ΚΙΝΗΣΗ ΤΩΡΑ

Πώς η Ryanair θα στριμώξει περισσότερο τους επιβάτες στα αεροπλάνα της

Πώς η Ryanair θα στριμώξει περισσότερο τους επιβάτες στα αεροπλάνα της Facebook Twitter
15


Η Ryanair και η Boeing μόλις ολοκλήρωσαν το σχεδιασμό του νέου αεροπλάνου 737 MAX, το οποίο ονόμασαν 737 MAX 200, λόγω ενός ιδιαίτερου χαρακτηριστικού του. Στον χώρο του αεροσκάφους, που αν και κανονικά είναι σχεδιασμένος για 175 θέσεις επιβατών, το νέο μοντέλο θα έχει 200.


Η παραλλαγή του αεροσκάφους είναι βασισμένη στο νέο 737 MAX-8 της Boeing, που έχει το ίδιο μέγεθος με το μοντέλο της 737-800, με χωρητικότητα 175 θέσεις και απόσταση μεταξύ τους 30 ίντσες κατά μέσο όρο (περίπου 76 εκατοστά). Στο καινούριο MAX200, η απόσταση μεταξύ των θέσεων μειώνεται στις 28 ίντσες (71 εκατοστά).


Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Ryanair δήλωσε ότι αυτή η τροποποίηση στα αεροσκάφη θα επιτρέψει στην εταιρεία να κρατήσει χαμηλά τα λειτουργικά της έξοδα, καθώς το κόστος ανά θέση μειώνεται κατά 20%. Η Ryanair είναι η μεγαλύτερη ευρωπαϊκή αεροπορική εταιρεία χαμηλού κόστους και αυτή τη στιγμή χρησιμοποιεί 300 αεροσκάφη 737-800 της Boeing. Η τελευταία ανέφερε πως το MAX200 σχεδιάστηκε με τέτοιο τρόπο, ώστε να εξυπηρετεί τις ανάγκες ενός γρήγορα αναπτυσσόμενου τομέα χαμηλού κόστους.

Το νέο αεροσκάφος αναμένεται να είναι έτοιμο προς παράδοση στα τέλη του 2017.

via

15

ΚΙΝΗΣΗ ΤΩΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Αγορά εργασίας: Γιατί οι επιχειρήσεις έχουν έλλειψη ανθρώπινου δυναμικού;

Good Business Directory Vol.5 / Αγορά εργασίας: Γιατί οι επιχειρήσεις έχουν έλλειψη ανθρώπινου δυναμικού;

Κορυφαίοι ακαδημαϊκοί, στελέχη του επιχειρηματικού κόσμου και νέοι εξηγούν τις αιτίες αυτού του μεγάλου προβλήματος, τις προεκτάσεις και τις πιθανές λύσεις.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Tα επαγγέλματα του μέλλοντος είναι ήδη πραγματικότητα

Good Business Directory Vol.5 / Tα επαγγέλματα του μέλλοντος είναι ήδη πραγματικότητα

Ψηφιακοί αστικοί αγρότες, coolhunters, υπερασπιστές του περιβάλλοντος, μηχανικοί νέας ενέργειας, ιππότες του κυβερνοχώρου, σχεδιαστές τέλους ζωής: δεν είναι χαρακτήρες βιντεοπαιχνιδιών, είναι τα επαγγέλματα του μέλλοντος.
ΜΑΓΔΑ ΓΕΩΡΓΙΑΔΟΥ
Τι μας κάνει καλό να τρώμε όταν αρρωσταίνουμε - Mύθοι και αλήθειες

Radio Lifo / Τι μας κάνει καλό να τρώμε όταν αρρωσταίνουμε - Mύθοι και αλήθειες

Ποιες τροφές είναι καλό να καταναλώνουμε όταν είμαστε άρρωστοι και πώς συμβάλλουν στην ταχύτερη ανάρρωση και την ευεξία μας; Η Μερόπη Κοκκίνη μιλά με τον διατροφολόγο-διαιτολόγο Χρήστο Δερδεμέζη.
ΜΕΡΟΠΗ ΚΟΚΚΙΝΗ
Πόσα χρήματα χρειάζονται για να ζήσεις όπως πραγματικά θέλεις στην Αθήνα;

Living / Πόσα χρήματα χρειάζονται για να ζήσεις όπως πραγματικά θέλεις στην Αθήνα;

Πώς να ζήσεις σε μια πόλη όπου ο μισθός είναι τσιμεντένιος, ενώ οι τιμές εκτοξεύονται διαρκώς: τέσσερα νεαρά κορίτσια μας στέλνουν τα μηνιαία έξοδά τους και κοστολογούν ένα ιδανικό για εκείνες Σαββατοκύριακο.
ΜΙΝΑ ΚΑΛΟΓΕΡΑ
Η εμμονή με την πρωτεΐνη: Τάση στη διατροφή ή υπερβολή;

Radio Lifo / Η εμμονή με την πρωτεΐνη: Τάση στη διατροφή ή υπερβολή;

