τελευταία ανέφερε πως το MAX200 σχεδιάστηκε με τέτοιο τρόπο, ώστε να εξυπηρετεί τις ανάγκες ενός γρήγορα αναπτυσσόμενου τομέα χαμηλού κόστους.

Το νέο αεροσκάφος αναμένεται να είναι έτοιμο προς παράδοση στα τέλη του 2017.

via

15

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Γιατί κάποιοι άνθρωποι θυμούνται τα όνειρα τους περισσότερο από άλλους

Living / Γιατί κάποιοι άνθρωποι θυμούνται τα όνειρα τους περισσότερο από άλλους

Σύμφωνα με νέες έρευνες, παράγοντες όπως η ηλικία, η ροπή στην ενδοσκόπηση, ακόμα και οι εποχές του χρόνου αποτελούν παράγοντες που επηρεάζουν σημαντικά την ικανότητα να ανακαλούμε τα όνειρά μας.
THE LIFO TEAM
Ο γάτος του μαγαζιού

Living / Ο γάτος του μαγαζιού

Υπεύθυνοι face control, ταμείες, props στη βιτρίνα, support στον πελάτη, επιθεωρητές. Παίρνουν το ρόλο τους στα σοβαρά και είναι φυσικά λόγος για να ξαναπάει κανείς. Γυρίσαμε το κέντρο της Αθήνας, βρήκαμε τις γάτες που ζουν στα μαγαζιά της, τις φωτογραφίσαμε και τις παρουσιάζουμε.
ΣΤΕΦΑΝΙΑ ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ
«Συστήνεται και η κράτηση τραπεζιού». Τα πιο δημοφιλή Game night events της πόλης.

Living / H Aθήνα παίζει Bingo: Αυτά είναι τα πιο δημοφιλή game night events της πόλης!

Από bingo nights, όπου έχει «εμφανιστεί» η Μπρίτνεϊ Σπίαρς, μέχρι γεωγραφικά κουίζ που μπορεί να καταλήξουν σε ζεϊμπέκικα, αυτές είναι οι πιο παιχνιδιάρικες βραδιές της πόλης – και έχουν και τους μόνιμους θαμώνες τους.
ΜΙΝΑ ΚΑΛΟΓΕΡΑ
 Vinted over Instagram: Η μανία του reselling αλλάζει το παιχνίδι στα social media

Living / Η μανία με τα ηλεκτρονικά βιντατζάδικα και η παγίδα της δήθεν «καθαρής» ντουλάπας

Δύο κορίτσια που ξέρουν απ' έξω και ανακατωτά το Vinted και το Vestiaire Collective μας αποκαλύπτουν μυστικά που θα κάνουν τις αγορές μας πιο στοχευμένες και έξυπνες, καθώς και τις αδυναμίες τους που προκύπτουν κατά το κυνήγι του επόμενου θησαυρού.
ΜΙΝΑ ΚΑΛΟΓΕΡΑ
Η ομορφιά ως καθρέφτης της εποχής

Living / Η ομορφιά ως καθρέφτης της εποχής

Ζούμε στην εποχή του φυσικού μακιγιάζ, του συνδυασμού αρωμάτων και της σύνθετης ρουτίνας περιποίησης. Από την υπερβολή των ’80s μέχρι το σήμερα, η ομορφιά αποτυπώνει την κοινωνική εξέλιξη και τη μοναδικότητα κάθε γυναίκας.
ΕΦΗ ΑΝΕΣΤΗ
«Είμαι τυφλός και μπορώ να μένω μόνος, μην ξαφνιάζεστε!»

Ζούμε, ρε! / «Είμαι τυφλός και μπορώ να μένω μόνος, μην ξαφνιάζεστε!»

Μπορούν τα τυφλά άτομα να ζήσουν μόνα; Χρειάζονται τα σπίτια τους κάποια ειδική προσαρμογή; Τι είναι η εκπαίδευση στις καθημερινές δεξιότητες; Η Χρυσέλλα Λαγαρία και ο Θοδωρής Τσάτσος συζητούν για το θέμα με την εκπαιδεύτρια κινητικότητας και προσανατολισμού και ιδρυτικό μέλος της ομάδας «Σκύλοι βοηθοί Ελλάδας», Πέννυ Στούμπου.
THE LIFO TEAM
Millennials και Gen Zers αναζητούν το ιδανικό workplace το 2025

Living / Το ιδανικό εργασιακό περιβάλλον του 2025: Τι ψάχνουν οι Millennials και οι GenZers;

Οι διαφορετικές γενιές που κυκλοφορούν τα τελευταία χρόνια στην αγορά εργασίας περιγράφουν τις συνθήκες που θα τους έκαναν να νιώθουν τη δουλειά τους περισσότερο σαν το σπίτι τους.
ΠΕΝΝΥ ΜΑΣΤΟΡΑΚΟΥ
Γιατί συχνά νιώθουμε μεγαλύτερη νοσταλγία για τις δυσκολίες παρά για τις χαρές;

Living / Γιατί συχνά νιώθουμε μεγαλύτερη νοσταλγία για τις δυσκολίες παρά για τις χαρές;

