Ο Jasper White φωτογραφίζει τον πύργο του Άιφελ μέσα απο τα παράθυρα διαμερισμάτων

 Ο Jasper White φωτογραφίζει τον πύργο του Άιφελ μέσα απο τα παράθυρα διαμερισμάτων Facebook Twitter
3

 

 Ο Jasper White φωτογραφίζει τον πύργο του Άιφελ μέσα απο τα παράθυρα διαμερισμάτων Facebook Twitter
Μετά από μερικά ταξίδια στο Παρίσι, εμπνεύστηκα από τον πύργο του Άιφελ ο συμβολισμός του οποίου βασίζεται στην φαντασία και τον ρομαντισμό, είναι συνδεμένος με του Παριζιάνους, και είναι κάτι το οποίο ξεπερνά την κοινωνική τάξη, την εθνική καταγωγή και άλλους κοινωνικούς διαχωρισμούς, μια ανοησία που μπορούν όλοι να την απολαύσουν[email protected]

«Επιδεικτικός, εξωφρενικός, παραφορτωμένος, όμορφος, και ίσως η μεγαλύτερη ανοησία στον κόσμο» γράφει στο site του o Jasper White για τον πύργο του Άιφελ. Φωτογραφίες  του πύργου του Άιφελ μέσα από τα παράθυρα διαμερισμάτων της Γαλλικής πρωτεύουσας για το προτζεκτ "Tour Eifel".  Ο Βρετανός φωτογράφος  έδωσε μερικές διευκρινίσεις στο LIFO.gr για το ιδιαίτερο προτζεκτ του.

Πως σου ήρθε η ιδέα να ξεκινήσεις αυτό το προτζεκτ;

Έχω μια μικρή κόρη και τις διαβάζω τελευταία πολλά παραμύθια και σκεφτόμουν ότι αν ήθελα να είμαι ειλικρινείς η σπίθα της ιδέας ήρθε από αυτά. Μετά από μερικά ταξίδια στο Παρίσι, εμπνεύστηκα από τον πύργο του Άιφελ ο συμβολισμός του οποίου βασίζεται στην φαντασία και τον ρομαντισμό, είναι συνδεμένος με του Παριζιάνους, και είναι κάτι το οποίο ξεπερνά την κοινωνική τάξη, την εθνική καταγωγή και άλλους κοινωνικούς διαχωρισμούς, μια ανοησία που μπορούν όλοι να την απολαύσουν.

 

Πόσο χρόνο σου πήρε για να ολοκληρώσεις το προτζεκτ;

To πρότζεκτ μου πήρε περίπου 4 μήνες, τον περισσότερο χρόνο τον κατανάλωσα στο να αναζητήσω τα διαμερίσματα και στο να το προγραμματίσω. Ήμουν πολύ τυχερός γιατί έχω μια φανταστική Γαλλίδα βοηθό, η οποία με βοήθησε να πραγματοποιήσω αυτό που ήθελα, αυτά τα προτζεκτς δεν είναι δυνατόν να γίνουν σε απομόνωση.

Ποιο ήταν το πιο δύσκολο κομμάτι του προτζεκτ;

Όταν ξεκινάς για κάτι το οποίο φαίνεται πιθανό όλες οι δυσκολίες θα μπορούν να ξεπεραστούν.

Πώς κέρδισες την εμπιστοσύνη των ιδιοκτητών στα διαμερίσματα που είχες πρόσβαση;

Η πρόσβαση έγινε μέσα από μια διαδικασία που περιλάμβανε επικοινωνία από τα social media, μέσω φίλων και από τα blogs.