Στην αρχή ήταν οι μπάρες πρωτεΐνης, μετά ήρθαν τα ροφήματα κι έπειτα, σιγά–σιγά, η μανία με την πρωτεΐνη εξαπλώθηκε σε ένα σωρό προϊόντα. Η Μερόπη Κοκκίνη μιλά με την κλινική διαιτολόγο-διατροφολόγο Μελίνα Καριπίδου.
ΜΕΡΟΠΗ ΚΟΚΚΙΝΗ
Πόσο αποτελεσματική είναι τελικά η ψυχεδελική θεραπεία;

Living / Πόσο αποτελεσματική είναι τελικά η ψυχεδελική θεραπεία;

Πολλές από τις μελέτες που υποστηρίζουν τις θεραπευτικές δυνάμεις των ψυχδελικών ουσιών όπως το MDMA συχνά αμαυρώνονται από τη νοοτροπία οπαδού ή γκουρού που διακρίνει κάποιους από τους ερευνητές, με αποτέλεσμα να μη δηλώνονται πλήρως οι ανεπιθύμητες παρενέργειες.
THE LIFO TEAM

σχόλια

7 σχόλια
Στην ζωη μου εχω ταξιδεψει με απιθανες εταιρειες.Αφρικανικες,του τεως ανατολικου μπλοκ,ασιατικες και δεν συμμαζευεται.Παντοτε,ομως,κατ'αναγκην.Επειδη επρεπε οπωσδηποτε να παω καπου (για δουλεια)και δεν υπηρχε αλλη επιλογη.Οι εμπειριες μου απο τα ταξειδια αυτα ειναι απο γραφικες εως και ανατριχιαστικες.Ποτε ,ομως,δεν ταξιδεψα με τις λεγομενες "φθηνες"εταιρειες μονον και μονον για να γλυτωσω λιγα χρηματα.Διοτι η εμπειρια,αλλα και η κοινη λογικη,μας λεει οτι αυτος που "κοβει"απο καπου,θα κοψει απο παντου.Απο οπου μπορει να το πραξει χωρις να "πιαστει".Και ολοι γνωριζουμε οτι ενα απο τα μεγαλυτερα κοστη των αεροπορικων εταιρειων ειναι αυτο της συντηρησης και του ελεγχου των αεροσκαφων.Αυτο μου φτανει.
Αλλος ενας λογος για να την αποφυγω για ταξιδια ανω 1.30 ωρας. Αμα εισαι πανω απο 1.80 το ταξιδι ειναι επιπονο ιδιαιτερα αν ειναι γεματο και βαζεις χειραποσκευες κατω απο τη θεση σου. Ειπαμε lowcost αλλα με ορια.
Η Ryanair το εξετάζει σαν ενδεχόμενο αλλά προς το παρόν οι κανονισμοί δεν της το επιτρέπουν. Γενικά όμως γίνεται έρευνα προς την κατεύθυνση των standing seats, καθίσματα στα οποία δεν είσαι πλήρως καθιστός, αλλά κάτι μεταξύ όρθιου και καθιστού, τα οποία μπορεί να δούμε σε λίγα χρόνια σε μικρής διάρκειας πτήσεις, όπως Αθήνα-Θεσσαλονίκη.
Τέλεια, 200 παιδάκια χωράνε άνετα! οι συνοδοί θα ακολουθούν με μεγαλύτερο σκάφος υποθέτω.Ryanair, η μεγαλύτερη εταιρία σε μικρότερο χώρο ανα επιβάτη!
Πρωτοχρονιά Παρισι απο θεσσαλονικη στα 90 ευρω με επιστροφή και φορους. Στα αληθεια δε δινω δεκαρα για τα 80 εκατοστά που θα μου στερήσουν στη θέση οταν η αντίστοιχη ελληνική εταιρια τις ιδιες μερες ειχε τριπλή τιμή.
προφανώς Σοφία δεν είσαι και πρώτο μπόι! Εγώ με 1,77 και ο άντρας μου με 1,97 δεν υπάρζει περίπτωση να χωρέσουμε. Εγώ ήδη είμαι στενάχωρα στα αεροπλάνα ο δε άντρας μου αν δεν βρει θέση σε έξοδο κινδύνου (που έχουν περισσότερο χώρο) δεν μπορεί να ταξιδέψει. Μπάι μπάι ράιαν αίρ!
Εγω που ειμαι 1.87 σε μια πτηση για Αγγλια, με χειραποσκευη κιολας κατω απο τη θεση,ειχα αρχισει να βγαζω αφρους μεχρι να φτασουμε στο αεροδρομιο. Για ταξιδια μεχρι 2 ωρες max παιζει κ να παλευεται. Πιο πολυ δεν..
Σε λεωφορείο δηλαδή δεν υπάρχει περίπτωση να μπείτε. Εκεί οι κατασκευαστές νομίζουν ότι είμαστε νάνοι. Κατά τη γνώμη μου αξίζει αν γλυτώσεις το μισό εισιτήριο. Μακάρι να σπάσει το μονοπώλιο κι εδώ η ryanair σε πτήσεις εντός Ελλάδος. Εσύ θα πας στο Παρίσι με 90 ευρώ με επιστροφή(!) ενώ Αθήνα-Γιάννενα μόνο να πας θες 110 ευρώ μόνο με χειραποσκευή. Αν έχεις βαλίτσα κανονικά είναι +15