Οι άνθρωποι έχουν την τάση να βλέπουν «με ροζ γυαλιά» ακόμα και τις πιο αντίξοες περιόδους της ζωής τους, ακόμα κι αν πρόκειται για συνθήκες οικονομικής ύφεσης, πανδημίας ή πολέμου.
THE LIFO TEAM
O «ξαφνικός θάνατος» της εξ αποστάσεως εργασίας

Living / O «ξαφνικός θάνατος» της εξ αποστάσεως εργασίας

Στον απόηχο της πανδημίας, οι πολιτικές «εργασίας από το σπίτι» έμοιαζαν να δείχνουν τον δρόμο για τον χώρο εργασίας του μέλλοντος, αλλά πλέον οι αποκλειστικά remote θέσεις είναι είδος προς εξαφάνιση.
ΜΙΧΑΛΗΣ ΓΙΑΝΝΑΚΙΔΗΣ

σχόλια

7 σχόλια
Στην ζωη μου εχω ταξιδεψει με απιθανες εταιρειες.Αφρικανικες,του τεως ανατολικου μπλοκ,ασιατικες και δεν συμμαζευεται.Παντοτε,ομως,κατ'αναγκην.Επειδη επρεπε οπωσδηποτε να παω καπου (για δουλεια)και δεν υπηρχε αλλη επιλογη.Οι εμπειριες μου απο τα ταξειδια αυτα ειναι απο γραφικες εως και ανατριχιαστικες.Ποτε ,ομως,δεν ταξιδεψα με τις λεγομενες "φθηνες"εταιρειες μονον και μονον για να γλυτωσω λιγα χρηματα.Διοτι η εμπειρια,αλλα και η κοινη λογικη,μας λεει οτι αυτος που "κοβει"απο καπου,θα κοψει απο παντου.Απο οπου μπορει να το πραξει χωρις να "πιαστει".Και ολοι γνωριζουμε οτι ενα απο τα μεγαλυτερα κοστη των αεροπορικων εταιρειων ειναι αυτο της συντηρησης και του ελεγχου των αεροσκαφων.Αυτο μου φτανει.
Αλλος ενας λογος για να την αποφυγω για ταξιδια ανω 1.30 ωρας. Αμα εισαι πανω απο 1.80 το ταξιδι ειναι επιπονο ιδιαιτερα αν ειναι γεματο και βαζεις χειραποσκευες κατω απο τη θεση σου. Ειπαμε lowcost αλλα με ορια.
Η Ryanair το εξετάζει σαν ενδεχόμενο αλλά προς το παρόν οι κανονισμοί δεν της το επιτρέπουν. Γενικά όμως γίνεται έρευνα προς την κατεύθυνση των standing seats, καθίσματα στα οποία δεν είσαι πλήρως καθιστός, αλλά κάτι μεταξύ όρθιου και καθιστού, τα οποία μπορεί να δούμε σε λίγα χρόνια σε μικρής διάρκειας πτήσεις, όπως Αθήνα-Θεσσαλονίκη.
Τέλεια, 200 παιδάκια χωράνε άνετα! οι συνοδοί θα ακολουθούν με μεγαλύτερο σκάφος υποθέτω.Ryanair, η μεγαλύτερη εταιρία σε μικρότερο χώρο ανα επιβάτη!
Πρωτοχρονιά Παρισι απο θεσσαλονικη στα 90 ευρω με επιστροφή και φορους. Στα αληθεια δε δινω δεκαρα για τα 80 εκατοστά που θα μου στερήσουν στη θέση οταν η αντίστοιχη ελληνική εταιρια τις ιδιες μερες ειχε τριπλή τιμή.
προφανώς Σοφία δεν είσαι και πρώτο μπόι! Εγώ με 1,77 και ο άντρας μου με 1,97 δεν υπάρζει περίπτωση να χωρέσουμε. Εγώ ήδη είμαι στενάχωρα στα αεροπλάνα ο δε άντρας μου αν δεν βρει θέση σε έξοδο κινδύνου (που έχουν περισσότερο χώρο) δεν μπορεί να ταξιδέψει. Μπάι μπάι ράιαν αίρ!
Εγω που ειμαι 1.87 σε μια πτηση για Αγγλια, με χειραποσκευη κιολας κατω απο τη θεση,ειχα αρχισει να βγαζω αφρους μεχρι να φτασουμε στο αεροδρομιο. Για ταξιδια μεχρι 2 ωρες max παιζει κ να παλευεται. Πιο πολυ δεν..
Σε λεωφορείο δηλαδή δεν υπάρχει περίπτωση να μπείτε. Εκεί οι κατασκευαστές νομίζουν ότι είμαστε νάνοι. Κατά τη γνώμη μου αξίζει αν γλυτώσεις το μισό εισιτήριο. Μακάρι να σπάσει το μονοπώλιο κι εδώ η ryanair σε πτήσεις εντός Ελλάδος. Εσύ θα πας στο Παρίσι με 90 ευρώ με επιστροφή(!) ενώ Αθήνα-Γιάννενα μόνο να πας θες 110 ευρώ μόνο με χειραποσκευή. Αν έχεις βαλίτσα κανονικά είναι +15