 Ο Jasper White φωτογραφίζει τον πύργο του Άιφελ μέσα απο τα παράθυρα διαμερισμάτων Facebook Twitter
@ jasperwhite.co.uk
 Ο Jasper White φωτογραφίζει τον πύργο του Άιφελ μέσα απο τα παράθυρα διαμερισμάτων Facebook Twitter
@ jasperwhite.co.uk
 Ο Jasper White φωτογραφίζει τον πύργο του Άιφελ μέσα απο τα παράθυρα διαμερισμάτων Facebook Twitter
@ jasperwhite.co.uk
 Ο Jasper White φωτογραφίζει τον πύργο του Άιφελ μέσα απο τα παράθυρα διαμερισμάτων Facebook Twitter
@ jasperwhite.co.uk
 Ο Jasper White φωτογραφίζει τον πύργο του Άιφελ μέσα απο τα παράθυρα διαμερισμάτων Facebook Twitter
@ jasperwhite.co.uk
 Ο Jasper White φωτογραφίζει τον πύργο του Άιφελ μέσα απο τα παράθυρα διαμερισμάτων Facebook Twitter
@ jasperwhite.co.uk
 Ο Jasper White φωτογραφίζει τον πύργο του Άιφελ μέσα απο τα παράθυρα διαμερισμάτων Facebook Twitter
@ jasperwhite.co.uk
 Ο Jasper White φωτογραφίζει τον πύργο του Άιφελ μέσα απο τα παράθυρα διαμερισμάτων Facebook Twitter
@ jasperwhite.co.uk
 Ο Jasper White φωτογραφίζει τον πύργο του Άιφελ μέσα απο τα παράθυρα διαμερισμάτων Facebook Twitter
@ jasperwhite.co.uk
 Ο Jasper White φωτογραφίζει τον πύργο του Άιφελ μέσα απο τα παράθυρα διαμερισμάτων Facebook Twitter
@ jasperwhite.co.uk

Όλες οι φωτογραφίες του ποστ παραχωρήθηκαν για αποκλειστική χρήση  από το LIFO.gr. Απαγορεύεται η αναδημοσίευση τους χωρίς την άδεια του φωτογράφου

 

Jasper White

Facebook

3

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η Αφρική ανάμεσά μας*

Εικαστικά / «Χρησιμοποιούμε τα αντικείμενα για να ακουστούν ιστορίες ανθρώπων»

Στο Μουσείο Μπενάκη, η έκθεση «Η Αφρική ανάμεσά μας» αποτελεί έναν ζωντανό διάλογο ανάμεσα σε αντικείμενα, φωνές και μνήμες της ελληνο-αφρικανικής κοινότητας στην Ελλάδα, φωτίζοντας ταυτότητες, κληρονομιές και διασταυρώσεις πολιτισμών.
M. HULOT
Στη Νέα Υόρκη με τον Γκόντφρεϊ Ρέτζιο

Εικαστικά / Το θρυλικό «Koyaanisqatsi» αναβιώνει στη Νέα Υόρκη μέσω της τεχνητής νοημοσύνης

Το ψηφιακό έργο του Τζον Φιτζέραλντ «The Vivid Unknown», μια από τις φετινές συμμετοχές του Ιδρύματος Ωνάση στο φεστιβάλ «Under the Radar», συνομιλεί εκ νέου με την εμβληματική ταινία του Γκόντφρεϊ Ρέτζιο.
ΒΑΡΒΑΡΑ ΔΟΥΚΑ
Ο υφασμάτινος κόσμος προσευχών της Ελένης Κρίκκη

Εικαστικά / Ο υφασμάτινος κόσμος προσευχών της Ελένης Κρίκκη

Στο εικαστικό της έργο τα τόπια γίνονται τοπία, οι κλωστές υφαίνουν τη μνήμη και η γεωγραφία ανάγεται σε κάτι βαθιά προσωπικό που αφορά τη συναισθηματική σχέση και οικειότητα της καλλιτέχνιδας με τον κόσμο του υφάσματος.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Χρήστος Μποκόρος, εικαστικός

Οι Αθηναίοι / Χρήστος Μποκόρος: «Η τέχνη δεν είναι θέαμα, πρέπει να σε αφορά και να σε πονάει»

Όταν βρέθηκε στη Σχολή Καλών Τεχνών, ένιωσε ότι ναυάγησαν όλα του τα όνειρα και οι επιθυμίες. Αν και έχει ζωγραφίσει χιλιάδες κεράκια, ακόμα αισθάνεται αρχάριος, γιατί το καθένα είναι διαφορετικό, όπως και οι άνθρωποι. Για εκείνον, η τέχνη είναι ένα μνημείο, και κάθε φορά με τα έργα του ακουμπά εκεί που πονάει, για να παίρνει δύναμη.
M. HULOT
Ανεκτίμητα έργα ισλαμικής τέχνης απ’ τα σημαντικότερα μουσεία του κόσμου 

Αποστολή στην Τζέντα / Ταξίδι στην Μπιενάλε Ισλαμικών Τεχνών

Η LIFO ταξίδεψε στη Σαουδική Αραβία και επισκέφθηκε τη δεύτερη Μπιενάλε Ισλαμικών Τεχνών, μια έκθεση που γεφυρώνει το χθες με το σήμερα και αναδεικνύει την καλλιτεχνική έκφραση της ισλαμικής κληρονομιάς.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
ψυχοπαίδης

