Oι Έλληνες, οι πιο αγενείς στο τιμόνι

Oι Έλληνες, οι πιο αγενείς στο τιμόνι Facebook Twitter
Menelaos Myrillas / SOOC
6

Οι Έλληνες οδηγοί είναι οι πιο αγενείς στην Ευρώπη ενώ οι Σουηδοί έχουν την πιο υπεύθυνη συμπεριφορά, σύμφωνα με δημοσκόπηση του ινστιτούτου Ipsos, στη διάρκεια της οποίας ρωτήθηκαν 10 χιλιάδες Ευρωπαίοι σε δέκα χώρες.

Το 56% των Ευρωπαίων αναγνωρίζουν πως έχουν αγενή συμπεριφορά τουλάχιστον κατά καιρός ενώ στους Έλληνες το ποσοστό φτάνει στο  74%.

Ερωτηθέντες σχετικά με τη χώρα στην οποία οι οδηγοί είναι οι πιο υπεύθυνοι, οι Ευρωπαίοι επέλεξαν στην πρώτη θέση τη Σουηδία (37%), τη Γερμανία (27%), μετά τη Βρετανία και την Ολλανδία (11%).

Η Ιταλία είναι η χώρα με τους πιο ανεύθυνους οδηγούς ενώ οι Έλληνες είναι και εδώ ψηλά και συγκεκριμένα στη δεύτερη θέση.

6

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Το πελώριο φίλτρο του νερού της Αθήνας και του Πειραιά | Σπάνιες εικόνες

Ρεπορτάζ / Το πελώριο φίλτρο νερού που λύτρωσε τους Αθηναίους πριν από έναν αιώνα

Την ώρα που η συζήτηση για το νερό έχει ανοίξει για τα καλά στον δημόσιο διάλογο, μας δημιουργήθηκε η απορία από πού διανέμεται στα σπίτια μας το πόσιμο νερό και τι ακριβώς γίνεται εκεί. Η ιστορική εγκατάσταση της ΟΥΛΕΝ, και σήμερα της ΕΥΔΑΠ, από την κατασκευή της μέχρι σήμερα ξεδιψάει και ποτίζει την πρωτεύουσα που ολοένα μεγαλώνει και ζεσταίνεται.
ΜΙΧΑΛΗΣ ΓΕΛΑΣΑΚΗΣ
Ο υπερτουρισμός ως προέκταση της ανεξέλεγκτης ανάπτυξης

Living / Ο υπερτουρισμός ως προέκταση της ανεξέλεγκτης ανάπτυξης

Η πρόκληση του υπερτουρισμού, που προκαλεί φθορές στην πολιτιστική κληρονομιά και την τοπική κοινωνία, απαιτεί στρατηγικό σχεδιασμό που να συνδυάζει τις οικονομικές, κοινωνικές και περιβαλλοντικές επιπτώσεις με βιώσιμες πρακτικές.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΤΗΡΟΠΟΥΛΟΣ
Αγορά εργασίας: Γιατί οι επιχειρήσεις έχουν έλλειψη ανθρώπινου δυναμικού;

Good Business Directory Vol.5 / Αγορά εργασίας: Γιατί οι επιχειρήσεις έχουν έλλειψη ανθρώπινου δυναμικού;

Κορυφαίοι ακαδημαϊκοί, στελέχη του επιχειρηματικού κόσμου και νέοι εξηγούν τις αιτίες αυτού του μεγάλου προβλήματος, τις προεκτάσεις και τις πιθανές λύσεις.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Tα επαγγέλματα του μέλλοντος είναι ήδη πραγματικότητα

Good Business Directory Vol.5 / Tα επαγγέλματα του μέλλοντος είναι ήδη πραγματικότητα

Ψηφιακοί αστικοί αγρότες, coolhunters, υπερασπιστές του περιβάλλοντος, μηχανικοί νέας ενέργειας, ιππότες του κυβερνοχώρου, σχεδιαστές τέλους ζωής: δεν είναι χαρακτήρες βιντεοπαιχνιδιών, είναι τα επαγγέλματα του μέλλοντος.
ΜΑΓΔΑ ΓΕΩΡΓΙΑΔΟΥ
Τι μας κάνει καλό να τρώμε όταν αρρωσταίνουμε - Mύθοι και αλήθειες

Radio Lifo / Τι μας κάνει καλό να τρώμε όταν αρρωσταίνουμε - Mύθοι και αλήθειες

Ποιες τροφές είναι καλό να καταναλώνουμε όταν είμαστε άρρωστοι και πώς συμβάλλουν στην ταχύτερη ανάρρωση και την ευεξία μας; Η Μερόπη Κοκκίνη μιλά με τον διατροφολόγο-διαιτολόγο Χρήστο Δερδεμέζη.
ΜΕΡΟΠΗ ΚΟΚΚΙΝΗ