Εικαστικά / Ο Γιάννης Ψυχοπαίδης έφτιαξε μια πόλη από αναγεννημένα ερείπια στην γκαλερί Ζουμπουλάκη

Από ένα μακρινό ή πρόσφατο παρελθόν ξεβρασμένα στο σήμερα, τα σπασμένα αυτά κομμάτια μάς κάνουν να ανακαλούμε με τη φαντασία μας την προϊστορία τους, μια αλλοτινή ζωή που κάποτε υπήρξε.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Το νέο μουσείο του Έντβαρντ Μουνκ στο Όσλο μαγνητίζει

Πέθανε Σαν Σήμερα / Έντβαρντ Μουνκ: Αυτό το μουσείο στο Όσλο φιλοξενεί τη μεγαλύτερη συλλογή έργων του

Ένα κάπως αμφιλεγόμενο αλλά σίγουρα εντυπωσιακό κτίριο-ορόσημο, δημιούργημα των Estudio Herreros, φιλοξενεί τη μεγαλύτερη συλλογή έργων ενός από τους σπουδαιότερους και πλέον επιδραστικούς καλλιτέχνες των μοντέρνων καιρών.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Los Caprichos - Goya

Εικαστικά / «Los Caprichos»: Ο σκωπτικός Γκόγια στην Εθνική Πινακοθήκη

80 χαρακτικά που σατιρίζουν τη διαφθορά, τη θρησκευτική υποκρισία, την απληστία, την αμάθεια και τη δεισιδαιμονία. Έργα που μπορεί να αποτέλεσαν μια οικονομική καταστροφή για τον μεγάλο Ισπανό ζωγράφο, αλλά θεωρούνται πρόδρομοι της μοντέρνας τέχνης.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Αξίζει να τους προσέξετε: Νέα ονόματα στη σύγχρονη τέχνη

Εικαστικά / Αξίζει να τους προσέξετε: Νέα ονόματα στη σύγχρονη τέχνη που δείχνουν τη δουλειά τους τώρα

Οι αθηναϊκές γκαλερί και οι ανεξάρτητοι χώροι μοιάζουν αυτή την περίοδο να βρίσκονται σε μια διαρκή περίοδο δοκιμών, θέλοντας να προτείνουν και νεότερους καλλιτέχνες.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Σημαντικές εικαστικές εκθέσεις - Χειμώνας 2025

Εικαστικά / 10 νέες εικαστικές εκθέσεις για το επόμενο τρίμηνο

Καθώς το επόμενο διάστημα αποτελεί μεταβατική περίοδο εν αναμονή σημαντικών εκθέσεων που θα δούμε την άνοιξη και το καλοκαίρι του 2025, κάνουμε μια σύντομη επισκόπηση των επόμενων εβδομάδων, στις οποίες κυριαρχεί η ελληνική εικαστική σκηνή, με σημαντικούς ζωγράφους και γλύπτες, ενώ επιστρέφει στην Εθνική Πινακοθήκη η περίφημη σειρά χαρακτικών του Γκόγια.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
«Τα χρήματα είναι δευτερεύον πράγμα»: Ο Τζεφ Κουνς στα 70

Εικαστικά / «Τα χρήματα είναι δευτερεύον πράγμα»: Ο πολυεκατομμυριούχος Τζεφ Κουνς στα 70

Λίγο πριν τα 70ά του γενέθλια, ο διάσημος και αμφιλεγόμενος εικαστικός συμμετέχει σ’ έναν «διάλογο» με το ίνδαλμά του, τον Πάμπλο Πικάσο. Υπάρχουν όμως κοινά στοιχεία ανάμεσά τους;
THE LIFO TEAM

σχόλια

3 σχόλια
κι έτρεξα με χαρά κάτω στα σχόλια να δω κάποιο που να λέει: "να έρθει εδώ να φωτογραφίσει την ακρόπολη μέσα απ'τα παράθυρα"... αλλά τίποτα :( πάω να ανοίξω την tv
Θεωρούσα υπερβολικό να φαίνεται ο πύργος μέσα από τα παράθυρα όλων των σπιτιών,όλων των ταινιών που διαδραματίζονται στο Παρίσι.Νόμιζα πως ήταν στα πλαίσια τουριστικής προώθησης,πως ήταν κάτι που απαιτούσε ο δήμος για να προβληθεί η πόλη.Φαίνεται πως έσφαλλα...Ευχάριστη απογοήτευση!