σχόλια

6 σχόλια
Αδιαμφισβήτητα, είμαστε πολύ αγενείς και σίγουρα υπερβολικά ανεύθυνοι στον δρόμο, αλλά θέλω να πω (χωρίς να μειώνω καθόλου το πρόβλημά μας, απλά με σκοπό να καταδείξω και το πρόβλημα των άλλων) πως όταν το καλοκαιρί του '14 εργαζόμουν ως υπεύθυνος δημοτικού πάρκινγκ σε παραλιακό τουριστικό θέρετρο, οι Γερμανοί (εξίσου άθλια κατάσταση με τους Βούλγαρους - καλύτεροι όλων ήταν οι Ρουμάνοι και Γάλλοι και μπράβο τους!) παρκάραν όπως ήθελαν, χωρίς κανένα σεβασμό των περιοριστικών λωρίδων, των θέσεων, των διαδρόμων κίνησης. Σαν δημοτικό πάρκινγκ, είναι συνεχώς ανοιχτό αλλά από τις 8 το πρωί ξεκινάει το κόψιμο εισιτηρίου και λήγει στις 12 ή 1 το βράδυ, οπότε πολλά ήδη παρκαρισμένα ήταν αδύνατον να τα ελέγξουμε ή και ακόμη ενώ ήμασταν εκεί, λόγω του μεγέθους του πάρκινγκ και των προτιμίσεων ορισμένων να παρκάρουν «προς τα κάτω, να 'μαστε κοντά στην παραλία», αρκετές φορές έτυχε να πάμε στο τάδε σημείο για επιθεώρηση και να έχει κλείσει ολόκληρος διάδρομος με αυτοκίνητα με "D" πινακίδα :ΡΤις μέρες αιχμής, δε, που έπρεπε να υπάρχουν και υπάλληλοι έξω από το πάρκινγκ για να προειδοποιούν οδηγούς να μην εισέλθουν στο στενό (αποκλειστικό στενό που οδηγεί στο πάρκινγκ) επειδή είναι γεμάτο το πάρκινγκ, ακούγανε τρελά πράγματα, κυρίως από τους Γερμανούς και Έλληνες οδηγούς, κανένας σεβασμός και πολλοί τους αγνοούσαν και έστριβαν στο στενό απότομα, με αποτέλεσμα να μεταφέρουν τον ανεδαφικό «εκνευρισμό» και τα «παράπονά» τους σε εμένα, μέσα και... και... τέλος πάντων, μέσα στην χώρα τους είναι όντως άψογοι, αλλά εκτός αυτής, στην «ανεύθυνη» Ελλάδα, είναι και αυτοί εξίσου αγενείς αν όχι χειρότεροι! Δεν είναι θέμα, εν τω βάθει, νοοτροπίας, αλλά του γενικού status quo ενός τόπου, που το υιοθετούν όλοι καθολικώς και ανεξαρτήτως· ίσως ο κόσμος σκέφτεται πως επειδή κοστίζει μόλις 1€ για όλη τη μέρα, είναι και «μπάτε σκύλοι, αλέστε»...; Δεν θέλω να το ξαναζήσω!
Δεν είναι μόνο θέμα οδηγών, γενικότερα ο Έλληνας έχει μαύρα μεσάνυχτα όσον αφορά την κυκλοφοριακή αγωγή, είτε ως οδηγός, είτε ως συνοδηγός είτε ως πεζός.
Μας προκαλείτε ρε παιδιά; Ανεβάζετε άρθρο με τίτλο "Oι Έλληνες, οι πιο αγενείς στο τιμόνι" και από κάτω βάζετε την φωτογραφία ενός ταξιτζή; Σαν να μας λέτε :"Ορίστε ξεκινήστε να τους κράζετε" :)Πέρα από την πλάκα πάντως. Εννοείται ότι είμαστε οι πιο αγενείς. Είτε λόγω εγωισμού, είτε λόγω άγνοιας των κανόνων του ΚΟΚ (ποιος από εμάς στρίβοντας από πράσινο φανάρι έχει σταματήσει για να περάσουν οι πεζοί και αν το έχει κάνει, τι έχει ακούσει από πίσω;) συμπεριφερόμαστε λες και ο καθένας από εμάς είναι το αφεντικό του δρόμου.Και δυστυχώς είναι θέμα νοοτροπίας, αδύνατο να λυθεί με αστυνομικά μέτρα. Υ.Γ. φίλος που μεγάλωσε στην Γερμανία (Μόναχο αν θυμάμαι καλά), μου είχε πει ότι εάν κάποιος σε δει να κάνεις κάποια απρεπή χειρονομία ή να βρίζεις όταν οδηγείς, σε αναφέρει τηλεφωνικά στην αστυνομία. Ξέρει κανείς με σχέσεις στην Γερμανία αν ισχύει και αν ναι, πόσο συχνό είναι;